Regulamin
-
- Przeczytanie regulaminu jest obowiązkowe.
- Nieprzeczytanie regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
- Pojawia się system ostrzeżeń. Trzy ostrzeżenia równają się banowi.
- GM ma decydujący głos w sprawach mających bezpośredni wpływ na rozgrywkę.
- Tura pojawia się co jakiś czas.
- Właściciel nie jest nieomylny. Możliwe jest, że zawsze pojawi się błąd w Skarbcu, więc proszone jest o wspomnienie o tym na chacie i posiadanie wyrozumiałości dla Właściciela.
- Obrażanie innego państwa jest możliwe, ale obrażanie innego gracza‐ grozi ostrzeżeniem, a w najgorszym wypadku banem.
- W temacie Informacje pojawiają się wiadomości o tym, co każdy gracz wiedzieć powinien.
- Boty mogą być lepsze niż początkowe państwa graczy, ale każdego da się pokonać.
- Herosi pojawią się z pewnością po sztuce dla państwa, jednak można ich zyskać, lub stracić.
- Każdego da się podejść. Jeżeli ktoś ma problem z innym graczem, to niech najpierw spojrzy na jego wady i na swoje zalety. Nikt nie jest niepokonany.
- Nie ma graczy OP. Owszem, niektórych zalety mogą się takie wydawać. Jednak Mistrz Gry czuwa i z pewnością ci, którzy mieli łatwy start, mogą liczyć na przykre niespodzianki. Zupełnym przeciwieństwem są gracze z większymi wadami lub z ci, którzy umieścili wady i zalety na równi.
- Nazaris to zagrożenie wspólne, ale przez większość czasu nieaktualne.
- Można zawierać wielkie pakty i sojusze, ale świat również na to reaguje.
- Świat reaguje różnie na różne zjawiska. Wbrew pozorom jest surowy, lecz sprawiedliwy.
- Każdy problem można zgłosić tutaj.
- Należy czytać całość tury podsumowującej, zanim skarci się GM’a za zapomnienie o danym ruchu.
- Eventy nie są obowiązkowe.
- Pory roku mają znaczenie. Lato to piekło dla ciężko opancerzonych, a Zima jest problemem dla kawalerii.
- Większość państw może sobie pozwolić na potężną jednostkę. Wszędzie kosztuje ona tak samo.
- Przed rozpoczęciem należy dać swoje państwo w Karcie Państwa.
- Handel służy do handlu, Dyplomacja do dyplomacji, a chat do offtopu i całej reszty.
- Obecny regulamin obowiązuje po jego publikacji (od dnia dzisiejszego).
- Powrót gracza jako lenno nie jest możliwy. Jeżeli ktoś stracił całe państwo, to może jedynie założyć nowe na białych terenach.
- Lenno może powstać albo przez politykę prowadzoną z państwem, które chce się mieć jako lenno, albo przez utworzenie takowego z własnych ziem. Ta druga opcja wyklucza możliwość dania lenna graczowi, który zakończył grę.
- Surowy zakaz oddawania państwa innym graczom. Jeżeli ktoś odchodzi, to jego kraj zostaje botem.
- Sezon III posiada gotowe państwa, więc część zasad regulaminu związana z tworzeniem własnych państw nie jest aktualna.
- Do prowadzenia rozgrywki wymagana jest obecność Samexa.
-
-
-
-
-
Angel_Kubixarius
Vader0PL pisze:1. Przeczytanie regulaminu jest nie obowiązkowe.
- Nieprzeczytanie regulaminu zwalnia z jego przestrzegania.
- Pojawia się system ostrzeżeń. Trzy ostrzeżenia równają się uśmiechowi GM’a odbitemu w betonie
- GM ma niesprawiedliwy głos w sprawach mających bezpośredni wpływ na rozgrywkę.
- Tura pojawia się co najmniej raz na tydzień. Dawanie tury w poniedziałek jest ryzykowne. Dlaczego? Jak Właściciel ogłosi, że pisze turę, to już każda tura po tym znaczenie ma dopiero w przyszłej.
- Właściciel nie jest BARDZO omylny. Możliwe jest, że zawsze pojawi się błąd w Skarbcu, więc proszone jest o wspomnienie o tym na chacie i nie posiadanie szacunku dla Właściciela.
- Obrażanie innego państwa jest możliwe, ale obrażanie innego gracza‐ grozi rakiem, a w najgorszym wypadku banem.
- W temacie Informacje pojawiają się wiadomości o tym, co każdy gracz wiedzieć powinien, aby grać zgodnie z założeniem adma to jest oddać kraj Izirze.
- Boty mogą być lepsze niż początkowe państwa graczy, ale każdego nie da się pokonać.
- Herosi pojawią się z pewnością po wielosztuce dla państwa, jednak można ich zyskać, lub stracić.
- Każdego da się podejść, oprócz Izy. Jeżeli ktoś ma problem z innym graczem, to niech najpierw spojrzy na jego wady i na swoje zalety. Nikt nie jest niepokonany, oprócz Izy, w której admin się zakochał.
- Nie ma graczy OP, oprócz Izy, patrz wyżej. Owszem, niektórych zalety mogą się takie wydawać. Jednak Mistrz Gry ma na to wyje**ne i z pewnością ci, którzy mieli łatwy start, niemogą liczyć na przykre niespodzianki. Zupełnym przeciwieństwem są gracze z większymi wadami lub z ci, którzy umieścili wady i zalety na równi.
- Nazaris to zagrożenie wszystkich oprócz Izy, ale przez większość czasu nieaktualne.
- Można zawierać wielkie pakty i sojusze, ale świat również na to reaguje, na przyład smok rozpi***ala ci całe misterne plany <3.
- Świat reaguje różnie na różne zjawiska. Wbrew pozorom jest surowy, i niesprawiedliwy.
