Internet
-
Kiedy ktoś nie radzi sobie ze swoim zleceniem, to tu szuka pomocy. Rozmawia na specyficznych stronach z innymi uzdolnionymi lub po prostu ogląda zdjęcia zabawnych kotów.
-
Kto posiadał postać na jeja, nawet jeśli zmarła, może ją tu przenieść. Historia startuje od zera.
-
Van Hellsing, czy to ty?
-
Część “mocniejszych wrażeń” zostanie rozegrana na dedykowanym kanale Discord. Proponuję, by każdy dołączył, żeby potem nie było nieprzyjemnych niespodzianek.
-
Mógłbyś lepiej opisać co konkretnie potrafi psionik?
Nie wiem, telekineza, wytwarzanie piorunów, jakichś tarcz, pocisków itd?
-
Mniej więcej to, co zawiera się w standardowym opisie “mocy psionicznych” idąc za Wikipedią, będącą głównym źródłem wiedzy większości internetowej społeczności.
-
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Psionika
O to chodzi? Bo nic innego o tym na Wikipedii nie znajdę…
-
Idąc tropem pierwszego linku i SF z filmów czy książek. Niektóre rytuały i zdolności znajdują się w spisie. Jednak jeszcze nie wszystko tam umieściłem, może jutro zakończę robić cały ten opis.
-
Jak działa genetyka u osób paranormalnych? Jakie będzie dziecko np. Egzekutora i Czystokrwistego? Któreś klasy są “silniejsze” genowo czy to nie zależy od niczego i może np. pojawić się z tego związku jakaś inna klasa, Podróżnik na przykład?
-
Im potężniejsza klasa, tym rzadziej występuje. Żeby zostać Czystokrwistym trzeba być w czystej rodzinie, bardzo rzadko zdarza się w innych rodzinach. Tutaj działa to dość nieprzewidywalnie, znaczenie ma też naświetlanie płodu, chociaż genetyka też robi swoje.
-
Czyli Czystokrwisty urodzi się tylko ze związku dwóch Czystokrwistych?
-
Nie, ze związku dwóch paranormalnych od 10 pokoleń, jeśli dobrze pamiętam.
-
Minimum dziesięć pokoleń wstecz musi być Czystokrwistymi, żeby mieć absolutną pewność, że następne dziecko też takie będzie.
-
Czyli istnieje możliwość, żeby Czystokrwisty z czystą linią miał Czystokrwiste dziecko z kimś innym?
-
O ile partner także będzie Czystokrwistym z rodowodem.
-
szlag
Dobra, dziena
-
This post is deleted!
-
Postać gracza będzie mogła nocować poza miastem, albo w jego okolicy, jeżeli zostanie to wyjaśnione fabularnie?
-
Jedynym miejscem poza miastem jest las i rzeka, wyjście poza ten obręb oznacza utratę postaci.
-
Jako, że nie widzę tematu na sugestie, zasugestuję się tutaj:
- Oddział Walki Wyspecjalizowanej “Fantasmas” - Jedna z najstarszych jednostek kubańskich sił lądowych. Jej założeniem jest ochrona nieparanormalnych ludzi przed zjawiskami tej natury i badaniem ich. Jej początków można doszukiwać się w przedrewolucyjnych ugrupowaniach paramilitarnych, jednak swój rozkwit przeżyła dopiero w 1998 roku, kiedy za namowami papieża Jana Pawła II, Fidel Castro przekonał się do jej zdolności i rozpoczął pielęgnowanie “Zjaw”. Oddział po raz kolejny potężnie rozwinął się na przełomie pierwszego i drugie dziesięciolecia XXI wieku, kiedy Pierwszy Sekretarz Kuby wszedł w pozytywne stosunki z ówczesnym prezydentem Stanów Zjednoczonych, Barackiem Obama. Dziś oddział zawiera w sobie kilkadziesiąt egzekutorów, wielu egzorcystów, szamanów i narastającą liczbę hycli, wspieranych najnowszym sprzętem z USA. Każdy członek oddziału jest wyposażony w sprawdzoną broń i przetrenowany w jej użyciu. Do tego “Fantasmas” mają na swój użytek “Czerwonego Demona”, to jest okręt transportowy służący za pływającą bazę, a także uzbrojony helikopter transportowy Mil Mi-8 i własne oraz wypożyczane od Stanów lądowe pojazdy transportowe.
