Regulamin


  • Mistrz Gry

    1. Bycie członkiem tej grupy oznacza zaakceptowanie Regulaminu.
    2. Przeczytanie Regulaminu jest obowiązkowe.
    3. Nieprzeczytanie go nie zwalnia z przestrzegania.
    4. Aby zacząć grę należy wybrać sobie państwo.
    5. Zmiana państwa w trakcie rozgrywki nie jest możliwa, można jej dokonać tylko przed nią, kiedy wybór będzie jeszcze dostępny.
    6. Najważniejsze informacje dotyczące gry zostały zawarte w odpowiednim temacie, który powinien być swoistym vademecum każdego gracza.
    7. Właściciel nie będzie odpowiadać na pytania, których odpowiedzi zawarte są w temacie wymienionym wyżej, a jedynie do niego odsyłać.
    8. Każdy gracz może otrzymać ostrzeżenie, a trzy takie skutkują banem.
    9. Ban może być permanentny lub nałożony na konkretnego gracza przez określony czas.
    10. Jakiekolwiek próby GM’owania samego siebie będą surowo tępione i karane.
    11. Handel, Dyplomacja i Rozgrywka służą do czynności z nimi związanymi i do niczego innego: Wszelkie niepotrzebne wiadomości będą usuwane bez ostrzeżenia ze strony Właściciela.
    12. Obrażanie innego państwa jest jak najbardziej możliwe, czasami nawet wymagane, ale całkowicie odmienna sytuacja jest w wypadku graczy, którzy owymi państwami sterują.
    13. Na początku każdej nowej tury, w Handlu, Dyplomacji i Rozgrywce, pojawi się aktualna data. Owszem, pora roku ma znaczenie, tak jak ukształtowanie terenu.
    14. Jedna tura w naszym świecie to jeden miesiąc w świecie gry.
    15. Tury będą pojawiać się różnie, najpewniej raz na tydzień, ale z racji innych PBF’ów, lenistwa, nauki, życia prywatnego i całej reszty tego szajsu może być różnie.
    16. Właściciel też człowiek, może się pomylić. Uwagę na pomyłki zwraca się w temacie pełniącym funkcję Czatu.
    17. Po odejściu z gry państwo gracza staje się na powrót botem. Może też się nim stać po trzech turach bez jakiegokolwiek ruchu ze strony gracza.
    18. Świat reaguje na większość Waszych działań, w mniejszym lub większym stopniu, zależnie od rejonu świata, działania przez Was podjętego i tym podobnych.
    19. Boty to państwa kierowane przeze mnie, więc nie zdziwicie się, że są lepsze od Waszych państw.
    20. Zmiany, aktualizacje i tym podobne będą ogłaszane w temacie pełniącym funkcję Czatu.
    21. Państwo upada w chwili, gdy gracz traci wszystkie swoje ziemie, herosów, jednostki, zasoby i tak dalej. W niektórych wypadkach śmierć herosa i/lub władcy państwa również równa się upadkowi kraju.
    22. Po upadku kraju gracz może wybrać sobie nowe państwo. Gdy przegra po raz drugi, nie może wrócić do rozgrywki.
    23. Państwem gra się do końca, nie można wybrać sobie innego, jeśli sytuacja pierwszego jest beznadziejna, a zostać z nim do jego upadku.
    24. Po wybraniu nowego kraju, niezależnie czy mowa o dołączeniu do gry po rozpoczęciu PBF’a czy wyborze nowego kraju, gracz startuje z ilością złota i surowców adekwatną do tej, ile kraj uzbierałby do tego czasu bez wydatków. Zadowolenie społeczne i morale również mogą się różnić od startowego 100%, ale armia zostaje taka sama. Większe fundusze pozwalają nadrobić stracone tury.

Log in to reply