Karta Postaci


  • Mistrz Gry

    This post is deleted!

  • Mistrz Gry

    avatar GrandAutismo GrandAutismo

    No i chyba zrobiłem.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Akcept.


  • Mistrz Gry

    avatar Lutherek Lutherek

    WIP

    Imię: Marat
    Nazwisko: Achatow
    Imię Ojca: Safin
    Wiek: 21 lat
    Płeć: Męska
    Zawód: Kapral
    Biografia: Urodzony w 1883 w Sewastopolu, na Krymie. Jego rodzina padła ofiarą zsyłek na Syberię, by zrobić miejsce Rosjaninom na Krymie. Zesłany wraz z rodziną do pracy w tartaku, niedaleko Irkucka, pracował od najmłodszych lat, jako tragarz drewna, a później jako drwal. Uczony przed zsyłką, przez ojca, obsługi krótkiej i długiej broni palnej (pistoletów i karabinów ręcznych). Po śmierci ojca i matki, spowodowanej durem brzusznym, wraz z czworgiem braci, uciekł z zsyłki do europejskiej części Rosji pod fałszywymi danymi. Orhan, najmłodszy brat, zaczął pracować w Ministerstwie Poczty i Telegramów. Dirham, kolejny brat, pracuje w Ministerstwie Kolejnictwa, jako konduktor. Zinid pracuje jako sprzątacz w Carskim Siole. Zupletko, najstarszy brat i Marat, zapisali się do carskiego wojska, Zupletko jest szeregowym w wojsku.
    Charakter: In Game, jeśli wolno
    Wady:
    -Nie potrafi pływać
    -Brak majątku=Brak mieszkania, nie ma gdzie mieszkać, wraz z braćmi, zbiera na mieszkanie w okolicach Petersburga
    -Choruje na atopowe zapalenie skóry, na szczęście, po ucieczce z zsyłki, choroba powoli zanika
    Zalety:
    -Zahartowanie przez lata na zsyłce, zapewniło mu wytrzymałość, zwinność, siłę i gibkość
    -Doświadczony w obsłudze broni ręcznej
    -Wybitnym geniuszem nie jest, ale nie jest też głupi.
    Pokrewieństwo: Brak
    Narodowość: Krymskotatarska
    Miejsce urodzenia: Sewastopol, Krym
    Majątek: Zagarnięty.
    Poglądy polityczne: Rusofobia
    Wygląd i ubranie:image
    Ten na środku.


  • Mistrz Gry

    avatar Lutherek Lutherek

    Chyba zrobione.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Akcept. Rozkazów żołnierzu oczekój w Ministerstwie wojny.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Samex, Akcept. Rozkazów żołnierzu oczekój w Ministerstwie wojny.


  • Mistrz Gry

    avatar samex samex

    Mój jeszcze Work in Progress! Pracuję jeszce nad nim!


  • Mistrz Gry

    avatar Lutherek Lutherek

    Kura, moja wina, myślałem, że zapomniałeś zdjąć “WIP” i powiedziałem Carskiemu, że chyba skończone.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Ok.


  • Mistrz Gry

    avatar stepson stepson

    Imię: Artem
    Nazwisko: Sorokin
    Imię Ojca: Iwan
    Wiek: 25
    Płeć: Męska
    Zawód: Kapral
    Biografia: Urodzony we wsi pod Kaługą. Uczęszczał jedynie do szkoły przycerkiewnej, od dziecka pracował na wsi przy krowach, prowadząc raczej proste i niepolityczne życie. Był sprytnym dzieciakiem i jak się okazało w późniejszym wieku, całkiem dobrym handlarzem. W 1998 został włączony w szeregi armii carskiej. Konkretnie kawalerii. Już dwa lata później brał udział w tłumieniu powstania bokserów. Wykazując się dużą odwagą podczas walk o Tiencin, szybko awansował na kaprala.
    Charakter: In game
    Wady:
    -Porywczy
    -Często pijany
    -Walki w Chinach nauczyły go okrucieństwa. Całkowicie pozbawiony skrupułów
    -Jego wykształcenie jest na niskim poziomie.
    Zalety:
    -Mimo braku wykształcenia, jest dosyć inteligentny jak na chłopa.
    -Doświadczony w handlu, potrafi dobrze negocjować.
    -Dobry żołnierz
    Pokrewieństwo: Brak
    Narodowość: Rosyjska
    Miejsce Urodzenia: Stolpewo
    Majątek: 300 rubli i koń
    Poglądy Polityczne: Niesprecyzowane, ale jest wierny caratowi.image


