Status Postaci


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    Jest to spis wszelkich rzeczy związanych z postacią, które podczas gry będą ulegać zmianie i żeby mieć nad tym lepszą kontrolę, powstał ten oto temat. Można go układać jak się chce, można nawet umieszczać ciekawostki lub dodatkowe rubryki, lecz obowiązkowe są następujące:

    Imię, Nazwisko, Pseudonim:
    Majątek:
    Stan fizyczny:
    Stan psychiczny:
    Ekwipunek:

    **Imię, Nazwisko, Pseudonim:**
    **Majątek:**
    **Stan fizyczny:**
    **Stan psychiczny:**
    **Ekwipunek:**
    

    Może je uzupełniać GM lub gracz, zależnie. Ja prawie zawsze będę dawać tylko te pięć rubryk. Należy też każdą kolejną postać dodawać do spisu z pierwszą, aby mieć wszystkie w jednym miejscu i nie latać po temacie.


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Edgar Remden
    Majątek: 85 imperialików
    Stan fizyczny:

    • Ma całkiem celne oko
    • Gibki
    • Dosyć zręczny
    • Potrafi się skradać
    • Niezbyt dobra kondycja
    • Hemofilia
      Stan psychiczny:
    • Lęk wysokości
      Ekwipunek:
    • Sztylet
    • Laska przemieniona w bliźniaczo podobny sztylet
    • 10 noży do rzucania
    • Bukłak z wodą

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Postacie Kuby

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Danodir Nadrog, Dan, Grabarz, Pan Kostucha, jego stworki tytułują go per Panie lub Mistrzu, jeśli potrafią mówić.
    Majątek: 50 imperialików (200 w domu)
    Stan fizyczny:

    • Silny i wytrzymały
    • Słaba szybkość i zwinność
    • Bladość, puste oczy
      Stan psychiczny:
    • Ciężko go przestraszyć
      Ekwipunek:
      *Solidna łopata
    • Sztylet
    • Kałamarz pełen atramentu
    • Gęsie pióro
    • Osobisty notatnik na różnorakie obserwacje
    • Manierka wody
    • Fajka, nieco tytoniu, krzesiwo
      Towarzysze:
      Zgnilec, dwa Ghule i pięć Szkieletów, z czego jeden, o jakże wdzięcznym imieniu Bob

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Skarwl, Ludzie mówią do niego zwykle Skarwl Łotr, a Szczurołaki - Skarwl Szary Szpon.
    Majątek: 20 imperialików
    Stan fizyczny:
    Jako człowiek:
    *Szybkość, zwinność

    • Szybko biega,dobrze się wspina
    • Słaba tężyzna fizyczna
      Jako szczurołak
    • Wytrzymały i ponadprzeciętnie silny
    • Dobrze się wspina
    • Nie potrafi pływać
    • Pazury zdolne przeciąć skórzany pancerz, kły kruszące kamień
    • Odporność na trucizny i wszelkie niezbyt świeże rzeczy
    • Rozwinięte zmysły
      Stan psychiczny:
    • Zna różne nieciekawe przybytki
    • Strach przed wodą
    • Strach przed ogniem
    • Dar przekonywania i gadane
    • Kanibal
      Jako szczurołak
    • Boi się ognia i wody
    • Kontrola co słabszych szczurów
    • Łatwo wpada w szał
      Ekwipunek:
    • Dwa sztylety.
    • Jednoręczny miecz.
    • Druga sakiewka, wypełniona kamieniami, aby wabić nieostrożnych kieszonkowców.
    • Długi na osiem metrów zwój liny (ucięto z niego parę kawałków)
    • Płócienny worek na wszelkiej maści fanty, ale gdy się przemienia, to zwykle do niego chowa resztę ekwipunku.

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Bob “Odźwierny”
    Majątek: 70 imperialików
    Stan fizyczny:

    • Szkielet bez mięśni
    • Biegacz
    • Dobrze się skrada
    • Dobrej jakości kości
      Stan psychiczny:
    • Intelektulaista
    • Kłamca i manipulator
    • Narcyz dbający o kości
      Ekwipunek:
      *Szabla
    • Dwa czekany
    • Lina z hakiem
    • Worek i rurka umieszczone jako przełyk i pojemnik na napoje i jedzenie, by nie wzbudzać pewnych podejrzeń (pojemnik umieszczony na miejscu serca i płuc).
    • Ubranie
    • Muszkiet, zapas prochu i trzy kule, do tego brudne łachmany

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Adam Kordem
    Majątek: 90 imperialików
    Stan fizyczny:

    • Zwinny, gibki i szybki
    • Zręczne dłonie w dziedzinie kradzieży
    • Podstawowe wykształcenie, chociaż nie do końca idealne
    • Słaba tężyzna fizyczna
      Stan psychiczny:
    • Inteligentny, cwany, sprytny
    • Dobry oszust i kłamca
    • Dobra wiedza w zakresie znajomości miasta i organizacji
      Ekwipunek:
    • Manierka z tanim winem.
    • Podręczny bestiariusz.
    • Wszystko trzyma w torbie, z której ciężko coś ukraść (sam sprawdzał).
    • Glewia o przedłużonym grocie. Co ciekawe jest też ona artefaktem, o dziwnym działaniu jak na swoją formę, mianowicie za jej pomocą można tworzyć magiczne bariery.

