Ale o co chodzi?


  • Elarid Mistrz Gry

    Po kolei.
    Gra oparta jest na mandze i anime pt. Fullmetal alchemsit.
    Świat pochodzi więc z serialu Fullmetal Alchemist: Brotherhood (w Polsce znanej jako Satlowy Alchemik: Misja Braci), którego nie należy mylić z posiadającą fillerowe lore i zakończenie wersją z roku 2003.
    Naprawdę polecam obejrzeć to anime lub przecyztać mangę, gdyż inaczej PBF ten nie będzie miał żadnego sensu.
    Jeżeli jednak NAPRAWDĘ nie chcesz tego robić to proszę - o to w przybliżeniu podstawy podstaw lore świata.
    Znajdujesz się w kraju zwanym Amestris, w roku 1911.

    W świecie tym istnieje alchemia - moc przekształcania materii (tzw. transmutacja) zgonie z zasadą Równej Wymiany.

    Zasada ta pozwala jedynie na stworzenie czegoś przy poświęceniu czegoś o tej samej wartości - np. radio nie będzie kowadłem, ani kartką papieru.

    Aby użyć alchemii większość ludzi musi narysować wpierw krąg alchemiczny, a następnie go uaktywnić. Są osoby które zdają się łamać te zasady, jednakże sposób w jaki można nauczyć się tej umiejętności jest osnuty tajemnicą.
    Ograniczenie to da się obejść, korzystając z przedmiotów alchemicznych z narysowanym kręgiem.

    Alchemia nie służy jednak do wszystkiego, nie można jej użyć np. do stworzenia złota.

    Stanowczo zakazana jest ludzka transmutacja, wśród alchemików jest to tabu, jakoby to sam Bóg zakazał jej czynić

    Powiadają, że wszystkie zasady alchemii można zignorować, przy użyciu legendarnego kamienia filozoficznego - pwiadają, gdyż według innej plotki każdy, kto się choćby zbliży do stworzenia kamienia, ginie.

    Z Alchemików korzysta armia. Jeżeli przyjmiesz posadę “wojskowego kundla”, to będziesz dostawał żołd, jednakże nie dość że egzamin jest trudny, licenzja musi być odnawiana co rok, to Rząd chętnie użyje cię jako psa wojennego, celem niesienia pokoju i sprawiedliwości ludom, które obecnie postrzegane są jako grzeszne i łamiące prawa.


Log in to reply