Spis Postaci


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary Mistrz Gry

    Jak wiadomo, Dazan za małe nie jest, a do tego mieszka w/interesuje się nim wiele ważnych osób. Tutaj właśnie będą mieć one swoje miejsce.

    Imię, nazwisko i pseudonim:
    Organizacja:
    Pozycja:
    Krótki opis:
    Wygląd:
    Broń:
    Rodzaj magii:

    Imię, nazwisko i pseudonim: Hugo Lefebvre, “Król”
    Organizacja: Brak
    Pozycja: Władca Dazan
    Krótki opis: Stosunkowo młody władca, chociaż rządzący pięć lat. Jeden z dwóch braci, drugi wyruszył na poszukiwanie artefaktu, o którym śnił przez wiele nocy. Hugo rządzi miastem, próbując przywrócić ład. Póki co za jego rządów, pieniądze idą głównie na rozwój organów prawnych, lecz obecnie ma prawie związane ręce. Papiery ograniczające mu władzę, Krąg plączący się po mieście, Zakon próbujący legalnie przejąć władzę i Bractwo. Przez to wszystko w mieście nie ma aż tak mocnego autorytetu, jaki był przedtem. Obecnie jest bardziej reprezentantem miasta, niż jego prawdziwym władcą. Wiadomym jest, że chce zmienić ten stan rzeczy, więc często udaje się do stolicy. Niestety, do tej pory żadna z podróży nie doszła do skutku. Czy to coś się zwaliło na jedyną drogę, czy dostał odrzucenie w sprawie audiencji od Imperatora, to stajenny zaginął, konie się płoszyły…
    Wygląd:
    image
    Hugo wybierający się na polowanie.
    Broń: Nie posiada jej zawsze przy sobie.
    Rodzaj magii: Brak

    Imię, nazwisko i pseudonim: Jerai Lefebvre
    Organizacja: Brak
    Pozycja: Osobisty ochroniarz Króla
    Krótki opis: Jerai jest młodszym z braci, dlatego to nie mu przypadło odziedziczenie tronu, którego i tak by nie chciał. Od małego miał sny o jakimś artefakcie i przyrzekł, że kiedyś go odnajdzie. Same sny wydawały mu się bardzo realistyczne, dlatego mocno się trzymał tego, że są one prawdziwe. Na szesnaste urodziny wyruszył w podróż. Nie było go aż do teraz. Przegapił śmierć swego ojca, objęcie rządów przez Hugo i wiele innych ważnych wydarzeń. Niemniej, wrócił w końcu, z owym artefaktem. Mimo, że bracia nie widzieli się przez wiele lat, to przez moc owego artefaktu, został mianowany na osobistego ochroniarza Hugo. Mimo to, często pomaga służbom porządkowym podczas Pełni w walce przeciwko innym organizacjom. Sam szkolił się też w szermierce.
    Wygląd:
    image
    Broń: Artefakt: Pierścień Woli - pierścień to może za dużo powiedziane, prędzej bransoleta, ale pierwotnie jednak była to ozdoba na palec czegoś dużego. Tak przynajmniej twierdzi Jerai. Z jego pomocą, posiadający może miotać wszelkimi przedmiotami wokół siebie. Wystarczy, że za pomocą woli uniesie przedmiot, bez ruchu ciałem. Do bardziej skomplikowanych czynności (jak wymachiwanie mieczem w powietrzu), trzeba też odpowiednio ruszać palcami. Mimo to można to robić dyskretnie, bo ręka nie musi być wcale wyciągnięta w stronę przedmiotu, może skrywać sie za płaszczem bądź za plecami.
    Ostry rapier
    Rodzaj magii: Artefakt

