Karta Postaci
-
Bilolus1
Imię: Gotryk
Nazwisko: Żelazny‐Młot
Rasa:Krasnolud
Pseudonim: Rudobrody/Kapitan
Charakter: Gadatliwy, Żartowniś, Trochę pojeny.
Wiek: 49 lat
Towarzysz : Załoga statku, same krasnoludy (ok: 70), Papuga "Ch"
Majątek + nieruchomości: 2000 złota, Galera "Fajny Kuwa Stateczek"
Historia: Kapitan ‐ tak nazwała go jego załoga gdy zdobył zacumowaną u brzegu dość niefortunnie wybranej wyspie na archipelagu sztormu krasnoludzką galerę…no cóż po niedługiej walce przejął ją.Od tamtego czasu pustoszy, niszczy i rozpiala. Dość niedawno przytrafiło mu się przybyć do Verden i spróbować ataków łupieżczych na lądzie, zaatakował on karawanę której towarzyszyła grupka magów…i wiozła ona kuwa stalowe tuby. Pierwszą rzeczą o jakiej pomyślał było rozkuwienie ich wszystkich w piu…ale zaraz odkrył prawdziwe zastosowanie owego wynalazku. Szybko zrekrutował owych magów i wrócił na otwarte wody, jednak i to po jakimś czasie zaczęło nużyć…tak też rozpoczął poszukiwania czegoś co dawno zgubił…a mianowicie swojego starszego brata…
Umiejętności: Walka na miecze, strzelanie z kuszy oraz piractwo.
Wady: Niezbyt szybki przez brak nogi, tylko jedna dłoń. brak jednego oka
Specyfikacje: Ma ujeną jedną z nóg w kolanie, skuwysyn założył sobie zamiast niej żelaznego kuwa pręta nabijanego kolcami, łapę też mu ujeło ch*j wie co i ma tam teraz założony hak. Brak mu też oka, nosi opaskę
Rodzina: Gorin Żelazny‐Młot
Zawód: Kapitan Statku
Ekwipunek: Dwie małe kusze, Sejmitar.
Wygląd:
Ubranie: Poza tym co widać wyżej nosi trikorn, jako znak jego pieolonej ku*wa władzy na statku. -
-
Kuba1001
O ch*j! Ale wysyp Kart. W sumie to fajne.
Bóbr:
Mocny pocisk.
Sanskryt:
Akceptuję. Wybierz lokację i zacznij pierwszy postem. Choć dobrze wiemy, gdzie zaczniesz.
Bulorwas:- Co ta “mikstura życia”?
- Nie można mieć opanowanej jednocześnie Magii Światła i Mroku. Wybierz jedno, a zamiast drugiego dodaj jakąś inną.
Z resztą czekam na ten opis. A tak poza tym to mam fajny wątek z Demonami. Nie miałem komu go dać i przypomniałem sobie o Twojej postaci. Wiesz, tej z Chochlikami. Jak Cię to ciekawi, to rusz chłopa.
Bilo:
Bombardy to dość nowy wynalazek. O ile masz ich od ciula w armii lądowej, to na morzu jeszcze żaden statek nie ma takiej broni. Jeśli już, to najpierw dostałby je te najważniejsze, a nie takie pływające po zadupiu.
A jednak doczekałem się braciaka Barona :V
-
-
bulorwas
Opis frakcji już kończę. Przy okazji do tego wątku z demonami chciałbym przyłączyć poza Władcą chochlików tą postać którą widzisz u góry, ale jako osobę która chce się demonów pozbyć. Chodzi o miksturę szybkiej, ale krótkotrwałej regeneracji zdrowia i ran. Co do magii to wiem że to jest przeciwieństwo, ale wszystko wyjaśni ci opis frakcji
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Renifer2049
Imię: Un‐Arrok (kiedyś także Molin)
Nazwisko: (brak)
Rasa: Pół‐ork, pół‐goblin biologicznie, jeśli chodzi o zachowanie i styl życia więcej ma z orka
Pseudonim: (brak)
Charakter: Odważny, bezlitosny, charyzmatyczny, niekiedy cyniczny lub ekscentryczny.
Wiek: 41
Towarzysz: Jeśli chodzi o zwierzę, to dwa potężne orkowe psy ‐ wargi.
