REGULAMIN


  • Wrogie niebo Legion Dusz Mistrz Gry

    REGULAMIN dla każdego członka grupy:

    1. Każdy stosuje się do regulaminu wieloswiat.pl.
    2. Zasady mogą zostać uzupełniane „w locie”, wzorem kodeksu Alcatraz.
    3. Zakazuje się tworzenia nowych tematów.
    4. Reklamowanie innych grup bez zgody właściciela jest zakazane.
    5. Należy stosować się do ogólnie przyjętych form kultury oraz netykiety, gramatyki i interpunkcji języka polskiego.
    6. Zabrani się spamowania, trollowania, bezpodstawnych kłótni, obrażania innych.
    7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
    8. Należy się szanować nawzajem, każdy ma prawo do własnego zdania.
    9. Nie wolno publikować tematów i postów naruszających Polskie lub międzynarodowe Prawo.
    10. Niedopuszczalne są sytuacje, w których użytkownik umyślnie stara się działać przeciw istnieniu czy poprawnemu działaniu grupy.
    11. GM ma decydujący głos w sprawach mających bezpośredni wpływ na rozgrywkę.
    12. Obrażanie państwa bądź postaci nie jest równe z obrażaniem gracza. Jednak „wycieczki osobiste” będą karane z pełną surowością.
    13. Dołączenie do grupy oznacza automatyczną zgodę na przestrzeganie regulaminu.
    14. Każdy gracz jest zobowiązany do zaznajomieniem się z działem “Mechanika”, nim dołączy do rozgrywki.
    15. Posiadanie więcej niż jednego konta na danego gracza, który je wykorzystuje w rozgrywce, jest równoznaczne z permanentnym zbanowaniem wszystkich kont.
    16. Trzyturowa nieaktywność w grze jest równoważna z odejściem.
    17. Kiedy ktoś odda swoje państw innemu graczowi, by następnie odejść z gry, nie może powrócić ponownie do gry, a dobrowolne oddanie nawet jednej prowincji osoby trzeciej takiemu graczowi jest zakazane. Jeśli jakiś gracz w wyniku wojen stracił wszystkie swoje prowincje, ale osoba niezaangażowana w zbrojny konflikt udzieliła mu zezwolenia na przemarsz części wojsk, taki gracz nadal jest w grze i może prowadzić wojnę partyzancką. W takiej sytuacji osoba trzecia może mu dobrowolnie oddać swoją/e prowincję/e.
    18. Po utracie prowincji w wyniku wojny i odejściu z gry, nie tworząc rządu na uchodźctwie, lub odchodząc w trakcie trwania takich działań, gracz nie ma prawa powrócić po jakimś czasie i podjąć kolejnych działań.
    19. Postać musi zostać zaakceptowana przez GM’a przed rozpoczęciem gry przez gracza.
    20. GM’owanie samego siebie i wykazywanie się zdolnościami OP będą karane.
    21. W przypadku śmierci postaci z trybu fabularnego, i posiadania potomka w wieku co najmniej szesnastu lat, gracz może przeskoczyć na drugą postać i kontynuować grę w poprzedniej dla siebie formie z wymogiem przestrzegania spójności charakterystyki danej postaci.


Log in to reply