Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Aftermath 2035
  3. Przeciwnicy Frakcyjni

Przeciwnicy Frakcyjni

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Aftermath 2035
5 Posty 1 Uczestników 163 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • TheCrusade_erT Niedostępny
    TheCrusade_erT Niedostępny
    TheCrusade_er Aftermath 2035
    napisał ostatnio edytowany przez
    #1

    Tutaj znajduje się zbiór informacji na temat bandytów i żołnierzy większych frakcji. Są to przeciwnicy których należy się spodziewać jeśli zbliżacie się do terenów jednej z wrogiej wam frakcji.

    Bandyci

    Zbójnik
    Najzwyklejsi w świecie szeregowi bandyci, którzy postanowili wykorzystać anarchię do szybkiego wzbogacenia się kosztem innych. Panoszą się po całej Europie Wschodniej, łącząc się w rozmaite klany, zwykle spotykani na drogach i w dawnych ludzkich osadach, gdzie lubią zakładać swoje obozy. Zazwyczaj poruszają się w grupach po 5 osób, chcąc w ten sposób zwiększyć swoje szanse na udany napad. Od czasów Wielkiej Anarchii praktycznie każdy ma przy sobie jakiegoś rodzaju broń palną, często stare kałachy lub samoróbki, ale zdarzają się również bandyci którzy posiadają jedynie broń wręcz lub łuki.
    text alternatywny

    Szpieg
    Szpiedzy to w różnym wieku ludzie, należący do bandytów, ale przybierający postać zwykłych Podróźników, jak każdy inny cywil. Szpiedzy za pomocą wielkiej charyzmy przenikają do środków małych obozów lub dołączają się do grupy Podróżników, aby później, w razie ataku ich klanu, zacząć mordować i kraść od środka. Podstępne szumowiny, ale ponieważ Bandyci nie są najlepszym miejscem dla ludzi z wielką charyzmą ale nie najlepszą siłą, czasami mogą przejść zmianę serca, i zdradzić swój klan dla nowych sojuszników.
    text alternatywny

    Łowca Nagród
    Wyszkolony najemnik, trudniący się eliminowaniem wyznaczonych celów. Kieruje się jedynie zyskiem, a nie sumieniem. Jeśli posiada się cenne przedmioty, można go zatrudnić na swoje usługi. Ale może też się zdarzyć, że będzie za cel miał nas… Tutaj nie ma wielkiej filozofii - wtedy można go zabić, bądź przekupić by zabił tego co dał na nas zlecenie. W końcu zysk jest najważniejszy. Także nie zaatakuje bez powodu, w każdym widzi potencjalnego klienta.
    text alternatywny

    Lider
    Liderzy, których warto nie mylić z dowódcami bandyckich klanów, to elitarne jednostki najczęściej złożone z eks-specjalsów i członków prywatnych grup wojskowych, którzy po Apokalipsie przerzucili się na szybki i łatwy zarobek z łupienia tych słabszych od nich. Liderzy często są ważnymi postaciami w najsilniejszych klanach bandyckich i rzadko chodzą sami. Najczęściej szkolą oni innych Bandytów w sztuce walki, oraz służą jako dowódca polowy jeśli już wyściubiają nos poza bazę. Czyni to z nich bardzo niebezpiecznych, ale rzadko spotykanych, przeciwników, gdyż są otoczeni dobrze wyszkoloną prywatną armią, nawet jeśli większość z nich się starzeje.
    text alternatywny

    Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits… None of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet!

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • TheCrusade_erT TheCrusade_er zablokował ten temat dnia
    • TheCrusade_erT TheCrusade_er przypiął ten temat dnia
    • TheCrusade_erT Niedostępny
      TheCrusade_erT Niedostępny
      TheCrusade_er Aftermath 2035
      napisał ostatnio edytowany przez TheCrusade_er
      #2

      Imperium Niemieckie

      Anfänger Soldat
      Dosłownie “Początkujący Żołnierz” są to ludzie którzy dopiero zaczęli swoją obowiązkową służbę wojskową w Imperium. Najczęściej stanowią wsparcie sił logistycznych, wypady zwiadowskie oraz posłańców, ale poza wyposażeniem które jest znacznie lepsze niż bandytów i mniejszych wiosek, nie są oni niczym specjalnym.
      text alternatywny

