Regulamin i zasady działania grupy


  • Mistrz Gry

    Regulamin:

    1. Zachowujemy kulturę osobistą, głównie jeśli chodzi o chat. Jeżeli postać lubi przeklinać, nie ma sprawy, ale na chacie proszę się zachowywać. Nie trollujemy, nie spamujemy.
    2. Nie GM’ujemy samym sobie.
    3. Należy mieć jakiekolwiek pojęcie o świecie Batmana. Jeśli czegoś nie wiecie, to pytać na chacie albo po prostu sprawdzić w necie. To zajmuje zazwyczaj 3 minuty.
    4. Śmierć postaci jest nieodwracalna.
    5. Podczas tworzenia postaci należy przestrzegać regulaminu tworzenia postaci, który umieszczony jest w karcie postaci.
    6. Gracz może sterować trzema postaciami na raz (tyczy się to postaci z tutejszych Kart Postaci. Postaci mogą przemieszczać się między Gotham, a Strażnicą, o ile znajdziesz sposób).
    7. Podczas zbyt długiej (naprawdę zbyt długiej, mówię tu o miesiącach) nieobecności gracza, czas w grze zaczyna płynąć bez wpływu jego postaci, co może mieć dla niej przykre konsekwencje. Postać wtedy podlega “zenpecowaniu”, a to znaczy, że wraca do swojego mieszkania (jeśli je ma) i zaczyna robić to, czym zajmuje się na co dzień).
    8. Można zacząć grę lub przenieść postać do lokacji nieobecnej w tematach. Musi ona jednak być zgodna z mapą miasta. Jeżeli zaczynamy tam grę, opisujemy tę lokację w historii. Może to być nawet “Kwatera główna Jokera” (przecież musi jakąś mieć), nie ograniczam tego. Pamiętajcie - to Wy tworzycie grę na równi ze mną.

    Zasady działania grupy:

    1. Gotham jest powiązane fabularnie z inną grą, Strażnicą. Pamiętajcie o tym.
    2. Czyny postaci są nieodwołalne.
    3. Należy zwracać uwagę na kilka drobiazgów, takich jak zapłacenie komuś, pilnowanie czasu wewnątrz gry (to znaczy, że jeśli macie coś zrobić o określonej godzinie piszecie, co wasza postać do tej pory robiła) czy utrzymywanie kontaktu z bliskimi i przyjaciółmi (chyba że nie chcecie, Wasz wybór. Tylko mi się potem nie żalcie, że was partner rzucił).
    4. Świat gry jest pewnego rodzaju fan-fiction, więc nie dopatrujcie się szczególnego podobieństwa do świata Burtona, Nolana, czy gier Arkham. Podpowiem tylko, że ukształtowaniem bliżej mu do starych komiksów, ale jeżeli chodzi o postaci i fabułę, to bardziej przypominają nowsze. I jeszcze jedno: na pytanie “gdzie jest Narrows?” odpowiem, że nie ma. Dzielnica Bowery pełni tutaj rolę Narrows, czyli rolę najbiedniejszej, najbardziej przestępczej dzielnicy w Gotham.
    5. Uważajcie na rozgłos. W Gotham jest o tyle dziwnie, że czasem najgorszy zabójca nie pojawi się w mediach, ale ktoś okradnie jakiś dziwny sklep i wszyscy o nim mówią.

Log in to reply