    Imię, nazwisko i pseudonim: Hegder Finlin
    Organizacja: Zakon Inkwizytorski
    Pozycja: Wielki inkwizytor
    Krótki opis: Hedger zaczynał niewinnie, jako ksiądz. Potem jednak znalazł pewną księgę, jak się potem okazało - artefakt. Z jego pomocą został mianowany przywódcą nowej organizacji, Inkwizycji. Oczywiście przyczyniły się też do tego umiejętności, ale nie ma co ukrywać, byli lepsi od niego i głównie tej księdze zawdzięcza awanse. Jego kariera i rozgłos rosły w siłę, podobnie jak i instytucja. Jednakże, kiedy znalazł drugą, bliźniaczą księgę mroku i zaczął jej używać, wszystko się posypało. Na ratunek przybyła fuzja, nowa nadzieja i szansa na odbudowanie reputacji. Plus był taki, że teraz nie musiał służyć kościołowi, który to głównie sprzeciwiał się używaniu mrocznej księgi, Zakon Inkwizytorski jest organizacją świecką. Sam Hedger nie jest wybitnym wojem, co już bardziej agresywnym wsparciem. Jest też oczytany w księgach i żałuje, że musi walczyć z Kręgiem, który swego czasu szanował.
    Wygląd:
    image
    Bez tego młota z tyłu, sam wygląd i ubiór
    Broń: - Księgi Dobra i Zła - dwa bliźniacze i potężne artefakty. Jedna ma w sobie zapisane zaklęcia leczące i wspierające, druga atakujące i wyniszczające organizm. Wszystkie zaklęcia można odczytywać wiele razy. Same księgi są praktycznie niezniszczalne, lecz nie tyczy się to stron, które można z łatwością wyrwać. Wyrwane również mają siłę, ale tylko jednorazową, potem poza księgą przepadają na zawsze. Rzecz jasna można je wkleić do ksiąg ponownie. Poza tym ma jeszcze wystrzeliwane ostrza u dołu rękawic, wspomagające księgi i pozwalające używać nowych, obszarowych zaklęć, które będą obejmować teren wokół wystrzelonego ostrza. Pod lewą ręką ma do dobrej księgi, pod prawą do złej. I tak, same zaklęcia były już w księgach, ale używane przed założeniem rękawic nie działały.
    Rodzaj magii: Artefakt

    Imię, nazwisko i pseudonim: Anders Wolins
    Organizacja: Zakon Inkwizytorski, Stowarzyszenie Łowców
    Pozycja: Wielki Mistrz, Starszy
    Krótki opis: Anders nie pochodzi stąd. Urodził się na południu, wśród nomadów. Przybył do Dazan jako wysłannik swego plemienia, aby odnaleźć pradawne zło, które według tamtejszych wierzeń zagraża istnieniu świata. Szybko jednak zrozumiał, że bez asymilacji, ze swoim egzotycznym wyglądem, nie będzie wzbudzać zaufania. Jednak jeszcze przed przemianą odnalazł się wśród Łowców. Mimo to, kiedy jednak przyszło mu zostać Mistrzem Zakonnym (zaprzyjaźnił się z Modgerem, który docenił jego skrytobójcze umiejętności i załatwił mu tę posadę), musiał przystosować się do nowych warunków. Przyszło mu to z łatwością, bo i tak żył tu już parę lat. Jako Mistrz Zakonny szło mu znakomicie, dobrze odnajdował się w tej robocie. Podczas walk z Caitlyn zasłynął z cichego eliminowania jej wysoko postawionych ludzi. Obecnie zajmuje miejsce Wielkiego Mistrza w Inkwizycji, jak i też Starszego wśród Stowarzyszenia. Nie porzucił jednak swojej misji. Przez ten czas ma tylko parę poszlak, jednak nie zamierza odpuścić.
    Wygląd:
    image
    (Nie, to nie mają być w pełni ci asasyni z AC. Zwyczajnie ten kostium pasuje, a ukryte ostrze dobrze się nadaje na broń skrytobójczą. I tak mają tego więcej)
    Broń: Miecz, ukryte ostrza, noże do rzucania, bomby błyskowe, sztylety
    Rodzaj magii: Wewnętrzna - wzmocnienie ogólne pod względem siły, prędkości lub refleksu

    Imię, nazwisko i pseudonim: Wiktor vau Drigs
    Organizacja: Stowarzyszenie Łowców
    Pozycja: Starszy
    Krótki opis: Wiktor jest pełnokrwistym Dazaninem. Nawet wychował się dość typowo, bo na ulicy. Od małego ćwiczył rzucanie do celu, co mu się w przyszłości opłaciło. Z początku znalazł zatrudnienie jako płatny zabójca. Szybko zarobił sobie na lepszy sprzęt. Uzbrojony w ostrza, strzelbę i swój charakterystyczny płaszcz, stał się Łowcą. Aż do wojny z Caitlyn był zawsze w czołówce Łowców i jest jedną z niewielu osób, które mają tak duże doświadczenie w walce z nimi. Po powstaniu Stowarzyszenia został jeszcze dodatkowo dozbrojony. Obecnie Wiktor, jako jedyny ze Starszych, zajmuje się edukacją Łowców w zakresie walki z nimi, nie pomijając przy tym żadnej Pełni i ani razu nie schodząc z podium.
    Wygląd:
    image
    Broń: Swoje wierne ostrza do rzucania, specjalne rękawice wyrzucając ostrza do dłoni, strzelba przekształcająca się w olbrzymią kuszę. Sama strzelba jest artefaktem, posiada magiczne pociski, zdolne przebić się przez jeden obiekt, lub zadać dodatkowo obrażenia od poparzeń (nieuleczalne i stale bolące), jeżeli będą mieć kontakt z ciałem. Samej kuszy już to nie dotyczy.
    Rodzaj magii: Wewnętrzna, podwójnie rozwinięta, co jest rzadkością: ,ma duże pokłady w oczach o dłoniach.
    Oczu może używać rzadziej niż dłoni, ale efekt jest lepszy. W trakcie rzutu pociski same lecą do celu, w który patrzył się wypuszczając je w dłoni. Kiedy tego używa, oczy świecą intensywną żółcią, a pociski nie spoczną lecieć, póki nie sięgną celu (niezależnie czy trafią, czy zostaną odbite), albo nie zablokuje je coś innego.
    W dłoniach zaś może tworzyć ostrza o różnych właściwościach (głównie żywioły). Było to energożerne, dopóki nie dostał rękawic. Wysuwają one co prawda mniejsze wersje ostrzy, ale może je dopełnił swoją magią, co właściwie starczy.
    Artefakt

    Imię, nazwisko i pseudonim: Caitlyn Bossom
    Organizacja: Gildia Milicyjna
    Pozycja: Szeryf
    Krótki opis: Caitlyn pochodzi ze stolicy. Już w młodości szybko wspięła się po szczeblach kariery, a dzięki jej niezwykłej celności, to właśnie ona dostała do wypróbowania prototypowi karabin snajperski naukowca z Dazan. Jej kariera w stolicy się skończyła, kiedy dostała za zadanie wprowadzić porządek w Mieście Nieszczęść. Na miejscu szybko wprowadziła swoje prawa, pierwszy raz osłabiając władzę Króla i jego respekt. Ścigała też Łowców będąc w przekonaniu, że są to zwykli złoczyńcy (co było częściowo prawdą), jednak po przegranej już poszła na kompromisy. Obecnie Milicja ma słabszą władzę na rzecz innych ugrupowań i szybko straciła swoją potęgę, którą oczywiście Caitlyn zamierza odbudować.
    Wygląd:
    image
    Broń: Prototypowy karabin snajperski.
    Rodzaj magii: Brak