      Soldat
      Zwykli żołnierze imperium, skończyli oni swój pierwsze pół roku służby i trafili do regularnych jednostek. Wielu Soldatów przewija się szybko przez Armię i wracają do cywila, jednak ci którzy zostają mają szansę na awans na lepsze pozycje. Od Początkujących różni ich dużo lepsze, standaryzowane wyposażenie, oraz są lepiej wyszkoleni. Jeśli spotkasz ich poza Kordonem, i będą mieli rozkazy cię zabić, twoje szanse nie wyglądają zbyt dobrze.
      text alternatywny

      Militärpolizei
      Żandarmeria Imperium Niemieckiego, ich głównym zadaniem jest utrzymywanie regularnej armii w pionie i koordynowanie ich działań w polu, oraz zajmowanie się elementami łamiącymi zasady. Pojedynczy Żandarm nie stanowi większego zagrożenia, i pewnie nawet nie zwróci ognia, ale zawsze tam gdzie jest Żandarm, niedaleko musi być pluton żołnierzy Imperium.
      text alternatywny

      Scharfschütze
      Specjalne jednostki Imperium Niemieckiego, wyposażeni są w wielkokalibrowe karabiny wyborowe i wyszkoleni są do eliminacji celów wysokiego profilu. Są ekspertami w kamuflażu i strzelaniu, chociaż ich zdolność do walki wręcz jest poniżej przeciętnej. Najczęściej wysyłani są oni z bezpośredniego rozkazu Imperatora lub innych wyżej postawionych figur wojskowych w celu zabicia bardzo konkretnych osób.
      text alternatywny

      Geisterschädel
      Imperium, jedyne państwo z regularnym wglądem za Kordon, posiada nie tylko znaczne ilości ludzi do swojej regularnej armii i pieniędzy na ich szkolenie. Spoza Kordonu, do Berlina, często przybywają najemnicy szukający szczęścia. Dowiedzieć się od nich czegokolwiek jednak to prosić się o areszt - Geisterschädel bowiem są jednostką zmotywowaną pieniężnie, operującą wewnątrz i daleko poza granicami Imperium, polując na zbiegów zza Kordonu, żołnierzy UMB, oraz innych wrogów Imperium których regularna Armia i Policja Wojskowa nie może ścigać. Słyną ze swojego wybitnego wyszkolenia, skuteczności i brutalności. W rozkazach, Geisterschädel mają jedynie napisane “Zlikwiduj”.
      text alternatywny

      Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits… None of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet!

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • TheCrusade_erT Niedostępny
        TheCrusade_erT Niedostępny
        TheCrusade_er Aftermath 2035
        napisał ostatnio edytowany przez TheCrusade_er
        #3

        Państwo Nowej Finlandii

        Partiolainen
        Pierwszy stopień w armii PNF. Nie czyni to z nich jednak korzeni tej Armii. Jednostka jest mało liczna i dynamiczna, gdyż regularnie są awansowani na wyższe poziomy. Zostaje jednak zawsze jakiś regularny ich poziom, pozwalając PNF na pilnowanie terenów pomiędzy ich osadami i zwiad terenów które PNF uzna za zdatne pod zamieszkanie. Co do wyposażenia, jest ono marginalnie słabsze niż wyposażenie Imperium, ale nadal na dużo większym poziomie niż niezależnych frakcji.
        text alternatywny

        Vanhempi Partiolainen
        Inaczej znany jako “Dowódca”, są to Zwiadowcy którzy wykazali umiejętność dobrej organizacji działania niewielkich grup w warunkach polowych. Vanhempi otrzymali dodatkowe wykształcenie i trening, czyniąc ich silniejszymi od zwykłych Partiolainen. Poza lepszym wyposażeniem i treningiem, są oni zazwyczaj otoczeni trzema do pięciu Zwiadowcami, czyniąc z nich przeciwników których nie warto lekceważyć.
        text alternatywny

        Solitas
        Jest to regularna jednostka wojskowa PNF, złożona z ludzi którzy przeszli wstępny trening jako Zwiadowcy. Jest to w pełni profesjonalna armia, znana ze swojej bezwzględności i brutalności. Stanowią oni podstawę wszystkich jednostek taktycznych PNF, i zawsze widząc jednego Solitasa, paru innych czai się w pobliżu.
        text alternatywny

