Dowód Obywatelski


  • Mistrz Gry

    Typowy papierek potrzebny tak naprawdę tylko przy formalnościach, który jednak posiada strasznie dużą wartość, bo tych formalności może być sporo i brak tego świstka może mocno ograniczyć funkcjonowanie z dóbr cywilizacji w tym postępowym kraju. Wyrabia się je dzieciom i jest obowiązek ponownego spisu raz do roku w urzędzie, o nowe informacje lub zmiany. Każdy winien mieć go przy sobie.

    Miejsce na Imię, nazwisko, pseudonim, wiek i (rasę)

    Przykładowy zapis danych wyżej: Mark Green “Strzała”, 24 (Elf)
    Tu wstaw wygląd postaci lub opis. Opis głowy i pobieżne przedstawienie reszty ciała starczy. . Ewentualnie osobny opis ubrania lu stylu i typowy ciuchów, jeżeli ma.

    Historia i Charakter

    Tu opisz historię postaci. Najlepiej od narodzin do dnia obecnego, ale jak ktoś ma bardziej artystyczną wizję, to nie zabraniam. Do tego proszę nie lać niepotrzebnie wody, bo sama pusta długość wypełniona niepotrzebnymi informacjami, jak to sobie normalnie żył niewiele da.
    Co się zaś tyczy charakteru, to najlepiej aby był opisany pod historią z jakimś wyraźnym odstępstwem. Jeżeli nie chcesz się z tym męczyć, to zostaw tylko historię.

    Towarzysze

    Są to wszystkie osoby towarzyszące postaci gracza. Mogą być bezmienni, ale można też ich lepiej opiaać, podać imię, nazwisko, historię i tym podobne rzecz. Nie ma jakiegoś limitu, poza zdrowym rozsądkiem i dopasowaniem do postaci i jej funkcji

    Zalety i Wady

    Miejsce na wady i zalety. Mogą to być nawet choroby lub problemy psychiczne. Nie ma minimum jednego lub drugiego, nie ma maksimum. Można powiększać lub pomniejszać tabele. Te wymiary nie są wymogiem.

    Zalety Wady

    Ekwipunek i Majątek

    Miejsce na wszelkie rzeczy osobiste, ważniejsze przedmioty zostawione w domu, same nieruchomości i majątek. Waluta to Dolary Vaastiijskie. Ekwipunek sugeruję robić jako listę.

    #anchor(Imię, nazwisko, pseudonim, wiek i (rasę))
    
    Tu pisz
    
    #anchor(Historia i Charakter)
    
    Tu pisz
    
    #anchor(Towarzysze)
    
    Tu pisz
    
    #anchor(Zalety i Wady)
    | Zalety | Wady |
    |--------|------|
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
    |        |      |
        
    #anchor(Ekwipunek i Majątek)
    

  • Mistrz Gry

    Przykładowa karta postaci, aby było wiadome, jak ma wyglądać uzupełnienie tego. Jakby dalej coś było niejasne, jestem dostępny na pw i na czacie.

    Henry Hillson “Lew Niebios”, 34 (Człowiek)

    Historia i Charakter

    Henry urodził się w biednej rodzinie na przedmieściach Trii. Z początku niewiele wskazywało na to, że wyrośnie na znanego i szanowanego kapitana, jakim obecnie jest. Bliżej było mu do typowego rzezimieszka, który wyżyć mógł tylko z kradzieży. Przełom nastąpił w jego szesnaste urodziny. Wtedy jako prezent od dziadka dostał malutki model statku powietrznego, jego własnej konstrukcji. Od tamtego momentu chorobliwie zainteresował się tymi gigantami. W wieku dwudziestu lat zaciągnął się na jednego handlowca, bo posiadał jakąś tam wiedzę inżynierską. W niecałe pięć lat awansował, a przez liczne napady szkolił się w walce. W końcu, kiedy zgromadził spore fundusze, mógł pozwolić sobie na awans społeczny do rangi maga. Szkolił się w magii pary. Po odebraniu szkoleń (ćwiczył też na boku fechtunek), za resztę pieniędzy zbudował swój własny, powietrzny statek, jeden z pierwszych najemnych. Osiągał wielkie sukcesy w walce z piratami, a dzięki charyzmie co niektórzy przeszli na jego stronę. Obecnie jest przywódcą jednej z największych gildii najemnych do ochrony powietrznych transportów. Znany jest też jako wielki wojownik, w końcu przydomek nie wziął się znikąd.

    Henry jest, jak zostało wspomniane, charyzmatyczny i w miarę spokojny. Nie działa pochopnie, ocenia ryzyko, nie chce bezmyślnie rzucać i tracić ludzi, do każdego z nich się przywiązuje. Na uboczu prowadzi Fundusz Pomocy Dzieciom, aby inne dzieciaki wyszły na prostą i nie zostali złodziejami, jakim on swego czasu był. Pomaga też biednym, eskortując statki co biedniejszych firm za darmo.

