Karty Postaci


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Imię: (Byleby nie współczesne typu Brajan, Dżesika, bo to w oczy boli.)
    Nazwisko: (Nazwisko postaci.)
    Przydomek: (Pseudonim, czyli jak mówią na twoją postać. Dla przykładu: Geralt z Rivii) opcjonalne
    Pochodzenie:
    Rasa:
    Wiek:
    Charakter:
    Profesja:
    Umiejętności:
    Historia: (Historia postaci. Byleby nie za krótka, ani nie za długa. Krócej mówiąc ma być ku*wa idealnie.)
    Broń: (więcej w informacjach)
    Majątek:
    Wady:
    Znaki charakterystyczne: opcjonalne
    Zbroja
    Wygląd:


  • Wiedźmin PBF Mistrz Gry

    Imię: Vaastrad
    Nazwisko: -
    Przydomek: Ze Wzgórz, Zabójca spod Lodu
    Pochodzenie: nieznane
    Rasa: Człowiek/Wiedźmin
    Wiek: 49 lat
    Charakter: typowy wiedźmin, chłodny, tajemniczy, nie pokazuje emocji, woli nie mieszać się w większe sprawy
    Profesja: Wiedźmin
    Umiejętności: Podstawowe umiejętności wiedźmina. Zna i umie posługiwać się magicznymi znakami, jest o wiele odporniejszy niż zwykły człowiek, wzmocnione cechy (wzrok, węch, siła itp.), mistrzowsko walczy na miecze, potrafi jako-tako mieszać eliksiry
    Historia:
    Vaastrad nie pamięta nic o swoim dzieciństwie, nie jest to dla niego ważne. Tak jak większość wiedźminów szkolił się w Kaer Seren. Przetrwał próbę traw, otrzymał swoje miecze i medalion gryfa. Jego pierwszym zleceniem było zabicie Wisielca który nękał Temerską straż graniczną. Przez wiele lat żył w cieniu, sławę przyniosło mu zabicie podlodnika na wyspach Skellige. Mimo iż wykonał zlecenie stwór zaszczepił w nim przy pomocy swojego żądła strach przed wodą. Głównie podróżuje on po dzikich krainach pełnych wzgórz i lasów. Z powodu pamiętnego pojedynku na Skellige unika on zleceń jakkolwiek związanych z wodą, tak więc utopce, baby wodne i ałbasty mogą czuć się bezpieczne. Aktualnie poluje on na Mantykorę atakującą górskie wioski w Aaderin
    Broń: Dwa miecze: żelazny i srebrny, skórzana zbroja wykonana przez gnomy, medalion Gryfa
    Majątek: 100 Novigradzkich Koron, 230 Orenów z Temerii, 12 Talarów Redańskich (wartość rówznoznaczna 400 Novigradzkim koronom)
    Wady:
    -Boi się wody
    -Ludzie za nim nieprzepadają
    -Jest bezsilny w walce z potężniejszymi czarodziejami
    Znaki charakterystyczne: srebrno-błękitna blizna na prawej dłoni, wiedźmiński medalion, żółte wiedźmińskie oczy
    Zbroja: wytrzymała, charakterystyczny rynsztunek gryfitów
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Imię: Jorbart
    Nazwisko: Brak/nieznane
    Przydomek: Ten mały urwis
    Pochodzenie: Nieznane, prawdopodobnie Temeria
    Rasa: Człowiek(niepotwierdzone)
    Wiek: 18 lat
    Charakter: Wiecznie ciekawy, będący wierny swoim poglądom. Pomimo braku szczególnej odwagi, oraz pewnego rodzaju pacyfizmu, jest w stanie szybko określić nawet najbardziej chaotyczna sytuacje. Rzadko stosuje się do rad innych, gdyż uważa ze nie jest to godne uczonego, jednak da się przekonać jeśli chodzi o coś innego niż mechanikę lub alchemie.
