Tworzenie Klanu


  • Mistrz Gry

    Nazwa Klanu:
    Wódz Klanu: (Jeżeli masz ustrój plemienia Szamńskiego, lub Wojowniczego)
    Następca Wodza:
    Lokalizacja na mapie:
    Liczba Rodzin:
    Najważniejsze Rody:
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Miejsce na nazwę Rodu
    Ustrój Klanu:
    Nazwa podgatunku Homo:



  • Nazwa Klanu: Strauw Scil (Dzieci - Strauw kamienia - Scil)
    Wódz Klanu: Pigmalion Topchi (Cudowny - Pigmalion Ulubiony - Topchi)
    Następca Wodza: Pafos Topchi (Nadzieja - Pigmalion Ulubiony - Topchi)
    Lokalizacja na mapie: Cypr
    Liczba Rodzin: 20+5
    *Najważniejsze Rody:
    Miejsce na nazwę Rodu: Topchi, Pigmalion
    Miejsce na nazwę Rodu: Khori (wierny), Freydun (sprytny)
    Miejsce na nazwę Rodu: Aadaraan (mądry), Abtum (obcy)
    Miejsce na nazwę Rodu: Dhandy (piękny), Astoh (kobiecy)
    Miejsce na nazwę Rodu: Kermani (uzdolniony), Nimâ (wierzący)
    Ustrój Klanu: Szamański - Mówi się, że ludzie byli ożywionymi głazami przez nieosobową boską siłę, utożsamianą przy członkach klanu z kreatywnością, postępem lub generalnie twórczością. Twórczość stworzyła także wszechświat i ludzi jako wisienkę na torcie, dała im wolność działania i to oni mają stworzyć tutaj raj. Świętym artefaktem jest ogromny głaz na środku wyspy, z którego ponoć Twórczość kuła pierwsze rzeźby ludzi. Ród Topchi był ponoć pierwszym wykutym z kamienia i był ulubionym rodem Twórczości, kapłani religii także starają się rozwinąć sztukę
    Nazwa podgatunku Homo: Homo Sapiens


  • Mistrz Gry

    Akcept!


Log in to reply