Herosi [Sezon 5]


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Meh i tak wiecie, że chodzi tutaj o jednostki szczególne, wielkich żołnierzy czy innych specjalistów niektórych dziedzin, których wsparcie sprawia, że łatwiej wam wygrać, więc po co się rozpisywać?

    **Imię, nazwisko i pseudonim:**
    **Państwo:** 
    **Towarzysze:**
    **Funkcja:**
    **Mocne strony:**
    **Słabe strony:**
    **Wymagania do przyjęcia:**
    **Wygląd:**
    

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary

    Imię, nazwisko i pseudonim: Fardis II Lothard “Złoty Smok”
    Państwo: Księstwo Lothardów
    Towarzysze: Brak
    Funkcja: Władca Państwa i Wojownik
    Mocne strony:
    + Urodzony i szkolony wojownik, do tego smokoczlowiek, w walce naprawdę mało kto mu dorówna
    + Charyzmatyczny dowódca i najwyższy kapłan, niemal Bóg; podnosi znacząco morale walczących, kiedy jest na polu bitwy
    + Umiejętność przemiany w Złotego Smoka - Jednego z najpotężniejszych, największych i najszybszych smoków, do tego jego ogień przebija nawet ten Pustynnego
    + Smocza krew sprawia, że jest wytrzymały i ciężko go zabić
    Słabe strony:
    - Mimo możliwości przemiany, jest ona kosztowna (wyłącza władcę na kolejne 5 tur i nie gwarantuje mu mimo wszystko wygranej z innymi smokami…)
    - …Ponieważ nie używał jej za często, więc nie zna jeszcze tej mocy w pełni i nie czuje się komfortowo w tym ciele. Acz jest tak naprawdę jedyną osobą zdolną się z nimi mierzyć
    - Przez większość walki nie nosi pancerza (aby móc się przemienić), więc do ochrony ma jedynie swoje łuski, które są równe zbroi w kwestii wytrzymałości
    - Pojedynkowicz, więc nie poradzi sobie za dobrze z dużą ilością wrogów; wymagane jest wsparcie jak największej ilości jednostek
    - Jego śmierć może zakończyć istnienie kraju, a już na pewno popadnięciem w anarchię
    Wygląd:
    Jego ludzki wygląd na co dzień (jest najbardziej ludzko wyglądającym smokoczłowiekiem w historii, przynajmniej z twarzy)

    Jego wygląd jako Złoty Smok:



  • Imię, nazwisko i pseudonim: Bogini Urglathara zwana także Królową Wszystkich Pająków
    Państwo: Querglathanar
    Towarzysze: Zawsze jest otoczona wieloma swoimi dziećmi. Wiele z nich podczas wypraw siedzi na niej, broniąc ją przed szaleńcami próbującymi się na nią wdrapać
    Funkcja: Królowa i Bogini
    Mocne strony:
    + Jest doprawdy gigantyczna, śmiało można uznać ją za największe inteligentne stworzenie w Nazarisie. Walka w jej wypadku przypomina bardziej zamiatanie pola pełnego robactwa, niż faktyczną potyczkę
    + Jej pojawienie się na polu bitwy budzi ferwor wśród własnych żołnierzy i budzi horror i trwogę wśród wszystkich wrogów
    + To przedwieczna istota. Trzeba się bardzo postarać by ją zgładzić.

