Sugestie


  • Mistrz Gry

    avatar PanSzakal PanSzakal

    Pancerz Wspomagany Moloch
    Moloch to przykład ludzkiej myśli technologicznej w najbardziej praktycznym wydaniu. To wyjątkowo twardy i ciężki pancerz wykonany z kilku warstw twardych stopów metali i substancji ceramicznych odpornych na wysokie jak i niskie temperatury. Głównym zastosowaniem Molocha jest walka w kosmosie, przedewszystkim w kosmicznych wrakach. Ma własny system podtrzymywania życia i zapas wody oraz płynnego pokarmu na wypadek długiego przebywania w próżni. Dodatkowo z powodu licznych zagrożeń ukrytych wewnątrz kosmicznych wraków zamontowano w nim czujniki ruchu i latarki.
    image


  • Mistrz Gry

    avatar Woj2000 Woj2000

    Po kamuflażu widać, że testowany przez egipskich inżynierów. Również zostaje zaakceptowany.


  • Mistrz Gry

    avatar PanSzakal PanSzakal

    Zaszła pomyłka.
    O to prawdziwy wygląd pancerza:
    image


  • Mistrz Gry

    avatar Degant321 Degant321

    Pancerz Wspomagany Kolos
    Pancerz Kolos jest kolejnym produktem ludzkiej myśli technologicznej, ceniącej praktyczność ponad efektowność, jednakże w przeciwieństwie do Molocha który to został stworzony do walki w przestrzeni kosmicznej, ten pancerz za cel obiera pola bitwy znajdujące się na powierzchni planety. W tym celu Kolos został wyposażony w dodatkowe opancerzenie, lepszą hydraulikę oraz ogólny osprzęt wspomagający walkę na powierzchni planety. Pancerz posiada także ograniczone systemy podtrzymywania życia pozwalające noszącemu przeżyć w próżni do dwóch godzin. Największą zaletą Pancerza jest fakt jak diametralnie on zwiększa siłę osoby go używającego, mianowicie aż dziesięciokrotnie, to pozwala żołnierzowi używającego Kolosa, bycie wyposażonym w uzbrojenie normalnie zarezerwowane dla pojazdów oraz trójnogów, tym samym to zwiększa siłę ogniową pojedynczego żołnierza do tej całego oddziału.
    image


  • Mistrz Gry

    avatar Woj2000 Woj2000

    Akceptacja


  • Mistrz Gry

    avatar Degant321 Degant321

    Działko Laserowe "Egzekutor"
    Potężna i bardzo polarna broń energetyczna w całej galaktyce która znowu pochodzi z rąk ludzkich rzemieślników. Egzekutor powstał specjalnie jako broń dla wojów używających pancerze wspomagane, w końcu kiedy ma się siłę 10 chłopa lub nawet więcej to można sobie pozwolić na porządniejszą broń. Dlatego też Egzekutor jest jednym z najcięższych kawałków uzbrojenia piechoty jaki istnieje w galaktyce, ten fakt oczywiście jest dość nieodczuwalny przez osoby które posiadają pancerz wspomagany ale jest to dość ewidentne dal każdej innej osoby. Poza tym oraz małym problemem z chłodzeniem który to rozwinę później, to to działko jest istnym marzeniem, wypluwa z siebie promienia lasera z taką niewyobrażalną prędkością, jest celne oraz wydaje bardzo przyjemny dla ucha dźwięk który sprawia satysfakcję tym którzy operują Egzekutora i strach tym którzy przeciw nim walczą. Wcześniej był wspomniany problem z chłodzeniem, mianowicie zanim Egzekutor stał się działkiem obrotowym to miał być bronią z jedną lufą, jednak ilość ciepła była zbyt ogromna i broń się dosłownie stapiała po paru sekundach ciągłego ognia. Ten problem próbowano naprawić dodając mechanizm chłodniczy który by to używał specjalnego chłodziwa, to zwiększyło wagę broni dość mocno ale nie martwiono się tym gdyż broń była przeznaczona dla użytkowników pancerzy wspomaganych. Jednak broń wciąż generowała bardzo dużo ciepła co sprawiało że części broni szybko się degradowały i trzeba było je dość często wymieniać…broń przebudowano znowu na działko obrotowe tak by broń była jeszcze chłodzona powietrzem.
    image


