Bestiariusz


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    Bestiariusz to narzędzie niezbędne dla Łowców, a wiedza z jego zakresu często okazuje się kluczowa. Bestiariusze dzielą się na dwa rodzaje: Pełne i Podręczne. Pierwsze z nich są dostępne w siedzibie i to z niego uczą się początkujący. Podręczny zaś jest skróconą wersją pierwszego, aby móc szybko odszukać odpowiedniego potwora, kiedy natknie się na niego w terenie. Nie trzeba wspominać, że jest obowiązkowy (jak zapomnę tego poruszyć przy sprawdzaniu kp, proszę to zrobić za mnie).
    Wyróżnia się pięć stopni zagrożenia, z czego podczas Pełni typ potwora skacze o jedną pozycję w górę. Będą oczywiście wyjątki, jak i odmiany, które różnią się od podstawowego przedstawiciela:
    - Typ 0 - Właściwie często zapomina się o tym typie, gdyż są niemal nieszkodliwi. Stwory z tym numerem są możliwe do pokonania przez osoby, które biegle władają daną bronią. Nie trzeba być Łowcą, aby powalić takiego potwora.
    - Typ 1 - Są to dobre “worki treningowe”. Stwory słabe, często występujące w dużych ilościach. Pojedynczo lub grupowo są łatwe dla początkującego, czasami nawet łapane i trzymane, aby mogły zostać wykorzystane podczas ćwiczeń.
    - Typ 2 - Rzecz jasna są to groźniejsze, większe i lepiej uzbrojone potwory. Początkujący często sobie z nimi nie poradzi, a jak już to z trudem. Łatwiej poradzi sobie z nimi ktoś doświadczony, ale i tak nie zawsze się udaje.
    - Typ 3 - Skrajnie groźny, potężny, wielki i dobrze uzbrojony. Nawet Wiktor czasami miewa z nimi problemy. Są dość rzadkie, ale mimo to trzeba się ich wystrzegać, większość jest zauważalna, i wyczuwalna, gołym okiem.
    - Typ 4 - Tak jak trzy wcześniejsze można załatwić sprytem, bo za mądre nie są, tak podobne sztuczki nie podziałają na ten typ. W wielkim uproszczeniu, jest to mądrzejsza dwójka. Potrafią się przystosować do walczącego, uczą się jego stylu. Są przy tym momentami groźniejsze od trójki, ale to i tak rzadkość. Znaczy to też, że stwory z 3 podczas Pełni wskakują na 4 i wtedy robi się nieciekawie, ale i tak przez swoje gabaryty nawet to nie zawsze im pomoże.
    - Typ 5 - Od czwórki różni ich głównie to, że widząc ofiarę, nie atakują bezmyślnie. Wyczekują odpowiedniego momentu, obserwują, zbierają informację, może nawet robią broń. Są też w większości skrytobójcami. Zdecydowanie najgroźniejsi, mimo że posiadają biedniejszy arsenał od potworów z typu 3.
    - Typ 5+ - Jest to typ występujący tylko podczas Pełni. Są to groźniejsze wersje typu 5, poza tym nie różnią się za bardzo zachowaniem, dlatego nie ma jeszcze typu 6.

    Schemat ogólny:

    Nazwa:
    Wygląd:
    Typ:
    Miejsca występowania:
    Częstotliwość:
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania:
    Broń:
    Mocne strony:
    Słabości:
    Odporności:
    Wrażliwości:
    Krótki Opis:

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    Typ:
    Mocne strony/Odporności:
    Słabości/Wrażliwości:

    Gracze też mogą tworzyć swoje, dając je w tym temacie. Potem je omówię, usunę dyskusję, zostawiając post z potworem, aby zachować porządek.


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Wielka Mysz
    Wygląd:
    image
    Typ: 0
    Miejsca występowania: Niemal każda piwnica w całym Dazan, chociaż najczęściej gnieżdżą się w Dzielnicy Portowej, do tego mogą się zdarzyć na statku
    Częstotliwość: Bardzo popularne
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Dość długo syczą, chcąc odstraszyć obcego. Do tego bardzo powolne. Kiedy jedzą, są skupione tylko na tym. Żyją w wielkich stadach, acz pojedyncze sztuki też się znajdą.
    Broń: Kły i pazury
    Mocne strony:

