Ogłoszenia


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    W tym temacie ogłaszane będą najróżniejsze zmiany wprowadzone do PBF.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Nowa rubryczka w karcie postaci, towarzysze. Są oni towarzyszami broni głównej postaci i są zażądani przez gracza, jednak w ramach potrzeby mogą zostać odebrane od głównej postaci przez GM na pewien czas.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Nowa rubryka w karcie postaci, magia i cuda. Można posiadać oba, jednak zostaną one przez to osłabione, na początek można znać do 3 cudów lub 5 słów magii oraz używać kombinacji 3 słów


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    UWAGA

    1. Duże zmiany w systemie walki. Każda postać musi zrobić dodatkowo 3 losowania liczby pomiędzy 20 a 50, największy wynik symbolizuję twoje punkty umiejętności które należy rozdać pomiędzy 4 kategorię:
      Siła - reprezentuję siłę mięśni, potrzebna do efektywnego użytku niektórych broni lub zbroi i wszelakich siłowych zadań, stanowi część rzutu na atak
      Zręczność - Reprezentuję ogólną szybkość i koordynację ciała, potrzebne głównie do uników bądź używania broni dystansowej
      Kondycja - Ogólnie pojęta defensywa i kondycja ciała, odpowiada za rzuty obrony i wycieńczenie postaci podczas walki
      Umysł - Potrzebne szczególnie magom i klerykom, uwzględnia rzuty na koncentrację oraz wszelakie próby oparcia się szałowi bojowemu i/lub kontroli umysłów, pozwala również rozpoznawać iluzję
    2. Dodatkowo zostaną wprowadzone nowe efekty które mogą pojawić się w czasie walki:
      Wycieńczenie - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje fizyczne
      Nudności - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje umysłowe
      Znużenie - Połączenie wycieńczenia i nudności
      Szał bojowy - Powoduję że uniki jak i obrona są niemożliwe do wykonania, jest zależne od charakteru postaci, daję jednak bonus do ataku +3 oraz daję odporność na oszołomienie i kontrolę umysłu
      Krwotok - Posiada 3 etapy, 1 daję jeden poziom lekkich ran co 3 tury, drugi co 2, 3 każdej tury.
      Oszołomienie - Na jedną turę masz +3 do każdego rzutu.
      Wszelakie modyfikatory z ran postaci zostaną ustalone przez GM i ewentualnych pomocników GM
    3. Zostaną stworzone karty postaci poszczególnych potworów jak i opisy przedmiotów oraz efektów materiałów.
    4. Od teraz przedmioty mają poziomy jakości, każde daję modyfikator na atak.
      Brąz - -2 na atak/obronę
      Żelazo - -1 na atak/obronę
      Stal - neutralne
      Kalad - +1 na atak/obronę
      Orichalum - +2 na atak/obronę
    5. Inne zmiany:
      - HP postaci będzie ustalana prostym algorytmem kondycja/2,5=HP
      - Towarzyszę gracza będą od tej pory pod bezpośrednią kontrolą gracza podczas walki, postacie z towarzyszem wrodzonym muszą rzucić dodatkowe 2 rzuty na statystyki towarzysza, będę oni jednak pod kontrolą GM podczas przygody.
      - Towarzyszę wprowadzone przez GM mogą, lecz nie muszą dostać własne statystyki, decyzja końcowa należy do GM, jeśli GM nie da towarzyszą statystyk gracz ma prawo zażądać rzutu kością i samodzielnego rozdzielenia punktów, w takim wypadku GM musi się zgodzić

  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    NPC będące towarzyszami gracza posiadają standardowe 35 punktów umiejętności.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Siła ma teraz wpływ na siłę przebicia postaci jak i HP, każde pięć punktów siły da kolejny punkcik w każdej kategorii przebicia oraz 1 dodatkowy punkt życia, zobaczymy jak to się przyjmie najwyżej będzie to modyfikowane.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Siła ma wpływ na obrażenia, co 10 punktów siły dodawany jest jeden punkt obrażeń do ataku.


Log in to reply