Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Kategoria Testowa Niesamowitego Hana Hejtera
  3. Najważniejsze Informacje

Najważniejsze Informacje

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Kategoria Testowa Niesamowitego Hana Hejtera
10 Posty 1 Uczestników 5 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Pan HejterP Niedostępny
    Pan HejterP Niedostępny
    Pan Hejter
    napisał ostatnio edytowany przez
    #1

    Zbiór informacji o rozgrywce niezbędny do prowadzenia gry.

    Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Pan HejterP Niedostępny
      Pan HejterP Niedostępny
      Pan Hejter
      napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
      #2

      Rozgrywka
      Rozgrywka będzie opierała się na dwóch rodzajach statystyk.
      - Statystyk pancerza: Moc, Elastyczność, Wytrzymałość, i Przepływ
      -Statystyk postaci: Siła, Zręczność, Charyzma i Wola

      Podczas niektórych akcji wykonywane będą testy, gdzie prawdopodobieństwo jest ustalone przez GMa, po czym wykonuje się rzut kością (prawdopodobieństwo zawsze może być do dyskusji, ale z reguły admin ma ostatnie słowo).

      Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Pan HejterP Niedostępny
        Pan HejterP Niedostępny
        Pan Hejter
        napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
        #3

        Przetrwanie
        100 lat temu Tenis ogarnęło wielkie zimno, od tego czasu średnia temperatura na powierzchni wynosi około -30˚C. Zmusiło to ludzkość do ukrycia się w odizolowanych miejscach skupiających się na utrzymywaniu stałych temperatur.:

        Osady żyłowe – Mniejsze skupiska głęboko w jaskiniach zbudowane przy żyłach gorącej wody, pozwalającej ocieplać domy i pozyskiwać energię. Jednak nie wystarczające na tworzenie tam osad, służą częściej jako przystanki dla podróżnych.
        Piece – Małe miasta położone nad Kopalniami węgla, często specjalizujące się w obróbce i przetopie metalu.
        Wulkaniczne twierdze – Ogromne aglomeracje czerpiące energie z płynnej magmy, z reguły pełniące rolę stolicy.

        Jedynym sposobem na poruszanie się oraz handel między nimi są karawany ludzi wyposażonych w krio-pancerze. I kosztowne w budowie linie kolejowe.

        Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Pan HejterP Niedostępny
          Pan HejterP Niedostępny
          Pan Hejter
          napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
          #4

          Technologia
          Gra odbywa się w stylu futurystycznym, więc popularnie używane są bronie laserowe i plazmowe. Większość broni palnej korzysta z energii jako amunicji(z reguły w postaci kupnych Pakietów energetycznych, ale możliwe jest korzystanie wprost z portfela) dlatego też broń biała jak i neurobalistyczna(kusze łuki etc) stała się popularniejsza.

          Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Pan HejterP Niedostępny
            Pan HejterP Niedostępny
            Pan Hejter
            napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
            #5

            Pływy
            Pływy jest to forma magii występująca na lodowych pustkowiach.

            Pomimo że istnieją 4 główne pływy, z reguły ich użytkownicy wybierają jedną specjalizacje w danej dziedzinie pływu, na przykład: Manipulacja ogniem, lub dźwiękiem. Bardziej wyszkoleni tkacze potrafią opanować kilka specjalizacji z danej domeny lub nawet całą domenę pływu albo specjalizacje w kilku różnych dziedzinach.

            Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Pan HejterP Niedostępny
              Pan HejterP Niedostępny
              Pan Hejter
              napisał ostatnio edytowany przez
              #6

              Portfel energetyczny
              Podstawową walutą w grze jest energia, do jej przechowywania służy portfel energetyczny, forma baterii przetrzymująca ogromne ilości energii. Poza możliwościom przechowywania środków ma on wiele innych funkcji. Po zainstalowaniu odpowiednich modyfikacji może napędzać niektóre maszyny, ogrzewać użytkownika, czy służyć za amunicje. Więc w grze możecie dosłownie strzelać pieniędzmi. Podstawową jednostką energii jest 1E. Przykładowo cena posiłku to około 20E podczas gdy użycie słabszego pocisku laserowego kosztuje 1E.

              Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Pan HejterP Niedostępny
                Pan HejterP Niedostępny
                Pan Hejter
                napisał ostatnio edytowany przez
                #7

                Krio-Pancerz
                Jest to zbroja pozwalająca przetrwać na lodowych pustkowiach, są łatwe w modyfikacji, dlatego występuje wiele wariacji ich wyglądu a każdy z nich można dostosować zależnie od potrzeb. Podstawowy pancerz pobiera 2E na ogrzanie użytkownika przez godzinę na pustkowiach. Chowanie się w jaskiniach lub przygotowywanie ognisk pozwala zmniejszyć nieco koszt E

                Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Pan HejterP Niedostępny
                  Pan HejterP Niedostępny
                  Pan Hejter
                  napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
                  #8

                  Modyfikacje
                  Modyfikacje są to dodatki które pozwalają dostosować krio-pancerz oraz portfel zgodnie z potrzebami właściciela, pełnią one funkcje parków dzięki którym gracz może dostosować styl gry do postaci. Dzielą się na
                  - Zwyczajne
                  -Nieposolite
                  - Rzadkie
                  - Unikatowe

                  Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Pan HejterP Niedostępny
                    Pan HejterP Niedostępny
                    Pan Hejter
                    napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
                    #9

                    Pharmac
                    Ogólna nazwa grupy narkotyków znacznie zwiększających osiągi użytkownika przez określony czas. Dzieli się je na wiele rodzajów zależnie od działania oraz miejsca pochodzenia. Niestety w połączniu z adrenaliną są one wysoce uzależniające. Ponadto produkt ich przemiany materii po pewnym czasie powoduje osłabienie organizmu oraz stan podobny do kaca. Mimo to są one szeroko stosowane na całym Thesis

                    Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Pan HejterP Niedostępny
                      Pan HejterP Niedostępny
                      Pan Hejter
                      napisał ostatnio edytowany przez Pan Hejter
                      #10

                      Rasy grywalne
                      W grze istnieją 4 rasy grywalne a każda z nich ma swoje mocne i słabe strony.

                      Ludzie – Główną zaletą tej rasy jest jej elastyczność, może bez problemu używać każdego rodzaju pływu a zarazem Pharmaców. Potrafi dobrze radzić sobie zarówno w zadaniach wymagających zręczności jak i siły. Ich największą wadą jest mała odporność na warunki zewnętrzne i radiacje jak i negatywne skutki środków chemicznych.

                      Kha’rai – Są to człekokształtne bestie sprowadzone na Thesis w formie niewolników. Po wielkim chłodzie zbuntowały się i stworzyły własne państwo. Każdy z nich jest gadem, jednak mogą przybierać różne formy nawet przypominające ptaki lub ssaki. Ich największą zaletą jest ogromna regeneracja oraz gruba skóra pozwalająca przetrwać dłużej na chłodzie i przezwyciężyć negatywne skutki radiacji, ponadto potrafią być o wiele silniejsze lub zwinniejsze niż inne gatunki. Niestety z powodu zmiennocieplności korzystanie z pływów chłodu i ognia negatywnie wpływa na ich zdrowie a ich organizmy znacznie gorzej metabolizują związki chemiczne, przy okazji łatwo się uzależniają. Ich stolicą jest Kha’rai anuk co w ich języku oznacza „dom Kha’rai”

                      Technomaci – Rasa rodzimych mieszkańców Thesis, niegdysiejsi jej panowie, teraz stali się jedynie cieniem swej dawnej potęgi. Są nieco niżsi od ludzi i o wiele delikatniejsi, ich drobne ciała szybko marzną i są bardzo podatne na radiacje. Jednak świetnie posługują się magią pływów i są wyjątkowo odporni na negatywne skutki Pharmacu. Przodują też w nowoczesnej technologii i przemyśle chemicznym. Posiadają cytadele na wschodzie Thesis

                      Droidy – Pamiątka z przed wielkiego chłodu, humanoidalne machiny, które zyskały samoświadomość. Znacznie silniejsze, zwinniejsze i wytrzymalsze od istot żywych. Radiacja nie szkodzi im w żaden sposób i są w stanie wytrzymać znacznie większe mrozy. Ponadto potrafią wejść w stan uśpienia pozwalający im wytrzymać ekstremalne sytuacje. Jednak muszą stale pobierać energie nawet w bezpiecznych przystaniach a po zbyt dużej dawce napromieniowania ich pancerze wymagają drogiej wymiany by zostały w ogóle wpuszczone w pobliżu istot organicznych. Nie posiadają żadnych miast czy też terenów. Nie potrafią też korzystać z pływów

                      Etyka nie jest nauką, jest paradoksem

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                      • Zaloguj się

                      • Nie masz konta? Zarejestruj się

                      • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                      • Pierwszy post
                        Ostatni post
                      0
                      • Kategorie
                      • Ostatnie
                      • Użytkownicy
                      • Grupy