    • Swoimi rozmiarami mogą przestraszyć co tchórzliwsze osoby
    • Ostre Kły i pazury, które są często siedliskiem chorób
      Słabości:
    • Słabe fizycznie
    • Nie mają w naturze bycia agresywnymi
      Odporności: Wszelkie choroby i trucizny
      Wrażliwości: Szczególnych nie ma, poza ogniem.
      Krótki Opis: Jaka mysz jest każdy widzi. Są jednymi z najmniej groźnych stworzeń, często występują tez w żartach łowców, jest to ich taka maskotka. To istna plaga Dazan, a w szczególności handlarzy. Najmują nie tylko łowców, ale i każdego z mieczem, aby za niewielką opłatą sprzątnął gryzonie. Mimo swej liczebności, pozbycie się ich jest dość łatwe, ponieważ zdąży się już wyrżnąć połowę z nich, nim podejmą jakąś akcję. Dorastają do kolan dorosłego mężczyzny.

    Schemat do Podręcznego:
    Wygląd:
    image
    Typ: 0
    Mocne strony/Odporności:

    • Swoimi rozmiarami mogą przestraszyć co tchórzliwsze osoby
    • Ostre Kły i pazury, które są często siedliskiem chorób
    • Odporne na wszelkie choroby i truzicny
      Słabości/Wrażliwości:
    • Słabe fizycznie
    • Nie mają w naturze bycia agresywnymi
    • Podatność na ogień

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Ghul
    Wygląd:
    image
    Typ: 1
    Miejsca występowania: Głownie strychy, w nocy (nie tylko w Pełni) również chodzą po dachach. Jedyny wyjątek to Dzielnica Przemysłowa, gdzie prowadzi się ich regularny odstrzał. Do tego często są spotykane na cmentarzach
    Częstotliwość: Bardzo popularne
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Jak tylko zobaczą coś żywego, to od razu, głośno przy tym krzycząc, rzucają się w pogoń. Nie darują, dopóki nie złapią lub nie zgubią celu. Żyją samotnie, albo w małych grupach
    Broń: Kły i pazury
    Mocne strony:

    • Ostre szpony zdolne przeciąć grubsza stal, kły zaś mogą przebić się przez kości
    • Są dość szybkie i zwinne, a na pewno an tyle, aby z łatwością poruszać się po gęstej zabudowie miasta
      Słabości:
    • Nie są przy tym zbyt wytrzymałe, mają kruche kości, więc upadek z wysokości często jest dla nich śmiertelny
    • Broń obuchowa jest niezwykle skuteczna, aby zatrzymać ghula
    • W dzień są bardziej ospałe i jeżeli strych nie jest mocno zaciemniony, są łatwym celem
      Odporności: Choroby i trucizny
      Wrażliwości: Ogień jak i woda święcona
      Krótki Opis: Ghule to drugie, zaraz po myszach, typowe potwory w Dazan. Mimo typu pierwszego, zdarzyć się może również to, że zwykły chłop z pałką je pokona. Mimo to, nie dano im typu zero, ze względu na nocną aktywność. Jak za dnie zero jest zasłużone, tak nocą są żywsze. Krążą plotki, że ghulami stają się osoby, które zachorowały na jakąś chorobę, lecz są to plotki.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 1
    Mocne strony/Odporności:

    • Ostre szpony zdolne przeciąć grubsza stal, kły zaś mogą przebić się przez kości
    • Są dość szybkie i zwinne, a na pewno an tyle, aby z łatwością poruszać się po gęstej zabudowie miasta
    • Choroby i trucizny
      Słabości/Wrażliwości:
    • Nie są przy tym zbyt wytrzymałe, mają kruche kości, więc upadek z wysokości często jest dla nich śmiertelny
    • Broń obuchowa jest niezwykle skuteczna, aby zatrzymać ghula
    • W dzień są bardziej ospałe i jeżeli strych nie jest mocno zaciemniony, są łatwym celem
    • Ogień i woda święcona

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Zgniłe Psy, potocznie Zgnilce
    Wygląd:
    image
    Typ: 1
    Miejsca występowania: Cmentarze lub opuszczone przybytki dla zwierząt, rzadziej ulice nocą
    Częstotliwość: Zależnie od wielkości cmentarza lub ilości martwych psów w przybytku dla zwierząt
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Przyciąga je mięso, a im mniej świeże tym lepiej. Krwawiąca zakażona rana to dla nich rarytas, którą wyczują z wielkiej odległości. Żyją w licznych sforach, z alfą na czele
    Broń: Kły i pazury
    Mocne strony:

