Herosi [Sezon 5]
-
Meh i tak wiecie, że chodzi tutaj o jednostki szczególne, wielkich żołnierzy czy innych specjalistów niektórych dziedzin, których wsparcie sprawia, że łatwiej wam wygrać, więc po co się rozpisywać?
**Imię, nazwisko i pseudonim:** **Państwo:** **Towarzysze:** **Funkcja:** **Mocne strony:** **Słabe strony:** **Wymagania do przyjęcia:** **Wygląd:**
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Fardis II Lothard “Złoty Smok”
Państwo: Księstwo Lothardów
Towarzysze: Brak
Funkcja: Władca Państwa i Wojownik
Mocne strony:
+ Urodzony i szkolony wojownik, do tego smokoczlowiek, w walce naprawdę mało kto mu dorówna
+ Charyzmatyczny dowódca i najwyższy kapłan, niemal Bóg; podnosi znacząco morale walczących, kiedy jest na polu bitwy
+ Umiejętność przemiany w Złotego Smoka - Jednego z najpotężniejszych, największych i najszybszych smoków, do tego jego ogień przebija nawet ten Pustynnego
+ Smocza krew sprawia, że jest wytrzymały i ciężko go zabić
Słabe strony:
- Mimo możliwości przemiany, jest ona kosztowna (wyłącza władcę na kolejne 5 tur i nie gwarantuje mu mimo wszystko wygranej z innymi smokami…)
- …Ponieważ nie używał jej za często, więc nie zna jeszcze tej mocy w pełni i nie czuje się komfortowo w tym ciele. Acz jest tak naprawdę jedyną osobą zdolną się z nimi mierzyć
- Przez większość walki nie nosi pancerza (aby móc się przemienić), więc do ochrony ma jedynie swoje łuski, które są równe zbroi w kwestii wytrzymałości
- Pojedynkowicz, więc nie poradzi sobie za dobrze z dużą ilością wrogów; wymagane jest wsparcie jak największej ilości jednostek
- Jego śmierć może zakończyć istnienie kraju, a już na pewno popadnięciem w anarchię
Wygląd:
Jego ludzki wygląd na co dzień (jest najbardziej ludzko wyglądającym smokoczłowiekiem w historii, przynajmniej z twarzy)
Jego wygląd jako Złoty Smok:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Bogini Urglathara zwana także Królową Wszystkich Pająków
Państwo: Querglathanar
Towarzysze: Zawsze jest otoczona wieloma swoimi dziećmi. Wiele z nich podczas wypraw siedzi na niej, broniąc ją przed szaleńcami próbującymi się na nią wdrapać
Funkcja: Królowa i Bogini
Mocne strony:- Jest doprawdy gigantyczna, śmiało można uznać ją za największe inteligentne stworzenie w Nazarisie. Walka w jej wypadku przypomina bardziej zamiatanie pola pełnego robactwa, niż faktyczną potyczkę
- Jej pojawienie się na polu bitwy budzi ferwor wśród własnych żołnierzy i budzi horror i trwogę wśród wszystkich wrogów
- To przedwieczna istota. Trzeba się bardzo postarać by ją zgładzić.
Słabe strony:
- Jej ogromny rozmiar sprawia że przeciwnicy mogą się na nią wspiąć i atakować ją z miejsc w które nie może sięgnąć
- Inną wadą związaną z jej rozmiarem jest brak precyzji. Trudniej jest jej się pojedynkować z mniejszymi grupami przeciwników
- Jej śmierć najprawdopodobniej doprowadzi do rozpadu jej kraju
Wygląd:
(Tylko trochę przyjaźniej) -
Imię, nazwisko i pseudonim: Yhuwdgn’afnuw (Yhu)
Państwo: WPBL
Towarzysze: Brak
Funkcja: Bożek Leśny
Mocne strony:
- Umożliwienie podboju ziem oddalonych od jeziora bez przekształcenia terenu.
- Umożliwienie werbunku leśnych istot (Driady, Fauny, Satyry i podobne).
- Silny Mag Przyrody
Słabe strony:
- Leśne istoty są wierniejsze jej, niż Pani Jeziora.
- Zwiększenie się roli Yhu w państwie może doprowadzić do konfliktu na tle religijnym.