  • Mistrz Gry

    avatar Degant321 Degant321

    Szare Bractwo
    image
    Szare Bractwo obecnie jest jedną z najbardziej znanych organizacji najemniczych w znanej nam galaktyce,jednak mówi że nie zawsze tak było. Początkowo organizacja ta popnoć skupiała się na rozwoju technologicznym i spokładała się wyłącznie, z prawie że wymarłej już rasy humanoidalnych maszyn zwących się Terakami. Ów machiny zostały prawie że całkowicie zniszczone w czasie tak zwanej “Wojny Bez Krwi” między nimi a młody Tetrachiatem. Dokładne przyczyny są tylko i wyłącznie znane ocalałym Terakom którzy dożyli dnia dzisiejszego oraz Eterycznym Siostrom, jednak Terakowie zwykli mówić że chodziło o to że poszło o suwerenność a Siostry mówią że Bractwo groziło Tetrachiatowi, jednak kto z nich mówi prawdę nie wie nikt. Tak czy siak wojna skończyła się tym że większość Teraków została wymordowana, a możliwości stworzenia nowych jednostek też została wyeliminowała na dobre, oczywiście po tym Bractwo ewakuowało się ze swych planet w czasie “Pierwszego Exodusu” który zakończył się kiedy to zajęli niewielki układ słoneczny tak daleko od Tetrarchaitu jaki się tylko dało znaleźć. Tam się zadomowili i kontynuowali swą dawną pracę jednak tym razem znacząco bardziej skupili się na rozwoju technologii militarnej. W takim stanie byli pozostawieni sobie przez setki lat, w tym czasie wszystkie planety w układzie zmieniły się w gigantyczne fabryki i centra naukowe, które całodobowe pracowały by ponownie odnaleźć sposób na tworzenie nowych Teraków oraz by zmienić system w fortecę nie do zdobycia. Byli dość blisko uzyskania tego celu gdy Hegemonat Na’ag w końcu na nich trafił w czasie ich ekspansji. Naturalnie wojna między nimi wybuchła prawie że natychmiastowo, ten konflikt natomiast został zapamiętany przez historyków jako “Automatyczna Wojna” albowiem większością działań wojskowych po stronie Bractwa zajmowały się zautomatyzowane systemy i prawi że nieskończone zastępy dronów oraz robotów. Sam Konflikt trwał prawie że całe stulecie, pochłaniając duża liczbę zasobów po obu stronach… jednak Hegemonat miał tych zasobów więcej więc ostatecznie to on wygrał wojnę zmuszając pozostałą piątkę Teraków do ucieczki wraz z resztkami ich zasobów. To był tak zwany Drugi Exodus trwający parę tysiącleci, w casie trwania tej wędrówki Terakowie postanowili że Bractwo winne być otworzone dla każdego jeśli pamięć o nich oraz ich wiedza ma przetrwać. To sprawiło że Bractwo przez pewien czas stało się podróżującym po galaktyce Uniwersytetem oraz ośrodkiem badawczym. W pewnym momencie Federacja Handlowa zainteresowała się Bractwem i chciała by to, w zamian za protekcję organizacji oraz dofinansowanie, stało się częścią Federacji i by udzielało darmowej edukacji jej członkom. Terakowie odmówili, więc Federacja wysłała grupę najemników pod dowództwem niejakiej Kyry, kobiety człowieka pochodzenia Sumeryjskiego,by ci zinfiltrowali Bractwo oraz wykradli ich sekrety. Zamiast tego Kyra przeprowadziła swego rodzaju zamach, odsuwając Tyraków od władzy i przekonując ich do przekazanie tejże jej, sprawiając że Kyra stała się nieodzowną panią Szarego Bractwa. Kyra wciąż była do pewnego stopnia lojalna wobec Federacji, więc zaproponowała im że w zamian za protekcję oraz miejsce gdzie Bractwo może zapuścić korzenie, Bractwo będzie służyć Federacji militarnie oraz technologicznie jako Najemnicy oraz Najemni Naukowcy. Pomimo że minął już ponad wiek od tamtych wydarzeń Kyra nadal rządzi Bractwem… chociaż teraz jest bardziej maszyną niż człowiekiem … ale nadal, organizacja jest otwarta dla każdego kto chcę się przyłączyć, szczególnie dla ludzi którzy to wątpią w Boskość Eterycznych Sióstr.


  • Mistrz Gry

    avatar Woj2000 Woj2000

    Wszystkie sugestie zostają przyjęte.


  • Mistrz Gry

    avatar Degant321 Degant321

    Stimy
    Stimy to powszechna nazwa dla rodziny narkotyków wywodzących się ze stymulantów bojowych które czasem były używane przez jednostki Hegemonantu w czasie walki. Ów stymulanty zwiększały zwinność, poprawiały czas reakcji oraz zwiększały tolerancję na ból u tych którzy je zażyli, kosztem chwilowego i nieznacznego upośledzenia możliwości krytycznego myślenia, lub przynajmniej tak jest z Na’agami. Okazuje się że stymulanty bojowe hegemonatu mają ciekawe efekty na innych rasach, w szczególności na ludziach u których efekty pozytywne i negatywne były niezwykle uwydatnione. Gdzie czas reakcji Na’agi byłby poprawiony dwukrotnie po zażyciu, u człowieka czas reakcji poprawia się aż czterokrotnie, jednak już wcześniej wspomniano to samo się tyczy negatywnego efektu jaki ten środek ma na możliwości krytycznego myślenia. Poza tym Stymulant ma jeszcze inny efekt na Homo‐Sapiens, mianowicie zaaplikowanie go prowadzi do uwolnienia endorfin w mózgu. Nie wiadomo kto, ale ktoś wyniuchał w tym okazję do obłowienia się i tak oto powstał pierwszy Stim. Stimy dzielą się na 3 kategorie: Bo‐Stimy, Endo‐Stimy oraz “Bezmyślki”.

    Bo‐Stimy są to Stimy które są stworzone z tym samym celem co substancja na której podstawie zostały wykreowane, mianowicie mają poprawić sprawność bojową osoby jej używającej. Stąd nazwa bo Bo‐Stimy oznaczają po prostu Bojowe Stimy. Generalnie rzecz mówiąc są to jedne z bezpieczniejszych Stimów do używania, producenci starają się zmniejszać negatywne ich efekty, w tym jak bardzo są uzależniające. Wystarczy tylko brać Stim który był stworzony dla danej rasy i wszystko powinno być w porządku.

    Endo‐Stimy są przeciwieństwem Bo‐Stimów, albowiem ten rodzaj narkotyku jest stworzony wyłącznie w celach rekreacyjnych. Niektóre z nich są nielegalne z powodu tego jak bardzo są uzależniające ale większa część z nich jest legalna oraz postrzegana jako używka na takim samie poziomie jak alkohol i co za tym idzie, jest tak samo traktowana.