  • Mistrz Gry

    avatar Towarzysz_Boniacz89 Towarzysz_Boniacz89

    Imię: Dmitri
    Nazwisko: Lebiediew
    Imię Ojca: Nikolaj
    Wiek: 28 lat
    Płeć: Męska
    Zawód: Nauczyciel Historii
    Biografia:
    Dmitri urodził się w okolicach Warszawy, 18 Września 1876 roku.Był jedynakiem,ale był drugim dzieckiem swoich rodziców.Ich pierwsze dziecko umarło podczas porodu.Jego matka Maria była Polką,a Ojciec Rosjanem.Oboje byli Katolikami.Jego matka umarła kilka lat po jego urodzeniu,najprawdopodobnie przez gruźlice.Po tym jego ojciec wraz z nim przeprowadził się wpierw do Moskwy do rodziców jego ojca.Dzieciństwo miał w miare normalne.Zanim przeprowadził się z ojcem do Moskwy to wpadł do jeziora,a jako,że nie umiał pływać był bliski śmierci,ale w ostatniej chwili zauważył go jakiś człowiek i go uratował.Od tego czasu boi się wody i nie chce nauczyć się pływać.Kiedy zaczął chodzić do szkoły napoczątku był do niej niechętnie nastawiony,ale z czasem nią się zainteresował,zwłaszcza historią.W 1899 roku jego dziadkowie umarli w śnie przez podpalenie,którego do teraz nie wiadomo kto to zrobił.Po tym jego ojciec zaczął pić i być coraz bardziej agresywny wobec Dmitriego.W wieku 18 lat zabrał kilka rzeczy (Rewolwer dziadka,trochę pieniędzy i kilka pamiątek rodzinnych nawet trochę wartościowych,by czasen ojciec alkoholik z tym nic nie zrobił.W Petersburgu pracował tam gdzie akurat kogoś potrzebowali.Był zdeterminiwany by kupić sobie jakieś mieszkanie,a nie wynajmować pokój który był…na strychu który był wilgotny i było czuć zapach martwego szczura ? Po pewnym czasie kupił sobie mieszkanie.Postanowił znaleść jakąś pracę w którrj byłby dobry i dostałby trochę więcej niż dotychczas.Los się do niego uśmiechnął ponieważ pobliska szkoła średnia poszukiwała nauczyciela historii.Od tego momentu,jego poziom życia wzrósł,ale mu od tego nie odbiło.A nawet częścią zarobionych pieniędzy pomagał biednym.Pewnego dnia spotkał się z Socjalizmem.Uważał to za zbyt utopijne i bał się,że gdyby powstało takie państwo to rządzący wykorzysywali biednych i się bogacili.Gdyby jakimś cudem Imperium Rosyjskie miałoby się stać państwem Socjalistycznym bądź nawet gorzej,to Dmitri walczyłby za wolność Rosjan.

    Charakter:
    •Trochę w nim Optymisty i Pesymisty,ale z przewagą pierwszego.Jest także Realistą
    •Lubi pomagać innym
    •Jest Dżentelmenem
    •Antysocjalista
    •Nie przepada za żydami,ale to nie oznacza,że ich nienawidzi
    •Germanofob
    •Niecierpliwy
    •Zdarza mu się przez kilka dni z rzędu marudzić i narzekać

    Wady:
    •Mocna krótkowzroczność.Jeśli zgubi okulary będzie miał kilka problemów m.in z jakimkolwiek czytaniem
    •Nie potrafi pływać
    •Ma słabą Kondycje
    •Nie posługuje się nazbyt bronią białą (jak już to w kryzysowych sytuacjach)
    •Nie umie korzystać z długiej broni palnej (czytaj. np:Karabiny)…

    Zalety:
    •…Ale umie korzystać z krótkiej broni palnej (Posiada Rewolwer Nagant z 1899 roku)
    •Jest średnio zamożny.Nie jest bogaty jak jakiś szlachcic,ale bogatszy niż średni mieszczanin.
    •Nie jest uzależniony od tytoniu bądź alkoholu
    •Rzadko może być okradziony przez biedote,ponieważ im pomaga m.in finansowo i materialnie.