- Nie masz wiedzy na temat tej istoty, co również może być bardzo problematyczne.
Wymagania do przyjęcia:
- Oddanie co najmniej trzech prowincji pod jej władanie jako lenno.
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Sachel
Państwo: Królestwo Krzyżowców
Towarzysze: 300 Najemnych Mieczników, 250 Najemnych Włóczników, 100 Najemnych Halabardników, 50 Krasnoludzkich Wędrowców, 20 Spieszeni Wędrowni Rycerze, 300 Najemnych Łuczników
Funkcja: Dowódca wojsk
Mocne strony:
- Świetny wojownik, który na pustyni uchodzi za niepokonanego.
- Dysponuje sporą, lojalną armią.
- Silny na umyśle i na duchu.
Słabe strony:
- Religijny fanatyk.
- Zawsze w pierwszej kolejności zwróci się do przywódcy religijnego, później do ciebie.
- Nie obsługuje innej broni, niż to, co widzisz.
Wymagania do przyjęcia:
- Należy pokonać, lub nawrócić na słuszną religię sąsiadów Królestwa Krzyżowców (3 państwa).
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Taboomk
Państwo: Dualne Królestwo Herwangerwaldzkie
Towarzysze: Brak takowych.
Funkcja: Ekspert od ładunków wybuchowych.
Mocne strony:
- Walczy z użyciem wszelakiego rodzaju granatów, od tych wybuchających dymem, po te wybuchające ogniem.
- Bardzo wytrzymały i odporny na broń białą, jak i też na lżejszą broń palną.
- Sprawdza się jako ochroniarz.
Słabe strony:
- Taboomk jest bardzo powolny.
- Brak oporów moralnych podczas walki. Jeżeli zobaczy grupkę przeciwników zmieszaną z twoimi żołnierzami, to i tak rzuci granat.
- Oprócz granatów nie używa innej broni, poza pięściami i swoim hełmem.
Wymagania do przyjęcia:
- Zobowiązanie się do podbicia państw na półwyspie (dla pewności można otrzymać mapę półwyspu). Brak ruchów w tym celu, chociażby brak zajmowania kolejnych prowincji na półwyspie, zbliżających państwo do celu, będzie sprawiał, że będziesz otrzymywał karę w zadowoleniu (Taboomk będzie wysadzał różne obiekty u ciebie, co będzie obniżało zadowolenie (2-10% z każdą taką akcją).
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Dolores Yuuk
Państwo: Cesarstwo Yokadai
Towarzysze: 20 Sokolników, 50 Spieszonych Wędrownych Rycerzy
Funkcja: Odkrywczyni
Mocne strony:
- Dostęp do map z ujawnionymi prowincjami specjalnymi (akceptacja sprawi, że otrzymasz mapę swojej wyspy, wraz z jej kolejnymi wyprawami możesz odkryć przed sobą cały Archipelag, a później i większe tereny).
- Świetne relacje z większością państw botów (wyjątkiem są te, z którymi Cesarstwo Yokadai toczy wojnę).
- Duża skuteczność wplądrowaniubadaniu ruin i wynoszeniu z nich wszelakiego rodzaju zdobyczy.
Słabe strony:
- Nie jest to wojowniczka.
- Brak większego szacunku dla osób przy władzy.
-Współpraca z Yuuk może sprawić, że państwo wda się w konflikty z innymi grupami odkrywców i archeologów.
Wymagania do przyjęcia:
- Trzeba się liczyć ze sporymi kosztami z jej strony, które wynoszą 500 złota co turę, jak i z tym, że czasami będzie trzeba wysłać z nią część wojsk dla jej ochrony.
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Hrabia Tyredon Jurevir
Państwo: Szare Królestwo
Towarzysze: 600 Goblińskiej Piechoty, 10 Wyryn, 9 Jeźdźców Wyryn
Funkcja: Wampirzy dowódca
Mocne strony:
- Zwiększa bojowe nastawienie państwa.
- Świetny szermierz wykorzystujący latające Wyryny.
- Umiejętny taktyk.
Słabe strony:
- Skonfliktowany z pozostałymi Wampirami.
- Co turę wypija krew 10 cywili (spadek zadowolenia o 2%)
- Szermierz dobry, tragiczny strzelec.