        Patasuti
        Czyściciele to wysoce szanowana jednostka wojskowa PNF, której głównym zadaniem jest wkraczanie do terenów które zostały zanieczyszczone przez anomalie lub mutanty i pozbywanie się ich zgodnie z wytycznymi. Mimo że w walce z ludźmi są nie najlepsi, często za nimi kroczy poważna eskorta gotowa rozprawić się z każdym bandytą który podniesie na nich dłoń.
        text alternatywny

        Purkumies
        Wyburzyciele są jednostką wsparcia, często eskortująca Patasuti lub wiodąca grupy wojskowe na drugi koniec zatoki do Estonii. Wyposażeni w wyrzutnie rakiet i RKMy, oraz znaczne zapasy amunicji, są ważną jednostką dla przebijania się przez umocnienia bandytów i zdobywania kontroli w walce miejskiej, jako iż mogą prowadzić ogień osłonowy i zapewniać zapasową amunicję dla Soldatów jednocześnie. Co prawda nie są tak wywyższani jak Patasuti w PNF, z racji na to że w wypadku walki z mutantami grają tylko drugie skrzypce, jednak poza granicami Finlandii, szczególnie w Rosji Północnej i Estonii, Purkumies ciągną za sobą przerażającą reputację.
        text alternatywny

        Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits… None of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet!

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • TheCrusade_erT Niedostępny
          TheCrusade_erT Niedostępny
          TheCrusade_er Aftermath 2035
          napisał ostatnio edytowany przez TheCrusade_er
          #4

          Unia Miast Bałtyckich

          Prizyvnik
          Kolejna jednostka zwiadowcza, nie różnią się oni od swoich odpowiedników - Niewielkie wyszkolenie, przymusowa służba, traktowani jako mięso armatnie ale posiadający lepsze wyposażenie niż frakcje niezależne. To co odróżnia Poborowych od zwiadowców innych frakcji jest to, że to jedyna jednostka poborowa w armii UMB. Obcina to koszty i czas potrzebne na trening większej ilości żołnierzy, ale nie posiadają oni w konsekwencji armii równej poziomowi wyszkolenia do ich przeciwników.
          text alternatywny

          Namornik
          Najprostszy sposób na nazwanie Namorników to Poborowi którzy służą w Marynarce Unii. Są oni wyszkoleni w nękaniu wojsk PNF i Imperium z pokładów swoich łodzi, ale rzadko otrzymują większy trening niż ich lądowi bracia. To co ich wyróżnia to najczęściej tylko ciężkie wyposażenie jakie posiadają łodzie UMB.
          text alternatywny

          Bronekater
          Najlepiej znana łódź UMB, są to nieliczne ale cholernie ciężkie do znisczenia łodzie z których UMB korzysta jako rdzeń floty. To co tracą w prędkości, nadrabiają w ich pancerzu odpornym na pociski karabinowe, trzema wieżyczkami z karabinami maszynowymi kalibru 7.62 i działku 20mm na rufie. Egzystencja Bronekaterów jest kluczem do sukcesów UMB w walkach z Imperium i PNF na morzach, gdyż zorganizowanie ciężkiej broni wystarczająco szybko jest wręcz niemożliwe.
          a886c310-ceb8-4076-acad-ce948f3e4801-image.png

          Sokol
          Elitarne jednostki UMB, zwane “Sokołami” z racji na ich sposób operacji na który składa się szybki desant na wrażliwe miejsca w obronie przeciwnika, eliminacja kluczowych celi i zwinny powrót do serca floty. Ich wyszkolenie jest zaskakująco dogłębne, a grupy Sokołów są w stanie działać niezależnie od floty przez parę tygodni bez wykrycia przez przeciwników. Są to jedne z najbardziej szanowanych formacji w całej Europie Wschodniej, głównie przez propagandę UMB która nie stroni od wyolbrzymiania ich akcji. Jednak pewne jest jedno, są to jedni z najgroźniejszych przeciwników którzy kroczą po plażach Europy. Często sama odznaka przynależności do Sokołów powoduje mniejsze niezależne osady do traktowania ich jak króli. Stanowią oni drugi powód dla którego UMB jest tak niebezpiecznym przeciwnikiem dla PNF i Imperium.
          text alternatywny

          Morskiye Zmei
          Morskie Węże to jednostki desantowe z pełnego zdarzenia. Żadne z nich Sokoły, ale też nie są trepami jak Namornicy. Operujący na większych statkach UMB, są lepsi od Sokołów w przejmowaniu kontroli nad wrogim statkiem, ale blisko siebie muszą mieć swój okręt desantowy jako bazę operacji, oraz rzadko biorą udziały w atakach naziemnych. Noktowizja, kamuflaż morski, bardzo dobry pancerz i różnorodność broni robi z Morskich Węży jednostkę, która utrzymuje załogi PNF i Imperium na nogach podczas nocy na morzu.
          text alternatywny

          Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits… None of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet!

