Karty Postaci


  • Mistrz Gry

    Jak nazwa tematu sama wskazuje, umieszczane są tu karty postaci. Jak było wspominane w informacjach, gracze mają dużą dowolność, lecz w niektórych przypadkach należy zachować stosowny umiar.
    Wzór:
    Imię i nazwisko: (Dość duża dowolność, lecz w przypadku ludzi polecałbym używać archaicznych imion charakterystycznych dla staorżytnych ludów. To w końcu inna wersja historii Ziemi.)
    Pseudonim: (Brak specjalnych wymagań
    Rasa: (wszystko w informacjach dla graczy)
    Świat rodzimy: (Brak wymagań)
    Kraj pochodzenia (tylko w przypadku ludzi):
    Wiek:( Średnie długości życia uzależnione są od rasy)
    Płeć: (We wszystkich gatunkach występuje podział na dwie płcie)
    Charakter: (Ot, zwyczajne cechy charaktery, które wystarczy wypisać)
    Rodzina: (Wystarczą imiona wraz z wiekiem i stopniem pokrewieństwa z bohaterem)
    Towarzysze: (Nie ma spejalnych reguł, tylko nie należy przesadzać. Nikt nie będzie w swojej najbliższej świcie targał prywatnej armii. W przypadku wodzów, watażków i innych przywódców najlepiej wypisać adiutantów, ochroniarzy i innych przedstawicieli najbliższego otoczenia)
    Majątek: (Wszystko jest zależne od historii i statusu społecznego. Warto przy tym wspomnieć, że tu wchodzą wszystkie nieruchomości, pojazdy i stan konta)
    Historia i pochodzenie: (Ot, notka biograficzna. Im ciekawsza, tym lepiej)
    Zawód/stanowisko: (Jak nazwa wskazuje)
    Umiejętności, zalety: (To, co postać potrafi lub w czym jest dobra)
    Wady:(Powinny rekompensować przymioty)
    Ekwipunek:(Co postać posiada ze sobą. Wchodzi w to broń, pancerz i inne zapasy).
    Inne: (Dodatkowe informacje o postaci)
    Wygląd: (Obrazek lub opis)


  • Mistrz Gry

    This post is deleted!

  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary

    Imię i nazwisko: Marr Agrat

    Pseudonim: “Czerowny”, ze względu na kolor łusek. W wypadku reszty będzie podobnie z pseudonimami.

    Rasa: Jaszczurka

    Świat rodzimy: Vorcell

    Kraj pochodzenia: Brak

    Wiek: 18

    Płeć: Nie jest zdecydowany/a/e

    Charakter: Najłatwiej jest go określić jako choleryka. Trafniej, zadufanego w sobie i swojej potędze choleryka. Od kiedy zyskał moce, stał się o wiele bardziej zarozumiały i uważa się za nie wiadomo kogo. Do tego uwielbia ryzyko i nie szanuje prawa

    Rodzina:
    Murr Agrat - ojciec
    Yhia Agrat - matka
    Fion Agrat - wujek

    Towarzysze:

    • Reik “Czerwony 2” Yuon (19) - Syn wójta. To on ma statek i jako takie pojęcie o jego pilotowaniu. Jest dość oschły, ale i lojalny wobec towarzyszy. Nałogowo pali cygara, które podbiera ojcu. Najspokojniejszy ze wszystkich. Nie lubi jednak swojej ksywy, tym bardziej że jest starszy od Marra. Posiada na wyposażeniu w miarę nowoczesny karabin i amunicję do niego. Potrafi też nim jako tako strzelać.
    • Opin “Biały” Doufon (16) - Najmłodszy członek tej ferajny. Jest dość cichy i spośród wszystkich ma najczystsze konto. Często panikuje i trzyma się z nimi jako ich prywatna ofiara do znęcania się, raczej dość powszechny przypadek i powody powinny być znane aż za dobrze. Zabrał się, bo jest ciekaw jak wygląda galaktyka. Ostatnio prawie w ogóle się odzywa, a jak już to nie dowierza, że leci skradzionym statkiem. Nie ma żadnej broni.
    • Asron “Zielony” Frein (18) - Kolejny psionik, dość słaby. Niezbyt lubi się z Marrem, głównie przez jego wywyższanie się. Ma też kryminalną przeszłość i parę niepotwierdzonych zabójstw na koncie. Nie siedzi głównie przez stawiennictwo bogatych krewnych. Został namówiony przez Reika, ale też sam podaje, że ma swój powód, aby tu z nimi siedzieć. Wydaje się być najbardziej ogarnięty z nich wszystkich, a do tego posiada dość chłodny, analityczny umysł, którego nie zbrukają emocje. Mimo to jednak częściej daje się ponieść emocjom, niż Reik. Na stanie ma parę noży, samoróbkę karabin i jedną strzelbę. Oczywiście ma też amunicję.

