Warsztat

• Elarid Mistrz Gry

Warsztat, znajdujący się tuż przy hangarze, cieszy się sporym zainteresowaniem, odkąd znudzeni właściciele statków powiedzieli sobie, że skoro i tak nie ma nic do roboty, to można zrobić przegląd. Praca wre.

• Elarid Mistrz Gry

@Wiewiur
    Dotarł na miejsce. Pośrodku błyszczał się dosyć spory, ale zabytkowo wyglądający silnik. Wokół niego uwijało się trochę ludzi, ale mógł rozróżnić spośród nich dwóch głównych mechaników.

• Podszedł do jednego z nich.
    - Nie potrzeba Wam pomocy?

• Elarid Mistrz Gry

Jeden z nich podszedł bliżej i obrzucił Johna niewybrednym spojrzeniem.
    — A kto ty do cholery jesteś?

• - Pracuję jako mechanik i miałem odwieźć klientowi pojazd, jednak tak się złożyło, że zatrzymałem się w tym uroczym przybytku. Strasznie mi się nudzi, to pomyślałem że może bym się tu przydał.

• Elarid Mistrz Gry

— Licencję jakąś masz?

• - Tak, tak, oczywiście, naturalnie. - Odparł i zaczął szukać swoich dokumentów, a w nich licencji. Oby tylko nie został okradziony przez tę barmankę…

• Elarid Mistrz Gry

Nie, barmanka niczego mu nie odebrała, wszystko było na swoim miejscu.
    — Co tam znowu, Lambert?
    — Jakiś koło chce się do roboty wkręcić, Marco. Trza go najpierw prześwietlić.

• Podał Lambertowi swoją licencję.
    - i Tak tymczasowo dopóki nie będę mógł wyruszyć dalej. Inaczej strasznie bym się tu zanudził…

• Elarid Mistrz Gry

Lambert burczał coś pod nosem, aż w końcu oddał mu licencję.
    — Niech ci będzie. Ręce do pracy zawsze są potrzebne. Nie jestem skory przyjmować ludzi z dupy, ale zróbmy wyjątek.

• - Dzięki - odparł mu i rozejrzał się.- To od czego mam zacząć?

• Elarid Mistrz Gry

— Widziałeś może ten sterowcopodobny statek? To jest jego silnik, próbujemy dociec, co nawala. Miałeś z czymś takim doświadczenie?