Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Skwarek218
Imię:Doslir,Lekodyn
Nazwisko:Wikuldyn
Rasa:Elf
Pseudonim:Strzałek,Wesołek
Charakter:Dosyć przyjazny,sympatyczny,towarzyski,miły,wesoły
Wiek:35 wiosen
Towarzysz:Orzeł.Duslir nazywa go Dziobuś. Tak przy okazji.Orzeł jest dosyć ciekawy pod względem wyglądu.Ciemny odcień zielonego.
Majątek+nieruchomości:750 sztuk złota i chatka w lesie
Historia:Duslir nie miał trudnego dzieciństwa.Urodził się i żył w zwykłej rodzinie.Matka była gospodynią a ojciec pracował jako myśliwy.Duslir uwielbiał kiedy jego ojciec zabierał go na polowanie.Na jego 15 urodziny dostał od ojca orła.Od tamtego czasu owy orzeł jest jego wiernym towarzyszem.Nawet go nazwał! A dokładniej…Dziobuś.Imię dosyć dziecięce,ale ten orzeł to zagrożenie dla wrogów Duslira.W wieku 18 lat Duslir zaczął bardziej pomagać ojcu w polowaniu.Rok później nawet zapolował na niedźwiedzia! Prawdę mówiąc Duslir po walce miał kilka zadrapań,ale upolował go! To było coś niesamowitego.No i tak leciał ten czas.Jednak pewnego dnia jego brat namówił go na wzięcie pewnego zlecenia dla najemnika. Nie dość,że Duslirowi się udało to zrobić to jeszcze dostał niezłą sakiewkę ze złotem.I tak zaczęła się dla niego przygoda najemnictwa.No dobra…nie było to coś wielkiego,ale i tak zarabiał dużo.Jego główną pracą tak czy siak jest myślistwo. I tak leci ten czas,i leci.Jego marzeniem jest…założenie rodziny.Znalezienie jakiejś ładnej i mądrej elfki lub ludzkiej kobiety i mieć z nią dzieci.Wtedy pewnie rzuciłby zlecenia dla najemników i zostałby myśliwym.Ale jak na razie nie było takiej okazji.Z naciskiem na “jak na razie”.
Umiejętności:Strzelanie z łuku,wspinaczka,skradanie się,no i ma jeszcze dobry refleks.A także dobrą koordynację ręka‐oko.
Wady:Kiedy się zmęczy…skradanie mu słabo wychodzi.Raczej ma słabą głowę do alkoholu…
Specyfikacje:Na plecach ma dużo blizn.
Rodzina:Lornin Wikuldyn Ojciec,Pentolia Wikuldyn Matka,Yogun Wikuldyn Brat,Aleustia Wikuldyn Siostra
Zawód:Myśliwy,ale czasami bierze jakieś zlecenia dla najemników.
Ekwipunek:Łuk,sztylet,krótkie ostrze,kołczan,lekki plecak w,którym jest prowiant i trochę medykamentów.
Wygląd:
Ubranie:Zielona koszula,ciemne spodnie,zwykłe buty i płaszcz. -
-
Konto usunięte
Imię:Mathias
Nazwisko: Viax Herbu Rdzawa Tarcza.
Rasa Człowiek
Pseudonim:
Charakter: W grze pokażę
Wiek: 26 lat
Towarzysz Koń(nazywa się Akord)
Majątek + nieruchomości Dworek Szlachecki 500 złota
Historia Niegdyś był zwykłym Szlachcicem, Jednak po rzezi w jego domu dokonanej przez Orków, przez całe życie mści się na nich.
Podczas jednej z walk w drodze do Argentu wdał się walkę z Rozbójnikami, Jeden z nich niemalże go pozbawił lewego oka.
Obecnie jego środkiem na życie jest polowanie na potwory, raz udało mu się zabić Wywernę.
Zabłysnął na jakiś czas wśród okolicznej ludności, jednak szybko o nim zapomniano. Obecnie zmierza do Miasta zwanego Ur.
Umiejętności Walka wręcz, Jazda konna, wspinanie się
Wady Kiepsko strzela z łuku.
Specyfikacje: Słaba Głową (Upada po 3 piwach)
Rodzina: Brak, Koń
Zawód Łowca Potworów
Ekwipunek Miecz i Zbroja.
Wygląd: Młody wojownik, ma gdzieś 156 cm wysokości.
Nie posiada Brody.
Średnio wysportowany.
Jest ciemnym blondynem
Ma piwne oczy.
Ma ranę ciętą pod lewym okiem.