    Majątek: 500 tutejszej waluty i jakiś tani statek z zamontowanymi działkami

    Historia i pochodzenie: Marr pochodzi i wychował się na Vorcell, jako syn farmerów. Nie ukończył żadnej wyższej szkoły, ledwo skończył te podstawowe. Od małego jakoś nie ciągnęło go do farmy i zajmowania się nią. Wolał psoty, wygłupy i poznawanie nieznanego. Często też kupował od jakichś handlarzy wszelkie książki lub przewodniki po świecie, który bardzo chciał zwiedzić.
    Okazja nadarzyła się na 18 urodziny. Wtedy to odkrył u siebie moce psioniczne. Żeby dodać smaczku warto wspomnieć, że już wtedy był w tym aspekcie potężniejszy od rówieśników lub nawet starszych z tymi mocami. Ciężko było nie być jednocześnie dumnym i się nie wychwalać oraz nie prezentować swych zdolności. Czuł, że może wszystko.
    Noc po urodzinach umówił się z kumplami na ucieczkę z tego miejsca. Wmówił rodzicom, że wyruszy najbliższym statkiem na poszukiwania nauczyciela, bo jednak nie panował w pełni nad mocami. Tak naprawdę zwiał ukradzionym statkiem kolegi syna wójta, który też był psionikiem i sprzedał ojcu tę samą śpiewkę i ugrał “pożyczenie” statku. Potem wydali resztę pieniędzy na zamontowanie gdzieś tam jakichś działek. Ich następnym celem był wujek Marra, Fion. To ich jedyny kontakt poza Vorcellem, u którego mogą dowiedzieć się czegokolwiek o życiu w reszcie wszechświata.

    Zawód/stanowisko: Brak, aczkolwiek może robić za mechanika

    Umiejętności, zalety:

    • Psionika na początkowym poziome, lecz już i teraz jest potężniejsza od części osób na jego poziomie zaznajomienia
    • Zna się na statkach i naprawach. Interesował się tym od małego. w porównaniu do gracza, który nie wie w żadnym stopniu nic o statkach, więc proszę o ewentualne dokładniejsze i może prostsze rzeczy, kiedy będzie dochodzić do skorzystania z tej umiejętności oraz na wszelkiej maści innej technice i technologii
    • Zna się jako tako na strzelaniu. Wygrywał każdy konkurs strzelecki po pijaku!
    • Żywot farmera, odpowiednia dieta i ćwiczenia wyrobiły w nim dość pokaźne i niezłe muskuły

    Wady:

    • Nie włada do końca nad swoimi mocami. Jednym razem się uda, raz nie. Im mniej opanowany jest, tym gorzej może mu pójść. W ostateczności psionika sama z siebie wypali, nawet jak nie będzie chciał
    • Nie zna się w żadnym stopniu na walce, jak i strzelaniu w prawdziwym boju
    • Wiedza o świecie tak nikła i stara, że wręcz jej nie posiada

    Ekwipunek:

    • Jakiś tani ziemski pistolet, kupiony od jakiegoś ludzkiego handlarza, który był przejazdem
    • Dwa magazynki własnoręcznie zrobionej amunicji, może nie aż tak doskonałej i trzy kupione od handlarza
    • Nóż kuchenny ukradziony matce, ostry