    Słabe strony:
    + Jej ogromny rozmiar sprawia że przeciwnicy mogą się na nią wspiąć i atakować ją z miejsc w które nie może sięgnąć
    + Inną wadą związaną z jej rozmiarem jest brak precyzji. Trudniej jest jej się pojedynkować z mniejszymi grupami przeciwników
    + Jej śmierć najprawdopodobniej doprowadzi do rozpadu jej kraju

    Wygląd:
    text alternatywny
    (Tylko trochę przyjaźniej)


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Yhuwdgn’afnuw (Yhu)
    Państwo: WPBL
    Towarzysze: Brak
    Funkcja: Bożek Leśny
    Mocne strony:
    - Umożliwienie podboju ziem oddalonych od jeziora bez przekształcenia terenu.
    - Umożliwienie werbunku leśnych istot (Driady, Fauny, Satyry i podobne).
    - Silny Mag Przyrody
    Słabe strony:
    - Leśne istoty są wierniejsze jej, niż Pani Jeziora.
    - Zwiększenie się roli Yhu w państwie może doprowadzić do konfliktu na tle religijnym.
    - Nie masz wiedzy na temat tej istoty, co również może być bardzo problematyczne.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Oddanie co najmniej trzech prowincji pod jej władanie jako lenno.
    Wygląd:
    text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Sachel
    Państwo: Królestwo Krzyżowców
    Towarzysze: 300 Najemnych Mieczników, 250 Najemnych Włóczników, 100 Najemnych Halabardników, 50 Krasnoludzkich Wędrowców, 20 Spieszeni Wędrowni Rycerze, 300 Najemnych Łuczników
    Funkcja: Dowódca wojsk
    Mocne strony:
    - Świetny wojownik, który na pustyni uchodzi za niepokonanego.
    - Dysponuje sporą, lojalną armią.
    - Silny na umyśle i na duchu.
    Słabe strony:
    - Religijny fanatyk.
    - Zawsze w pierwszej kolejności zwróci się do przywódcy religijnego, później do ciebie.
    - Nie obsługuje innej broni, niż to, co widzisz.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Należy pokonać, lub nawrócić na słuszną religię sąsiadów Królestwa Krzyżowców (3 państwa).
    Wygląd:
    text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Taboomk
    Państwo: Dualne Królestwo Herwangerwaldzkie
    Towarzysze: Brak takowych.
    Funkcja: Ekspert od ładunków wybuchowych.
    Mocne strony:
    - Walczy z użyciem wszelakiego rodzaju granatów, od tych wybuchających dymem, po te wybuchające ogniem.
    - Bardzo wytrzymały i odporny na broń białą, jak i też na lżejszą broń palną.
    - Sprawdza się jako ochroniarz.
    Słabe strony:
    - Taboomk jest bardzo powolny.
    - Brak oporów moralnych podczas walki. Jeżeli zobaczy grupkę przeciwników zmieszaną z twoimi żołnierzami, to i tak rzuci granat.
    - Oprócz granatów nie używa innej broni, poza pięściami i swoim hełmem.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Zobowiązanie się do podbicia państw na półwyspie (dla pewności można otrzymać mapę półwyspu). Brak ruchów w tym celu, chociażby brak zajmowania kolejnych prowincji na półwyspie, zbliżających państwo do celu, będzie sprawiał, że będziesz otrzymywał karę w zadowoleniu (Taboomk będzie wysadzał różne obiekty u ciebie, co będzie obniżało zadowolenie (2-10% z każdą taką akcją).
    Wygląd:
    text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Dolores Yuuk
    Państwo: Cesarstwo Yokadai
    Towarzysze: 20 Sokolników, 50 Spieszonych Wędrownych Rycerzy
    Funkcja: Odkrywczyni
    Mocne strony:
    - Dostęp do map z ujawnionymi prowincjami specjalnymi (akceptacja sprawi, że otrzymasz mapę swojej wyspy, wraz z jej kolejnymi wyprawami możesz odkryć przed sobą cały Archipelag, a później i większe tereny).
    - Świetne relacje z większością państw botów (wyjątkiem są te, z którymi Cesarstwo Yokadai toczy wojnę).