-
Takie rzeczy sugerujesz w “Ducha lub widziadła opisanie”, jak poprzednio.
-
Błędy przy przenoszeniu lokacji, zwłaszcza wtedy, mogą się zdarzyć. Polecam.
-
Jaką “moc” mają tatuaże ochronne? Przed czym głównie chronią?
-
Zależy od tego, co dokładnie chcesz chronić.
-
Duszę lub ciało?
-
W sensie, czy odporność przed promieniowaniem, czy obrażeniami i tak dalej.
-
A chronią przed opętaniem?
-
Przed tym nic nie ochroni, pozostaje tylko aktywna walka.
-
Jeja usunęło LD, więc postacie przepadły.
Ponadto zastanawiam się, czy nie stworzyć jakiejś mechaniki “rzutu ostatniej szansy”. Działało by to mniej więcej na zasadzie, że gracz sam by wybierał, kiedy rzuca, lub po rzucie wynik byłby niezadowalający, i postaci groziła śmierć. Wtedy ktoś się na to powołuje, a ja zaliczam od razu jako rzut za dwadzieścia. Raz na postać. A żeby miło nie było, to może ograniczenie, że po tym rzucie, każdy kolejny rzut miałby odejmowany jeden punkt czy coś. Co sądzicie?
-
Ja mam inną propozycję. Jeśli wynik rzutu będzie niezadowalający, każdy rzut będzie można forsować, czyli ponowić. Jeśli jednak rzut ponownie się nie powiedzie, będzie to miało znacznie gorsze konsekwencje (kula ognia zamiast się w ogóle nie pojawić, uderzy w nas parząc całe ciało.), czyli każda porażka w tym wypadku jest jak wynik 1, za to nei można uzyskać wyniku 20, jest traktowany jako ten na 18.
-
To mi się akurat nie podoba.
-
Mam pytanie. Może zabrzmieć dziwnie, ale czy do stworzenia Tatuażu Ochronnego trzeba posiadać sprzęt do tatuażu i tak dalej, czy po prostu tłacza się energię w skórę i to ona robi za tusz?
-
To jest jak zwykły tatuaż, dopiero potem się go modyfikuje.
-
Będę nieaktywny przez parę dni.
-
Już się nie mogę doczekać, jak John Rookie będzie sobie ładować w żyłę ze strzykawki do marynowania mięsa.
-
Zobaczysz!
-
Tobie naprawdę nie jest dość głupich sposobów na śmierć?
-
Tak da sie umrzeć? Jakich wielkości jest ta strzykawa?
-
Da się umrzeć, jeśli wstrzykniesz sobie chociaż odrobinę powietrza do krwi, z tego co kojarzę.
-
10 mm^3 bąbel może cię zabić. Albo większy
-
Zastanawiam się, czy nie dodać więcej modyfikatorów do mechaniki rzutu kośćmi.
-
Byłoby spoko
-
Tylko wytłumacz mi co tam u mnie zaistniało. Jest 8 znaków, ale czystych kartek mam ile?
-
Jak osiem? Pięć ich było, to masz czystych kartek dwadzieścia.
-
Aaaa, spoko
-
A, wróć. Robiłeś osiem znaków, nie dziesięć. To masz sześć udanych kartek i dwadzieścia dwie puste.
-
No też się ździwiłem xD
Dlatego pytałem.
-
A nie 32, skoro 20 kartek przedzieliłem na pół i wyszło 40?
-
Faktycznie…
Właśnie dlatego powinienem już spać.
-
to żyje