Karta Postaci
-
Vader0PL
A więc bierzemy losową kartę postaci
Imie : Gorin
Nazwisko : Żelazny‐Młot
Rasa : Krasnolud
Pseudonim : Baron
Charakter : Bywa okrutny, ma poczucie humoru, nie mam pomysłu, postaram się wszystko opisać w grze ;v
Wiek : 57 lat
Towarzysz : Brak
Majątek + nieruchomość : 3999 złota, podniszczony Fort .
Historia : Baron, tak nazwali go jego ludzie gdy tak po prostu zdobyli fort jakiegoś szlachcica który spierdzielał w podskokach z tej okolicy uciekając przed wrogą armią, ale nieszczęśliwie wpadł na pewnego krasnoluda…od tamtego czasu sieje terror w okolicy ze swoją liczną i coraz silniejszą grupą bandytów .
Umiejętności : Zna się na dowodzeniu i rozdawaniu zapasów, nie włada magią ale pracuje nad czymś w rodzaju magii runicznej,zarządzanie,
Wady : Lubi wypić, całkowicie nie zna się na innych rodzajach magii, jedynie runy .
Zawód : Herszt Bandytów
Ekwipunek : Ciężki pancerz krasnoludzkiej roboty, peleryna, wielki topór dwuręczny, trochę wódki w manierce,A następnie zmieniamy wszystko, co słabe na lepsze
Imię Tennover
Nazwisko Flamereaper
Rasa Mroczny Elf
Pseudonim Prasar
Charakter Zobaczymy
Wiek 415 lat
Towarzysz Klasyczny wierzchowiec Rycerzy Śmierci.
Majątek + nieruchomości 4 tyś złota, własny pokój (mały i tak prawie ciasny) w zamku Rycerzy Śmierci
Historia
Rycerz Śmierci
Tennover był Rycerzem Śmierci od setnego roku życia. Wtedy to również podjął długą, trwającą 99 lat naukę Magii Śmierci. Kiedy jej się nauczył, został wysłany na swoją pierwszą misję. Jednak było to zbyt trudne zadanie, a sam cel miał bardzo liczną ochronę. Kto wie, jakby się potoczyło to zadanie, gdyby nie to, że celem był krasnolud. Nauczyciel Prasara nienawidził bowiem tej rasy, a nienawiść przeniósł na ucznia wraz z wiedzą. Flamereaper spędził blisko 10 dni na bacznej obserwacji w bezruchu. Kiedy wykrył lukę w ochronie, przystąpił do szybkiego ataku. Wyeliminował zarówno cel, jak i jedną ósmą jego ochrony, a następnie po dachach uciekł z miasta. Było to bardzo dziwne wydarzenie, gdyż nie słyszano o Rycerzu Śmierci, który wirował po polu walki tak samo dobrze, jak znał Magię Śmierci. I tym wsławił się Tennover. Po 20 latach szukał kogoś, kto mógłby nauczyć go dodatkowej magii. Początkowo miała to być magia Szaleństwa, ale jego nauczyciel uznał, że sam Prasar jest już wystarczająco szalony. Nauczył go więc Magii Powietrza, która to pozwoliła mu na większą kontrolę walki, oraz pasowała do odmiennego stylu Drowa. Aktualnie przesiaduje w Zamku, gdzie szkoli żółtodziobów w walce mieczami, lub sam trenuje pod okiem Mistrzów w tych dziedzinach.
Pomysł modyfikacji Pancerza
Zbroja to zbroja. Ma pilnować, by jej nosiciel nie zginął za szybko. Jednak, by lepiej chroniła, musi ograniczać mobilność. Tennover bardzo tego nie lubił. W tym samym czasie, kiedy uczył się Magii Śmierci, testował różne wersje tego pancerza, aż stworzył swój aktualny typ. Zmodyfikowany pancerz bardzo mu odpowiadał, dzięki czemu ograniczył się już tylko i wyłącznie do pomniejszych usprawnień.
Wojownik miecza
Jeszcze zanim dołączył do Rycerzy Śmierci prowadził spokojne życie pod okiem swojego nieżyjącego już brata‐Oficera wojsk Drowów. Codziennie był szkolony przez brata i jego kolegów, dzięki czemu osiągnął bardzo wysoki poziom walki. Po dołączeniu do Rycerzy usprawnił to, co już umiał. Nadal dąży do idealnej walki.
Umiejętności Jest szybki i zręczny, jest poligotą, traceur łączący parkour z freerunem. Mag Śmierci w stopniu wysokim, Mag Powietrza w stopniu średnim. Świetny, prawie doskonały wojownik broni krótkiej siecznej (czyli mieczy).
Wady Nie jest zbyt silny, słaba znajomość pływania, nie obsługuje ani kuszy, ani łuku. Brzydzi się posługiwaniem jakąkolwiek inną bronią, niż miecz czy sztylet. Wyuczona wrogość do krasnoludów, co może wpłynąc na przebieg misji, lub samodzielne zmienienie głównego celu.
Specyfikacje Lekki dziwak wśród Rycerzy Śmierci.
Zawód Rycerz Śmierci
Ekwipunek To, co na poniższym obrazku. Dodatkowo trzeba rzec, że zmodyfikował swój pancerz w ten sposób, że nie ogranicza zręczności i szybkości osoby, która go nosi. Bez negatywnych wpływów na obronę.