    - Duża skuteczność w plądrowaniu badaniu ruin i wynoszeniu z nich wszelakiego rodzaju zdobyczy.
    Słabe strony:
    - Nie jest to wojowniczka.
    - Brak większego szacunku dla osób przy władzy.
    -Współpraca z Yuuk może sprawić, że państwo wda się w konflikty z innymi grupami odkrywców i archeologów.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Trzeba się liczyć ze sporymi kosztami z jej strony, które wynoszą 500 złota co turę, jak i z tym, że czasami będzie trzeba wysłać z nią część wojsk dla jej ochrony.
    Wygląd:
    text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Hrabia Tyredon Jurevir
    Państwo: Szare Królestwo
    Towarzysze: 600 Goblińskiej Piechoty, 10 Wyryn, 9 Jeźdźców Wyryn
    Funkcja: Wampirzy dowódca
    Mocne strony:
    - Zwiększa bojowe nastawienie państwa.
    - Świetny szermierz wykorzystujący latające Wyryny.
    - Umiejętny taktyk.
    Słabe strony:
    - Skonfliktowany z pozostałymi Wampirami.
    - Co turę wypija krew 10 cywili (spadek zadowolenia o 2%)
    - Szermierz dobry, tragiczny strzelec.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Doprowadzenie Imperium Porfs do upadku.
    Wygląd:
    text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Kapłan Defraboloda.
    Państwo: RKMK
    Towarzysze: 500 Czarnych Pancerzy
    Funkcja: Religijny przywódca.
    Mocne strony:
    - Umożliwia werbunek Czarnych Pancerzy, elitarnej piechoty.
    - Wokół niego obraca się kult Defraboloda.
    - Zwiększa szybkość badań.
    Słabe strony:
    - Nie jest to wojownik.
    - Skazany na śmierć w Cesarstwie Haliat.
    - Po pewnym czasie może dorównywać ci znaczeniem w państwie.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Przyjęcie wiary w Defraboloda, boga stali i duszy.
    Wygląd: text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Koszmar z centrum kontynentu, jedyny władca Szczytu Króla. Dla ciebie Grzegorz.
    Państwo: Republika Handlowa Anitreuszy
    Towarzysze: 0
    Funkcja: Legendarny wojownik.
    Mocne strony:
    - Zwiększa morale żołnierzy w walce.
    - Zmniejsza morale przeciwnika w walce.
    - Samowystarczalny.
    Słabe strony:
    - Szczyt Króla znajduje się w pewnej odległości od waszego państwa.
    - Pomimo swoich legendarnych zdolności, jest wielkości zwykłej wiewiórki.
    - To JEST wiewiórka.
    Wymagania do przyjęcia:
    - To oczywiste, należy zająć Szczyt Króla!
    Wygląd: text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Zniream
    Państwo: Rothania
    Towarzysze: 0
    Funkcja: Murarz
    Mocne strony:
    - Jest w stanie, przy niskich kosztach, budować mury, co umożliwi zbudowanie Rothanii murów na granicy.
    - Jest dosyć wytrzymały.
    - Zna się na magii ognia, lecz stosuje ją tylko do swojego zawodu.
    Słabe strony:
    - No niezbyt pasuje do wizerunku państwa.
    - Nie jest to wojownik.
    - Pytanie, czy poza murami do czegoś więcej się przyda.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Zapewnienie schronienia i dopilnowanie, że wiedza o jego miejscu pobytu nie stanie się jawna.
    Wygląd: text alternatywny


  • ŻBŻP Mistrz Gry

    Imię, nazwisko i pseudonim: Golgiom
    Państwo: Kaganat Kurganów
    Towarzysze: 340 Wikingów.
    Funkcja: Wojownik.
    Mocne strony:
    - Prawdziwy olbrzym, którego trudno jest pokonać.
    - Przy fortyfikacjach działa jak taran.
    - Negatywnie wpływa na morale przeciwnika.
    Słabe strony:
    - Alkoholik.
    - W czasie pokoju z pewnością będzie przynosił straty w twojej armii.
    - Głupi.
    Wymagania do przyjęcia:
    - Proste wymagania, po prostu chce ciągłej wojny.
    Wygląd: text alternatywny


Log in to reply