    Umiejętności: Duża wiedza teoretyczna z mechaniki i alchemii
    Zaawansowane umiejętności kowalskie
    Średnio zaawansowane umiejętności alchemiczne
    Tolerancja wiedźmińskich eliksirów.
    Nieźle strzela z luku i kuszy.
    Dosyć zręczny jak na człowieka
    Ponadludzka regeneracja(niepotwierdzone)
    Historia: znaleziony na królewskim szlaku przez wiedźmina w roku 1269, postanowił on zanieść go do świątyni Melitele. Poprzez desperacki ruch opiekunki i wiedźmina, przeżył i udowodnił ze posiada niezwykła tolerancje na wiedźmińskie eliksiry. Opiekunka wysnuła podejrzenie ze jest on obiektem eksperymentów maga-renegata.
    Już w wieku 4 lat potrafił czytać, przez co opiekunka podsuwała mu coraz to nowe książki, aż w końcu zainteresował się alchemia i mechanika. Pomimo swojej przynależności do zakonu, nigdy nie był zbyt pobożny często wymykając się aby podpatrzeć rożnych rzemieślników. Od opiekunki nauczył się podstaw alchemii, natomiast z książek i własnych eksperymentów podstaw mechaniki. Widywał również wiedźmina, jednak nigdy nie dowiedział się ze to on go uratował. Znal również jedno z tak zwanych dzieci-niespodzianek, jednak nigdy nie nawiązali głębszego kontaktu.
    W wieku około 12 lat postanowił wyruszyć w podroż jako wędrowny alchemik, jednak opiekunka zabroniła mu tego. Udowodnił jednak swoja determinacje próbując uciec z małym mieszkiem pieniędzy
    które zarobił lub okradł podczas swoich wypadów. Opiekunka postanowiła poprosić wiedźmina aby nauczył chłopca podstaw szermierki, ten jednak odmówił. Zamiast tego wysłała go na praktyki do jednego
    z miejskich rzemieślników, kowala o imieniu Henselt. Nauczył się tam praktycznego wykorzystania swych umiejętności. W wieku okolu 15 lat, stworzył prototyp kuszy mogącej wystrzeliwać bełty o
    mocy niemal 2 razy większej iż inne tradycyjne wersje tej broni. Wyruszył wtedy w podroż, jednak nie nacieszył się wynalazkiem zbyt długo, gdyż podczas ataku bandytów stracił ja razem z notatkami.
    Na chwile obecna mieszka w Wyzimie, dorabiając sobie jako kowal. Nikt nie wie o jego umiejętnościach alchemicznych, pomimo ich regularnego praktykowania.
    Broń: Zazwyczaj ma przy sobie długi kostur, wszystko z jego warsztatu w razie potrzeby.
    Majątek: Warsztat kowalski w Wyzimie, miecz z meteorytowej stali (złamany, naprawa możliwa), kusza, 1 sztuka petardy “Kartacz”, 2 sztuki petardy “Gwiazda Tańcząca”, sztylet, trochę suszonego mięsa i sucharów
    Wady: Pomimo pewnej siły, brak wytrzymałości, kompletna niewiedza o walce bronią białą, pycha, dosyć tchórzliwy, po usłyszeniu swojej historii nie ufa nikomu oprócz swojej “rodzinie” i jej znajomych. Niechęć do elfów
    Znaki charakterystyczne: Dosyć wysoki chudy, z długą szramą na piersi, oraz blizną biegnącą od oka do brody.(Pamiątki po ataku bandytów)
    Zbroja: Porządne ubranie kowalskie