    Towarzysze

    Brak jako takich, poza załogą swojego statku, których łączna liczba to 30 załogantów

    Zalety i Wady

    Zalety Wady
    Utalentowany szermierz Niestety nie jest wybitnym strzelcem
    Dość dobry w kradzieży, mimo że dawno nie kradł Poza mieczami, walka nie idzie mu jakoś dobrze
    Charyzmatyczny dowódca Nie jest ani szybki, ani zręczny czy zwinny. Nic z tego nie jest ani silne, ani słabe, co wyrównane
    Dość dobrze zna budowę statków powietrznych i potrafi nimi sterować Preferuje potyczki jeden na jeden, nie sprawdza się w walce z wieloma wrogami
    Magia pary opanowana dosyć dosyć Jego umiejętności dowódcze ograniczają się do walk w powietrzu, podczas abordażu jest bezsilny, jeśli chodzi o taktykę

    Ekwipunek i Majątek

    • Kordelas ze stali
    • Jeden pistolet skałkowy, bo nie potrzebuje czegoś lepszego - i tak odda jeden strzał w silniejszego wroga, tyle mu starczy
    • Zapas kul do kordelasa i pistoletu
    • Niewielki nóż
    • 400 Dolarów Vaastijskich
    • Dom w górnej części Trii

    Ma też całą flotę, łącznie 30 statków, a jego samym jest “Niebiańska Pani”.

    Przykładowa karta postaci, aby było wiadome, jak ma wyglądać uzupełnienie tego.
    
    #anchor(Henry Hillson "Lew Niebios", 34 (Człowiek))                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
    
    ![](https://i.imgur.com/O96qhqb.jpg)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
    #anchor(Historia i Charakter)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
    
    Henry urodził się w biednej rodzinie na przedmieściach Trii. Z początku niewiele wskazywało na to, że wyrośnie na znanego i szanowanego kapitana, jakim obecnie jest. Bliżej było mu do typowego rzezimieszka, który wyżyć mógł tylko z kradzieży. Przełom nastąpił w jego szesnaste urodziny. Wtedy jako prezent od dziadka dostał malutki model statku powietrznego, jego własnej konstrukcji.  Od tamtego momentu chorobliwie zainteresował się tymi gigantami. W wieku dwudziestu lat zaciągnął się na jednego handlowca, bo posiadał jakąś tam wiedzę inżynierską. W niecałe pięć lat awansował, a przez liczne napady szkolił się w walce. W końcu, kiedy zgromadził spore fundusze, mógł pozwolić sobie na awans społeczny do rangi maga. Szkolił się w magii pary. Po odebraniu szkoleń (ćwiczył też na boku fechtunek), za resztę pieniędzy zbudował swój własny, powietrzny statek, jeden z pierwszych najemnych. Osiągał wielkie sukcesy w walce z piratami, a dzięki charyzmie co niektórzy przeszli na jego stronę. Obecnie jest przywódcą jednej z największych gildii najemnych do ochrony powietrznych transportów. Znany jest też jako wielki wojownik, w końcu przydomek nie wziął się znikąd.
    
    Henry jest, jak zostało wspomniane, charyzmatyczny i w miarę spokojny. Nie działa pochopnie, ocenia ryzyko, nie chce bezmyślnie rzucać i tracić ludzi, do każdego z nich się przywiązuje. Na uboczu prowadzi Fundusz Pomocy Dzieciom, aby inne dzieciaki wyszły na prostą i nie zostali złodziejami, jakim on swego czasu był. Pomaga też biednym, eskortując statki co biedniejszych firm za darmo.
                                                          
    #anchor(Towarzysze)
    
    Brak jako takich, poza załogą swojego statku, których łączna liczba to 30 załogantów
                                                                                                                                                                                                                                                                                               
    #anchor(Zalety i Wady)                                                                                                                                                                            
    
    
    | Zalety | Wady |
    |--------|------|
    |    Utalentowany szermierz    |   Niestety nie jest wybitnym strzelcem   |
    |   Dość dobry w kradzieży, mimo że dawno nie kradł     |     Poza mieczami, walka nie idzie mu jakoś dobrze |
    |      Charyzmatyczny dowódca  |   Nie jest ani szybki, ani zręczny czy zwinny. Nic z tego nie jest ani silne, ani słabe, co wyrównane   |
    |     Dość dobrze zna budowę statków powietrznych i potrafi nimi sterować   |   Preferuje potyczki jeden na jeden, nie sprawdza się w walce z wieloma wrogami  |
    |    Magia pary opanowana dosyć dosyć    |    Jego umiejętności dowódcze ograniczają się do walk w powietrzu, podczas abordażu jest bezsilny, jeśli chodzi o taktykę  |
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
    
    #anchor(Ekwipunek i Majątek)
    
    * Kordelas ze stali
    * Jeden pistolet skałkowy, bo nie potrzebuje czegoś lepszego - i tak odda jeden strzał w silniejszego wroga, tyle mu starczy
    * Zapas kul do kordelasa i pistoletu
    * Niewielki nóż
    * 400 Dolarów Vaastijskich
    * Dom w górnej części Trii
    
    Ma też całą flotę, łącznie 30 statków, a jego samym jest "Niebiańska Pani".
    

Log in to reply