    “Bezmyślki” są całkowicie nielegalnym rodzajem stimów, jest to spowodowane tym że efekt upośledzenia możliwości myślenia krytycznego jest tam specjalnie uwydatniony przez osoby produkujące substancję. Przez to ten rodzaj stimów ma także inne nazwy jak “Pracz Mózgu” czy “Przyjaciel Kultu”, albowiem właśnie ten narkotyk jest używany w celach indoktrynacji, indukcji oraz ogólnego prania mózgu. Z takich oto powodów “Bezmyślki” są nielegalne w większości mocarstw, jedynym wyjątkiem jest Federacja która to, mimo oficjalnego ich dekretu zakazującego tego, nadal handluje “Bezmyślkami” z chętnymi.


  • Mistrz Gry

    avatar PanSzakal PanSzakal

    Przedwieczni Tytani ‐ Zwani także Starymi Bogami i tp. To istoty niekiedy zrodzone z czystej energii psionicznej. Wszystko zaczęło się gdy wszechświat był jeszcze młody. Wtedy właśnie u zarania dziejów zrodziła się psionika. Rozeszła się równo na wszystkie strony wszechświata, jednak w wielu miejscach jej natężenie było większe niż być powinno. Odkładało się w przedmiotach co prowadziło do powstania zapomnianych już artefaktów i pierwszych Przedwiecznych jak Trallis i Donderoea. Wielu Przedwiecznych zrodziło się o wiele później w rozmaitych anomaliach i gwiezdnych zjawiskach, lub ze związków innych Tytanów. Właściwie moc Przedwiecznych była tak wielka że potrafili tworzyć życie z niczego, a służyły im całe cywilizacje, niekiedy były to nawet międzygalaktyczne imperia. Jednak między Tytanami ciągle dochodziło do waśni, a nawet potyczek. W wyniku tego wybuchła wojna, większa niż wszystkie które były i wszystkie które będą. Trwała ona setki Milionów lat, doprowadziła do wyginięcia milionów ras i niemalże całkowitego zniszczenia WSZECHŚWIATA. Wojna ta skończyła się 1,5 mld lat temu. Zginęło wielu Przedwiecznych a ci którzy przetrwali nigdy nie mieli być już tacy sami. Część z nich w wyniku odniesionych ran zapadła w długi sen, pozostali natomiast zaszyli się w mrokach kosmosu.


  • Mistrz Gry

    avatar Woj2000 Woj2000

    Tytany zostają zaakceptowane i stają się częścią świata przedstawionego.



  • Nieśmiertlena Gwardia
    Może się wydawać, że Tetrarchiat bada tylko rzeczy mechaniczne, nie za bardzo rzucają mu się w oczy kwestie genetyki czy choćby “chowu selektywnego”, jednak prawda jest o wiele bardziej odmienna. Ninurta bowiem od dawna badała możliwości nici genetycznych ludzkiego organizmu, by w końcu wychodować, jakby to ująć, szczyt ewolucji ludzkiego gatunku: Nieśmiertelną Gwardię. To nie są Ludzkie wypierdki mierzące w porywach 1,80 metra nie! To są osoby tak zmodyfikowanie gentyczne, że brak słów. 2,5 metrowe kolosy rozmiarów i masie średniego czołgu, zdolne do podniesienia jedną ręką małego samochodu bez większego wysiłku, a to nie koniec ich możliwości. Osiągnięto to poprzez modyfikowanie młodych organizmów poprzez dodawania kolejnych organów, które nazywajaą się i odpowiadają za:
    Drugie Serce – Jest ono wielce przydatnym narządem w ciele zmodyfikowanego Marine. Dzięki niemu krew jest pompowana szybciej, co zwiększa możliwości organizmu. Oprócz tego Marine jest w stanie zwyczajnie funkcjonować w atmosferze zawierającej niewielkie ilości potrzebnego tlenu. W przypadku zniszczenia prawdziwego serca, drugie przejmuje wszystkie funkcje pełnione przez pierwsze, co jednak uniemożliwia wzmocnione działanie organizmu.
    Ossmodula – Doprowadza do bardzo szybkiego przyrostu tkanki kostnej, powodując tym samym zwiększenie wytrzymałości klatki piersiowej odbiorcy, a także zwiększenie się rozmiarów szkieletu.
    Biscopea – Ten organ wydziela hormony stymulujące przyrost masy mięśniowej.
    Haemastamen – Narząd ten wszczepiany jest do aorty Kosmicznego Marines. Zmienia on skład krwi, dzięki czemu efektywniej transportuje ona tlen i inne substancje.
    Organ Larrmana – Wszczepia się go do wnętrza klatki piersiowej. Ma rozmiary piłki tenisowej. Organ ten zawiera komórki Larrmana, które w przypadku zranienia ciała uczepiają się leukocytów i wraz z nimi kierują się w kierunku rany, zasklepiając ją i tamując krwawienie.
    Węzeł Catalepsan – Kosmiczni Marines w normalnych warunkach potrzebują takiej samej ilość snu jak każdy inny człowiek. Jednak dzięki temu narządowi mogą oni w krytycznej sytuacji wyłączyć pewne części mózgu pozwalając im odpocząć. Proces ten nie zastąpi snu, lecz zwiększa wydajność w czasie bitwy.
    Preomnor – To kolejny organ wszczepiany do klatki piersiowej. Odpowiedzialny jest za neutralizację wszelkich szkodliwych toksyn i trucizn znajdujących się w organizmie *Kosmicznego Marine. Umożliwia on również spożywanie pokarmu niejadalnego dla zwykłego człowieka.
    Omophagea – Ten narząd ściśle współpracuje z Preomnorem. Został on stworzony do przyswajania informacji o DNA komórek zjedzonego pokarmu. Dzięki temu Kosmiczni Marines są w stanie dowiedzieć się niezbędnych informacji na temat spożywanych substancji. W wielu zakonach narząd ten wykorzystuje się do przeprowadzania rytuałów, polegających na piciu krwi lub spożywaniu ciała.
    Multi–Płuco – Zwane przez niektórych trzecim płucem jest dużym cylindrycznym organem. Ochrania ono prawdziwe płuca przed działaniem toksyn zawartych w powietrzu.
    Occulobe – Organ ten wszczepiany jest u podstawy mózgu i ma za zadanie, przygotować organizm do przeprowadzenia wielu zabiegów optycznoterapeutycznych, które poprawiają zdolność widzenia w trudnych warunkach.
    Ucho Lymana – Ucho Lymana różni się od zwykłego ucha tylko tym, że posiada o wiele większe możliwości. Umożliwia filtrowanie odbieranych dźwięków oraz ich wzmacnianie.