    Imię, nazwisko i pseudonim: Andresia Silno
    Organizacja: Gildia Milicyjna, Krąg Magów - nieformalnie
    Pozycja: Podkomendna Dzielnicy Handlowej, uczennica profesora z Kręgu
    Krótki opis: Andresia, zwana krócej Andre, jest przyjaciółką Caitlyn. Wraz z nią zawędrowała ze stolicy do Dazan. W mieście była znana z pacyfikacji cywili i powstrzymywania zamieszek samym kijem. Nie była to popularna broń, a znalezienie nauczyciela lub samo uczenie się tego było ciężkie. Niemniej, Andre biegle się nim posługiwała, a ze względu na rodzaj ran jaki zadaje podobny kij, posyłano ją głównie przeciw tłumom. Może zabrzmi to absurdalnie, ale zyskała aprobatę ludzi. Już wolą, jak ktoś ich bije kijem, niż tnie mieczem. Z tego też względu, o kolejny absurdzie, zamieszki wybuchały częściej. Andre jednak to nie przeszkadzało - to dla niej był świetny trening. Kiedy burzliwy okres w życiu stolicy minął, była już pełnoprawną milicjantką. Długo się tą fuchą nie nacieszyła, bo krótko po awansie Caitlyn wzięła ją ze sobą. Na miejscu zaimponowała magom z Kręgu, którzy nigdy dotąd nie widzieli nie maga walczącego podobną bronią. Z tego względu jeden profesor zaczął ją prywatnie nauczać magii. Inni to ignorowali, bo nie zdradzał przy tym zbyt wiele (sam Mistrz nawet pilnował, aby tak było). Obecnie pracuje w Gildii, ucząc się po godzinach. Z tego względu jest chyba jedynym czarodziejem-milicjantem na świecie, a na pewno w Imperium.
    Wygląd:
    image
    Broń: Laska
    Rodzaj magii: Droga Dwóch Źródeł

    Imię, nazwisko i pseudonim: Jilia McTanson
    Organizacja: Gildia Milicyjna, Stowarzyszenie Łowców
    Pozycja: Podkomendna Dzielnicy Szlacheckiej, Starsza
    Krótki opis: Jilia pochodzi z Dazan i od samego początku wiedziała, że temu zepsutemu miastu przyda się odrobina prawa i sprawiedliwości. Od młodości szkoliła się, aby móc wstąpić w szeregi Milicji. Kiedy tylko jej się udało, musiała wybrać kierunek broni, w jakiej będzie się szkolić na początku. Wybrała nietypowo: Bicze i miecze. Wiadomo chyba, co mężczyźni sądzili na temat pierwsze broni. Niemniej przetrwała te szyderstwa, a i nawet zaskoczyła wszystkich swą biegłością. Potem sama uczyła się też walki łańcuchami. Obecnie zajmuje wysokie stanowisko (była nawet komendantem przed przybyciem Caitlyn), będąc jednocześnie członkinią Stowarzyszenia, do którego wstąpiła podczas walk z nową szeryf. W dodatku zajmuje posadę Starszej.
    Wygląd:image
    Broń: Miecz przy pasie, żelazna rękojeść z wysuwanym srebrnym biczem, dwie długie rękawice z chowanymi łańcuchami do pętania przestępców.
    Rodzaj magii: Wewnętrzna - skoncentrowana głównie w palach. Potrafi wystrzelić z nich nici unieruchamiające. Jak trafią jedną kończynę, zatrzyma się ona tam gdzie była i nie będzie można nią ruszyć, dopóki Jilia nie puści. Jak szczęśliwie trafi nićmi (a właściwie, to igło-nićmi) w większą część ciała, unieruchomi cały cel. Samo trzymanie nie pochłania energii, lecz dłoń, z której nicie trafiły, również będzie nieruchoma, dopóki nie zniknie nici.