    Pokrewieństwo: -
    Narodowość: Rosyjska,Polska
    Miejsce urodzenia: okolice Warszawy (aktualnie mieszka w Petersburgu)

    Majątek: Posiada mieszkanie i pewną sume pieniędzy (Wystarcza mu na spokojne życie i trochę przyjemności)

    Poglądy polityczne: Ciężko powiedzieć.Uważa,że monarchia w Rosji powinna być zreformowana na wzór tej z Wielkiej Brytanii z tym,żeby Car miał trochę większą władze niż król w Wielkiej Brytanii.Cara by nie zdradził,ale nie wskoczyłby za nim w ogień.Uważa,że nie powinno być podziału na chłopów,mieszczan,itd. tylko by każdy Rosjanin byłby równy.(Czyli miałby prawo do nauki,pracy jakiej chce. [Oczywiście Car ma największą władze wraz z parlamentem który mógłby istnieć)
    Wygląd i ubranie:image


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Stepson, Akcept. Rozkazów żołnierzu oczekój w Ministerstwie wojny.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Boniacz, Akcept. W Ministerstwie edukacji napisz zarys planu zmiany imperium.


  • Mistrz Gry

    avatar CheekiBreekiPL CheekiBreekiPL

    Imię: Andriej
    Nazwisko: Chabarow
    Imię Ojca: Piotr
    Wiek: 21
    Płeć: Mężczyzna
    Zawód: Inżynier w wojsku Carskim. Kapral
    Biografia:
    Andriej urodził się w Archangielsku 21 lat temu. Był on jednym z ośmiorga dzieci państwa Chabarów. Większość życia w swoim rodzinnym mieście spędził na pracowaniu (jak reszta swoich braci i sióstr) na utrzymanie reszty rodziny. Gdy miał 14 lat, jego matka umarła i musiał przeprowadzić się do Petersburgu wraz z ojcem (połowa dzieci została w Archangielsku u wuja Artjoma). W stolicy Imperium zaczął (częściej, czyli codziennie) uczęszczać do szkoły (szczególnie był dobry z matematyki) i w ogóle interesować się czymś więcej niż zarabianiem rubli, ponieważ nowa praca ojca była niezwykle dobrze płatna. Po ukończeniu szkoły i uzyskaniu papierów, zaciągnął się do wojska jako inżynier.
    Charakter:
    Niezwykle cierpliwy i pracowity człek, z umysłem zawsze skupionym na uzyskaniu jak najlepszego rezultatu z jakiegokolwiek procesu. Jest również też osobą niezwykle przyjacielską i charytatywną.
    Wady:
    -Nie jest zbyt dobrym mówcą
    -Nie umie się on zbytnio posługiwać bronią białą
    -Czasami pije on gorzałkę
    -…ale pod warunkiem jeżeli nie są idiotyczne/absurdalne.
    Zalety:
    +Obeznany w sztuce posługiwania się bronią palną (krótka i długa).
    +Jest on niezwykle dobrym (jak na syna zubożałego kupca) matematykiem.
    +Inżynieria to jego drugi najlepszy atut
    +Dobra kondycja (wyrobiona przez wiele lat)
    +Słucha się rozkazów przełożonych…
    Pokrewieństwo: —
    Narodowość: Rosjanin
    Miejsce urodzenia: Archangielsk (obecnie mieszka w Petersburgu)
    Majątek: Dzieli swój dom z ojcem i rodzeństwem, ale ma swój własny pokój. Ma dość dobry żołd.
    Poglądy polityczne: Wszystko mu jest obojętne. Jest on gorliwym patriotą, a nie lojalistą dla konkretnej ideologi.
    Wygląd i ubranie:
    image


  • Mistrz Gry

    avatar samex samex

    DONE


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Akcept. Roskazów oczekój od ministerstwa wojny Samex.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Akcept. Oczekuj rozkazów w Ministerstwie wojny CheekiBreeki.