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Teobal Arcano “Teo”
    Majątek: 300 Imperialików
    Stan fizyczny:

    • Gotowanie
    • Gra na lirze korbowej
    • Wyśmienita kondycja
    • Nie umie pływać
      Stan psychiczny:
    • Ściąga na siebie problemy
    • Podzielność uwagi
      Ekwipunek:
    • Lira korbowa

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Corbin Fiskston, Cor
    Majątek: 200 imperialików
    Stan fizyczny:

    • Zwinny i dobrze się wspina
    • Dobra celność
    • Zręczne i ciche ruchy
    • Niezbyt silny
    • Brak umiejętności rzucania bronią miotaną
    • Słaba wytrzymałość
    • Nie umie pływać
      Stan psychiczny:
    • Umiejętność targowania
      Ekwipunek:
    • Pałka
    • Krótki miecz
    • Łuk
      Kołczan, a w nim zapas 25 strzał do przeróżnych zadań:
    • 10 ostrych
    • 8 wodnych
    • 4 z truciznami
    • 3 z sznurem do wspinaczki (taka linka z hakiem)

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Nengel Rivegrove
    Majątek: 250 imperialików
    Stan fizyczny:

    • Niezbyt silny, szybki lub wytrzymały
    • Blizny na twarzy mimo upływu lat ciągle dokuczają mężczyźnie, powodując czasem nagłe napady bólu
      Stan psychiczny:
    • Bystry umysł i chłodny osąd
    • Spora wiedza o truciznach i o skrytobójstwie
    • Zwierzęta go nie znoszą
      Ekwipunek:
    • Artefakt - rękawica potrafiąca nieco spowalniać prędkość poruszania się obiektów. Aby przedmiot zadziałał, noszący musi dotknąć celu wszystkimi palcami. Efekt mija po mniej więcej kwadransie. Otrzymał go jako prezent od ojca “na odchodne”,
    • Proste, czarne szaty,
    • Sztylet,
    • Proszek z liści swądnika, używany w nagłych sytuacjach. Wystarczy jeden podmuch w oczy, a ofiara poczuje nagły i naglący swąd we wszystkich miejscach kontaktu. Drapanie tylko pogorszy sytuację. W ekstremalnych przypadkach proszek może nawet oślepić lub uszkodzić drogi oddechowe. Osoby uczulone na swądnika mogą umrzeć na miejscu,
    • Odznaka inkwizytorska
      Towarzysze:
      Vasyl. Jest on zwolennikiem “starych, twardych zwyczajów” i nie znosi lenistwa czy próżniactwa. Mimo tego, że przy pierwszej lepszej okazji miesza Nengela z błotem, to ten często wynosi z jego uwag cenne lekcje. W istocie Vasyl jest człowiekiem zgorzkniałym, aczkolwiek bystrym i inteligentnym.

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Uur Momburo Ymbo, co w przełożeniu na Imperialny daje Zaranna Światło-śniąca
    Majątek: Brak
    Stan fizyczny:

    • Wytrzymała i silna, co jest standardem jej rasy
    • Twarde racice i ostre rogi
    • Wyczulone zmysły
    • Problemy z cichym chodem
    • Nieprzystosowanie do ludzkich standardów
    • Słaba zręczność
    • Dzięki tatuażowi nie potrzebuje snu
      Stan psychiczny:
    • Słaba reputacja rasy i brak szacunku ze strony innych
      Ekwipunek:
    • Laska
    • Wygodne szaty
    • Książki z zaklęciami na drogę
    • Tatuaż-artefakt, który sprawia, że nie potrzeba snu, a jak już to krótki odpoczynek wystarczy

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Venandi, Vena
    Majątek: 0
    Stan fizyczny:

    • Słaba tężyzna fizyczna
    • Ostre szpony i kły
    • Wytrzymała
    • Szybka
    • Stapianie się z cieniem i zmienianie się w kruka
    • Słabsza od innych harpii
      Stan psychiczny:
    • Inteligenta
    • Brak samodzielności
    • Strach przed ogniem
    • Nie ścierpi widoku zmasakrowanego ciała
      Ekwipunek: Brak
      Towarzysze: Beatrice Kselash. Ma 29 lat. Nieco zakręcona i ekscentryczna, ale raczej dobra osoba, wychodząca z założenia, że nie istnieją rasy złe, tylko rasy nierozumiane przez społeczeństwo. Uważa się za człowieka nauki i to ze swych badań żyje.

