Karta Postaci
-
-
-
Konto usunięte
Imię: Arth
Nazwisko: Garett
Rasa: Człowiek
Pseudonim(opcjonalne): Arth Brodaty
Charakter: Miły dla krasnoludów, chamski dla elfów, mówi od razu (prosto z mostu)
Wiek: 27
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 500 sztuk złota, bezdomny
Historia: Arth jako młodzieniec chodził z ojcem na polowania, pewnego dnia bandyci zaatakowali jego dawną wioskę a jedyny kto przeżył to jego dawny przyjaciel Marik, który wypłyną na morze. Arth postanowił zostać najemnikiem.
Umiejętności:
‐Zdobywa trofea ze zwierząt,
‐Posługuje się toporem,
‐Potrafi się wspinać.
Wady:
‐Chamski,
‐Przez jego mówienie prosto z mostu czasami wpada w kłopoty,
‐Często wpada w kłótnie
Specyfikacje: brak
Rodzina: Wszyscy nie żyją
Zawód. Najemnik
Ekwipunek : Topór bojowy, drewniana tarcza, stalowy nóż.
Wygląd: www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimages47.fotosik.pl%2F945%2F3ef3eea804039b0d.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fforum.tawerna‐gothic.pl%2Findex.php%3Ftopic%3D22546.0&docid=xaY_ivlXRF1GJM&tbnid=Xu2loHhMnbYftM%3A&w=288&h=580&client=opera&bih=786&biw=1440&ved=0ahUKEwjsh4mtpqTMAhUJXCwKHf5sDO0QMwhyKEswSw&iact=mrc&uact=8#h=580&w=288 /// tak, krócej się nie dało///
Ubranie: skórzany pancerz razem z kapturem. -
Konto usunięte
Imię: Amoniak
Nazwisko:
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Amon
Charakter: Jest dobrym człowiekiem jak się go nie wkurzy
Wiek: 45
Towarzysz: Nie potrzebny mu
Majątek + nieruchomości: 4001 złota, własna dwór
Historia: Zbędna
Umiejętności: Mistrz alchemii i walką mieczem
Wady: Jest doskonały nie ma wad
Specyfikacje: Nie ma
Rodzina: Dużo krewnych
Zawód: Alchemik
Ekwipunek (Musi wiązać się z Zawodem): sprzęt alchemika
Wygląd: Wygląda jak każdy inny człowiek.
Ubranie: Strój alchemika -
-
-
-
-
-
-
-
-
KingsMax
Imię: Gregorius
Nazwisko: Hykrytny
Rasa: Człowiek
Pseudonim: ‐‐‐
Charakter: Przedstawie w grze
Wiek: 24 lata
Towarzysz: Duch amuletu, służy niejednokrotnie radą i jest w stanie odczytać prawdziwe intencje ludzi
Majątek + nieruchomości: 200 sztuk złota.
Historia: Jego rodzice zmarli, kiedy był mały, zaopiekował się nim Wujek, jednakże nie dopuszczał go do ksiąg lub laboratorium alchemicznego. Gdy miał 10 lat, brat jego został przyjęty pod opiekę rycerza Aeldarna Brennica. Był wściekły, że on musi zostać z wujkiem. Zaczął też trenować walkę mieczem i łukiem. Jeden z miejscowych rycerzy dostrzegł jego potencjał i przyjął go na giermka. Gdy skończył lat 16, zakochał się w córce rycerza. Jednakże jej ojciec dostrzegł ich romans i wypędził go mówiąc, że będzie miał zezwolenie dopiero wtedy, gdy osiągnie coś wielkiego. Jednakże, jako że lubił młodzieńca, dał mu miecz oraz sto sztuk złota. Ten podróżował po świecie i uczył się ciągle walki oraz targowania. Brał roboty od osłony karawan, do trzymania warty przy sklepie. Podczas jednej ze swoich podróży trafił na ruiny, gdzie też odnalazł tajemniczy amulet. Dostrzegł też wtedy zjawę, w panice zaczął uciekać. Jednakże ta cały czas trzymała stały dystans. W końcu się zatrzymał myśląc, że właśnie czeka go śmierć. Jednakże mężczyzna będący zjawą wyjawił, że ciąży na nim klątwa, którą by zdjąć trzeba zniszczyć amulet, co jest możliwe tylko tam, gdzie został stworzony. Ostrzegł o niebezpieczeństwach, ale i powiedział o skarbie czekającym na śmiałka. Ten widząc nadzieje na zaimponowanie rycerzowi i szansę na rękę ukochanej wyruszył tam, kierując się radami ducha.
Umiejętności: Podstawy alchemii, dobrze walczy mieczem, świetnie się targuje, przeciętny strzelec
Wady: Mało czujny, szczyt jego umiejętności przetrwania w dziczy, to przeciekający szałas i ognisko, nie uda mu się podkraść nawet do głuchego.
Specyfikacje: Jako jedyny widzi ducha amuletu
Rodzina: Sierota, wujek‐alchemik mieszkający w Ur, Brat Balthazar
Zawód: Wędrowiec
Ekwipunek: Ubranie, kilka pochodni, zapasy jedzenia, miecz z osłoną dłoni (jak na obrazku), Nietypowy amulet
Wygląd:
Ubranie: @up -
-
-
-
-
-
-