Pokój Williama Goldinga


  • Mistrz Gry

    Przeciętny pokój w którym nie ma nic nadzwyczajnego ani wartego wspomnienia. Zamieszkuje go uczeń William Godling i tylko on sam. image


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Sprawdził czy jego walizki są rozpakowane i poszukał najważniejszej części garderoby, jego rękawicy.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    Wszystko się zgadza, wszystko na swoim miejscu… Teraz najprawdopodobniej jest czas wolny.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    //właśnie zorientowałem się że moja postać ma takie samo nazwisko i imię jak pisarz jednej z moich ulubionych epok literackich.\

    Wziął swoję metalowe krążki i zaczął badać czy zaklęcia na nich są nienaruszone, jeżeli nie to dostarczył do nich manę i odnowił użycia.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    Krążki Godlinga są w stanie nienaruszonym i gotowe do użytku w rękawicy. William może odczuwać spokój wiedząc, że jego dzieło wciąż jest w pełni sprawne.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Poszukał czy nie ma czegoś co pokazałoby m czy i kiedy czekają go jakieś zajęcia.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    Niestety, w pokoju nie ma niczego takiego. Ech… Mógł spytać się Arcymaga kiedy jeszcze miał na to okazję.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Zaskoczyło go, że nie miał chociaż papierowej wersji planu lekcji. Położył się więc na łóżku z braku jakichkolwiek innych zajęć.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    I przy okazji może rozmyślać nad tym, jak wyjątkowo przeciętnie wygląda ten pokój. W ogóle nie kojarzy się z czymkolwiek związanym z magią - ot, zwykłe pomieszczenie mieszkalne.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Co tu dużo rozmyślać, magia nie magia mamy 2018. - Lepiej stawiać na wygodę niż czarodziejski wygląd, szanuje - Przytaknął sam sobie i trwał w rozmyślaniach.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    No… Tak właściwie, to racja. Ale mogli chociaż wstawić jakieś książki o tematyce magicznej. Nie tylko dodałoby klimatu, ale do tego z pewnością byłoby dość przydatne.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    To nie jego sprawa, jak się budują w akademii, może dla niektórych ludzi nie zaznajomionych łatwiej się dzięki temu przystosować. Na pewno to odmiana od zimnych kamiennych ściań domowej posiadłości.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    I to jest już zdecydowanie prawda. Dzięki temu pokojowi William czuje, że jest w cywilizowanym miejscu z cywilizowanymi istotami rozumnymi. Można nawet rzec, że wszędzie dobrze, ale nie w domu.


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    /cokolwiek ruszy się akcja
    Znudzony zaczął buszować po pokoju szukając czegoś ciekawego.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    // Wybacz. Mam taki nawyk, że jak nikt mnie nie upomni to całymi stronami ciągnę przemyślenia postaci. //
    Najciekawszym przedmiotem w całym pomieszczeniu okazało się dość niespodziewane znalezisko, którego William nie zauważył przy wejściu do pokoju - leżący pod biurkiem mały zwój. Jest z wierzchu trochę zamoczony bliżej nieokreśloną substancją, choć jest to prawdopodobnie zwykła woda oraz pokryty w niektórych miejscach kurzem. Ciekawe, czy jest to zwój z jakimś zaklęciem pozostawiony tutaj przez kogoś?


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Delikatnie rozwinął go z dala od twarzy, kierując go do okna. Jeżeli zwój nie zareagował gwałtownie, spróbował rozczytać jego treść.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    Zwój na szczęście pozwolił otworzyć się powoli i bez nie potrzebnych wypadków.
    Hm… Z takim rodzajem run oraz symboli William jeszcze nigdy nie miał do czynienia. W każdym razie, nie wygląda to na jakiś przeciętny zwój, który można kupić w byle sklepie z tanim magicznym sprzętem. image


  • Mistrz Gry

    avatar pan_hejter pan_hejter

    Szybko przeglądnął w pamięci wszystkie znane, sobie runy, i porównał ją do tej na zwoju. Po czym przerysował ją pobieżnie na jakąś kartkę, tylko by mieć jej niedokładny wzór do badań. Sam zwój odłożył pod biórko. Szybko przypomniał sobie gdzie na planie jest biblioteka i wyszedł do niej.