    • Broń cięta i kłuta się ich nie ima, niemal nic im nie robi
    • Mimo bycia w zaawansowanym stadium rozkładu, są bardzo silne, powalą nawet dwumetrowego dobrze zbudowanego mężczyznę
    • Ich kły i pazury roznoszą nieprzyjemne choroby
    • Nie da się ich utopić, udusić, tylko zabić
      Słabości:
    • Broń obuchowo-miażdząca jest dla nich zabójca, gdyż również mają kruche kości
    • Wystarczy pozbawić ich jednej kończyny, aby reszta się rozsypała. Nie jest to pewne, ale jest duża szansa, że tak się stanie
      Odporności: Woda, choroby i trucizny
      Wrażliwości: Ogień, woda święcona
      Krótki Opis: Zgnilce powstają na wskutek marnego pochówku czworonoga. Im gorzej odprawiony, tym większa szansa na powstanie Zgnilca. Są to też psy, nad którymi za życia się znęcano. Zazwyczaj wtedy po wstaniu z martwych szukają go, aby zagryźć na śmierć. Poza tym ich wycie jest urywane, wielu osobom kojarzy się z kaszlem. Łowcom o słabym żołądku poleca się nie rozcinać im brzuchów, chyba że są ciekawi, jak wyglądają rozkładające się wnętrzności psa.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 1
    Mocne strony/Odporności:

    • Broń cięta i kłuta się ich nie ima, niemal nic im nie robi
    • Mimo bycia w zaawansowanym stadium rozkładu, są bardzo silne, powalą nawet dwumetrowego dobrze zbudowanego mężczyznę
    • Ich kły i pazury roznoszą nieprzyjemne choroby
    • Nie da się ich utopić, udusić, tylko zabić
    • Choroby i trucizny
      Słabości/Wrażliwości:
    • Broń obuchowo-miażdząca jest dla nich zabójca, gdyż również mają kruche kości
    • Wystarczy pozbawić ich jednej kończyny, aby reszta się rozsypała. Nie jest to pewne, ale jest duża szansa, że tak się stanie
    • Ogień, woda święcona

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Wilkołak
    Wygląd:
    image
    Typ: 2
    Miejsca występowania: Nie mają określonych, lecz często widuje się je w zalesionych ogrodach, w lesie lub przy murach zewnętrznych.
    Częstotliwość: Nie da się sprecyzować. Balansują między popularne a rzadkie. Najprościej: zależy od Pełni
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Zazwyczaj kiedy złapią trop, przerywają to co robiły, stają, rozglądają się na boki i dopiero wtedy zaczynają naprawdę szukać ofiary. Podczas węszenia ma się czas na ucieczkę. Ich walka jest niezwykle agresywna, rzadko kiedy robią jakiekolwiek uniki, chyba że są bliskie śmierci, wtedy wolą uciekać. Polują w małych grupach, albo, częściej nawet, pojedynczo
    Broń: Kły i pazury
    Mocne strony:

    • Szybkość i zwinność to ich najlepsze atuty
    • Wyostrzone zmysły robią z nich świetnych łowców
    • Wytrzymałe
      Słabości:
    • Mają słaby gryz
    • Najczęściej przed szponami obroni dobra płytówka
      Odporności: Brak
      Wrażliwości: Srebro (rany po nim się nie goją), ogień
      Krótki Opis: Wilkołaki to ciekawe stworzenia. Nie dość, że nie mają sprecyzowanej częstotliwości, to jeszcze niektóre osobniki mają na sobie resztki ubrań. Spekuluje się, że wilkołaki również biorą się z jakiejś choroby, jak to jest przy ghulach. Poza tym, potrafią sprawiać problem nawet doświadczonym Łowców, w szczególności jeżeli wybrali ciężki sprzęt. Co innego Łowcy, którzy postawili na szybkość - mają największą szansę na powalenie tej bestii.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 2
    Mocne strony/Odporności:+ Szybkość i zwinność to ich najlepsze atuty

    • Wyostrzone zmysły robią z nich świetnych łowców
    • Wytrzymałe
      Słabości/Wrażliwości:
    • Mają słaby gryz
    • Najczęściej przed szponami obroni dobra płytówka
    • Srebro (rany po nim się nie goją), ogień