  • Mistrz Gry

    Imię: Redomir
    Nazwisko: Haczyk
    Przydomek: z Metinny
    Pochodzenie: Temerczyk
    Rasa: Człowiek
    Wiek: 104
    Charakter: Redomir należy do tych ludzi, na których widok miecz sam wyciąga się z pochwy. Jest porywczy, czego skutków wiele razy doświadczył na własnej skórze. Pomimo swojej porywczości jest geniuszem strategii. Jego plany bitwy niejeden raz uratowały czyjeś istnienie. Pomimo swojej neutralności wynikającej z wiedźmińskich mutacji, potrafi być sympatyczny i opiekuńczy. Jest idealnym kompanem “i do szabli i do szklanki”.
    Profesja: Wiedźmin
    Umiejętności:
    -Nadludzka siła i szybkość (standardowa wiedźmińska umiejętność)
    -Wyczulone zmysły
    -Duża wiedza na temat alchemii i walki wręcz
    -Jest mistrzem miecza. Nauczył się technik zerrikańskich wojowników (np. rzut mieczem jak włócznią, po czym natychmiastowy doskok, odzyskanie miecza z ciała przeciwnika i kontynuacja walki jeżeli jest taka potrzeba)
    -Wiedźmiński refleks
    Historia: Urodzony w miasteczku pod Wyzimą w 1183 Redomir był synem kupca, obracającego się obok króla. Przez to jego rodzinie nigdy niczego nie brakowało. Dorastał w dostatku i spokoju. Rodzice od dziecka mówili mu, że będzie wyjątkowy. Redomir zawsze marzył o zostaniu komandosem armii temerskiej, jednak ojciec szybko wybił mu to z głowy. Gdy Redomir miał 13 lat, w jego mieście rodzinnym miała miejsce epidemia nieznanej dotychczas choroby. Choroba ta zabiła pół miasta. Biorąc pod uwagę duże zaludnienie, straty w ludności szybko się odnowiły a epidemię wytępiono. Jednak zanim się tak stało, Redomir musiał uciekać z miasta. Jego matka i ojciec zginęli w skutku zawalenia się kanałów miasta, którymi planowali uciec. Został znaleziony niedaleko wsi Jawornik przez dwóch wiedźminów. Redomir był wyczerpany i odwodniony. Odrzucano go we wsi ze względu na strach przed epidemią. Wiedźmini podali mu eliksir, który miał na celu mu pomóc. Dużo przy tym ryzykowali, ponieważ eliksiry wiedźmińskie są strasznie trujące dla ludzi, ale sami wiedzieli, że innego wyjścia niestety nie ma. Redomir cudem przeżył, jednak miał strasznie wycieńczony organizm. Wiedźmini wzięli go ze sobą i zabrali do Kaer Morhen, wiedźmińskiej szkoły wilka. Tam jego zdrowie się polepszało. Przez cały czas, który spędził w Kaer Morhen był pod czujnym okiem wiedźmina Vesemira. Niedługo potem przeszedł próby i zmiany wiedźmińskie. Podczas jednej z mutacji zaszła pomyłka, przez co jest wrażliwy na ostre światło. Jego pierwszy potwór to baba wodna, za którą było wystawione zlecenie we wsi Zalipie. W 1234 został oskarżony o zabójstwo króla Koviru, co oczywiście było błędnym oskarżeniem. Redomir musiał przez to żyć 20 lat w ukryciu. Do dzisiaj nazywany jest królobójcą, pomimo tego, że nigdy nie podniósł ręki na żadnego króla. Nigdy nie został mianowany rycerzem, a przydomek “z Metinny” pochodzi od jego historii, którą stworzył, by ludzie mieli do niego większe zaufanie.
    Broń:
    Wiedźmiński miecz z meteorytowej stali, okuty srebrem (41 cali, 38 uncji)
    Ciężki miecz żelazny, wykuty w Mahakamie (42 cale, 44 uncje)
    Majątek: Jak na wiedźmina przystało, nie posiada stałego lokum. Posiada wysoką lokatę w banku de Jonkheerów oraz kieszonkowe 500 NK.
    Wady:
    -Porywczość
    -Przez kontuzję, której nabawił się wykonując zlecenie na ekimmę, lekko utyka na lewą nogę.
    -Podczas wiedźmińskich prób, mutacja jego oczu nie wyszła tak jak powinna. Przez to Redomir, co prawda widzi w ciemności, jednak jest wrażliwy na ostre światło.
    Znaki charakterystyczne: Bardzo widoczne żyły na całym jego ciele nawet bez zatrucia eliksirami, blizna przechodząca przez szyję
    Zbroja:
    Zbroja wiedźmińskiego cechu wilka, wykuta przez arcymistrza płatnerza w Beauclair według schematów posiadanych przez Redomira.
    Wygląd:
    image


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Nie wiem czy to do końca potrzebne ale akcept. Witamy z powrotem Aartek


  • Mistrz Gry

    Imię: Yartell
    Nazwisko: Fallander
    Przydomek: Jednooki
    Pochodzenie: Redania
    Rasa: człowiek
    Wiek: 173
    Charakter: Oschły, ale miły dla osób, które uważa za przyjaciół, honorowy, stara się nie ingerować w spory ludzi, pomimo to zabija bandytów jak ich spotka, przestrzega kodeksu honorowego, miewa problemy z alkoholem, szanuje wszystkie rasy oprócz osób, które jawnie nim gardzą, nie ufa magom
    Profesja: Wiedźmin szkoły gryfa
    Umiejętności: Zna nilfgardzki, starszą mowę i wspólny, typowe wiedźmińskie cechy, mimo swojego wieku jest w pełni sił, mistrz fechtunku
    Historia: Wywodzi się z rodziny redańskich kupców, jego ojca uratował wiedźmin i zarządał prawa niespodzianki, przeszedł próbę traw i skończył naukę w cechu gryfa, pierwszych dniach na szlaku został poharatany przez wilkołaka, od tamtej pory nie ma oka i posiada bliznę, w wieku 60 lat został nauczycielem szermierki w swoim cechu, był w zamku w trakcie lawiny zesłanej przez czarodziei na Kaer Seren został przywalony stertą gruzu, zabił czarodzieja, który przewodził reszcie , od tamtej pory co jakiś czas popada w alkoholizm i regularnie daje o sobie znać ból w miednicy, którą roztrzaskał mu ten czarnoksiężnik
    Majątek: 1000 koron, stary kary ogier, płaszcz z wilczej skóry
    Broń: srebrny miecz, topór, stalowy miecz
    Wady: brak lewego oka, czasami w trakcie walki odczuwa ból w miednicy, nie toleruje eliksirów
    Zbroja: lekki pancerz, nie pochądzący z jego cechu
    Wygląd: posiwiały, blizna na lewym oku i jego brak, krótka zadbana broda, krótkie włosy
    text alternatywny



