Karty postaci


  • Mistrz Gry

    Wzór karty średniowiecznej

    Imię^:
    Nazwisko: (Te nie w każdym przypadku jest ważne, zalecam używanie takich na styl WoW’a, czyli połączenie dwóch angielskich słów)
    Rasa^:
    Pseudonim:
    Charakter: (Opisz tutaj czy też w grze, jak wolisz)
    Wiek^:
    Własność^: (Nieruchomości, zwierzęta itd.)
    Historia: (Historia nie jest niezbędna, w końcu ciężko cokolwiek wymyślić, gdy brak nazw miast, wsi czy czegokolwiek, ale jak ktoś się uprze to inwencja twórcza nie będzie szkodzić)
    Umiejętności^: (W tym miejscu należy wydać swoje 20 punktów, jako że prawo nie działa wstecz to karty stworzone po zmianie jakichś umiejętności nie będą miały zwrotu punktów czy też ich dodatkowego odebrania w przypadku zwiększenia kosztów, karta postaci musi być najpierw zaakceptowana, dopiero wtedy może wejść w życie)
    Bliscy: (Może być to przyjaciel, brat, siostra, ojciec, matka czy nawet partner/ka, obojętnie)
    Zawód:
    Ekwipunek^: (Co w obecnej chwili posiada nasza postać, wypadałoby mieć możliwość utrzymania tego wszystkiego, najlepiej ściśle związać to z rozdanymi punktami)
    Wygląd^: (Obrazek bądź opis, wybór jest prosty)
    Ubranie: (O ile nie planuje poruszać się w pancerzu przez całe życie, to wypada uwzględnić tu jakieś ubrania)

    ^ - Pole wymagane


  • Elarid

    Imię^:Ardal
    Nazwisko:Katon
    Rasa^:Człowiek
    Pseudonim:Cichy,Mnich
    Charakter:W grze
    Wiek^:32
    Własność^:50 tutejszej waluty
    Historia: Kiedy był jeszcze małym dzieckiem rodzice oddali go do małego “zakonu” jako zapłatę.Trenowali tam w magii i walce. Jeśli chodzi o przeżycie po opuszczeniu zakonu to kazali pomagać za darmo i zostawać na obiad, od tak po prostu. Osiągnął tam całkiem dobry poziom w magii i walce włócznią a potem wyruszył w pustynię. Zwyczajnie stosuje się do nauk , ale kto mu zabroni przyjąć nagrodę?
    Teraz sobie podróżuje po pustyni szukając zadań itp.
    Umiejętności^:
    -11 punktów mistrz sztuki magicznej (piasek)
    -4 punkty włócznia
    -4 punkty średnio zwiększona siła
    -1 punkt czytanie
    Bliscy:Brak
    Zawód:“Najemnik”,“Mnich”
    Ekwipunek^:
    -Posrebrzana włócznia
    -mała sakwa
    -50 tutejszej waluty
    -suchy chleb
    -Bukłak z wodą (nie wiem czy tak to się nazywa XD)
    Wygląd^:Not really sure if this is a mage, but if he were, than his weapon could be a staff that also has a javelin (or something like that I can't identify it) at the end for close mêlée encounters_ That would be awesome to see.jpeg
    Ubranie:To co wyżej widoczne.
    Jakieś wzmocnienie skórą ma tylko blisko kostek i nadgarstków.


  • Mistrz Gry

    Nim zaakceptuję, zapoznaj się najpierw ze zmianami, może po przeczytaniu ich zechcesz coś zmienić w swojej karcie. W obu przypadkach odpisz tutaj czy coś zmieniasz czy zostawiasz jak jest.


  • Elarid

    Zostawiam jak jest


  • Mistrz Gry

    Niech tak będzie, akcept. Temat pojawi się wkrótce.