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Warg
    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Miejsca występowania: Ulice, bo do niczego innego się nie zmieszczą. No, może jeszcze doki jako leża.
    Częstotliwość: Rzadkie
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Mają w zwyczaju stale warczeć, nawet we śnie. Z tego powodu pojęcie “natknąć się przypadkiem”, staje się w ich przypadku czymś abstrakcyjnym.
    Broń: Kły, pazury, jak się najeża, to ostre niczym kolce sterczące włosy, ogon zdolny machnięciem zmieść pół budynku
    Mocne strony:

    • Rozmiary, a co z tym idzie siła i wytrzymałość
    • Łatwo przetną większość wysokiej jakości stopów, więc zbroja w walce z tym jest śmieszna
    • Wyczulone zmysły, szczególnie węch
    • Ryk tak potężny, że może konkurować z efektem całonocnej kanonady
      Słabości:
    • Do ryku muszą długo nabierać powietrze
    • Z rozmiarami wiąże się też duża powolność, więc dla bardzo szybkich, to taka czasami ruchoma kukła do bicia
    • Ograniczona możliwość ruchu ze względu na gabaryty
    • Duży żołądek sprawia, że łatwo można drania zagłodzić
      Odporności: Choroby i trucizny (wolniejsze roznoszenie)
      Wrażliwości: Ogień (lecz podpalony, niszczący wszystko Warg jest dużym zagrożeniem dla miasta, dlatego odradza się podpalanie takowego)
      Krótki Opis: Warg zawdzięcza wysoki typ głównie dzięki rozmiarom. i sierści. Gdyby były zwykłego wzrostu, za nic nie dostałyby zaszczytu typu trzeciego. Sierść to ciekawy przypadek. Znaleźli się tacy “badacze” wśród Łowców, co postanowili ją zbadać. Okazało się, że sierść martwego warga staje się zwyczajna. Nie mogą określić jeszcze jak ten wielki wilk to robi, ale dążą do tego za wszelką cenę. Poza tym, są ulubionym celem, kiedy Łowca sam sobie robi sprawdzian umiejętności. Może z tego powodu ich populacja aż tak zmalała?

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Mocne strony/Odporności:

    • Rozmiary, a co z tym idzie siła i wytrzymałość
    • Łatwo przetną większość wysokiej jakości stopów, więc zbroja w walce z tym jest śmieszna
    • Wyczulone zmysły, szczególnie węch
    • Ryk tak potężny, że może konkurować z efektem całonocnej kanonady
    • Choroby i trucizny (wolniejsze roznoszenie)
      Słabości/Wrażliwości:
    • Do ryku muszą długo nabierać powietrze
    • Z rozmiarami wiąże się też duża powolność, więc dla bardzo szybkich, to taka czasami ruchoma kukła do bicia
    • Ograniczona możliwość ruchu ze względu na gabaryty
    • Duży żołądek sprawia, że łatwo można drania zagłodzić
    • Ogień (lecz podpalony, niszczący wszystko Warg jest dużym zagrożeniem dla miasta, dlatego odradza się podpalanie takowego)

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Mantikora
    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Miejsca występowania: Różnego rodzaju wieże, wysokie budynki, strychy, mury
    Częstotliwość: Bardzo rzadka, przez chwilę była uznawana za wymarłą
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Ryczy jak lew i to zawsze podczas walki. Kiedy chce ukąsić ogonem, macha nim we wszystkie strony, jakby chciała go odpowiednio rozciągnąć.
    Broń: Ognisty oddech, żądło skorpiona, kły, pazury, bycze rogi
    Mocne strony:

    • Potrafi latać
    • Ognisty oddech przewyższa swą temperaturą takie z ognisk domowych, lub nawet z zakładów kowalskich i fabryk
    • Rogi przebiją się przez każdą stal
    • Niezwykle dobrze skacze, a do tego szybko
    • Jad żądła jest zabójczy, uśmierca po godzinie, nie ma na niego antidotum (jeszcze)
    • Wytrzymała gruboskórna
    • Wyostrzone zmysły, nawet mocniej niż u większości potworów lub zwierząt
      Słabości:
    • Wystarczy przeciąć gardło, aby uniemożliwić jej zianie
    • Ogon to jej najsłabszy punkt, najłatwiej jest się go pozbyć
    • Niezwykle delikatne skrzydła, lekkie uszkodzenie i już nie polata
    • Mimo, że szybko skacze, to poza tym jest powolna
    • Podczas ziania wystarczy ją ochlapać, a gorąca para mocno ją uszkodzi (lub wsadzić wtedy głowę pod wodę, to się szybko ugotuje)
      Odporności: Srebro, magia
      Wrażliwości: Ogień, trucizny (bardzo łatwo ją zabić, tym bardziej jak się wymiesza z jej jadem)
      Krótki Opis: Mantikory należą do dziesięciu najniebezpieczniejszych potworów. Mimo, że z opisu wyżej można pomyśleć, że łatwo ją zabić, to jednak nie jest to aż tak banalne. Pozbawiając ją jednej części, wprawiamy ją w większą wściekłość. Im bliższa śmierci, tym zażarciej będzie walczyć o życie, byleby nie umrzeć pokonana przez Łowcę. Tyczy się to głównie zatrucia jej ogona. Wie, że ma wtedy trzydzieści minut życia. Zazwyczaj jest to najgorsze pół godziny walki, jakie może mieć Łowca. Nie wspominając już o Pełni, kiedy to potrafi nawet samodzielnie myśleć i analizować walkę, wtedy to wskakuje o parę pozycji w górę.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Mocne strony/Odporności:

