Tworzenie Klanu


  • Mistrz Gry

    Nazwa Klanu:
    Wódz Klanu: (Jeżeli masz ustrój plemienia Szamńskiego, lub Wojowniczego)
    Następca Wodza:
    Lokalizacja na mapie:
    Liczba Rodzin:
    Najważniejsze Rody:
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Ustrój Klanu:
    Nazwa podgatunku Homo:



  • Nazwa Klanu: Strauw Scil (Dzieci - Strauw kamienia - Scil)
    Wódz Klanu: Pigmalion Topchi (Cudowny - Pigmalion Ulubiony - Topchi)
    Następca Wodza: Pafos Topchi (Nadzieja - Pigmalion Ulubiony - Topchi)
    Lokalizacja na mapie: Cypr
    Liczba Rodzin: 20+5
    *Najważniejsze Rody:
    Miejsce na nazwę Rodu: Topchi, Pigmalion
    Miejsce na nazwę Rodu: Khori (wierny), Freydun (sprytny)
    Miejsce na nazwę Rodu: Aadaraan (mądry), Abtum (obcy)
    Miejsce na nazwę Rodu: Dhandy (piękny), Astoh (kobiecy)
    Miejsce na nazwę Rodu: Kermani (uzdolniony), Nimâ (wierzący)
    Ustrój Klanu: Szamański - Mówi się, że ludzie byli ożywionymi głazami przez nieosobową boską siłę, utożsamianą przy członkach klanu z kreatywnością, postępem lub generalnie twórczością. Twórczość stworzyła także wszechświat i ludzi jako wisienkę na torcie, dała im wolność działania i to oni mają stworzyć tutaj raj. Świętym artefaktem jest ogromny głaz na środku wyspy, z którego ponoć Twórczość kuła pierwsze rzeźby ludzi. Ród Topchi był ponoć pierwszym wykutym z kamienia i był ulubionym rodem Twórczości, kapłani religii także starają się rozwinąć sztukę
    Nazwa podgatunku Homo: Homo Sapiens


  • Mistrz Gry

    Akcept!



  • Nazwa Klanu: Siopilá korákia/ Ciche Wrony
    Wódz Klanu: Anóitos Prota (Głupiec z Pierwszych)
    Następca Wodza: Sofos Prota (Mędrzec z Pierwszych)
    Lokalizacja na mapie: Bitynia, Region w Azji Mniejszej
    Liczba Rodzin: 28
    Najważniejsze Rody:
    Protowie - Anoitos Prota/ Pierwsi na tych ziemiach. Znają krainę dobrze. Póki co przewodzą klanowi
    Halakowie - Hana Hakak/ Dzieci Morza. Interesuje ich eksploracja oraz handel morski. Chronią interesów Rybaków
    Alafowie - Gunb Alaf/ Protektorzy. W zamian za surowce ród ten gwarantował ochronę. Stabilność 0d nich zależy
    Bumowie - Szar Oza/ Mędrcy. Interesuje ich głównie pomoc innym oraz wiedza. Najmniej wpływowi póki co.
    Kirowie - Nahal Kirow/ Okrutnicy. Prowadzą agresywną politykę grabieży oraz niewolnictwa. Reprezentują często siły zbrojne.
    Ustrój Klanu: Wspólnota Komunalna
    Nazwa podgatunku Homo: Homo Sapiens


  • Mistrz Gry

    Akcept!


Log in to reply