    Membrana Su–san – Narząd ten bez długotrwałego treningu jest bezwartościowy, lecz odpowiednio wyszkolony pozwala na zapadnięcie w hibernację. Organ może zostać uruchomiony z własnej woli lub w wyniku automatycznej reakcji. Najdłużej trwająca hibernacja trwała ponad 200 lat
    Melanochrom – Jest odpowiedzialny za ochronę skóry przed promieniowaniem ultrafioletowym.
    Nerka Oolityczna – Narząd nie różni się niczym od zwykłej nerki, oprócz tego, że pełni swoje funkcje o wiele wydajniej.
    Neuroglottis – Umożliwia on ocenę pokarmu na podstawie jego smaku i wykrywanie znajdujących się w nim trucizny lub toksycznych substancji.
    Mucranoid – Narząd ten zaczyna funkcjonować po zastosowaniu pewnego rodzaju chemioterapii. Wczepia się to do dolnego odcinka jelita cienkiego. Powoduje wytwarzanie oleistego śluzu, zabezpieczającego Kosmicznego Marine przed skrajnymi temperaturami. Chroni również odkrytą skórę przed zgubnym wpływem przebywania w próżni.
    Gruczoły Betchera – Gruczoły te znajdują się w pobliżu dolnej wargi. Dzięki nim osoba w jest w stanie wytworzyć silnie żrący kwas. Kosmiczny Marine może pluć tą oślepiającą substancją albo przegryźć solidne kraty w przeciągu niecałej godziny.
    Progenoidy – To gruczoły odpowiedzialne za przetrwanie zakonu. Wykorzystuje się je do tworzenia genoziarna niezbędnego do modyfikowania nowych rekrutów.
    Czarna Skorupa – To czarna, bardzo cienka płachta, wszczepiana bezpośrednio pod skórę właściwą w tułowiu. Dzięki niej żołnierze Adeptus Astartes mogą używać charakterystycznych dla nich pancerzy.

    Nie można zapominać też o tym, że są długowieczni (nastarsi członkowie mają ponad 2000 lat i nie wyglądają na staruszków. Do procesu zmiany używa się maksymalnie 10 letnich chłopców, ze wzgledu na plastyczność ich organizmu. Są bezpłodni i członkami są raczej mężczyźni. Są używnaniu jako jednostki przełamania frontowego i jako gardziści anjważniejszych osób i miejsc w Tetrarchiacie


  • Mistrz Gry

    @korobov Gwardia staje się elementem kanonu uniwersum. Dziękuję za kontrybucję.



  • Pancerz nieśmiertelnej Gwardii
    Zapomnijcie o marnych pancerzach wspomaganych, które zwiększają siłę przeciętnego człowiek 10-krotnie i zapewniają mu jako-taką ochronę przed promieniowanie czy ostrzałem. NIE! To nie jest zabawka dla małych chłopców! To jest zabawka dla MĘŻCZYZN!!! Tutaj nawet nie chodzi o maksymalny udźwig (a potrafią unieść i 14 ton w warunkach ziemskiej grawitacji w tym ustrojstwie), tu nie chodzi o praktycznie całkowitą ochronę przed promieniowaniem czy bronią chemiczno-biologiczną, szczelność pozwalającą wiele dni spędzić w przestrzeni kosmicznej czy pancerz, któremu większość laserowych broni i kaliber mniejszy niż .75 nie robiący żadnego wrażenia, ani też o zamontowany jet-pack pozwalający dokonywać szybkich przemieszczeń czy wysokich skoków labo krótkich lotów. Tutaj chodzi o to, że ten pancerz został graficznie i w sumie większości “bebechów” zaprojektowany dzięki Innanie. To nie jest pierdu-pierdu, to jest wręcz chodzący czołg. Istnieje wiele wersji pancerza, jednak njapopularniejszy jest średni pancerz z domontowanymi kastetami czy mini robotami naprawczymi. pancerz umożliwa zamontowania kilkunastu dodatków, przez co jest dosyć wszechstronnych. Gaśnica w komplecie. Ma też zestaw najlepszych aparatów optycznych i o wiele więcej.