    • Potrafi latać
    • Ognisty oddech przewyższa swą temperaturą takie z ognisk domowych, lub nawet z zakładów kowalskich i fabryk
    • Rogi przebiją się przez każdą stal
    • Niezwykle dobrze skacze, a do tego szybko
    • Jad żądła jest zabójczy, uśmierca po godzinie, nie ma na niego antidotum (jeszcze)
    • Wytrzymała gruboskórna
    • Wyostrzone zmysły, nawet mocniej niż u większości potworów lub zwierząt
    • Srebro, magia
      Słabości/Wrażliwości:
    • Wystarczy przeciąć gardło, aby uniemożliwić jej zianie
    • Ogon to jej najsłabszy punkt, najłatwiej jest się go pozbyć
    • Niezwykle delikatne skrzydła, lekkie uszkodzenie i już nie polata
    • Mimo, że szybko skacze, to poza tym jest powolna
    • Podczas ziania wystarczy ją ochlapać, a gorąca para mocno ją uszkodzi (lub wsadzić wtedy głowę pod wodę, to się szybko ugotuje)
    • Ogień, trucizny (bardzo łatwo ją zabić, tym bardziej jak się wymiesza z jej jadem)

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Pająk Kryształowy
    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Miejsca występowania: Jaskinie, piwnice, spleśniałe domy, zbiorowiska kryształów
    Częstotliwość: Średnie
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Uwielbiają kryształy, różnego typu. Nie wydają żadnych dźwięków. Polują w małych grupach
    Broń: Odnóża, różnego rodzaju trucizny, kryształowe wysuwane z odnóży ostrza, niezwykle dbrze rozwinięty aparat gębowy, małe szczypce z przodu ciała, kryształowa pajęczyna z odwłoku
    Mocne strony:

    • Potrafi latać, a jego kryształowe skrzydła są niezwykle wytrzymałe
    • Bogactwo odnóży i broni sprawia, że ciężko go “rozbroić”
    • Posiada truciznę na każdą okazję: zabijającą, paraliżującą, oślepiającą, lepką, zwiotczającą
    • Pajęczyna jest niezwykle wytrzymała i złapanie się na nią oznacz śmierć
    • Pancerz tez niczego sobie, bo zrobiony, a jakże, z kryształu
    • Szczypce, mimo że niepozorne, mają mocny chwyt
    • Zgryz ma niczego sobie, a wzrok w ciemności niezastąpiony
    • Rozmiary nieco większe od Warga, acz różnie bywa
      Słabości:
    • Ze względu na rozmiary, są powolne
    • Pancerz, jak i ogólnie kryształ, najlepiej rozbijać bronią obuchową lub czymś ciężkim
    • Mimo, że latają, to sam lot nie wygląda imponująco, co najwyżej pomaga przy szybkim i długim skoku, który bez nich jest niemożliwy
    • Wystarczy odciąć dwa przednie i dwa tylne odnóża, aby już nigdy nie wstał
    • Na każdą truciznę wystarczy jedno antidotum, które zostało wynalezione i jest łatwe w produkcji
      Odporności: Ogień (a dokładniej wysokie temperatury [na niski też jest odporny]), wszelkie ostre przedmioty
      Wrażliwości: Trucizny, podatne na choroby, wszystko co miażdży
      Krótki Opis: Pająki Kryształowe z początku miały się nazywać kryształowymi robalami, ale uznano, że człon “robal” brzmi zbyt ogólnie i jest wielką ignorancją. Wybrano pająka głównie ze względu na sieć. Sama ona jest bardzo ceniona przez tkaczy, a co za tym idzie, łatwo można się na niej wzbogacić. Mimo, że pająki są niebezpieczne, nie widnieją w dziesiątce najniebezpieczniejszych, ze względu na dużą kruchość pancerza, który jest ich głównym i , wbrew pozorom, łatwym do zniszczenia atutem.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 3
    Mocne strony/Odporności:

