Karta Wielkich Rodów


  • Mistrz Gry

    Nazwa Dynastii:
    Teraźniejszy Wódz: (Co śmierć wodza będziesz musiał to edytować)
    Wiek wodza:
    Następca:(to także będziesz musiał edytować)
    Wiek Następcy:
    Żona/Zony Wodza:(To także)
    Członkowie Rodu:(Poniżej masz model szybkiego uzupełniania)
    –Tytuł, Stan cywilny, kolejka do tronu–
    Dewiza Rodowa:(Nie tylko pełni funkcję artystyczną, ale także charakteryzuje ideał jaki przyświeca Rodowi)
    Cechy władcy: (Losujesz po cztery k70 z podanych poniżej)
    Cechy:

    1. Ambitny- Ambitni władcy mogą osiągnąć wielkie cele.
    2. Arbitralny- Sprawiedliwość nie ma dla tej postaci żadnego znaczenia - nie cieszy się przez to zbytnim szacunkiem.
    3. Atrakcyjny- W byciu ładnym nie ma nic złego!
    4. Odważny- Odwaga to wielka zaleta dla każdego wojownika.
    5. Celibat- Nie tylko kapłani muszą stronić od uciech ciała.
    6. Płaskostopie- Wrodzona wada stopy nie pozwala na zbytnią aktywność na polu walki
    7. Zadowolony- Postać jest zadowolona z życia, przez co łatwiej nią dyrygować.
    8. Tchórzliwy- Tchórze nie nadają się na wojskowych.
    9. Okrutnik- Okrucieństwo to dość powszechna cecha w epoce kamienia.
    10. Cyniczny- Złośliwości nigdy za dość.
    11. Podstępny- Szczwane lisy bywają przydatne, ale mogą też być groźne.
    12. Depresja- Kiedy nie chce się żyć, wszystko przychodzi z trudem.
    13. Pijaczyna- Na drugą nóżkę?
    14. Pojedynkowicz- Zabawy z bronią bywają niebezpieczne - czasami wręcz śmiertelnie.
    15. Karzeł- Osoby o niskim wzroście często okrzykiwane są “skrzatami”.
    16. Sokolnik- Sokolnictwo to nie tylko świetna zabawa, ale też szanowana umiejętność.
    17. Ogrodnik- Wykopki to ulubiona zabawa tego bohatera
    18. Towarzyski- Dobry mediator.
    19. Zajęcza warga- potrafi być odstraszająca.
    20. Hedonista- Zabawa i rozpusta to ulubione zajęcia tej postaci.
    21. Homosexualista- Wstydliwa cecha wpływająca na niechęć ze strony wasali.
    22. Szczery- Szczerość potrafi być równie dużą zaletą, jak i wadą. i
    23. Garbaty- Garbate postaci nie są zbyt atrakcyjne dla płci przeciwnej.
    24. Przeziębiony.- Choroba to często wyrok śmierci - w epoce kamienia próżno szukać zdolnych lekarzy.
    25. Sadysta- Nikt nie lubi sadystów.
    26. Niezdolny- Jeśli postać została poważnie ranna w głowę albo jest bardzo stara, odbije się to na jej sposobie bycia. Osoby z tą cechą rządzą poprzez regentów.
    27. Niedołężny- Osoby niedołężne nie mogą liczyć na szacunek ani chwałę.
    28. Bratobójca- Osoba zamordowała członka rodziny i wyszło to na jaw.
    29. Legitymowany Bękart Bękarty uznane przez władcę liczą się podczas sukcesji, ale zmaza nieprawego urodzenia pozostanie na nich na zawsze.
    30. Trąd- to straszliwa, nieuleczalna choroba - na ogół śmiertelna.
    31. Ranny- Dotkliwa rana goi się bardzo rzadko, a zwykle prowadzi do śmierci.
    32. Odra- to nieprzyjemna i stosunkowo niebezpieczna choroba.
    33. Mistyk Mistycyzm wymaga sporych umiejętności - trzeba go przecież ukryć przed inkwizycją.
    34. Paranoik- Wrogowie są wszędzie - a przynajmniej tak wydaje się tej postaci.
    35. Zapalenie płuc- to domena nie tylko palaczy.
    36. Poeta- Poezja to nie tylko klucz do serca kobiety, ale również przydatne narzędzie dyplomacji.