  • Pistolet typu "Śmierć"
    Ludzie myślą, że śmierć przyjdzie na białym koniu z kosą, będzie kościotrupem kobiety i będzie wybierać tych, którzy odeją. Cicho, czasem gwałtownie… Nikt natomiast nie spodziewa się rzeczywistości. Że Śmierć odstrzeli zamek w drzwiach, wyważy je, a w ciele ofiary pozostawi dziurę wielkości pięści. Taki jest bowie pistolet typu “Śmierć”. 15 pocisków w magazynku, pojedyncze strzały, pojedyncza lufa kalibru .99, wielkość jak od kostki do miedniczy typowego człowieka oraz stosunkowa duża masa (oraz odrzut taki, że normalnego człowieka wysałaby go do szpitala w dobrym przypadku na OIOM, a w typowym prosto do kostnicy.) sprawia, że jest to broń osobista skierowana do Nieśmiertelnej Gwardii. Na każdym praktycznie jest namalowane (trochę śmieszkowo) srzałka w kierunku lufy i napis “Ekspresowa dostawa ołowiu”. Trzeba wspomnieć, że działa to na zasadzie broni palnej, a pocisk jest w stanie osiągnąć prędkość Mach 2 w temperaturze 300 stopni Kelwina.


  • Mistrz Gry

    Czy mógłbym poprosić o jakieś zdjęcie tego pistoletu?



  • Karabin szturmowy klasy "Miażdżyciel"
    Wyobraźcie sobie Pistolet “Śmierć”, tylko z drugą lufą, większy z 30 kulami oraz pociskami z głowicą z materiałem wybuchowym. Oto i on. Chyba nie trzeba wspominać, że posiada go tylko Gwardia?



  • @Woj20000 Masz, proszę.


  • Mistrz Gry

    Z całym szacunkiem, ale chciałbym poprosić Cię o zmianę nazwy drugiej broni. Tylko to mi w niej nie pasuje, gdyż brzmi zbyt… żenująco. Tak to broń może sobie nazywać jakiś napalony dresiarz ze slumsów, a nie producent broni.



  • Uprzejmie proszę. Wybacz, od razu mi się narzuciło.



  • fskf68n3ypk11.png
    Syndykat
    Syndykat (Znany także jako Czerwony Syndykat, Wolna Konfederacja, Konglomerat Pogranicza itp.) to największa organizacja przestępcza w całej znanej nam galaktyce. Mówi się że nie ma rzeczy w której nie maczali swych palców agenci pracujący dla tej nader tajemniczej organizacji. Od produkcji, dystrybucji i szmuglowania narkotyków, broni i innych towarów między Tetrarchiatem, Hegemonatem a Federacją aż po niezwykle skoordynowane ataki na różnorakie instalacje wyżej wymienionych potęg by szerzyć terror, ukraść jakieś ważne dane lub ukończyć jakiś inny bliżej nieokreślone zadanie. O historii Syndykatu nie wiele wiadomo, chociaż uważa się że jego początków można się doszukiwać w jakieś szajce piratów Na’ag. Taka teoria powstała na podstawie najczęściej używanego loga przez Syndykat, czyli S stylizowane by wyglądało jak wąż z trzema głowami. Jednak jest to tylko teoria która ma raczej wadliwe fundamenty. Jedynym pewniakiem na temat Syndykatu jest to że jest on raczej organizacją dość nową. Co do struktury i hierarchii też jest mało informacji, jednak na podstawie tego co udało się zebrać do tej pory można ustalić że istnieje jakiś centralny organ kierujący ogólnymi zamierzeniami organizacji, jednak mimo tego istnieje bardzo duża doza decentralizacji oraz autonomii poszczególnych grup, spółek, korporacji oraz komórek które wchodzą w skład Syndykatu. Rzeczą która najczęściej je wszystkie jednoczy to chęć zarobienia sporej ilości pieniędzy oraz czasami dyrektywy głównego Organu Władzy.

    Lista niektórych znanych organizacji członkowskich, lub podejrzanych o bycie członkami czy też współprace z Syndykatem:
    Maruderzy Garolex
    -Główna siła najemników pracujących dla Syndykatu. Członkowie tej grupy są weteranami oraz profesjonalistami. Mają zadanie do wykonania i tyle. Syndykat używa tej grupy do większości misji wymagających użycia siły. Operatorzy tej firmy są odpowiedzialni za większość “Terrorystycznych” działań podjętych przez Syndykat. Maruderzy posiadają całkiem sporą infrastrukturą przemysłową pozostawiona im po zamknięciu ich firmy rodzica Garolex Armaments, po tym jak wyszło na jaw że współpracują z Syndykatem, dzięki temu Maruderzy posiadają spore ilości bardzo wysokiej jakości broni oraz opancerzenia, ale także mogą je produkować i dostarczać je innym członkom Syndykatu.

    Cybersun Corporation
    -To jest korporacja którą podejrzewa się o współprace z Syndykatem. Specjalizują się w cybernetyce, organiczno-mechanicznych oraz robotyce. Mówi się że zawiązali współpracę z Syndykatem by móc pracować nad różnego rodzaju nieetycznymi eksperymentami. Twierdzi się także że są oni odpowiedzialni za stworzenie techniki pozwalającej Syndykatowi trenowanie Śpiących Agentów. Jednak Cybersun wybrnął z większości tarapatów legalnych bez większych problemów oraz zdołał uniknąć największych podejrzeń.

    Wolna Spółka Handlowa "Pogranicze"
    -Ta już nie istniejąca firma służyła Syndykatowi jako przykrywka dla ich operacji szmuglerskich na Pograniczach Hegemonatu oraz Tetrarchi. Została ona zamknięta całkiem niedawno z powodu pewnych dochodzeń rozpoczętych po nagłym wylewie anonimowych cynków dotyczączych nielegalnej działalności firmy. Krótko po jej zamnknięciu udało się odnaleźć osobę odpowiedzialną za cynki, mianowicie był to ex-ceo firmy. Odnaleziono go w jego domu, z dziurą w tyle głowy. Podejrzewa się że Syndykat ma całą gamę firm podobnych do tej pod swą komendą.

    Kartel Na’hanag
    -Połączenie szajki pirackiej i kartelu narkotykowego , Na’hanag to jedna z bardziej znanych nazw wewnątrz Syndykatu oraz poza nim. Są jednym z największych producentów narkotyków w galaktyce, a lista towarów które oferują jest naprawdę długa. Kartel trudni się także piractwem w wszelkich jego formach od dosłownych ataków na statki kosmiczne aż po kradzież i sprzedaż własności intelektualnych.

    Kompozycja Rasowa
    Syndykat jako taki nie ma jednej dominującej rasy. W szeregach organizacji można znaleźć Na’agi, Ludzi, Yapisy, Kasthiany, Dresselów, Fungidy, Chogorytów a nawet są pogłoski o Eterycznych należących do Syndykatu. Kogo i co spotkaszs w dużej mierze zależy od tego w jakiej części galaktyki się znajdujesz i z jaką organizacją członkowską masz doczynienia. To co łączy wszystkich członków tej organizacji jest chęć zdobycia zysku oraz wzbogacenia się na wszelkie możliwe sposoby. Chociaż istnieją także jednostki i grupy wewnątrz organizacji które pracują z popudek ideologicznych czy też nawet duchowych. Syndykat w dużej mierze nie dyskryminuje dopóki wszystko idzie gładko i nic im nie przeskadza w działaniu.

    Relacje z innymi Potęgami

    Tetrarchiat: Wrogie.
    -Nie jest sekretem to że Syndykat oraz Tetrachiat są na dordze wojenej już od dłuższego czasu. Tetrachiat ogólnie nie przepada za wieloma praktykami i towrami które oferuje Syndykat, nie mówiąc już o tym że sama organizacja bardzo chętnie przyjmuje psioników uciekających przed możliwymi… …konsekwncjami poszerzania swoich zdolności. Natomiast Syndykat nie bardzo lubi tego że Tetrachiat ciągle im przeskadza w prowadzeniu Bizensu. Dochodzenia zakończone sukcesem, rajdy przeciwko placówkom Syndykatu często są odpłacane zabójstwami osób biorących udział w dochodzeniu, wysoko postawionych urzędników, kradzieżą danych czy nawet “Operacjami Nuklearnymi” kiedy to grupa Operatorów wyposażona w głowicę Nuklearną jest wysyłana by zniszczyć jakąś stację kosmiczną lub placówkę Tetriachatu.

    Hegemonat: Neutralne - Wrogie.
    -Większość wewnątrz rządu Hegemonatu nie przepada za Syndykatem z tych samych powodów co ich odpowiednicy w Tetrarchiacie. Jednak istnieją tacy Na’agowie którzy widzą w tej organizacji narzędzie które mogą użyć dla własnych celów. Dzięki temu Syndyakt na trochę więcej miejsca do popisu wewnątrz Hegemonatu.

    Federacja Handlowa: Neutralne - Przyjazne
    -Z powodu pewnych podobieństw oraz faktu że obie organizacje nastawione są zdobywanie zysku, to relacje między nimi są.raczej lepsze. Może część członków Federacji nie przepada za czasem dość ekstremalnymi metodami Syndykatu, jednak raczej wolę się o to nie upominać. Najłatwiej to opisać jako “Żyj i daj żyć”

    Republika Związkowa: Brak
    Syndykat nie ma wiekszych powodów by się tam jakoś pchać ni możliwości.

    Chanat: Przyjazne
    Syndykat i Chanat są nader przyjazne względem siebie. Syndykat oferuje Chanatowi broń oraz inne towary które trudniej jest zdobyć sposobem najazdów. A Chanat często pomaga Syndykatowi robiąc to co robi najlepiej przeciwko celem podanym im przez Syndykat.



  • Piłomiecz
    Miadomo jest, że miecz jest bardzo elegancką oraz groźną bronią do walki na dystans. Piła łańcuchowa z kolei jest cholernie niebezpieczna, zdolna przepołowić boleśnie praktycznie każdego, kto nie nosi ciężkiego badź średniego pancerza metalowego? A gdyby się pobrały i miały dziecko? Z pewnością byłby to piłomiecz. Nie odziedziczył co prawda elegancji po swoim ojcu, jednak skuteczność bojowa przekracza wszystkie wyobrażenia. Jest to broń typowego siania rozpierduchy w promieniu ostrza (1,5 metra), a przez to jest to jedna z najgroźniejszych i najskuteczniejszych broni w arsenale. Posiadają ją sierżanci w zwyż Gwardii Nieśmiertelnych. Istnieją też wersje mniejsze zwane piłonożami, używanymi przez wyższych oficerów armi Tetrarchiatu. Można doczepić do pancerzy.