  • Mistrz Gry

    avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

    Zdecydowanie nie jest to coś, z czym William spotkał się do tej pory. Biblioteka zgodnie z jego decyzją to prawdopodobnie najlepsze miejsce w którym może się czegoś dowiedzieć o tym tajemniczym zwoju nieznanego pochodzenia… A jeśli tam się niczego nie dowie, to przynajmniej będzie miał co powiesić w ramce na ścianie jako ozdobę pokoju.
    // Zmiana tematu na korytarze Akademii. //


  • Mistrz Gry

    Godling:
    Po krótkim spacerze William dotarł do swojego pokoju. Jego magiczne rękawice są bezpiecznie położone na górze drewnianej szafki, podczas gdy reszta jego pakunków znajduje się na łóżku. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że wszystko wygląda wyjątkowo zwyczajnie jak na miejsce pełne magii oraz czarów wszelkiego rodzaju. Ale nie ma co narzekać, ważne, że jest spokój i miejsce do nauki bez rozproszeń. Jedynym co jest warte uwagi bardziej niż reszta pokoju jest papierowa karteczka znajdująca się na biurku Godlinga. Nowy adept Akademii ze swojej obecnej pozycji może dostrzec, że jest na niej wydrukowane pismo.



  • Pierwszym co zrobił William było sprawdzenie czy jego dzieło sztuki nie było w żadnym stopniu naruszone przez przenosiny, gdy wszystko było okej pzeczytał karteczkę znajdującą się na biurku.


  • Mistrz Gry

    Kiedy już zobaczył, że jego bezcenny skarb nie jest nawet zakurzony, ani w żadnym stopniu uszkodzony, zobaczył, że na owej karteczce na biurku jest napisane:
    “HASŁO DO WI-FI: Mer-LIN11001154
    Witamy w Akademii”



  • Westchnął znudzony i odłożył karteczkę na bok, ludzie jego pokroju nie mieli zbytnio czasu siedzieć na internecie chyba ,że ktoś zna forum dla użytkowników magicznych rękawic. Sprawdził na swoim planie kiedy czekają go jakieś zajęcia i czego może się na nich spodziewać.


  • Mistrz Gry

    Po krótkim poszukiwaniu nieistniejącego planu przypomniał sobie, że w Akademii nie ma ustalonych lekcji. Zamiast tego trzeba samemu chodzić do obecnych w szkole nauczycieli, z czego główne przedmioty to Zniszczenie, Przyzwanie, Alchemia, Zaklinanie, Odnawianie, Iluzja oraz Przemiana. Są też przedmioty takie jak wróżbiarstwo oraz runy.



  • Założył swoja rękawice i ruszył w poszukiwaniu nauczyciela run w końcu jego wujek opowiadał mu, że był to bardzo “ciekawy” osobnik. Williama zawsze interesowało co te słowo miało właściwie oznaczać, a czy istnieje lepszy sposób aby się dowiedzieć niż sprawdzić osobiście


  • Mistrz Gry

    Tak oto zatem Golding opuścił swój pokój w celu pogłębiania wiedzy na temat swojej ulubionej dziedziny. Huh… Ciekawe w jakim sensie “ciekawy” jest tutejszy nauczyciel run, bo znając życie, nie można wykluczyć żadnej możliwości. A jedyną inną opcją niż konfrontacja bezpośrednia byłoby chyba tylko spytanie się starszych uczniów, którzy już o nim coś wiedzą.
    // https://wieloswiat.pl/topic/1414/korytarze-akademii I teraz ty piszesz w tym temacie post w którym wychodzisz z pokoju. //


Log in to reply