Sugestie, czyli temat organizacyjny
-
-
-
-
-
-
-
-
-
antekk5
Nazwa: Kraken
Typ: Nieokreślony
OpisKrakena często wspominano w ostrzeżeniach rodziców dla kąpiących się w morzu dzieci, żeby nie wypływały za daleko, legendy pirackie także mówiły nieco o tym potworze. Nawet fani teorii spiskowych wierzyli, że kraken istnieje. I stało się ‐ fikcja przeszła w rzeczywistość. A zaczęło się od fali zatopionych statków na Morzu Śródziemnym. Początkowo uważano, że mogli stać za tym piraci, jednak późniejsza analiza uszkodzeń statków wykluczyła taką możliwość. Znalazła się jednak część świadków, która przeżyła katastrofy swoich okrętów, i opowiedziała o tym, jak ogromne macki coraz to większych zniszczeń dokonywały. Często mówili, że przetrwali tylko dlatego, że wydarzył się cud. Inni zaś wierzyli, że monstrum najadło się nieszczęśnikami z załogi czy też innymi pasażerami, co dawało im szansę na ucieczkę.
Jak rozpoznać, że w pobliżu przebywa kraken? Jeśli żegluje się na morzu, wraki od razu podpowiadają, żeby mieć się na baczności i przygotować się do ucieczki. Jeśli przebywa się na lądzie, uciekający z wody ryboludzie powinni dać do zrozumienia, że nie jest dobrze.
Na krakena dość często odbywały się polowania na szeroką skalę i nie jednokrotnie oferowano wysokie sumy pieniędzy, żeby ubić bestię. Nikomu się to nie udało, a jeśli znalazł się ktoś, kto przeżył tą masakrę, odradzał walki z krakenem.*
Agresja: 10 ‐ Żądza krwi krakena nigdy nie może zostać zaspokojona. Nawet jeśli bestia miałaby prowadzić pokojowy tryb życia, to prędzej czy później i tak popadnie w szał.
Siła: 10 ‐ Macki krakena z łatwością niszczą okręty. Zgniecenie człowieka to dla nich bułka z masłem.
Wytrzymałość: 10 ‐ Nawet nie myśl o tym, żeby pójść na krakena z byle jaką bronią. Tutaj potrzebny jest sprzęt ciężki. Dużo sprzętu ciężkiego. Pójście na niego w pojedynkę jest szaleństwem, dlatego przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.
Szybkość: 3 ‐ Ze względu na swoje rozmiary powolny.
Zwinność: 1 ‐ Nawet ślepiec by trafił krakena ‐ jeśli ktoś nie potrafi go trafić, nie powinien już dawno żyć.
Wygląd:
Miejsce występowania: Początkowo twierdzono, że krakena można znaleźć na Morzu Śródziemnym, jednakże na innych morzach i oceanach także dostrzeżono spore ilości wraków zniszczone w podobny sposób. Istnieją także teorie dotyczące jaskinii, w której przebywa kraken. Najczęściej podejrzewa się Cieśninę Gibraltarską, ale wskazywane są Cieśnina Bosforska, Kanał La Manche czy też okolice Cieśniny Beringa. -
-
antekk5
Nazwa: Cień, Nocniak, Widmo, Nocna Zmara
Typ: Eksperyment
Opis: * Jeden z najbardziej przerażających eksperymentów Syndykatu. Polegał on na wprowadzeniu do organizmu ludzi bliżej nieokreślonego wirusa, co miało zwiększyć refleks u pacjentów. Po zabiegu przydzielane były stroje zarezerwowane tylko i wyłącznie dla tej grupy. Cienie działały jako zabójcy Syndykatu, a podczas walk mieli dokonywać ataków z tyłu. I taki stan rzeczy by się utrzymywał przez długi czas… dopóki nie pojawiły się skutki uboczne. Widma bowiem zaczęły słyszeć głosy namawiające do zabijania. Później miewali wizje zmarłych bliskich, aż w końcu całkowicie oszaleli. Wirus nie tylko miał wpływ na psychikę zarażonych. Stroje wręcz “stopiły” się z ciałami, zaś zaobserwować można było także drastyczny spadek wagi, który kończył się w momencie, kiedy ofiary wyglądały podobnie jak szkielety. Nie trzeba też mówić o tym, że Cienie żyły przez to w nieustannej agonii.
Wszystkie te czynniki doprowadziły do rzezi w bazach Syndykatu, gdzie przeprowadzano ów eksperyment. Personel baz ginął w sekundach, a ostatnią rzeczą, jaką widzieli przed śmiercią, były świecące się na zielono oczy. Nawet pozostałe eksperymenty były zabijane przez te abominacje. Co zaś się tyczy baz ‐ były one albo opuszczane, albo przejmowane po zamienieniu w ruinę. Czasami zdarza się, że Cienie wychodzą na noc, aby zabijać, stąd też ich inne przydomki ‐ Nocna Zmara czy Nocniak.
Cienie potrafią być wymagającym przeciwnikiem ze względu na swoją szybkość, jednak istnieje możliwość, że pojawią się skutki uboczne wirusa, przez co popadają w amok. Umożliwia to wtedy ich skuteczne zabójstwo ‐ nie są szczególnie wytrzymałe.*
Agresja: Agresja u Cieni wacha się od 7 do 10, jednak kiedy popadają w amok, ich agresja zmniejsza się do 1 i stają się przez to bezbronne.
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 9, ale podczas amoku spada do 1.
Zwinność: 9, ale podczas amoku spada do 1.
Wygląd:
Miejsce występowania: Zrujnowane bazy Syndykatu, rzadko występują poza nimi. -
-
-
-
-
-
-
-
-