Wymagania do przyjęcia:
- Doprowadzenie Imperium Porfs do upadku.
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: Kapłan Defraboloda.
Państwo: RKMK
Towarzysze: 500 Czarnych Pancerzy
Funkcja: Religijny przywódca.
Mocne strony:
- Umożliwia werbunek Czarnych Pancerzy, elitarnej piechoty.
- Wokół niego obraca się kult Defraboloda.
- Zwiększa szybkość badań.
Słabe strony:
- Nie jest to wojownik.
- Skazany na śmierć w Cesarstwie Haliat.
- Po pewnym czasie może dorównywać ci znaczeniem w państwie.
Wymagania do przyjęcia:
- Przyjęcie wiary w Defraboloda, boga stali i duszy.
Wygląd: -
Imię, nazwisko i pseudonim: Koszmar z centrum kontynentu, jedyny władca Szczytu Króla. Dla ciebie Grzegorz.
Państwo: Republika Handlowa Anitreuszy
Towarzysze: 0
Funkcja: Legendarny wojownik.
Mocne strony:
- Zwiększa morale żołnierzy w walce.
- Zmniejsza morale przeciwnika w walce.
- Samowystarczalny.
Słabe strony:
- Szczyt Króla znajduje się w pewnej odległości od waszego państwa.
- Pomimo swoich legendarnych zdolności, jest wielkości zwykłej wiewiórki.
- To JEST wiewiórka.
Wymagania do przyjęcia:
- To oczywiste, należy zająć Szczyt Króla!
Wygląd: -
Imię, nazwisko i pseudonim: Zniream
Państwo: Rothania
Towarzysze: 0
Funkcja: Murarz
Mocne strony:
- Jest w stanie, przy niskich kosztach, budować mury, co umożliwi zbudowanie Rothanii murów na granicy.
- Jest dosyć wytrzymały.
- Zna się na magii ognia, lecz stosuje ją tylko do swojego zawodu.
Słabe strony:
- No niezbyt pasuje do wizerunku państwa.
- Nie jest to wojownik.
- Pytanie, czy poza murami do czegoś więcej się przyda.
Wymagania do przyjęcia:
- Zapewnienie schronienia i dopilnowanie, że wiedza o jego miejscu pobytu nie stanie się jawna.
Wygląd: -
Imię, nazwisko i pseudonim: Golgiom
Państwo: Kaganat Kurganów
Towarzysze: 340 Wikingów.
Funkcja: Wojownik.
Mocne strony:
- Prawdziwy olbrzym, którego trudno jest pokonać.
- Przy fortyfikacjach działa jak taran.
- Negatywnie wpływa na morale przeciwnika.
Słabe strony:
- Alkoholik.
- W czasie pokoju z pewnością będzie przynosił straty w twojej armii.
- Głupi.
Wymagania do przyjęcia:
- Proste wymagania, po prostu chce ciągłej wojny.
Wygląd: -
Imię, nazwisko i pseudonim: Heleonora
Państwo: Matriarchat Północny
Towarzysze: 500 Orków ze spętanymi umysłami.
Funkcja: Wojownik.
Mocne strony:
- Kusicielka dusz.
- Świetny wojownik.
- Bardzo popularna w tej części świata.
Słabe strony:
- Nie ma innych znaczących umiejętności.
- Może się zbuntować.
- Jej śmierć sprawi, że jej żołnierze ze spętanymi umysłami odzyskają wolną wolę - mogą się zbuntować.
Wymagania do przyjęcia:
- Obrona przed nieznanym przeciwnikiem.
Wygląd:
-
Imię, nazwisko i pseudonim: —
Państwo: Republika Piracka
Towarzysze: 4 fregaty w stylu Kar’koo, 1 Okręt w stylu Kar’koo, 1300 Piracich braci.
Funkcja: Pirat.
Mocne strony:
- Mocne okręty.
- Dużo żołnierzy.
- Świetny kapitan.
Słabe strony:
- Niemowa. To pierdolona papuga wydaje rozkazy.
- Pirat, dosyć przekupny.
- Jest posłuszny tylko swoim interesom.
Wymagania do przyjęcia:
- Upadek Kar’koo.
Wygląd: