Bóstwa
-
Tutaj znajdą się bóstwa, zarówno te wymyślone przez graczy jak i kanoniczne oraz znane cuda dawane przez danego boga, dla wymyślonych zaklęcia dodawał będę ja na podstawie zaklęć z D&D jako że GS ma do tego dużo nawiązań, będę też tworzył własne zaklęcia, każdy może zaproponować nowe bóstwo i jego patronat.
-
Matka Ziemia
Jedna z głównych religii w świecie, matka ziemia jest miłosierna i jej dary nigdy nie mogą zostać użyte w niewłaściwy sposób, czyniąc tak użytkownik naraża się na gniew bogini i pozbawienie mocy. Należy trzymać się też kodeksu, nie wolno oszukiwać czy sprawiać cierpienie i czerpać z tego przyjemność.
Znane zaklęcia:
Protection - tworzy tarczę z światła mogącą bronić przed wszelaką krzywdą, może również stanowić przeszkodę
Heal - Leczenie ran, ma kilka wariacji takich jak light heal czy greater heal, nie leczy trucizny
Purify - Oczyszcza substancję zamieniając ją w najczystszy możliwy stan
Silence - ucisza istoty w obrębie działania
Holy Light - Wywołuję jasny rozbłysk światła dający widoczność towarzyszą oraz mogący zranić istoty mroku z bliskiej odległości
-
Ludus:
Uważany za boga przypadku, gier i alchemii. wiele jego kultów stawia go jako nadrzędnego boga przeznaczenia, sprawiedliwości, szczęścia czy handlu. Powszechnie uważa się go z złego bożka ze swoim dziwacznym poczuciem sprawiedliwości.Oddając mu się pod opiekę zgadzasz się na jego zasady w myśl których „Gra musi trwać”. Jego kultyści muszą stale narażać się na niebezpieczeństwo i przechodzić trudności ku jego uciesze(uważa się, że to wręcz niemożliwe by dożyć starości w jego kulcie) W zamian ofiaruje im listę makabrycznych i obusiecznych pomocy. Jego kapłani nie używają kosturów a instrumentów.
Cuda:
Song of pain – Wywołuje u przeciwnika wrażenie bólu o wybranym natężeniu i miejscu, identyczny zadając rzucającemu
Song of elements – Pozwala nadać przedmiotom zamoczonym w świeżej krwi właściciela losowy efekt: zatrucia, podpalenia lub zamrożenia.
Song of war – Pokrzepia i wzmacnia sojuszników, rozwściecza przeciwników.
Song of peace – Leczy sojuszników, przy okazji męcząc ich oraz rzucającego tym bardziej im większa jest rana.
Song of cheat – Pozwala zmienić los przynosząc rzucającemu pecha (Akcja następnej wybranej przez użytkownika postaci ma mnożnik do kostki x2. Zaś następne dwie rzucającego x½)