  • Mistrz Gry

    avatar introman introman

    Imię: Paul
    Nazwisko: Märter
    Imię Ojca: Artur
    Wiek: 23 lata
    Płeć: mężczyzna
    Zawód: Goniec Poczty Imperialnej

    Biografia:
    Urodził się w Tallinie, w rodzinie średniozamożnych, estońskich mieszczan. Był pierwszym dzieckiem w małżeństwie. Nie było mu jednak dane długo cieszyć się spokojnym dzieciństwem, bo jego rodzinę deportowano do Nowosybirska za angażowanie się w nielegalne spotkania socjalistów. Gdy tak się stało, Paul w wieku 8 lat został przekazany w opiekę wujowi mieszkającemu w Petersburgu. Ów wuj był drobnym urzędnikiem i starym kawalerem. Poświęcał on Paulowi mało czasu. Żył w ciągłym stresie, wyścig szczurów pochłonął go całkowicie. Pracował bardzo dużo, by otrzymać awans. Paula wysłał do szkoły elementarnej i na tym skończyła się edukacja młodego Estończyka. Mając 15 lat, dzięki rekomendacjom wuja, Paul podjął pracę na Poczcie Imperialnej jako goniec. Na początku zajmował się dostarczaniem listów w najbliższym otoczeniu miasta, później wyruszał na coraz dłuższe trasy. W pierwszą transsyberyjską podróż udał się kilka dni po osiągnięciu osiemnastki. Gdy miał 19 lat, jego wuj zachorował na raka. Umierał 2 miesiące. Po jego śmierci, Paul, jako jedyny spadkobierca, otrzymał dwupokojowe mieszkanie w kamienicy w Petersburgu. Sam Paul rzadko bywa w tym mieszkaniu, ponieważ praktycznie cały czas jest “w trasie”, dlatego też wynajmuje je ormiańskiej studentce po dosyć niskiej cenie. W zamian za to może liczyć, że jego mieszkanie będzie cały czas utrzymywane w czystości, a on sam z kolei będzie miał jakiekolwiek towarzystwo, gdy wróci z długiej trasy do domu (wbrew pozorom, nawet największy samotnik potrzebuje czasami kontaktu z drugim człowiekiem).

    Charakter:
    Indywidualista. Najbardziej lubi działać sam, nie lubi gdy ktoś mu wchodzi w drogę lub patrzy na ręce podczas pracy. Nie uznaje żadnych autorytetów moralnych - odnosi się wprawdzie z szacunkiem do Cara i wysokich urzędników, ale robi to tylko dlatego, że musi. Jest typem “wolnego strzelca”. Uwielbia czarny humor. Jeżeli ktoś chce zjednać sobie Paula i sprawić, by Paul obdarzył go zaufaniem, to najłatwiej może to uczynić poprzez opowiedzenie mu jakichś nieprzyzwoitych żartów.

    Wady:

    • wykształcenie zaledwie podstawowe
    • brak ogłady
    • cynizm

    Zalety:

    • bardzo dobra znajomość topografii i geografii Imperium Rosyjskiego
    • wysoka inteligencja, spryt
    • znakomita orientacja w terenie

    Pokrewieństwo: brak
    Narodowość: Estończyk
    Miejsce urodzenia: Tallin
    Majątek: Dwupokojowe mieszkanie w kamienicy w Petersburgu, 800 rubli

    Poglądy polityczne: Bliżej nieokreślone. Nie jest sympatykiem caratu w obecnej formie, bo uważa, że ten cały skomplikowany system hierarchii społecznej i tytułów sprzyja łapówkarstwu, komplikuje życie i jest przyczyną wyniszczenia psychicznego tych u dołu drabiny (np. jego wuja, który przez całe życie dążył do awansu, ale i tak umarł jako średnio ważny urzędnik). Za socjalistami też nie przepada, bo jak oderwiesz takiego prostego chłopa od pługu i dasz mu władzę, to nie może się to skończyć dobrze dla ogółu. Ogólnie uważa, że władza powinna istnieć, bronić terytorium kraju, nie ciemiężyć obywateli, ściągać podatki w rozsądnej ilości i tępić przestępców.

    Wygląd i ubranie: Wysoki, jasna cera, blondyn, niebieskie oczy - uroda typowo skandynawska. Zwykle ubrany w strój gońca, często też widywany w grubych kurtkach, gdy przemierza Syberię.


  • Mistrz Gry

    avatar CarskiMonarchista CarskiMonarchista

    Akcept. Oczekój na listy do przewiezienia w Ministerstwie Telegramów i Poczty!


  • Zorze Onaliah W Imię Cara Manifest Your Destiny Nowe Detroit

    Imię: Roman - oficjalnie, nieoficjalnie - Zachariasz
    Nazwisko: Nirnberg - oficjalnie, nieoficjalnie - Humler
    Imię Ojca: Günther - oficjalnie, nieoficjalnie - Jonasz
    Wiek: Dwadzieścia cztery lat.
    Płeć: Męska
    Zawód: Pomocnik prokuratora śledzczego w Rostowie
    Biografia: Zachariasz, bo tak się naprawdę nazywa, jest synem żydowskiej pary, Izabeli Humler i Jonasza Humler. Porzucony przez rodziców, trafił do sierocińca, a później do bezpłodnej pary Niemców bałtyckich mieszkających w Rydze. Od nowej rodziny otrzymał wykształcenie, i co najważniejsze, zapewnili mu nowe dane personalne. Po przeprowadzce do Petersburga, zaczął uczyć się na wydziale prawa w Petersburskim Uniwersytecie Państwowym. Zdał studia jako jeden z lepszych, co zagwarantowało mu pracę jako pomocnika prokuratora śledczego w Rostowie.
    Charakter: In Game, jeśli wolno
    Wady: -Nie jest zbyt krzepki, zwinny czy też gibki.
    Zalety: -Inteligentny, jak mało kti
    Pokrewieństwo: Lech Nadzieja - brat przyrodni, nie wie, że to jego brat
    Narodowość: Bałtycko-niemiecka - oficjalnie, nieoficjalnie - żydowska
    Miejsce urodzenia: Ryga - oficjalnie, nieoficjalnie - Petersburg
    Majątek: 1000 rubli, mieszkanie w Rostowie
    Poglądy polityczne: Pragmatyzm
    Wygląd i ubranie: //Nie zwracajcie uwagi na kobietę//


  • Zorze Onaliah W Imię Cara Manifest Your Destiny Nowe Detroit


  • Mistrz Gry

    Akcept. Zadań oczekuj od Ministerstwa Sprawiedliwości.



  • Imię: Grigorij
    Nazwisko: Czawczadze
    Imię Ojca (będzie potrzebne w sprawach oficjalnych): Michel
    Wiek: 30
    Płeć: Męska
    Zawód: Dziedzic ziemski, przedsiębiorca
    Biografia: Pochodzi ze starej gruzińskiej szlacheckiej rodziny Czawczadzech, jego stryjem jest słynny gruziński działacz Ilij Czawczadze. Jego ojciec posiada spore ziemie w regionie Kachetii, którym to majątkiem syn uczy się gospodarować. Dzięki inwestycjom dziadka w budowę uzdrowiska w Bordżomi rodzina bardzo się wzbogaciła i stała się jedną z niewielu gruzińskich rodzin przedsiębiorczych na zdominowanym przez Ormian rynku Gruzji. Pod wpływem stryja i ojca został gruzińskim patriotą i zaangażował się w działalność kilku gruzińskich organizacji kulturowych. Zapoznał się również marksizmem, który go przeraził, ale idee socjalistyczne go zaciekawiły i już kilkukrotnie, ale bezskutecznie próbował namówić ojca na powołanie w majątku samorządu chłopskich pracowników
    Charakter: Otwarty, ciekawy świata, pobożny wyznawca prawosławia, optymista, towarzyski
    Wady: Porywczy, często ma słomiany zapał, patrzy na świat zbyt optymistycznie, nierozważny, łatwowierny, zbyt szczery
    Zalety:łatwo nawiązuje kontakty, pracowity umie posługiwać się krótką bronią palną oraz długą (ale jedynie łowiecką), inteligentny, dobry mówca, dobrze jeździ konno
    Narodowość: gruzińska
    Miejsce urodzenia: Telawi
    Majątek: Należy do ojca
    Poglądy polityczne: Patriota gruziński, ormianofob, antysemita, w pewnym sensie socjalista
    Wygląd i ubranie: Ciemne, kręcone włosy i broda, średniowysoki, ubiera się w zależności od sytuacji w strój rosyjskiej burżuazji lub podczas niektórych okazji w tradycyjny szlachecki strój gruziński


  • Mistrz Gry

    Akcept. Swoich zleceń ku chwale imperium oczekuj w Ministerstwie Handlu i Industrializacji.


Log in to reply