    37. Opętany- Postać jest opętana przez demona, przez co zachowuje się w dziwny, często bardzo szkodliwy sposób. Losowe skutki narastające w czasie
    38. Ciężarna Kobieta jest w ciąży. Wkrótce narodzi się dziecko. Jeżeli wódz nie jest samicą zrób przerzut kostki.
    39. Sprytny- Spryciarze zawsze mają lepiej w życiu.
    40. Nieśmiały Nieśmiałe postaci nie nadają się na dyplomatów.
      41.Ospa- Potężna choroba, która zabija prawie połowę zainfekowanych.
    41. Zestresowany- Zestresowanym bohaterom trudno zająć się czymkolwiek.
    42. Jąkała- Jąkanie się nie należy do największych zalet dyplomaty.
    43. Syfilis- Wizyty w zajazdach potrafią skończyć się w bardzo nieprzyjemny sposób.
    44. Naiwny- Naiwność potrafi być pocieszna, ale częściej bywa niebezpieczna.
    45. Gruźlica- Niezbyt śmiertelna, ale dość groźna zaraza.
    46. Tyfus- Zaraźliwa choroba, często zabijająca ofiary.
    47. Brzydal- Fuuuuu!
    48. Słaby- Słabość fizyczna to powód do drwin i szykan ze strony gawiedzi - może warto pomyśleć o jakimś treningu na wojnie?
    49. Okaleczony- Uczestnictwo w turniejach, łowach i wojnach może skończyć się wypadkiem. -1 do Wojowniczości
    50. Pobożny- Fanatyzm bohatera przysporzy mu wrogów wśród niewiernych, a sojuszników pośród ludzi twej wiary.
    51. Łaskawy Łaskawość zawsze przysparza sympatii.
    52. Cnotliwy- Cnotliwość to w tym przypadku wierność w małżeństwie - znacząco zmniejsza szansę na nieślubne dzieci.
    53. Pracowity- Pracowitość zawsze popłaca - i to widać.
    54. Zazdrosny- Zazdrośnicy mają nosa do wykrywania spisków, ale nie cieszą się popularnością.
    55. Chciwy- Chciwość nie popłaca… podobno.
    56. Skromny- Skromność i pokora to najważniejsze zalety dla kapłanów.
    57. Miły- Bycie miłym to najprostszy sposób na zyskanie miłości poddanych.
    58. Napalony- Pożądliwość bywa przydatna, jeśli liczy się na wielu potomków, ale wiąże się z dezaprobatą ludzi cnotliwych i ryzykiem spłodzenia bękarta.
    59. Cierpliwy- Cierpliwość to cnota nie tylko dla mnichów, ale też dla każdego władcy.
    60. Dumny- Samozachwyt potrafi być irytujący, ale przysparza ambicji.
    61. Leń- Bycie leniem to ogromna wada.
    62. Powściągliwy- Powściągliwość to ważna cnota dla każdego posiadacza pieniędzy.
    63. Gniewny- Cholerycy nie mają lekkiego życia, podobnie jak i ich otoczenie.
    64. Głupek- Idiotów nie sieją.
    65. Łowca- Polowanie to zabawa godna króla.
    66. Geniusz- Geniusze cieszą się powszechnym szacunkiem - każdy jest ciekaw tego, co zrobią.
    67. Dziecię kazirodztwa- Częste mariaże między postaciami należącymi do jednego rodu skutkują narodzinami małych potworków.
      69 Sprawiedliwy- Sprawiedliwość to jedna z największych zalet każdego władcy.
    68. Bękart- Bękarty nie są brane pod uwagę podczas sukcesji (chyba, że zostaną zalegalizowane).
      Twój dziedzic ma 50 procent szans na odziedziczanie jednej z tych cech.

  • Mistrz Gry

    69 Sprawiedliwy- Sprawiedliwość to jedna z największych zalet każdego władcy.
    70. Bękart- Bękarty nie są brane pod uwagę podczas sukcesji (chyba, że zostaną zalegalizowane).
    Twój dziedzic ma 50 procent szans na odziedziczanie jednej z tych cech.


Log in to reply