Majątek + nieruchomości: 700 sztuk złota.
Historia: Urodził się na terenach ludzi ‐ w niewoli ‐ pojmany przez elfów, sprzedany ludziom, jako syn orka i kobiety‐goblina, którzy nadali mu imię Un‐Arrok. Gdy był jeszcze małym orkiem, tak jak jego rówieśnicy, został przeznaczony jako żywy królik doświadczalny magom do ich eksperymentów. On, jednakże trafił na opiekuńczego maga powietrza oraz wody, mieszkającego w jednej z wież. Ten, zamiast robić na nim barbarzyńskie eksperymenty, sam wyuczył go magii powietrza, zmienił mu imię na Molin oraz pozwolił mu zostać swoim służącym. Ktoś złośliwy jednakże zobaczył co się w tej wieży wyprawia (nie wiadomo kto, mag przyjmował wielu gości) i doniósł na starca wojsku, że niby trzyma orko‐goblinów w domu, kolaboruje z orkami i tym podobne, na oszczerstwie że niby wychowuje nowych wojowników ucząc ich ludzkich zaklęć i lepszej sztuki walki i dostarczając orkowemu wojsku kończąc. No i wieżę zajęło wojsko, gdy okazało się że mag trzyma orka w domu po prostu jeden z żołnierzy wziął miecz i odciął z miejsca magowi głowę. Młody ork jednakże zdążył uciec do lasu. W końcu odnaleźli go swoi ‐ orkowie, jednakże nie byli oni orkami bezpośrednio z wojska, tylko mieszanką rozbójników, złodziei i dezerterów którzy skazani na banicję ze swojej własnej ojczyzny błąkają się po świecie i napadają na karawany kupieckie, osiedla itp. innych ras. Przyłączył się do nich, powrócił do imienia Un‐Arrok, a jako wykształcony ork zrobił duże wrażenie i wkrótce po śmierci herszta bandy jako znającego magię obwołano go hersztem (dowódcą) całego oddziału. Wkrótce Un‐Arrok zadecydował, że do drużyny można będzie werbować także gobliny, co spotkało się ze sprzeciwem około połowy grupy i tak oddział rozpadł się, to znaczy podzielił się na dwa odłamy, jeden został ‐ połączony oddział orko‐gobliński pod dowództwem Un‐Arroka, oraz oddział samych orków których obecny los jest nieznany. Teraz Un‐Arrok ma jeden cel: walczy o zemstę na ludziach i elfach.
Umiejętności: Magia powietrza w stopniu zaawansowanym, magia wody w stopniu podstawowym. Świetnie walczy toporem oraz strzela z kuszy. Jest niesamowicie odważny i charyzmatyczny.
Wady: Słabo walczy mieczem oraz łukiem, jako że jest także pół‐goblinem to jest o jakieś 40% niższy od przeciętnego orka, co utrudnia mu walkę i sprawia, że jest także trochę mniej silny niż przeciętni orkowie.
Specyfikacje: Jest hersztem w obozowisku bandytów, położonym gdzieś na terenach ludzi, jednakże od czasu do czasu w sytuacjach wykrycia lub kryzysowych obóz przenosi się z jednego miejsca na drugie. Obóz składa się z 40 orków i 30 goblinów. Orkowie do głównie dezerterzy z wojska i różnych wojen, którzy boją się pokazywać na ziemiach orków. Gobliny to głównie drobni przestępcy, którzy postanowili dołączyć do grupy licząc na łatwe łupy z różnych eskapad. Orkowie walczą wręcz, a gobliny na dystans, używając łuków i kusz. Cała gromada jest dobrze zorganizowana.
Rodzina: Rodziców za bardzo nie znał, więc odpowiedzi na takie pytania czy ma rodzeństwo czy też co się z nimi dzieje nie zna.
Zawód: Herszt bandy złożonej z orków i goblinów.
Ekwipunek: Tarcza, topór, kusza, hełm, ubranie.
Wygląd: Niski (tzn. mniejszy niż czystej rasy ork, większy niż czystej rasy goblin), ma krótkie ręce i nogi, oraz zbroję. Poza wzrostem: nic szczególnego.
Ubranie: Zbroja. -
-
-
-
-