Bóstwa


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Tutaj znajdą się bóstwa, zarówno te wymyślone przez graczy jak i kanoniczne oraz znane cuda dawane przez danego boga, dla wymyślonych zaklęcia dodawał będę ja na podstawie zaklęć z D&D jako że GS ma do tego dużo nawiązań, będę też tworzył własne zaklęcia, każdy może zaproponować nowe bóstwo i jego patronat.


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Matka Ziemia
    Jedna z głównych religii w świecie, matka ziemia jest miłosierna i jej dary nigdy nie mogą zostać użyte w niewłaściwy sposób, czyniąc tak użytkownik naraża się na gniew bogini i pozbawienie mocy. Należy trzymać się też kodeksu, nie wolno oszukiwać czy sprawiać cierpienie i czerpać z tego przyjemność.
    Znane zaklęcia:
    Protection - tworzy tarczę z światła mogącą bronić przed wszelaką krzywdą, może również stanowić przeszkodę
    Heal - Leczenie ran, ma kilka wariacji takich jak light heal czy greater heal, nie leczy trucizny
    Purify - Oczyszcza substancję zamieniając ją w najczystszy możliwy stan
    Silence - ucisza istoty w obrębie działania
    Holy Light - Wywołuję jasny rozbłysk światła dający widoczność towarzyszą oraz mogący zranić istoty mroku z bliskiej odległości


  • Wiedźmin PBF Goblin Slayer PBF Mistrz Gry

    Ludus:
    Uważany za boga przypadku, gier i alchemii. wiele jego kultów stawia go jako nadrzędnego boga przeznaczenia, sprawiedliwości, szczęścia czy handlu. Powszechnie uważa się go z złego bożka ze swoim dziwacznym poczuciem sprawiedliwości.

    Oddając mu się pod opiekę zgadzasz się na jego zasady w myśl których „Gra musi trwać”. Jego kultyści muszą stale narażać się na niebezpieczeństwo i przechodzić trudności ku jego uciesze(uważa się, że to wręcz niemożliwe by dożyć starości w jego kulcie) W zamian ofiaruje im listę makabrycznych i obusiecznych pomocy. Jego kapłani nie używają kosturów a instrumentów.
    Cuda:
    Song of pain – Wywołuje u przeciwnika wrażenie bólu o wybranym natężeniu i miejscu, identyczny zadając rzucającemu
    Song of elements – Pozwala nadać przedmiotom zamoczonym w świeżej krwi właściciela losowy efekt: zatrucia, podpalenia lub zamrożenia.
    Song of war – Pokrzepia i wzmacnia sojuszników, rozwściecza przeciwników.
    Song of peace – Leczy sojuszników, przy okazji męcząc ich oraz rzucającego tym bardziej im większa jest rana.
    Song of cheat – Pozwala zmienić los przynosząc rzucającemu pecha (Akcja następnej wybranej przez użytkownika postaci ma mnożnik do kostki x2. Zaś następne dwie rzucającego x½)


Log in to reply