- Każdy problem można zgłosić tutaj, oprócz problemów z ego admina.
- Należy czytać całość tury podsumowującej, zanim wku*wi się GM’a za zapomnienie o danym ruchu.
- Eventy są obowiązkowe.
- Pory roku mają znaczenie. Lato to piekło dla ciężko opancerzonych, a Zima jest problemem dla kawalerii.
- Większość państw może sobie pozwolić na potężną jednostkę, wyjątek to Kubix, ponieważ mu nie pozwalam, bo mnie rozje**ł zergiem. Wszędzie kosztuje ona tak samo, ale Iza ma prawo do większej ich ilości.
- Przed rozpoczęciem należy dać swoje państwo w Karcie Państwa, w końcu Iza musi wiedzieć jakie macie słabości.
- Handel służy do handlu, Dyplomacja do dyplomacji, a chat do offtopu i całej reszty.
- Obecny regulamin obowiązuje od zarania dziejów, aż po kres
-
-
-
-
Angel_Kubixarius
prawdziwy regulamin tej grupy (!?):
- Przeczytanie regulaminu jest nie obowiązkowe.
- Nieprzeczytanie regulaminu zwalnia z jego przestrzegania.
- Pojawia się system ostrzeżeń. Trzy ostrzeżenia równają się uśmiechowi GM’a odbitemu w betonie
- GM ma niesprawiedliwy głos w sprawach mających bezpośredni wpływ na rozgrywkę.
- Tura pojawia się co najmniej raz na tydzień. Dawanie tury w poniedziałek jest ryzykowne. Dlaczego? Jak Właściciel ogłosi, że pisze turę, to już każda tura po tym znaczenie ma dopiero w przyszłej.
- Właściciel nie jest BARDZO omylny. Możliwe jest, że zawsze pojawi się błąd w Skarbcu, więc proszone jest o wspomnienie o tym na chacie i nie posiadanie szacunku dla Właściciela.
- Obrażanie innego państwa jest możliwe, ale obrażanie innego gracza‐ grozi rakiem, a w najgorszym wypadku banem.
- W temacie Informacje pojawiają się wiadomości o tym, co każdy gracz wiedzieć powinien, aby grać zgodnie z założeniem adma to jest oddać kraj Izirze.
- Boty mogą być lepsze niż początkowe państwa graczy, ale każdego nie da się pokonać.
- Herosi pojawią się z pewnością po wielosztuce dla państwa, jednak można ich zyskać, lub stracić.
- Każdego da się podejść, oprócz Izy. Jeżeli ktoś ma problem z innym graczem, to niech najpierw spojrzy na jego wady i na swoje zalety. Nikt nie jest niepokonany, oprócz Izy, w której admin się zakochał.
- Nie ma graczy OP, oprócz Izy, patrz wyżej. Owszem, niektórych zalety mogą się takie wydawać. Jednak Mistrz Gry ma na to wyje**ne i z pewnością ci, którzy mieli łatwy start, niemogą liczyć na przykre niespodzianki. Zupełnym przeciwieństwem są gracze z większymi wadami lub z ci, którzy umieścili wady i zalety na równi.
- Nazaris to zagrożenie wszystkich oprócz Izy, ale przez większość czasu nieaktualne.
- Można zawierać wielkie pakty i sojusze, ale świat również na to reaguje, na przyład smok rozpi***ala ci całe misterne plany <3.
- Świat reaguje różnie na różne zjawiska. Wbrew pozorom jest surowy, i niesprawiedliwy.
- Każdy problem można zgłosić tutaj, oprócz problemów z ego admina.
- Należy czytać całość tury podsumowującej, zanim wku*wi się GM’a za zapomnienie o danym ruchu.
- Eventy są obowiązkowe.
- Pory roku mają znaczenie. Lato to piekło dla ciężko opancerzonych, a Zima jest problemem dla kawalerii.
- Większość państw może sobie pozwolić na potężną jednostkę, wyjątek to Kubix, ponieważ mu nie pozwalam, bo mnie rozje**ł zergiem. Wszędzie kosztuje ona tak samo, ale Iza ma prawo do większej ich ilości.
- Przed rozpoczęciem należy dać swoje państwo w Karcie Państwa, w końcu Iza musi wiedzieć jakie macie słabości.
- Handel służy do handlu, Dyplomacja do dyplomacji, a chat do offtopu i całej reszty.
- Obecny regulamin obowiązuje od zarania dziejów, aż po kres
-
-
-
Angel_Kubixarius
Kuba1001 pisze:Angel, ja rozumiem, że nie lubisz Vadera za to, co zrobił Twojemu państwu, masz ku temu powody, ale to co robisz, powoli staje się żałosne.
No ale kurna full focus wszystkiego co ujowe z eventow na mnie i boostowanie Izy to jest kuwa totalny brak sprawiedliwości i logiki, juz nawet jakby rzucał kostka na moje eventy to wyszedlbym na tym lepiej, on po prostu od poczatku był na mnie striggerowany i dlatego teraz jestem tu i go wkuwiam jeszcze bardziej
-
-
-
Angel_Kubixarius
Dark_Dante pisze:Tym się rządzi zimna wojna.
zimna wojna byla by gdyby Izira mi cos sabotowała, Aro specjalnie wysłał tego zje**nego smoka, a z hexarisu minimalnie jeden odłam trafilby do LSK bo przecież oni maja problem bo 1. wojna domowa 2. Kuba
ale wszystko to było przecuw mnie ze strony nie graczy a eventow ze strony nie graczy a admina jeßli to jest zimna wojna to oficjalnie stwierdzam że wader jest ch*j nie goe em jak ma prowadzić zimne wojny przeciw własnym graczom. -
-
-
-