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    Imię, Nazwisko, Pseudonim: Dardan Fernet
    Majątek: 100 imperialików
    Stan fizyczny:
    + Słaby fizycznie, brak kondycji i gracji
    + Magia wewnętrzna w dłoniach - Możliwość zamieniania rzeczy martwych w złote. Niestety, ograniczona jest do przedmiotów rozmiaru zbroi.
    Stan psychiczny:
    + Bardzo oczytany i obeznany z większością rzeczy. Niestety, ta wiedza jest w głównej mierze teoretyczna
    Ekwipunek:

    • Posiada też sakiewkę na pieniądze
    • Złote kamienie, które nazywa grudkami złota
    • Pozłacany sztylet


  • Imię, Nazwisko, Pseudonim: Yehoshafat; Goldschmidt; Dunn, Yuoza Maeda (ens. 前田 悠尾ざ), Szef, Szefuncio, Mistrz, Zechariah Neumann, Abraham Goldbaum, Yezekael Eisenberg.
    Majątek: 7600 imperialików przy sobie, 21 tys. imperialików w oredrańskim banku.
    Stan fizyczny:

    • Sprawność fizyczna na poziomie słabo wysportowanego człowieka,
    • Delikatnie wyostrzone zmysły,
    • Zaawansowane umiejętności posługiwania się bronią białą,
    • Tzw. Azzmodański Hormon, który wydziela się wraz z m. in. adrenaliną, zwiększając kondycję fizyczną i psychiczną Azzmodanina,
    • Magia wewnętrzna w ramionach - Tzw. Pazury Otchłani, zwiększenie sprawności fizycznej ramion, pojawienie się pancerza na przedramionach i pazurów na dłoniach, ogólny rozrost kończyn górnych, rozpraszanie energii magicznej poprzez dotyk, czasowe wyłączenie możliwości korzystania z magii kręgu,
    • Rzuca się w oczy.

    Stan psychiczny:

    • Duża wiedza z dziedzin zielarstwa, alchemii i magii,
    • Towarzyski i rozmowny,
    • Dociekliwy i zawzięty,
    • Niezwykle pewny siebie,
    • Dobrze odnajdujący się na stanowisku lidera grupy,
    • Lubiący bujać w obłokach,
    • Dosyć leniwy,
      *Pozbawiony empatii i uczuć,
    • Obawia się spotkania z członkami Kręgu, nie wie czego mógłby się po nich spodziewać oraz jaki jest ich stosunek do niego samego,

    Ekwipunek:

    • Szkarłatny Gniew Wzburzonych Niebios (laska),
    • Odzienie, obuwie, akcesoria (wygląd),
    • Skórzany mieszek (x12),
    • Stalowy puginał,
    • Wieczne pióro,
    • Trzy cienkie fiolki z miksturami: siły, wyostrzenia zmysłów i regeneracji,
    • Skórzana torba (zwykle leżąca na regale w wynajmowanym pokoju).
    • Ok. 12 kilogramów różnych odczynników alchemicznych. Wśród nich znajdują się przeróżne grzyby (np. szytnaćce, niezmiar, żabi korzeń), rośliny (np: krucze ziele, siężygron, mandragory), elementy ciał potworów (np. oczy kikimory, szpony harpii, krew ghula), substancje nieorganiczne (np. księżycowy pył, czarny proch, sproszkowany bursztyn) oraz zaawansowane substancje alchemiczne wymagające skomplikowanego procesu tworzenia (np. albedo, rubedo, vitriol). ( ¾ z nich znajduje się w trzech wynajmowanych pokojach, ¼ w wynajmowanym kramie),
    • Ok. 19 litrów różnych alkoholi, głównie czysty spirytus, ale ma ze sobą trochę nalewek, win i pochodnych wódki (wszystko trzymane w bukłakach, butlach lub beczułkach, ¾ z nich znajduje się w pokojach ¼ - w kramie),
    • Szklane butelki (x34) (24 z nich znajduje się w wynajmowanym kramie, 10 - w wynajmowanym pokoju),
    • Suszone skóry (x23) (pełniące rolę opakowania dla jego produktów, wszystkie w wynajmowanym kramie),
    • Masa wyrobów alchemicznych i zielarskich, począwszy od zapachowych świec, przez specjalnie tworzone używki aż po eliksiry i mikstury (¾ z nich w kramie, ¼ w pokoju),
    • Ok. 20 kg złomu niezwykle skomplikowanej, zaawansowanej aparatury alchemiczno-magicznej (w pokoju Hotaru).

Log in to reply