    Inne: Przepraszam za wygląd, ale cholernie ciężko idzie znaleźć pasującą jaszczurkę scifi. No i przepraszam za jakość wykonania…

    Wygląd:


  • Mistrz Gry

    @Maxwell Mogę z czystym sumieniem przyznać, że karta postaci naprawdę mi się podoba, dlatego też ją akceptuję. Masz jakieś specjalnego wymagania co do tego, gdzie twój choleryk powinien zacząć, czy zostawiasz mi wolną rękę?


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary

    Mi to obojętne, byleby byli już jakiś kawał od domu.


  • Mistrz Gry

    W takim razie zrobię temat statku, gdzie będą się działy początkowe interakcje. Pasuje ci to?


  • Miasto Nieszczęść Wiek Pary

    Tak.


  • Mistrz Gry

    W takim razie możesz się już przygotowywać mentalnie na rozpoczęcie przygody.



  • Imię i nazwisko: Alulim
    Pseudonim: Otrzymał z wiadomych względów przezwisko Złotnik.
    Rasa: Eteryczny
    Świat rodzimy: Kasthia
    Wiek: 798 lata
    Płeć: Mężczyzna
    Charakter: (Ot, zwyczajne cechy charaktery, które wystarczy wypisać)
    Rodzina:
    Żadnej żywej biologicznej rodziny.
    Majątek: Posiada wyjątkowo elegancki złoty strój arystokratyczny oraz złotą maskę, oba są zafundowane przez jego dawną panią, Innanę. Jego maska poza standardową funkcją, posiada również funkcję czyniące z Alulima chodzące narzędzie wielofunkcyjne. Między innymi przyrząd do komunikacji, wyświetlacz holograficzny, dostęp do holonetu, tłumacz oraz kilka innych funkcji tego typu. Dochodzi do tego pół ozdobny, pół użyteczny pozłacany klasyczny miecz ze stopu lekkiego tytanu.
    Historia i pochodzenie:
    Urodzony na Kasthii w rodzinie Eterycznych służących bogiń, został przydzielony do Eterycznej Innany, gdzie służył przez zdecydowaną większość swojego życia. Tam nauczył się podstaw walki mieczem prostym, a do tego liznął sztuki polityki oraz strategii, ze względu na to, czemu patronuje jego była pani. W międzyczasie jego kariery stało się coś dość niespodziewanego. Cała jego dynastia upadła poprzez bliżej nieznanego pochodzenia falę bezpłodności, w skutek czego ostatnie Alulim został ostatnim członkiem własnego rodu. Boginie w obliczu kryzysu służących, musiały się podjąć drastycznych środków. Nowym adiutantem Innany został jej zaufany admirał Zhao… Natomiast sam Alulim został przydzielony jako nowy służący światłej najwyższej przywódczyni Tetriarchatu - Enkii. Dzisiaj ma być pierwszy dzień jego nowego zajęcia, a on już za chwilę będzie musiał się przedstawić swojej nowej pani.
    Zawód/stanowisko: Służący Enkii.
    Umiejętności, zalety:
    -Dość dobrze umie walczyć swoim mieczem, choć w obliczu walki z doskonale wyszkolonym żołnierzem, nie dałby rady
    -Jest wystarczająco dobrym psionikiem, aby za jej pomocą móc wykonywać proste codzienne obowiązki domowe, należące do gospodyni.
    -Doświadczenie w służbie Innanie uczyniło go dość dobrym w kwestii strategii oraz polityki.
    -Dobra kondycja.
    Wady:
    -Słabszy fizycznie niż większość profesjonalnych żołnierzy.
    -Szybko się stresuję w obliczu nie planowanych zwrotów akcji.
    -Niezbyt udolny z niego strzelec.
    -Nie potrafi jeździć żadnym pojazdem osobowym.
    Ekwipunek: Nosi przy sobie to, co ma opisane w majątku.
    Wygląd:


Log in to reply