Arsenał na ten moment miał już dokładny cel całego przedsięwzięcia. Wybrał Rekiny, gdyż jego zdaniem byli wartymi uwagi przeciwnikami, których nie należy lekceważyć, a przede wszystkim muszą być zlikwidowani. Po ich zniszczeniu reszta gangów będzie probowała przejąć ich wpływy oraz terytoria.
- Zniszczmy Rekiny, a wtem wywołany walki między gangami z tytułu ubytku dużego gracza na arenie gangów. - zaproponował Arsenał.

Najnowszy post utworzony przez Piechuur
-
RE: Antigua i Barbuda [Morze Karaibskie]
-
RE: Las Vegas [USA]
Diablica wysłuchała uważnie słów Pani Tornado.
- Gdzie spotkam tego informatora i jak go poznam? - zadała kluczowe dla całego zadania pytanie. -
RE: Bestiariusz
Nazwa: Megaghoule
Rodzaj: Wampiry
Opis: Megaghoule nazwę swą zawdzięczają olbrzymim gabarytom, które czynią z nich trudnego przeciwnika w post-apokaliptycznym świecie, bowiem mierzą nawet trzy i pół metra wzrostu. Z drużyn rozmiarem idzie też ogromna siła, która umożliwia im podniesienie i rzucenie samochodem osobowym jak workiem kartofli, dlatego rozerwać dla nich człowieka, to jak splunąć. Jest to sporadycznie występująca mutacja, która potrafi korzystać ze swoich atutów np. poprzez ciskanie płytami chodnikowymi w przeciwników. Megaghoulom nie brakuje wytrzymałości, dzięki czemu należy wpakować w nich dużą ilość pocisków, chcąc je zabić.
Miejsce występowania: Duże stada wampirów, podziemne bastiony
Agresja: Wysoka
Szybkość: Bardzo niska
Siła: Wysoka
Inteligencja: Przeciętna
Wizerunek:
-
RE: Bestiariusz
Nazwa: Varghoule
Rodzaj: Wampiry
Opis: Te istoty to istne latające piekło dla osób przemierzających pustkowia. Stanowią wampiryczną mutację człowieka, w wyniku której doszło do rozwoju skrzydeł, zaniku ludzkich odruchów, a także rozległej mutacji. Są nieco wytrzymalsi od przeciętnych ghouli, jednak odpowiednio wystrzelona seria z karabinu może ich posłać do piachu, szczególnie kiedy są w zamkniętej przestrzeni. Na otwartym terenie nie mają sobie równych, a jeżeli wystepują w grupach po dwa czy trzy osobniki to już stanowią udręke. Korzystają z osłon, potrafią zrzucić na głowę kamienie albo po prostu podlecą do swojej ofiary, uchwycą ją szponami, a następnie zrzucą z dużej wysokości rozstrzaskując biedaka. Mają też równie ostre pazury co zęby stworzone do rozrywania mięsa, dlatego stanowią niebezpiecznych przeciwników.
Miejsce występowania: Duże stada ghouli, wysokie budynki, maszty telefoniczne
Agresja: Wysoka
Szybkość: Przeciętna
Siła: Wysoka
Inteligencja: Przeciętna
Wizerunek: -
RE: Bestiariusz
Nazwa: Ghoule
Rodzaj: Wampiry
Opis: Ghoule to najniższe ogniwo wampirów, które zarazem jest najczęściej spotykane. Wynika to z faktu, że jest ich najwięcej i najłatwiej zarażają. Najczęściej do przemiany w ghoula dochodzi, gdy ofiara zostanie przez niego ukąszona lub mocno zadrapana. Ghoule nie są zbyt szybkie. Przemieszczają się wolno i najczęściej wystepują w stadach liczącycy od kilku do kilkuset osobników. Wbrew powszechnemu mitowi nie są wrażliwe na światło słoneczne, aczkolwiek znacznie lepiej polują w nocy, kiedy to nie będą oleśpieni przez słońce. Do ich pokonania wystarczy broń biała np. katana
Wydają głośne dźwięki po zauważeniu ofiary, które przypominają krzyki, a podczas walki korzystają z pazuröw. Nie są zbyt inteligentni i kierują się prostym instynktem nakazującym spożywanie ludzkiego mięsa bądź krwi.
Miejsce występowania: Skupiska ludzkie, podziemia, metra
Agresja: Przeciętna
Szybkość: Niska
Siła: Niska
Inteligencja: Niska
Wizerunek:
-
RE: Wschodni most
Klaus & Jurko
Ślady doprowadziły obu wojaków wgłąb lasu, jednak trop w pewnym momencie przerwały wyrzucone skrzynie. Wyglądało to tak jakby ktoś zrzucił je z wozu, aby ratować skórę. Pytanie tylko czemu nie ma tu żadnych tropów. Za wozem nie ciągną się żadne ślady, co snuje pewne teorie. Szczególnie jedna się właśnie potwierdza, gdy Klaus i Jurko ujrzeli strzałę wbitą w ziemię, a także kilka piór leżących obok skrzyni. Czyżby potwór potrafił latać i był na tyle rozumny, żeby strzelić z łuku?
-
RE: Bestiariusz
Nazwa: Rzeźnicy
Rodzaj: Płomieniści
Opis: To ekstremalnie rzadka mutacja berserkerów, która odznacza się dużym stężeniem paliwa bionuklear. Mutanci Ci są więksi od berserkerów zarówno pod względem wzrostu jak i szerokości. W walce korzystają ze swoich macek, z czego w jednej mają ostrze, a w drugiej wyrzutnie biologiczną kul paliwa o dużym zasięgu i wysokiej sile rażenia. Każda tak wystrzelona kula ma siłę granatu odłamkowego. Są to jednocześnie najbardziej powolne z Płomienistych istot i występujące bardzo, bardzo, bardzo rzadko. Nic dziwnego, że kiedy już spotka się rzeźnika to potrzeba chmary amunicji, a są to wytrzymałe bestie, na które nawet nabój pistolety czy też karabinowy nie wystarczy. Warto posiłkować się materiałami wybuchowymi, amunicją przeciwpancerną lub zwyczajnie ucieczką.
Miejsce występowania: Nieokreślone
Agresja: Bardzo wysoka
Szybkość: Bardzo niska
Siła: Ekstremalnie wysoka
Inteligencja: Przeciętna
Wizerunek: