Regulamin
-
- Bycie członkiem tej grupy oznacza zaakceptowanie Regulaminu.
- Przeczytanie Regulaminu jest obowiązkowe.
- Nieprzeczytanie go nie zwalnia z przestrzegania.
- Aby zacząć grę należy wybrać sobie państwo.
- Zmiana państwa w trakcie rozgrywki nie jest możliwa, można jej dokonać tylko przed nią, kiedy wybór będzie jeszcze dostępny.
- Najważniejsze informacje dotyczące gry zostały zawarte w odpowiednim temacie, który powinien być swoistym vademecum każdego gracza.
- Właściciel nie będzie odpowiadać na pytania, których odpowiedzi zawarte są w temacie wymienionym wyżej, a jedynie do niego odsyłać.
- Każdy gracz może otrzymać ostrzeżenie, a trzy takie skutkują banem.
- Ban może być permanentny lub nałożony na konkretnego gracza przez określony czas.
- Jakiekolwiek próby GM’owania samego siebie będą surowo tępione i karane.
- Handel, Dyplomacja i Rozgrywka służą do czynności z nimi związanymi i do niczego innego: Wszelkie niepotrzebne wiadomości będą usuwane bez ostrzeżenia ze strony Właściciela.
- Obrażanie innego państwa jest jak najbardziej możliwe, czasami nawet wymagane, ale całkowicie odmienna sytuacja jest w wypadku graczy, którzy owymi państwami sterują.
- Na początku każdej nowej tury, w Handlu, Dyplomacji i Rozgrywce, pojawi się aktualna data. Owszem, pora roku ma znaczenie, tak jak ukształtowanie terenu.
- Jedna tura w naszym świecie to jeden miesiąc w świecie gry.
- Tury będą pojawiać się różnie, najpewniej raz na tydzień, ale z racji innych PBF’ów, lenistwa, nauki, życia prywatnego i całej reszty tego szajsu może być różnie.
- Właściciel też człowiek, może się pomylić. Uwagę na pomyłki zwraca się w temacie pełniącym funkcję Czatu.
- Po odejściu z gry państwo gracza staje się na powrót botem. Może też się nim stać po trzech turach bez jakiegokolwiek ruchu ze strony gracza.
- Świat reaguje na większość Waszych działań, w mniejszym lub większym stopniu, zależnie od rejonu świata, działania przez Was podjętego i tym podobnych.
- Boty to państwa kierowane przeze mnie, więc nie zdziwicie się, że są lepsze od Waszych państw.
- Zmiany, aktualizacje i tym podobne będą ogłaszane w temacie pełniącym funkcję Czatu.
- Państwo upada w chwili, gdy gracz traci wszystkie swoje ziemie, herosów, jednostki, zasoby i tak dalej. W niektórych wypadkach śmierć herosa i/lub władcy państwa również równa się upadkowi kraju.
- Po upadku kraju gracz może wybrać sobie nowe państwo. Gdy przegra po raz drugi, nie może wrócić do rozgrywki.
- Państwem gra się do końca, nie można wybrać sobie innego, jeśli sytuacja pierwszego jest beznadziejna, a zostać z nim do jego upadku.
- Po wybraniu nowego kraju, niezależnie czy mowa o dołączeniu do gry po rozpoczęciu PBF’a czy wyborze nowego kraju, gracz startuje z ilością złota i surowców adekwatną do tej, ile kraj uzbierałby do tego czasu bez wydatków. Zadowolenie społeczne i morale również mogą się różnić od startowego 100%, ale armia zostaje taka sama. Większe fundusze pozwalają nadrobić stracone tury.