    Sturmtarcza
    Nie jest to coprawda szczyt finezji i wysublimowania w szeregach armii terariatu, jest dosyc toporna, wielka i ciężka (dość wspomnieć, że Potrafii przykryć całego gwardzistę w pancerzu), jednak umożliwia ona mu strzelanie oraz poruszanie się. Podobno wytwarza polę magnetyczne zdolne odo zmienienia kierunku lotu kuli, a grubsza warstwa tego samego metalu, jak pancerze gwardii umożliwia wytrzymania ostrzału. Istnieją też jej mniejsze odmiany używane przez typową mpiechotę, jednak zadko się ich używa ze względu na większe ryzyko przejęcia ich przez wroga. Najczęściej są w oddziałach policyjnych planet wewnętrznych. Można używać jako broni. Sławetny jest przykład, gdy dowódca jednego z oddziałów gwardii podczas bitwy otrzymał wiadomość, że skońcyzła się amunicja. Rozkazał wtedy walczyć za pomocą tarcz.

    Miecze plazmowe typu "Szabla"
    Nie jest do końa wiadome, jak powstały pierwsze miecze tego typu. Istnieje jedanak przekonaie, że miała być to latarka, jednak twórca przez przypadek zamiast kryształu kwarcu włożł tam kryształ z wysokoprężnych ogniw zasilających okrętów wojennych, zdolny zaabsorbować energię i ją wydalić. Fakt faktem okazało się, że broń radzi sobie z wiekszością materiałów znanymi w galaktyce. Do tej pory poznano zaledwie kilkadziesiąt rzeczy zdolnych powstrzymać ten rodzaj broni, jednak należą do rzadkości. Wprawni szermierze są zdolnić odbić nawet laserowe pociski. Wytwarza plazmę (?) o temperaturze około 10000 stopni Kelwina. Broń ulubiona przez psioników. Jak sami mówią, Kryształy nawiązują z nimi dialog. Z przyczyn wiadomych, są od obserwacją. Kolor klingi zależy od użytkownika. Występują warianty jedno- jak i dwuostrzowe.

    Miotacz ogniaa typu "Tajfun"
    Broń nie należy do najlepszych przyjaciół delikatnego żołnierza nastawionego na spokojne i delikatne wchodzenie wrogom do bazy. NIE! Jest to broń wyrzucająca w strnę wroga coś w stylu napalm zmieszanego z temitem, paląca wszystko wokół. Zasięg skuteczny wynosi około 150 metrów, oblepiając i paląc wszystko do kości, a czasem i kości. Broń ta jest na tyle niebezpieczna, że najpierw osoby muszą przejść testy psychologiczne, gdyż pokusa piromańska jest zbyt niebezpieczna. Specjalna wersja o pomniejszonym zasięgu do 100 metrach możliwa jest do zamontowania na pancerzach Gwardii Nieśmiertelnych, a wersja ogromna o zasięgu 250-300 metrów na cieżkich pojazdach Tetrarchiatu.

    Oddział Gwardii "Córy Persefony"
    Kim była Persefona zapytacie? Otóż Persefona była jedną z pierwszych gwardzistek, wytworzoną około 500 roku nowego kalendarza Tetrarchicznego. Została wyznaczona bezpośrednio przez Ninurtę w celu sprawdzenia, czy organizm kobiety będzie zdolny do reprodukcji po zmianie. Wynik okazał się negatywny, jednak większość cech niezbędnych została zachowana. Wyostrzył się jej za to dowcip, riposta oraz wszelkie tałatajstwo z tym związane. Nie ustępowała swoim męskim odpowiednikom w niczym poza wzrostem i masą. Ale czemu oddział dostał aką a nie inną nazwę? Otóż Persefona była na tyle butna, że zaczęła kłócić się z Inanną. Większość wieszczyła rychłą śmierć w męczarniach, jednak tak się nie stało. Inana obdarowała ją własnym oddziałem, po kilkudziesieciu latach znanym jako Córy Persefony. Oddział specjalizuje się w szybkich rajdach oraz najczęśniej porusza się w pojazdach repulsorowych. Zakazane są jednak miotacze ognia. Nie trzeba wspominać, że jako jedyny oddział gwardii składa się w 100% z kobiet?


  • Mistrz Gry

    Wszystkie sugestie, poza mieczami laserowymi, zostały wprowadzone, jakby coś.



