Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FD_God
Imię: Aldurn
Nazwisko: ‐
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Seraf
Charakter: Jak zawsze pokażę go w grze.
Wiek: 29 lat.
Towarzysz: ‐
Majątek + nieruchomości: Żyje w siedzibie paladynów w mieście Hammer, ma najwyżej swój własny pokój. 700 sztuk złota.
Historia: Aldurn od kilku miesięcy od narodzin został porzucony przez rodzinę z bliżej nieznanych powodów i oddany on został do sierocińca gdzie wychowywany był pośród wszelakiego marginesu społecznego, ten jednak na niego jakoś niespecjalnie wpływał. Po byciu w tym miejscu rok czy dwa jak zawsze paladyni zabierali co lepsze dzieci pod swoje skrzydła chcąc zrobić z nich użytek w przeciągu tych kilku lat, Aldurn nie będąc złym dzieckiem zaraz przyciągnął ich uwagę i został przez nich zabrany. Opisując w skrócie Aldurn przez te długie lata trenował oraz był poddany specjalnemu zabiegowi, który miałby dać większe szanse ludziom na walkę z demonami, nie był on w tym sam, ale był jedyną osobą, na której ten zabieg rzeczywiście się udał, reszta dalej jest tylko dalej szkolona w zostaniu paladynem. Nareszcie nastał czas, w którym jego potencjał bojowy może rzeczywiście się sprawdzić, teraz wypada tylko dotrzeć do wojsk na wojnie.
Umiejętności:
1. Doskonale wychodzi mu walka glewią.
2. Zaawansowana magia światła.
3. Dobrze opanowana walka pięściami.
Wady:
1. Brak umiejętności posługiwania się bronią dystansową.
2. Brak umiejętności posługiwania się bronią białą poza glewią.
3. Zasiana nienawiść do wszelakiego demonicznego i nieumarłego pomiotu.
Specyfikacje:
1. Trwały efekt zabiegu ‐ Jako człowiek jest silniejszy oraz szybszy od swoich ludzkich pobratymców, nie jest to jakaś specjalnie większa siła, ale w czasie długich bitew robi ona różnicę.
2. Awatar Światła ‐ ???
Rodzina: Rodzina nieznana.
Zawód: Paladyn.
Ekwipunek: Swoja wytrzymała glewia, pancerz paladyna oraz mieszek ze złotem.
Wygląd:
Ubranie: Jak nie ma na sobie tego co wyżej to zwykle chodzi w zbroi, a ta wygląda tak:
-
-
-
Vader0PL
Imię: Folgar
Nazwisko: Hunderias
Rasa: Krasnolud
Pseudonim: Piorun.
Charakter: Dowiesz się w swoim czasie.
Wiek: 50 lat.
Towarzysz: Sokół.
Majątek + nieruchomości: 1200 złota.
Historia:
Folgar cztery lata przed rozgrywką wyruszył w podróż po świecie, polując na przeróżne potwory i bandy rozbójników. Szło mu dobrze, nawet bardzo dobrze. Jednakże, przy walce z Zascar’em dwa lata temu poniósł klęskę, niemalże ginąc. Uciekł, a kolejne miesiąca życia spędził ukrywając się w jaskini, wracając do zdrowia.
Rok temu stanął ponownie do walki z jednym z tych Zascarów‐ tym razem wygrał.
Nie ważne jak mocno uderzysz, ja powrócę silniejszy.Umiejętności: Walka bronią dwuręczną, tropienie, polowanie, strzelanie z kuszy, zna się na kowalstwie i planowaniu oblężeń.
Wady: Najłatwiej jest się z nim zaprzyjaźnić poprzez wspólne zabijanie, nie zna żadnej z dziedzin magii (posiada tylko jedną broń runiczną), lubi popić, nie umie jeździć konno i pływać.
Specyfikacje: Małe uzależnienie od alkoholu.
Rodzina: Żona zmarła pięć lat temu.
Zawód: Najemnik, Łowca Potworów.
Ekwipunek: Zbroja jak na obrazku, mały topór i młotek kowalski, księga potworów, manierka z piwem, trochę jedzenia i wody pitnej. Młot wojenny, który działa jak broń elektryczna (działa jak tym kogoś uderzy, żadnych innych zaklęć ._.).
Wygląd: zapodaj.net/600eeb773064d.jpg.html
Ubranie: To, co na obrazku. -
-
Vader0PL
Imię: Perun
Nazwisko: Ward
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Elektryk
Charakter: Dowiesz się w swoim czasie.
Wiek: 39 lat.
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: Wieża, oraz 3 000 złota.
Historia: Krótko mówiąc: Jego ojciec został zabity w walce ze strażnikiem we Wiosce Mis.
Perun obiecał sobie, że zniszczy tę wioskę i wybije jej mieszkańców.
Zaczął się szkolić w dziedzinie magii elektryczności. Teraz, właśnie teraz jest gotowy, by się zemścić.Umiejętności: Magia elektryczności w stopniu zaawansowanym i magia leczenia w stopniu podstawowym. Samouk. Potrafi jeździć konno.
Wersja dłuższa:
Mając lat dziewięć wyruszył z ojcem w podróż‐ jednym z ich przystanków był właśnie Mis.
Ojciec natknął się na pijanych strażników, którzy ze względu na ich pochodzenie zamierzali się pozbyć nieproszonych ich zdaniem gości.
Ojciec walczył, lecz poniósł klęskę‐ Zabity został przez strażnika uzbrojonego w miecz.
Później próbowali się tłumaczyć, że tylko chcieli nastraszyć podróżnych, a wina leży po stronie Ward’a‐ przez co uniknęli kary, a Perun został sam jak palec.
Postanowił się zemścić, a jego zemsta jeszcze bardziej się zapewniła, kiedy odnalazł starą wieżę, pozostawioną na pustkowiach. Było tam wiele ksiąg, z czego wybrał jedną, której uczył się 20 lat‐ Księga Magii Elektryczności.
Własnoręcznie stworzył berło, które było wzmocnieniem jego magii.
Przez kolejne 10 lat obmyślał plan zemsty, szkoląc się w innych dziedzinach i poznając samego siebie.
Dziś jest gotów, by odkupić krew Wardów i znieść w proch Wioskę Mis.Wady: Nie radzi sobie w walce bezpośredniej, nie umie pływać, nie jest najsilniejszy.
Specyfikacje: Lewe oko ma zielone, by to ukryć chowa to pod maską, którą prawie zawsze nosi na twarzy.
Rodzina: Brak
Zawód: Mag
Ekwipunek: Laska Maga, taka jak na obrazku. Może strzelać piorunami. sztylet, ubranie, jedzenie i woda pitna, wiele książek poświęconych określonym rodzajom magii.
Wygląd: zapodaj.net/9bbc83b026c9d.jpg.html
Ubranie: Takie, jak na obrazku. W grę wchodzą szaty długie do kostek.
-
-
-
-
-