    Imię, nazwisko i pseudonim: Sentensis “II Biały”
    Organizacja: Krąg
    Pozycja: Mistrz zamku przy Dazan
    Krótki opis: Sentensis, czy krócej Senten, jest obecnie jednym z dziesięciu najpotężniejszych członków i Mistrzów Kręgu. Można rzec, że sam jest w stanie zniszczyć całe miasto, a przetrwanie w Pełni jest dla niego wręcz żałosnym zadaniem. Mimo to nie obnosi się jakoś mocą, w dodatku jest na swój sposób honorowy - walczy z wrogiem zniżając się do jego potęgi, dopóki nie zacznie przegrywać. Rządzi Zamkiem twardą ręką, często nazywa ją nawet Akademią. Nie ma co się dziwić, spośród wszystkich budynków organizacji, jemu najbliżej do uczelni pod wieloma względami. Mówi się, że sam go nawet wzniósł, do czego nie każdy Mistrz jest zdolny. Nic nie wiadomo o jego przeszłości, nikomu o tym nie mówi.
    Wygląd:
    image
    Broń: Swoja laska
    Rodzaj magii: Droga dwóch źródeł. Obecnie nie mając co robić w wolnych chwilach, umila sobie czas ucząc się drogi wielkiej mocy, bez pełnego przebudzenia źródła.

    Imię, nazwisko i pseudonim: Douglas val Alcrei
    Organizacja: Święty Zakon
    Pozycja: Wielki Mistrz
    **Krótki opis:**Douglas jest przykładem prawowitego krzewiciela Wiary w Imperium: jest stanowczy, bezlitosny dla innowierców, oddany swemu Panu, kieruje się zasadami Wiary. Nic dodać, nic ująć - ideał. Jednak pospólstwo go nie rozumie. Oni nie potrafią dostrzec jego oddania, prawdziwości jego czynów. Dla nich to potwór, istny demon opętany Wiarą. Uważa potwory za dzieło szatana, a Łowców za sektę, przekupującą demony ofiarami, aby one były im posłuszne i “umierały na pokaz”. No bo jak wyjaśnić to, że mimo wzmożonej aktywności tego plugastwa, potwory dalej chodzą po Dazan? To zwykli naciągacze. Musiał wziąć sprawy w swoje ręce i sam chodzi ze swymi ludźmi po mieście i je ubija. To on ma obecnie największą władzę w mieście. Byłaby to pełna prawda a nie jej część, gdyby nie Krąg. Oczywiście nie jest na tyle głupi, aby z nimi zadzierać i ich jakoś toleruje, czego sam osobiście coraz gorzej znosi. Wyznaczył sobie misję oczyszczenia miasta ze wszelkiego paskudztwa.
    Wygląd:
    image
    Broń: Święty Miecz sir Caralota - kiedy zajaśnieje złotym blaskiem, może on bezproblemowo pokonać dowolnego potwora, wystarczy jedno cięcie. Niebieskie światło jest przeciw ludziom, a czerwonym może odbijać i absorbować zaklęcia, też cięciem. Naprawdę, żaden czar nie podoła temu mieczu.
    Rodzaj magii: Artefakt

    Imię, nazwisko i pseudonim: Strzelec
    Organizacja: Bractwo Cienia
    Pozycja: Nie wiadomo
    Krótki opis: Zazwyczaj pojawia się podczas Pełni. Poluje wtedy głównie na Łowców. Potrafi dobrze walczyć w zwarciu, chociaż preferuje walkę na dystans i często ucieka na duże odległości, aby z nich prowadzić ostrzał. Zwinnością też nie gardzi, wręcz przeciwnie, jest w tym lepszy od większości Łowców, którzy mają nocne skakanie po dachach Dazan we krwi.
    Wygląd: Cały ubrany na czarno, z długą peleryną i maską z symbolem Bractwa, jak i niewielkim kapturem, zakrywającym głównie resztę głowy.
    Broń: Dwa małe nadgarstkowe pistolety, strzelające wybuchowymi pociskami lub zwykłymi, zależnie od trybu jaki ustawi, dwa inne w obuwiu, z dużą mocą odrzutu, którą może regulować.
    Rodzaj magii: Nieznany