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • TheCrusade_erT Niedostępny
            TheCrusade_erT Niedostępny
            TheCrusade_er Aftermath 2035
            napisał ostatnio edytowany przez TheCrusade_er
            #5

            Czarnobylska Wspólnota Reaktora 4

            Fanatyk
            Początkujący wyznawcy Wspólnoty, są to świeżaki które nie mają jeszcze naznaczeń Reaktora i dopiero udowadniają swoje oddanie sprawie przez wykonywanie trudnych misji na rzecz Wspólnoty. Ich wyposażenie i wyszkolenie jest minimalne, ale nadrabiają to niesamowitym oddaniem sprawie. Zazwyczaj nie jest to trudny przeciwnik, który często nosi przy sobie napromieniowane przedmioty, ale pewnym jest że każdy Fanatyk będzie walczyć do końca.
            text alternatywny

            Wyznawcy
            Fanatycy którzy wykazali się wystarczającym oddaniem sprawie i przeżyli wystarczająco długo, otrzymują swoje pierwsze mutacje i stają się Wyznawcami. Wyposażenie i szkolenie Wyznawców jest mniej więcej jedynie na poziomie zwiadowców i poborowych innych frakcji, ale mają oni po swojej stronie różnorakie przydatne mutacje które często dają im wystarczającą przewagę nad ich przeciwnikami.
            59d1ae31-fb9e-4ca4-802d-510865c6d7e1-image.png

            Kapłani
            Są to wysoko postawieni członkowie Wspólnoty, posiadający dużo mutacji i nadający Mutacje Wyznawcom. Na tym poziomie wiary, stronią oni od przemocy - Ich mutacje są raczej nastawione ku wspieraniu innych członków Wspólnoty, ale posiadają oni też możliwość korzystania z kontrolowanych przez Wspólnotę mutantów i anomalii do samoobrony. Kapłani z tego powodu nie są wcale łatwym celem, i trzeba traktować ich z należytym szacunkiem.
            text alternatywny

            Badacze
            Jeśli kogoś interesuje tożsamość ludzi tworzących Bestiariusz, wielu wskazuje na Badaczy. Są oni odpowiednikiem Fińskich Patasuti, jednak zamiast niszczyć anomalie, starają się oni przetransportować je i badać w bezpiecznych miejscach. Podobnie jak Patasuti, nie są to jednostki do walczenia z bandytami, ale elitarne i szanowane jednostki wyspecjalizowane w zajmowaniu się mutantami i anomaliami.
            19f7cc46-3fc5-4e94-8443-5553a4634c70-image.png

            Czarne Kły
            CzWR raczej gardzi bronią palną i dobrym wyszkoleniem w korzystaniu z niej. Wyjątkiem są Czarne Kły, zamknięta i elitarna jednostka złożona z przedwojennych specjalsów, najczęściej Ukraińskich i Rosyjskich. Przyzwyczajeni do korzystania z lasu jako osłony i atakowania z zaskoczenia, są oni zmorą Bandytów szukających łatwego zarobku z napadania na Badaczy. Poza CzWRem są szanowani jako agresywna i przerażająca jednostka, ale wewnątrz są raczej odpychani przez członków Wspólnoty, z wyjątkiem wyżej postawionych Kapłanów i w szczególności Badaczy. Wywiązuje się to z ich znikomych mutacji i poleganiu na ekspertyzie ciała i ducha, raczej niż sile Atomu.
            85d4a8a8-c5fb-4689-8d94-2450fb9a067b-obraz.png

            Deadly anomalies, dangerous mutants, anarchists and bandits… None of them will stop Duty on its triumphant march towards saving the planet!

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

            • Zaloguj się

            • Nie masz konta? Zarejestruj się

            • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
            • Pierwszy post
              Ostatni post
            0
            • Kategorie
            • Ostatnie
            • Użytkownicy
            • Grupy