Postępowanie w wypadku ataku potwora.


  • Black Wonderland Mistrz Gry

    Czasem się zdarza, że postacie potworów niekoniecznie lubią się z postaciami ludzi i ci pierwsi chcą by ci drudzy po raz kolejny musiały pisać swoją Kartę Postaci. Jednak nie każde spotkanie musi kończyć się zgonem tego słabszego. A żeby wyeliminować czynnik sympatii GMa do gracza o tym jak bardzo oberwie się przeciwnikowi zdecyduje los we własnej osobie. Kostka D20. Warto dodać że te liczby nie uwzględniają jedynie ataku potwora na człowieka; rzut kostką będzie miał decydujący głos w sprawie wszystkich ważniejszych akcji, w których nieuczciwie by było gdyby to GM decydował.
    Oto jak cyfry decydują o losie:

    1 [Turbo Źle] - Śmierć na miejscu. Troszkę przykre 😕
    2-5 [Bardzo źle] - Postać przeżywa, ale odnosi ciężkie rany.
    6-9 [Źle] - Postać przeżywa, ale odnosi lekkie rany.
    10 [Neutralnie] - Postać przeżywa, ale zostaje ogłuszona.
    11-14 [Dobrze] - Postać przeżywa, wszystkie rany są powierzchowne.
    15-19 [Całkiem dobrze] - Postaci udaje się wykonać unik.
    20 [Wybornie] - Postaci nic się nie dzieje, a potwór zostaje ogłuszony. Zawstydzające.

    Oczywiście są pewne modyfikatory, jak teren, wady i zalety, układ gwiazd i konsystencja wczorajszego krupniku.


Log in to reply