  • Czerwone Koguty
    Jakkolwiek ta nazwa dziwnie brzmi w ocenie calej Armii Tetrarchiatu, nie należy ich niedoceniać. Jest to bitny oddział złożony z najlepszych z najlepszych, chroniących tę, ktora ocaliła Ziemię przed wyssaniem, Utulą. Na naramiennikach mają oni malanowane czarne koguty z wybitnie czerwonymi grzebieniami w troche zmienionej formie, a ich pancerze są pomalowane na kolory czerwone, różane oraz ognistą purpurę z wymalowanymi indywidualnie symbolami miejsc rodzinnych, jak Ziggurqtów, świątyn Majów czy bialego orła. Podobno jest to najserdeczniejszy oddział służący do ochrony Bogiń. “Rodowitymi” koszarami jednostki jest baza na księżycu, gdzie w ciszy i skupieniu mogą trenowac swoja taktykę. Sa oni skoncentrowani głownie na elastycznym ataku i obronie, często współpracuja z lekkimi pojazdami bojowymi oraz rzadko kiedy używają czegoś innego od karabinów szturmowych, mieczopił czy granatach gazowych oraz dymnych.
    Błękitny ocean
    Ten oddzial z kolei ma za zadanie ochraniac Ninurtę, jednak jest to tylko w połowie prawda. Około 20% procent ma zwiększoną inteligencję, pomagajac jej w badanich czy w oddzielaniu nudnych od interesujących petentow. Ich zbroje są pomalowane w łaciaty wzór lazurowo-granatowo-niebiański. Oddział ten za swoja rodowa siedzibe obrał planete Ninur I, będacą naukowym zagłębiem Tetrarchiatu. Używaja oni głównie eksperymentalnych oraz energetycznych, czym wyróżniaja sie na tle pozostałych legionów. Ich taktyka opiera się, uzywajac ich nomenklatury “niestabilnosci jądra wirusowego”, czyli inaczej, nigdy nie wiadomo, czym zaskoczą. Nawet na ćwiczeniach maja oznaczenie “uważać”, gdyz raz przybyli z bronia biologiczną. Oddzialy te lubią pływać, sami opracowali kilka akwalungów dla pancerzy.
    Słoneczny blask
    Można powiedzieć, że ten oddział jest najbardziej wojowniczy. Mówi się, że podało sie im zmodyfikowane organy, zwiekszajace produkcję adrenaliny, przez co sa najbardziej wojowniczym ze wszystkich oddziałów, tylko po to, aby dotrzymac kroku i byc godnymi partnerami do treningów Inannie. Sa w pancerzach koloru płomieni, a taktyka oddziału polega na błyskawicznych uderzeniach cięzkim sprzętem w newralgiczne punkty nieprzyjaciela, często wspartym bombardowaniami lotniczymi, planetarnymi i ostrzałem artyleryjskim. Można to też skrócić do “Zawsze w natarciu”, gdyż przejście do defensywy uznaja za zniewage i zaqsze staraja sie wyprowadzic kontrę. Większośc porusza sie na ścigaczach, choć istanieje też grupa “piechociarzy”. Rodowita planetą jest Mars, którego pustynna atmosfera idealnie nadaje sie do rozwijania sporych prędkości, a sama planeta umożliwia testowania większości ciężkiego sprzętu.
    Biale pawie
    Jest to w sumie najbardziej tajemniczy oddział, jednak wszystko wskazuje na to, iż jest on skierowany do ochrony Enkii, największej bogini. Nikt nie widział icbmh w akcji ani czy w ogóle ist ieją. Pewne jest, że mają nieskalanie białe pancerze oraz, podobno, nie mówia wiele. Psionicy? Możliwe.



  • Zmechanizowane Pancerne Kombinezony "Maruder"
    text alternatywny
    Syndykat to organizacja o szerokim zasięgu która budzi strach, uznanie oraz nienawiść w równej mierze. Nie ma miejsca w znanej nam galaktyce gdzie nie słyszano nazwy tej grupy, nie ma także rynku w którym by to nie maczali ich agenci. Jednak to co najczęściej przychodzi do głowy ogółu populacji, kiedy wymieni się nazwa “Syndykat”, to obraz najemnika odzianego w charakterystyczny czerwony pancerz. Ów opancerzenie jest produkowane ekskluzywnie przez tylko jedną organizacje członkowską Syndykatu, Maruderów Garolex na użytek własny oraz na sprzedaż ich kamratom. “Maruder” jest tak zwanym lekkim pancerzem wspomaganym, gdzie wspomaganie oraz opancerzenie jest trochę okrojone na rzecz mobilność noszącego. Stopień tego okrojenia zależy od wersji pancerza, których obecnie jest 3: “Agent”, “Operator” oraz eksperymentalna wersja Agenta znana kolokwialnie jako “Siłowa”.

    “Agent” jest najlżejszym spośród pancerzy oraz najmniej opancerzonym. Jest on głównie dostateczny “Śpiącym” Agentom syndykatu by mogli dokonać jakiegoś zadania wymagającego dodatkowej ochrony oraz wystawienia się na działanie próżni albowiem ten pancerz (Jak wszystkie w serii “Maruder”) służy jako kombinezon kosmiczny (Butle z tlenem sprzedawane oddzielne. Cechą charakterystyczną tego pancerza jest to że jest on składany i można go łatwo przetransportować w odpowiedniej wielkości torbie lub pojemniki. Za to jednak ten pancerz, jak już wspominano, jest najgorzej opancerzony ze wszystkich z serii i jedynie chroni klatkę piersiową, głowę, kawałek ud oraz ramion. Ta wersja pancerze występuje jedynie w kolorze czerwonym.

    “Operator” to wersja marudera stworzona do bezpośredniego konfliktu. To sprawia że całość noszącego jest chroniona przez pancerz, elementy wspomagane są mniej okrojone przez co ta wersja zwiększa siłę noszącego trzykrotnie, w przeciwieństwie do “Agenta” który prawie tego nie robił. Jednak przez to jedynym elementem tego pancerza który się składa to hełm. “Operator” jest w wersjo czerwonej z zielonymi światłami oraz w czarnej z pomarańczowymi.

    “Agent Siłowy” jest to eksperymentalna wersja pancerza wyposażona w generator pola siłowego, którego budowa została oparta na technologii tarcz w statkach kosmicznych. Ów generator jest mniejszy od technologii na której został wzorowany ale nadal jest dość spory, to sprawia że pancerz jest znacznie cięższy, co zrekompensowano lepszą hydrauliką oraz innymi elementami wspomagającymi. Jednak przez to pancerz stał się niezdatny do wszelkich operacji infiltracyjnych.

    Wszystkie pancerze w serii są wyposażone w wbudowane noktowizory (Z trzema opcjami widoku: Noktowizyjnego, Termalnego oraz Elektronicznego) maski przeciwgazowe, ochronę anty-błyskową oraz zaawansowany syntezator głosu. Kombinezon operator można dodatkowo modyfikować dodatkowymi płytami pancernymi, wbudowaną bronią taką jak ostrza, pistolety lub nawet mini granatniki.


Log in to reply