Ekwipunek



  • Z racji iż przekopywanie się przez tysiące literek w Kartach Postaci w celu aktualizowania ekwipunku postaci jest denerwujące, temat ten jest poświęcony na stworzenie “karty ekwipunku”.

    Ekwipunek musi być stale aktualizowany podczas gry.

    Wzór:

    Pieniądze: (Wszelkie monety zebrane podczas gry wraz ze swoimi nominałami.)
    Rynsztunek: (Obecne przedmioty wchodzące w stałe wyposażenie postaci. Są to ich główne bronie, ewentualne tarcze i przede wszystkim pancerze lub magiczne szaty, ale i akcesoria takie jak pierścienie, amulety i wszystkie inne przedmioty zwiększające statystyki, czyli dające mnożniki do rzutów kością.)
    Mikstury: (Zbiorcza kategoria dla wszystkich mikstur, eliksirów, mieszanek ziół i innych alchemicznych lub zielarskich przedmiotów zużywalnych wykorzystywanych podczas akcji.)
    Przedmioty zużywalne: (Wszelkie przedmioty magiczne jednorazowego użytku, takie jak runy, Kryształy Powrotu, kamienie przyzwania, zwoje, a także broń rzucana, materiały wybuchowe i inne przedmioty tego typu.)
    Chowaniec: (Stworzenie towarzyszące postaci w jej podróży. Piesek, kotek, bądź coś bardziej przydatnego w lochu pełnym niebezpieczeństw.)


  • Przełom [PBF] Prolog

    Pieniądze: 300 sm
    Kwit z banku, zobowiązujący do zapłacenia 4500 SM w trzech cokwartalnych ratach
    Rynsztunek:
    Amulet przemiany, potężny magiczny przedmiot, pozwalający jej zmieniać formę. Naturalną formą jest ludzkie ciało, jednak bez amuletu klątwa przejmie kontrolę i kobieta nie będzie mogła kontrolować, czy jest koźlim potworem czy człowiekiem. Amulet ma formę wąskiego, haftowanego w runy paska czerwonego materiału, długości około łokcia
    Pas Kompresji, kolejny potężny przedmiot, który Igrilla zyskała w tym samym miejscu, gdzie spadła na nią paskudna klątwa. Pas ma przywieszone 7 malutkich sakiewek przesączonych silną magiczną mocą. Do każdej sakiewki można włożyć dowolny przedmiot, niezależnie od jego rozmiaru czy wagi, nie może to być jednak nic żywego ani magicznego. Pełna sakiewka waży około kilograma, niezależnie od masy ukrytych przedmiotów. Przedmioty można wyjąć w każdym momencie, zajmuje to około minuty. W formie ludzkiej Igrilla jedną sakiewkę przeznacza na prawie dwumetrowy miecz, jedną na zbroję dla koziej formy, jedną na wielki młot bojowy, jedną na okrągłą tarczę, jedną na sztylet wielkości ludzkiego miecza i jedną na linę.
    Dwa czekany pomagające we wspinaczce, możliwe do wykorzystania w walce 
    Zakrzywiony, długi sztylet
    Komplet narzędzi włamywacza do otwierania zamków i unieszkodliwiania pułapek
    Ogromny wór, w którym nosi ludzki ekwipunek gdy go nie potrzebuje
    15 metrów liny z kotwiczką ukrytych w sakiewce 
    Ciężka, wielka stalowa zbroja łuskowa która nie pasowałaby na żadnego człowieka, jest jednak idealna na kozią postać, ukryta w sakiewce
    Prawie dwumetrowy młot bojowy ukryty w sakiewce
    Równie wielki jednoręczny stalowy miecz ukryty w sakiewce
    Okrągła stalowa tarcza o promieniu prawie metra, ukryta w sakiewce 
    Mikstury:
    Zestaw do makijażu i malutkie lusterko
    Przedmioty zużywalne:
    Chowaniec:
    Chowaniec - malutka żmija, atrybut każdego mistrza Szkoły Żmiji. Jest inteligentniejsza od zwykłych zwierząt, ponadto w odległości 300 metrów jest w stanie porozumiewać się telepatycznie z Igrillą. Jako że chowaniec to tak na prawdę część istoty maga przelana w inne ciało, dotykają ją wszelkie zmiany w polu morficznym złodziejki, tak więc, gdy zmienia się ona w koźle monstrum żmija znika, pojawiającsię na ramieniu kobiety gdy znów przyjmie ludzką formę.


Log in to reply