Wygląd/UbranieTak się to robi
-
-
Hadesares
‐Imię: Wiesław
‐Nazwisko: brak
‐Rasa: krasnolud
‐Pseudonim: wiesio
‐Charakter: spokojny i normalny
‐Wiek:3579
‐Towarzysz:
‐Majątek: brak
‐Nieruchomości: wulkan
‐Historia: od setek lat tworzy potężne bronie dla bogów i śmiertelników
‐Umiejętności: Wykuwanie potężnych broni, posiada artefakt‐ młot hefajstosa
‐Wady: atakowanie
‐Specyfikacje: choroba‐ światło dzienne/ przez to że pracuje w ciemnym wulkanie przez setki lat nie nawidzi światła
‐Zawód: kowal bogów
‐Ekwipunek:
młot hefajstosa‐artefakt
zbroja krasnoludzka ze niebianskiego spiżu
hełm‐Wygląd:
blizna na twarzy po bitwie
Brązowe włosy
gruby
umięśniony
NiskiPisz gdy chcesz jakąś potężną broń, chętnie wykonam
-
-
Konto usunięte
Imię: Seweryn Septus
Nazwisko: Argentio
Rasa: Ta najnudniejsza pod Słońcem ‐ Człowiek
Pseudonim: [Brak]
Charakter: [W grze]
Wiek: Moje magiczne 21
Towarzysz: Mysz, która się do niego przypałętała i odejść zbytnio nie zamierza
Majątek + nieruchomości: [Brak]
Historia: Dość typowe dzieciństwo w mieście. Rodzina utrzymywała się z handlu i posłała Septusa na nauki w miejscowej akademii. Dziecko szybko zdobywało wiedzę ku uciesze rodziny i belfrów. Pobierało nauki z zakresu matematyki, fizyki, astronomii, a także magii, precyzując ‐ pyromancji. Na jego niekoniecznie szczęście zetknął się z magią śmierci która go wyjątkowo zaintrygowała. Koniec końców jego nauczyciel magii dowiedział się o tym i dał mu godzinę na opuszczenie murów miasta.
Umiejętności:
@Znajomości magii ognia na poziomie bliskim zaawansowanego
@Znajomość magii śmierci na poziomie podstawowym
@Dobra znajomość arytmetyki, algebry, fizyki i astronomii
@Komunikatywna znajomość języka krasnoludzkiego
@Potrafi pisać oraz czytać
Wady:
%Wrzucenie jakichś roślin do wrzątku na kilka minut to chyba jeszcze nie jest zaawansowane gotowanie
%Walka bronią białą? “Niezbyt” mu to wychodzi
%Podobnie łuki i kusze ‐ choć z kuszami jest trochę lepiej
Specyfikacje: [Brak]
Zawód: Uciekinier z miasta to dobre określenie? Czy może raczej powinienem napisać “Były student”?
Ekwipunek: Własnoręcznie wykonany kaganek pyromancji (oceniony na stopień “dobry” swoją drogą), studenckie szaty, żelazny nóż, sakiewka, a w niej 23 szt. złota, tobołek, a w nim:
‐Ćwierć bochna chleba
‐Bukłak z winem podłej jakości
‐Pióro gęsie
‐kałamarz do 1/8 wypełniony czarnym inkaustem, zakorkowany
‐Księga “Pyromancja zaawansowana” dot. magii ognia na poziomie zaawansowanym
‐Kilka luźnych kawałków pergaminu z uwagami dot. magii śmierci
Wygląd:
Uwagi dot. wyglądu: Włosy sięgają za kołnierz, ręce to efekt użytego czaru
Ubranie: Tak jak na obrazie -
-
-
-
-
-
-
-
-
maxmaxi123
Źle się będę czuł z naciąganym akceptem, więc zmniejszyłem mu znajomość na podstawy oraz wepchnąłem przebłyski silniejszych zaklęć(Może się nie zachować w jego pamięci taki przebłysk), oraz dodałem do specyfikacji chęć wstąpienia do jakiejś dobrej organizacji.
Możesz polecić jakieś miasto portowe? Ewentualnie jakiś stateczek?
-
-
-
-
-
Vader0PL
ImięOzel
Nazwisko Golton
Rasa Człowiek
Pseudonim Ślepiec
Charakter Zobaczymy
Wiek 47 lat
Towarzysz Aktualnie brak
Majątek + nieruchomości 2 tyś. sztuk złota
Historia Ozel od urodzenia był człowiekiem ślepym. Nie przeszkadzało mu to w nauce walki kosturem, czy opanowaniu dwóch dziedzin magii. W wieku 42 lat otrzymał od nieznajomego kilka amuletów, które miały podobno pomóc mu widzieć. Okazało się, że amulety tworzą sztuczne oczy, zastępujące normalny wzrok. Inni by to wykorzystali, żeby mieć oczy za plecami, jednak Golton miał inne potrzeby. Jeden z amuletów nosi na środku swojej opaski na oczy, dwa na ramionach, a trzecie na plecach. Piąty, ostatni, schował sobie na zapas.
UmiejętnościJest ślepy, przez co rozwinęły się w nim wszystkie inne zmysły. Wroga można oślepić, amuletów nie. Umie walczyć swoją bronią. Zaawansowany Mag Fal Cieplnych, podstawowy Mag Leczenia.
Wady Ślepiec, amulety pomagają mu sztucznie widzieć, ale i tak nie może strzelać z kuszy i łuku, jeździć konno, czy pływać. Amulety z dziwnej przyczyny nie działają pod wodą.
SpecyfikacjeJest ślepy
Zawód Aktualnie brak, jednakże szuka frakcji, która przyjęłaby go w swoje szeregi.
Ekwipunek Plecak z zapasem jedzenia i wody, ta broń:.
Te amulety:
Wygląd/Ubranie -