Navigation

    Logo

    Wieloświat

    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Users
    • Groups

    Ogłoszenia

    Goblin Slayer PBF
    1
    7
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Helgrin
      Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

      W tym temacie ogłaszane będą najróżniejsze zmiany wprowadzone do PBF.

      1 Reply Last reply Reply Quote
      • Helgrin
        Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

        Nowa rubryczka w karcie postaci, towarzysze. Są oni towarzyszami broni głównej postaci i są zażądani przez gracza, jednak w ramach potrzeby mogą zostać odebrane od głównej postaci przez GM na pewien czas.

        1 Reply Last reply Reply Quote
        • Helgrin
          Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

          Nowa rubryka w karcie postaci, magia i cuda. Można posiadać oba, jednak zostaną one przez to osłabione, na początek można znać do 3 cudów lub 5 słów magii oraz używać kombinacji 3 słów

          1 Reply Last reply Reply Quote
          • Helgrin
            Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by Helgrin

            UWAGA

            1. Duże zmiany w systemie walki. Każda postać musi zrobić dodatkowo 3 losowania liczby pomiędzy 20 a 50, największy wynik symbolizuję twoje punkty umiejętności które należy rozdać pomiędzy 4 kategorię:
              Siła - reprezentuję siłę mięśni, potrzebna do efektywnego użytku niektórych broni lub zbroi i wszelakich siłowych zadań, stanowi część rzutu na atak
              Zręczność - Reprezentuję ogólną szybkość i koordynację ciała, potrzebne głównie do uników bądź używania broni dystansowej
              Kondycja - Ogólnie pojęta defensywa i kondycja ciała, odpowiada za rzuty obrony i wycieńczenie postaci podczas walki
              Umysł - Potrzebne szczególnie magom i klerykom, uwzględnia rzuty na koncentrację oraz wszelakie próby oparcia się szałowi bojowemu i/lub kontroli umysłów, pozwala również rozpoznawać iluzję
            2. Dodatkowo zostaną wprowadzone nowe efekty które mogą pojawić się w czasie walki:
              Wycieńczenie - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje fizyczne
              Nudności - Posiada 5 etapów, każdy kolejny dodaję +1 do rzutów kością na akcje umysłowe
              Znużenie - Połączenie wycieńczenia i nudności
              Szał bojowy - Powoduję że uniki jak i obrona są niemożliwe do wykonania, jest zależne od charakteru postaci, daję jednak bonus do ataku +3 oraz daję odporność na oszołomienie i kontrolę umysłu
              Krwotok - Posiada 3 etapy, 1 daję jeden poziom lekkich ran co 3 tury, drugi co 2, 3 każdej tury.
              Oszołomienie - Na jedną turę masz +3 do każdego rzutu.
              Wszelakie modyfikatory z ran postaci zostaną ustalone przez GM i ewentualnych pomocników GM
            3. Zostaną stworzone karty postaci poszczególnych potworów jak i opisy przedmiotów oraz efektów materiałów.
            4. Od teraz przedmioty mają poziomy jakości, każde daję modyfikator na atak.
              Brąz - -2 na atak/obronę
              Żelazo - -1 na atak/obronę
              Stal - neutralne
              Kalad - +1 na atak/obronę
              Orichalum - +2 na atak/obronę
            5. Inne zmiany:
              - HP postaci będzie ustalana prostym algorytmem kondycja/2,5=HP
              - Towarzyszę gracza będą od tej pory pod bezpośrednią kontrolą gracza podczas walki, postacie z towarzyszem wrodzonym muszą rzucić dodatkowe 2 rzuty na statystyki towarzysza, będę oni jednak pod kontrolą GM podczas przygody.
              - Towarzyszę wprowadzone przez GM mogą, lecz nie muszą dostać własne statystyki, decyzja końcowa należy do GM, jeśli GM nie da towarzyszą statystyk gracz ma prawo zażądać rzutu kością i samodzielnego rozdzielenia punktów, w takim wypadku GM musi się zgodzić
            1 Reply Last reply Reply Quote
            • Helgrin
              Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

              NPC będące towarzyszami gracza posiadają standardowe 35 punktów umiejętności.

              1 Reply Last reply Reply Quote
              • Helgrin
                Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

                Siła ma teraz wpływ na siłę przebicia postaci jak i HP, każde pięć punktów siły da kolejny punkcik w każdej kategorii przebicia oraz 1 dodatkowy punkt życia, zobaczymy jak to się przyjmie najwyżej będzie to modyfikowane.

                1 Reply Last reply Reply Quote
                • Helgrin
                  Helgrin Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry last edited by

                  Siła ma wpływ na obrażenia, co 10 punktów siły dodawany jest jeden punkt obrażeń do ataku.

                  1 Reply Last reply Reply Quote
                  • First post
                    Last post