    Imię, nazwisko i pseudonim: Łucznik
    Organizacja: Bractwo Cienia
    Pozycja: Nie wiadomo
    Krótki opis: Również jest widziany tylko podczas Pełni, tak samo zwinny, również woli walkę na dystans. Właściwie, opis strzelca jest również adekwatny i do tej postaci, z jednym wyjątkiem, któremu zawdzięcza swą nazwę.
    Wygląd: Taki sam co u Strzelca, czyli czarny ubiór, peleryna, maska, kaptur.
    Broń: Łuk, jedyna broń, co do której jest się pewnym. Strzela specjalnymi, różnego rodzaji strzałami, które biorą się właściwie znikąd.
    Rodzaj magii: Nieznany, artefakt

    Imię, nazwisko i pseudonim: Akrobata
    Organizacja: Bractwo Cienia
    Pozycja: Nie wiadomo
    Krótki opis: Jedyny wyróżniający się spośród trzech znanych członków Bractwa. Stroni od walki na dystans, bo nawet nie ma czym walczyć. Zamiast tego jest najagresywniejszym ze wszystkich. Naciera ślepo na wroga, a ze swoją jeszcze lepszą zwinnością, wychodzi mu to o wiele łatwiej. Nie stosuje bloków, tylko uniki z natychmiastową kontrą. Najgroźniejszy ze wszystkich, widziano parę razy, jak z łatwością położył co groźniejsze potwory. Sam.
    Wygląd: Czarny ubiór, maska, kaptur, ale tym razem bez peleryny.
    Broń: Dwa długie sztylety
    Rodzaj magii: Nieznany, spekuluje się, że sztylety są artefaktami

    Imię, nazwisko i pseudonim: Abraham Filis
    Organizacja: Nieformalnie pracuje dla Inkwizycji, Milicji i Stowarzyszenia
    Pozycja: Wynalazca na zlecenie
    Krótki opis: Abraham jest dość dobrym, znanym i cenionym wynalazcą nie tylko w Dazan, ale i na całym świecie. Zdobył uznanie projektując karabin snajperki Caitlyn, jak i plan Dzielnicy Przemysłowej. Może nie był jej pomysłodawcą, ale to dzięki niemu jest ona główną atrakcją miasta, jak i najlepiej urządzoną dzielnicą, która zdobyła niejedną nagrodę.To on też dodał do strzelby Wiktora kuszę, będąc pierwszą osobą, która w jakikolwiek sposób była zdolna zmienić artefakt. Do tego ptracuje również nad ich tworzeniem. Ma wielkie laboratorium, niebywałe umiejętności i dużą obsadę. Sam nie walczy, jest raczej tchórzem, ale trzyma na wszelki jedną zabawkę.
    Wygląd:
    image
    Broń: Rękawica rażąca prądem, pilot uruchamiający pułapki w swojej pracowni
    Rodzaj magii: Brak

    Imię, nazwisko i pseudonim: Hugon Vanserberg
    Organizacja: Brak
    Pozycja: Zarządca Dzielnicy Przemysłowej, mecenas nauki
    Krótki opis: Hugon jest jednym z bogatszych biznesmenów na świecie. Jego majątek już jest dość spory, a powiększa się coraz bardziej dzięki Dzielnicy Przemysłowej w Dazan, której był pomysłodawcą. Z tego też powodu dzieli tam władzę wraz z Królem, jednakże ma tam większy respekt od niego. Rzadko kiedy jest widywany na mieście, ale jak już się pojawi, jest witany niczym bohater. Nigdzie się nie rusza bez swojej obstawy
    Wygląd:
    image
    **Broń:**Brak
    Rodzaj magii: Brak