  • Imię^: Roth
    Nazwisko: Stormwind
    Rasa^: Ludzka
    Pseudonim: Bóg piorunów
    Charakter: W grze
    Wiek^: 30
    Własność^: W sumie to tak trochę brak.
    Historia:
    Roth urodził się na ziemiach Republiki Handlowej, w jednym z większych miast w dosyć bogatej rodzinie Magów. Nic więc dziwnego, że już od małego był szkolony arkan magicznych, początkowo były to podstawy ogólne, wybór ścieżki chcieli mu zostawić na później, kiedy już dojrzeje. W międzyczasie Roth pobierał też nauki ogólne, jeśli można tak powiedzieć. Rodzice mieli nadzieję, że wyrośnie na uczonego, Wielkiego Maga, albo zajmie inne wysokie stanowisko. Niestety, ich dziecko już od małego uwielbiało wojaczki, więc nic dziwnego że kiedy tylko mógł, zapisał się wpierw do straży miejskiej, a potem po kilku latach służby i szkoleniu, postanowił wieść życie najemnika. Upatrzył sobie połączenie Magii Elektryczności z młotem bojowym. Szybko znalazł sobie zatrudnienie po stronie Quel’Dorei, w obronie ich granic. Oczywiście przystał na to i będzie to raczej jego pierwsza najemnicza misja.
    Umiejętności^:
    Średnio zwiększona siła
    Adept elektryczności
    Bliscy: Raczej zbędni
    Zawód: Najemnik
    Ekwipunek^:
    Młot dwuręczny
    Średni pancerz
    Wygląd^:

    Bez zbroi:

    Ubranie:
    W sumie to nie chce mi się szukać, więc chodzi cały czas w zbroi, bez hełmu.


  • Mistrz Gry

    Możesz podać chociaż jakiś dokładny opis tego z czego jest wykonany ten pancerz albo najlepiej znaleźć obrazek?



  • Myślałem że ten na obrazku ma coś na torsie ;-;
    Dzisiaj poszukam.




  • Takie coś?


  • Mistrz Gry

    Średni pancerz prędzej utożsamiam z czymś takim
    text alternatywny



  • Mogę to sobie dać do kp? W sensie to Twoje


  • Mistrz Gry

    To wolny kraj, chcesz to bierz



  • Zrobione


  • Mistrz Gry

    No i akcept, temat pojawi się wkrótce. Jeżeli nie zrobię go do jakiejś 9, to będzie dopiero po 18


  • Pandemia Nazaris - Apogeum Wiary Nowe Detroit Szkarłatna Inwazja Qogliotan [PBF] Soviet Dust

    Imię: Agmundr
    Nazwisko: av Skaeling
    Rasa: Człowiek
    Pseudonim: Brak
    Charakter: W grze
    Wiek: 37
    Własność: 100 tutejszej waluty
    Historia: Ten urodzony w jednym z większych miast Królestwa Vigotten najemnik od najmłodszych lat udoskonalał swoją siłę, żeby zostać jednym z najlepszych wojowników na świecie. Choć Agmundr planował zostać wojownikiem, to nie gardził nauką i gdy wkroczył w dorosłość, umiał już dobrze czytać, a po kilku latach nauczył się również i pisma. Gdy ukończył 25 lat, zaciągnął się do armii Królestwa Vigotten, gdzie służył przez 10 lat. Tam nauczył się skutecznie korzystać z oręża dwuręcznego i gdy został najemnikiem, upatrzył sobie topór dwuręczny jako broń. Po kilku misjach najemniczych, podczas których najemnikowi udało się nieco polepszyć jego zwinność, Agmundr zdecydował się na przyjęcie kontraktu na ochronę jednej z karawan Republiki Handlowej, co stało się jego obecnym zadaniem.
    Umiejętności:
    - Mocno zwiększona siła - 8 punktów
    - Lekko zwiększona zwinność - 2 punkty
    - Czytanie i pisanie - 2 punkty
    - Pływanie - 1 punkt
    Bliscy: Brak
    Zawód: Najemnik
    Ekwipunek:
    - Topór dwuręczny - 5 punktów
    - Lekki pancerz (Skórzane lamelki) - 2 punkty
    - Bukłak z wodą
    - Suchy prowiant na 3 dni
    Wygląd:text alternatywny
    Ubiór: Jest wyżej


  • Mistrz Gry

    O ile nie planujesz niczego zmienić w związku z drobnymi zmianami, to akcept. Temat pojawi się jednak najpewniej dopiero jutro.


  • Pandemia Nazaris - Apogeum Wiary Nowe Detroit Szkarłatna Inwazja Qogliotan [PBF] Soviet Dust

    Nie planuję.


Log in to reply