  • Imię: Chlodwig
    Nazwisko: Maes
    Pochodzenie: Temeria
    Rasa: Człowiek
    Wiek: 40 lat
    Charakter: Skromny, wycofany, stara się być życzliwy dla innych, spokojny, opanowany, sceptyczny.
    Profesja: Wiedźmin ze szkoły Niedźwiedzia
    Umiejętności:
    - Umie pływać
    - Rzucanie znaków
    - Wyśmienita walka mieczem półtoraręcznym, dwuręcznym. Ekspercka walka wręcz.
    - Z powodu mutacji zwiększona: siła, szybkość, zręczność, refleks, wytrzymałość, możliwość dostosowania źrenicy do światła.
    - Uczy się wiedźmińskiej alchemii i coraz lepiej mu to idzie.
    Historia: Urodził się w wiosce nad jeziorem na jakimś zadupiu Temerii. Żył tam typowym wiejskim życiem, miał kochającą rodzinę czyli mamę tatę i siostrę. Lubił pływać w jeziorze znajdującym się obok jego domu jak miał 8 lat i oddawał się swojej ulubionej zabawie czyli pływaniu utopiec złapał go za nogę, Chlodwig przestraszył się jak nigdy dotąd ale cudem udało mu się wyrwać. Od tego pamiętnego dnia często w nocy śniły mu się utopce i budził się w środku nocy zlany potem.
    Poza tym to wszystko było dobrze ale pewnego razu wioskę zaatakowała horda utopców i topielców to było jak scena z najgorszych koszmarów Chlodwiga. Wioska nie miała z nimi szans i zostali wyrżnięci w pień od tego czasu bohater zawsze nienawidził całym sobą utopców i topielców. Chlodwig zdołał uciec z wioski z biegł przed siebie ile sił w nogach. W końcu trafił na wiedźmina na szlaku i opowiedział mu jego sytuację wiedźmin Chlodwiga zmienił w wiedźmina, nauczył wszystkiego co umiał oraz dał ekwipunek.
    Broń:
    - Srebrny miecz
    - Miecz z meteorytowej stali
    - Sztylet
    Majątek: 500 koron ze zleceń
    Wady: Łatwowierny, małostkowy, brutalny, małomówny
    Zbroja: Utwardzona kurtka nie krępująca ruchów, naramienniki skórzane utwardzone, skórzane utwardzone karwasze, nagolenniki skórzane utwardzone.
    Wygląd: 9abf67ac-ba7c-4875-b869-f177c1be9431-obraz.png


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    W uniwersum wiedźmina próba traw nie została przeprowadzana przez dobre parę dekad, dodatkowo do tego trzeba czarodzieja, historia też lekko krótkawa, ale zostawiam decyzję Yurasiemu albo Gekonowi.


  • Mistrz Gry

    A więc daj mu wiek co najmniej ok. 60 lat na 40 też już przymknę oko, bo po upadku szkół wiedźmińskich np. wilki wciąż szkoliły i byłbym wdzięczny za sprecyzowanie do jakiej szkoły należy twoja postać.



  • A czemu wiek zwiększyć? Nie może być na początku swojej kariery wiedźmina? A i czy można wybrać szkołę z gry?


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Bo mamy powiedziany z góry rok rozgrywki a twoja postać niszczyłaby lore. Bo jak już mówiłem o próby traw nie przeprowadzali już dobry kawał czasu.



  • Updated


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Panie Yurasi, w związku z jego rosnącą alchemią myślę że można go połączyć z moją postacią, w końcu mam alchemika.


  • Mistrz Gry

    Teraz masz akcept, a co do połączenia postaci to może później



  • To gdzie zaczynam


  • Mistrz Gry

    Novigrad


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Statystyki Jorbarta
    Siła - 5
    Zręczność - 8
    Kondycja - 5
    Umysł - 15


    Generating 3 random numbers from 20 to 50: [26, 33, 31]
    Total:90

  • Mistrz Gry

    statystyki Yartella
    Siła - 15
    Zręczność - 16
    Kondycja - 14
    Umysł - 17


    Generating 3 random numbers from 40 to 70: [59, 62, 42]
    Total:163


  • Ja też mam statystyki podać?


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Tak


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Pomiędzy 40 a 70


  • Mistrz Gry

    Tak, losujesz 3 liczby od 40 do 70 jako wiedźmin i najwyższy wynik rozdzielasz na statystyki, o ile dobrze zrozumiałem.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Dobrze, jestem z ciebie dumny!



  • No to tak:

    Siła 20
    Zręczność 20
    Kondycja 14
    Umysł 10


    Generating 3 random numbers from 40 to 70: [54, 55, 64]
    Total:173

Log in to reply