Navigation

    Logo

    Wieloświat

    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Users
    • Groups

    Ogłoszenia

    Goblin Slayer PBF
    1
    7
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Helgrin
      Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

      W tym temacie ogłaszane będą najróżniejsze zmiany wprowadzone do PBF.

      "If you are good at something never do it for free"
      - The Joker
      “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
      - "V"

      1 Reply Last reply Reply Quote
      • Helgrin
        Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

        Nowa rubryczka w karcie postaci, towarzysze. Są oni towarzyszami broni głównej postaci i są zażądani przez gracza, jednak w ramach potrzeby mogą zostać odebrane od głównej postaci przez GM na pewien czas.

        "If you are good at something never do it for free"
        - The Joker
        “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
        - "V"

        1 Reply Last reply Reply Quote
        • Helgrin
          Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

          Nowa rubryka w karcie postaci, magia i cuda. Można posiadać oba, jednak zostaną one przez to osłabione, na początek można znać do 3 cudów lub 5 słów magii oraz używać kombinacji 3 słów

          "If you are good at something never do it for free"
          - The Joker
          “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
          - "V"

          1 Reply Last reply Reply Quote
          • Helgrin
            Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by Helgrin

            UWAGA

            1. Duże zmiany w systemie walki. Każda postać musi zrobić dodatkowo 3 losowania liczby pomiędzy 20 a 50, największy wynik symbolizuję twoje punkty umiejętności które należy rozdać pomiędzy 4 kategorię:
              Siła - reprezentuję siłę mięśni, potrzebna do efektywnego użytku niektórych broni lub zbroi i wszelakich siłowych zadań, stanowi część rzutu na atak
              Zręczność - Reprezentuję ogólną szybkość i koordynację ciała, potrzebne głównie do uników bądź używania broni dystansowej
              Kondycja - Ogólnie pojęta defensywa i kondycja ciała, odpowiada za rzuty obrony i wycieńczenie postaci podczas walki
              Umysł - Potrzebne szczególnie magom i klerykom, uwzględnia rzuty na koncentrację oraz wszelakie próby oparcia się szałowi bojowemu i/lub kontroli umysłów, pozwala również rozpoznawać iluzję
            2. Dodatkowo zostaną wprowadzone nowe efekty które mogą pojawić się w czasie walki:
              Wycieńczenie - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje fizyczne
              Nudności - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje umysłowe
              Znużenie - Połączenie wycieńczenia i nudności
              Szał bojowy - Powoduję że uniki jak i obrona są niemożliwe do wykonania, jest zależne od charakteru postaci, daję jednak bonus do ataku +3 oraz daję odporność na oszołomienie i kontrolę umysłu
              Krwotok - Posiada 3 etapy, 1 daję jeden poziom lekkich ran co 3 tury, drugi co 2, 3 każdej tury.
              Oszołomienie - Na jedną turę masz +3 do każdego rzutu.
              Wszelakie modyfikatory z ran postaci zostaną ustalone przez GM i ewentualnych pomocników GM
            3. Zostaną stworzone karty postaci poszczególnych potworów jak i opisy przedmiotów oraz efektów materiałów.
            4. Od teraz przedmioty mają poziomy jakości, każde daję modyfikator na atak.
              Brąz - -2 na atak/obronę
              Żelazo - -1 na atak/obronę
              Stal - neutralne
              Kalad - +1 na atak/obronę
              Orichalum - +2 na atak/obronę
            5. Inne zmiany:
              - HP postaci będzie ustalana prostym algorytmem kondycja/2,5=HP
              - Towarzyszę gracza będą od tej pory pod bezpośrednią kontrolą gracza podczas walki, postacie z towarzyszem wrodzonym muszą rzucić dodatkowe 2 rzuty na statystyki towarzysza, będę oni jednak pod kontrolą GM podczas przygody.
              - Towarzyszę wprowadzone przez GM mogą, lecz nie muszą dostać własne statystyki, decyzja końcowa należy do GM, jeśli GM nie da towarzyszą statystyk gracz ma prawo zażądać rzutu kością i samodzielnego rozdzielenia punktów, w takim wypadku GM musi się zgodzić

            "If you are good at something never do it for free"
            - The Joker
            “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
            - "V"

            1 Reply Last reply Reply Quote
            • Helgrin
              Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

              NPC będące towarzyszami gracza posiadają standardowe 35 punktów umiejętności.

              "If you are good at something never do it for free"
              - The Joker
              “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
              - "V"

              1 Reply Last reply Reply Quote
              • Helgrin
                Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

                Siła ma teraz wpływ na siłę przebicia postaci jak i HP, każde pięć punktów siły da kolejny punkcik w każdej kategorii przebicia oraz 1 dodatkowy punkt życia, zobaczymy jak to się przyjmie najwyżej będzie to modyfikowane.

                "If you are good at something never do it for free"
                - The Joker
                “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
                - "V"

                1 Reply Last reply Reply Quote
                • Helgrin
                  Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

                  Siła ma wpływ na obrażenia, co 10 punktów siły dodawany jest jeden punkt obrażeń do ataku.

                  "If you are good at something never do it for free"
                  - The Joker
                  “Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea… and ideas are bulletproof.”
                  - "V"

                  1 Reply Last reply Reply Quote
                  • First post
                    Last post