    Imię, nazwisko i pseudonim: Wikil Dredin
    Organizacja: Kiedyś Krąg
    Pozycja: Były Profesor
    Krótki opis: Wkil był imponującym uczniem, doskonałym kandydatem na Mistrza. Coś jednak poszło nie tak i zbiegł z Kręgu, uciekając od imperium sądząc, że tam Krąg nie sięgnie. Mylił się jednak i obecnie zbiera swoich uczniów, aby z ich pomocą pokonać Krąg, którego tak nienawidzi. Na swoich uczniów wybiera osoby waleczne i oddane, chcące poznać Magię. Muszą jeszcze przejść jego test, a ten za każdym razem jest inny. Ma swoich ludzi wszędzie, a kontaktują się z nim za pośrednictwem zaklęcia, które sam opracował. Posyła coraz więcej ludzi do Dazan, aby zbadali powód pojawienia się tam Kręgu. Nikomu nie podał swoich zamiarów i ceni, jeżeli wystarczy komuś powód “Prywatne sprawy”. Jest jednym z trzech magów, którzy opuścili tę organizację, zachowując przy tym pamięć i umiejętności. Uczy jednej dziedziny blisko parę miesięcy, skąpiąc przy tym głównie wiedzy teoretycznej, stawiając nacisk na praktyki.
    Wygląd:
    image
    Broń: Laska i wszelakie ostrza ukryte w całym ciele.
    Rodzaj magii: Dwóch Źródeł i Wielkiej mocy. Do tego posiada wewnętrzną magię w palcach - kontroluje wszelkie ostrza r*chami palców.

    Imię, nazwisko i pseudonim: Dreid Gwing
    Organizacja: Kiedyś Krąg
    Pozycja: Dawny Mistrz
    Krótki opis: Dreid był Mistrzem Kręgu, który uznał ich metody i wyższość za złą. Wiedzie żywot pustelnika nie wadząc Kręgowi. Odchodząc umówił się, że nie będą sobie wchodzić drogę. Mógł sobie pozwolić na te słowa, swego czasu był nawet jednym z trzech najbardziej wpływowych członków Kręgu, a na pewno podołałby każdemu, kto stawi mu czoła. Obecnie szkoli każdego, kogo uzna za godnego, czyli dobrego, aby mieć pewność, że będzie dobrym magiem. Podczas swojej nauki przedstawia Krąg jak najgorzej i dzieli magię na dobrą i złą. Z tego też względu nie przekazuje uczniom wszystkich technik (głównie manipulacji, iluzji i wszelkich niszczycielskich, zostawiając bardziej obronne aspekty). Uczy oczywiście jednej dziedziny, skracając ją do okresu czterech lat.
    Wygląd:
    image
    Broń: Laska
    Rodzaj magii: Dwóch Źródeł. Wielkiej mocy, do tego sam opanował i nikogo nie naucza specjalnego metody kontrolowania magii oponenta - z tego powodu mógł pokonać każdego innego maga. Mówi oczywiście o tym swoim uczniom, w razie gdyby chcieli go zdradzić, albo żeby wzbudzić w nich większy autorytet.

    Imię, nazwisko i pseudonim: Fredein Trin
    Organizacja: Kiedyś Krąg
    Pozycja: Były Profesor
    Krótki opis: Ceniony Feredein jest trzecim z magów, którzy opuścili krąg bez żadnej skazy. Zrobił to, ponieważ nie chciano przyjąć jego magii jako kolejnej dziedziny, co najwyżej jako podgatunek. Po ucieczce przeniósł się do Imperium. Obecnie jest sołtysem jakiejś wsi. Uczy każdego żądnego wiedzy, ciekawego, o potężnej sile woli i samozaparciu. Naucza ich też swojej dziedziny magii. Naturalnie też jednej z dziedzin. Szkolenie skraca do maksymalnie dwóch lat.
    Wygląd:
    image
    Broń: Laska
    Rodzaj magii: Wielkiej Mocy, Dwóch Źródeł. Do tego swoja dziedzina, czyli tworzenie zwierząt z jakiegokolwiek tworzywa. Taka transmutacja, zawężona właśnie do tego. Tworzywo oczywiście musi być, nie można go wyczarować znikąd.


Log in to reply