Ubranie:
Zazwyczaj nosi Szlacheckie Stroje.
Lecz jak jest w podróży to nosi zbroję.
Ewentualnie jakieś lekkie stroje. -
-
Konto usunięte
Imię: Hagard
Nazwisko: Molfran
Rasa: Pół człowiek Pół elf.
Pseudonim: ‐
Charakter: Pokażę w rozgrywce.
Wiek: 40
Towarzysz: Ma dwóch kucharzy w karczmie.
Majątek + nieruchomosci: Karczma w Hammer, 1000 sztuk złota.
Historia: Historia Hagarda nie jest zbyt ciekawa. Jego ojciec był człowiekiem, matka elfką. Mieszkali w Hammer. Ojciec był karczmarzem. Wysłał syna do szkoły, potem na uniwersytet żeby był wykształcony. W międzyczasie Hagard pomagał w kuchni w karczmie. Kilkadziesiąt lat później ojciec umarł, w spadku Hagard dostał karczmę. Matka potem pomagała przez krótki czas Hagardowi lecz w nocy została porwana. Wydał sporo złota żeby dowiedzieć się co się z nią stało. Jedyne co wie to to to, że jest przetrzymywana w Kasuss. Na razie wstrzymał poszukiwania, nie mógł cały czas wydawać złota.
Umiejętności: Gotowanie, czytanie, pisanie, dobry słuch, potrafi przekonywać ludzi do swoich celów.
Wady: Nie potrafi posługiwać się żadnym rodzajem broni, co najwyżej nożem. Jest słabo wytrzymały.
Specyfikacje: ‐
Rodzina: Ojciec umarł ze starości. Matka została porwana, jest gdzieś w Kasuss
Zawód: Karczmarz
Ekwipunek: Nóż, ekwipunek kucharski, i inne rzeczy potrzebne w karczmie.
Ubranie: Koszula, czarne spodnie. Białe trzewiki.
Wygląd: Długie blond włosy. Szczupły, zielone oczy. Wysoki. -
-
romanow
Imię: Claus
Nazwisko:Dortian
Rasa:człowiek
Pseudonim:cichy
Charakter: bohater, nigdy nie odmówi w potrzebie innym, nienawidzi nieumarłych, małomówny
Wiek:30 lat
Towarzysz wielki śnieżny wilk, znalezony jeszcze jako szczenie.
Majątek + nieruchomości: stary zamek koło Hammer i 1000 sztuk złota
Historia: Były oficer armii najemnej, walczył w kilku bitwach przeciwko orkom. Niestety w obozie wybuchł bunt i zabili dowódcę, on sam musiał uciekać. Wrócił do swojego zamku koło Hammer zebrał pieniądze które mu zostały i ma zamiar przyłączyć się do paladynów.
Umiejętność: bardzo dobry fechmistrz
Wady:nie umie strzelać z łuku
Specyfikacje: nie lubi rasizmu
Rodzina:Żona i stary ojciec
Zawód:Były najemnik, czhce być paladynem
Ekwipunek: miecz półtoraręczny
Wygląd: blada skóra, gęste i długie czarne włosy. Wysoki
Ubranie Najczęściej ciemna kolczuga i napierśnik. Hełm garnczkowy. -
-
-
Konto usunięte
Imię: Martiel
Nazwisko: Anarchia
Rasa: Człowiek
Pseudonim:
Charakter: Jak tutaj można przedstawić w grze, wybieram tę opcję.
Wiek: 29
Towarzysz:
Majątek: 1000g
Historia: Pracował jako artysta w podróżnym cyrku. Nie miał planów na życie a, że lubił sztukę i się bić, pozostało mu tylko jedno. Wiele lat podróżował ze swoją zgrają. Tam nauczył się magii ognia od jednego z prawdziwych artystów. Artysta przekazał całą wiedzę mężczyźnie. Zgraja jednak została napadnięta podczas podróży przez potwory. Tylko Martiel zdołał się ocalić z życiem.
Umiejętności: Magia ognia zaawansowana, walka na pięści wspomagana magią ognia, walka krótkimi mieczami.
Wady: Nie jest geniuszem. Nie ma umysłu bankiera, komornika ani mistrza strategii. Nie potrafi strzelać z kuszy i łuku. Nie jest typem dyplomaty.
Specyfikacje:
Rodzina: Nikt nie zliczyłby na palcach. Ojciec kawaler sypiał co noc z inną.
Zawód: Wędrowny najemnik/artysta
Ekwipunek: Pas z sakwą, krótki miecz stalowy,
Wygląd:
Ubranie: Wyżej