    • Potrafi latać, a jego kryształowe skrzydła są niezwykle wytrzymałe
    • Bogactwo odnóży i broni sprawia, że ciężko go “rozbroić”
    • Posiada truciznę na każdą okazję: zabijającą, paraliżującą, oślepiającą, lepką, zwiotczającą
    • Pajęczyna jest niezwykle wytrzymała i złapanie się na nią oznacz śmierć
    • Pancerz tez niczego sobie, bo zrobiony, a jakże, z kryształu
    • Szczypce, mimo że niepozorne, mają mocny chwyt
    • Zgryz ma niczego sobie, a wzrok w ciemności niezastąpiony
    • Rozmiary nieco większe od Warga, acz różnie bywa
    • Ogień (a dokładniej wysokie temperatury [na niski też jest odporny]), wszelkie ostre przedmioty
      Słabości/Wrażliwości:
    • Ze względu na rozmiary, są powolne
    • Pancerz, jak i ogólnie kryształ, najlepiej rozbijać bronią obuchową lub czymś ciężkim
    • Mimo, że latają, to sam lot nie wygląda imponująco, co najwyżej pomaga przy szybkim i długim skoku, który bez nich jest niemożliwy
    • Wystarczy odciąć dwa przednie i dwa tylne odnóża, aby już nigdy nie wstał
    • Na każdą truciznę wystarczy jedno antidotum, które zostało wynalezione i jest łatwe w produkcji
    • Trucizny, podatne na choroby, wszystko co miażdży

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    Schemat ogólny:

    Nazwa: Titik
    Wygląd:
    image
    Typ: 5
    Miejsca występowania: Nie ma bliżej określonego
    Częstotliwość: Bardzo rzadki
    Charakterystyczne odruchy/Typowe Zachowania: Nie da się rozróżnić, poza tym, że zawsze jest ostrożny i często atakuje z zaskoczenia. Do tego tika dosyć często, kiedy jest w pobliżu, stąd nazwa
    Broń: Pazury i intelekt
    Mocne strony:

    • Niezwykle przebiegły
    • Dobrze planuje każdy swój ruch
    • Ma dłonie odpowiednie do tworzenia broni
    • Cztery ręce
    • Szybki i zwinny
    • Pomimo braku oczu, wyczulony słuch
      Słabości:
    • Jest delikatny
    • Zbyt dużej siły też nie posiada
    • Z połamanymi palcami traci część zdolności
    • Łatwo go wykiwać poprzez ogłuszanie.
      Odporności: Stal, żelazo, srebro
      Wrażliwości: Brak
      Krótki Opis: Jeden z czołowej trójcy groźnych potworów - titik. Mimo, że jest typu piątego, przerasta nawet co niektórych z niego. Jest to bestia działająca skrytobójczo, stąd też jego wysoka pozycja. Niewiele innych potworów działa tak jak on, zachowując przy tym skuteczność. Mimo odporności na normalny typ broni, zabito dwóch takich. Dokonał tego Wiktor. Pierwszego nadział na drewniany pal, a drugiego ustrzelił ze swojej strzelby. Sam tez przyznaje, że zapędzenie na pal zajęło mu niemal całą Pełnię (udało mu się poprzez ówczesne zagrzmienie dzwonami Katedry, koło której się wtedy znajdowali), zaś przed trafieniem, wystrzelał sporo innych pocisków.

    Schemat do Podręcznego:

    Wygląd:
    image
    Typ: 5
    Mocne strony/Odporności:

    • Niezwykle przebiegły
    • Dobrze planuje każdy swój ruch
    • Ma dłonie odpowiednie do tworzenia broni
    • Cztery ręce
    • Szybki i zwinny
    • Pomimo braku oczu, wyczulony słuch
    • Stal, żelazo, srebro
      Słabości/Wrażliwości:
    • Jest delikatny
    • Zbyt dużej siły też nie posiada
    • Z połamanymi palcami traci część zdolności
    • Łatwo go wykiwać poprzez ogłuszanie

Log in to reply