Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
Taczkajestfajna
Imię: Bredan.
Nazwisko: Van Dijk.
Rasa: Człowiek.
Pseudonim: Nie posiada.
Charakter: W grze.
Wiek: 44 lata.
Towarzysz:
Dobrys Middlepie. ‐ Krasnolud, odkrywca i bliski znajomy Bredana.
Samuel Enigma ‐ Zmiennokształtny, którego Bredan poznał kilka lat temu. Oddał wiele swoich artefaktów do Ligi Odkrywców.
Majątek + nieruchomości: 1500 złotych monet, dosyć duży dom w Gilgasz. (siedziba Ligi Odkrywców.)
Historia:
Bredan jest przedstawicielem bogatego rodu Van Dijk. Już od małego wpajał wiedzę o alchemii oraz wynalazkach. Jego ojciec był alchemikiem. Kiedy miał 13 lat, rodzice wysłali go do jednej z lepszych akademii w mieście. Tam chłopak osiągał dobre wyniki i dostawał nagrody za naukę. Poznał też krasnoluda o imieniu Dobrys.
Po kilku latach Bredan wreszcie ukończył akademię i wraz z Dobrysem wykupili sobie wielki dom, w którym postanowili pogłębiać swoją wiedzę. Przez te lata nic w ich życiu się nie zmieniało, dopóki nie przyszedł do nich niejaki Samuel Enigma. Posiadał kilka ciekawych artefaktów, które po kilku rozmowach postanowił oddać je dwójce wynalazców, pod warunkiem, że pozwolą mu mieszkać w ich domu.
Bredan oraz Dobrys razem założyli Ligę Odkrywców. Każdy może się tam podzielić swoim odkryciem lub znaleziskiem. W siedzibie Ligi Odkrywców znajduje się także Hala Odkrywców, gdzie będą odbywać się wystawy wielu ciekawych odkryć.
Bredan nauczył się szermierki oraz strzelania z kuszy, aby w przyszłości zwiedzać Verden. Ponoć zbiera drużynę, z którą wypłynie na Archipelag Sztormu, aby opisać jej faunę, florę i zdobyć ciekawe przedmioty.
Umiejętności:
‐Genialny wynalazca,
‐Dobrze strzela z kuszy,
‐Alchemia na poziomie mistrzowskim.
Wady:
‐Nie potrafi walczyć brońmi dwuręcznymi oraz obuchowymi.
‐Słaby fizycznie,
‐Ma słabą kondycję.
Specyfikacje: Brak.
Zawód: Wynalazca, alchemik.
Ekwipunek:
‐Mechaniczna kusza stworzona przez Bredana. Ma zwiększoną siłę wystrzału i wystrzeliwuje dwa bełty na raz.
‐Torba na rzeczy, które mogą się przydać oraz prowiant,
‐Jednoręczny miecz ze srebra,
‐Kołczan na bełty.
Ubranie:
Koszula ze zdobieniami, spodnie, czarne, także zdobione oraz wysokie, skórzane buty. -
Kuba1001
Niby pięknie, jedno mi tu nie pasuje: Argent. Teraz rządzą tam Krzyżowcy, a że z nich tacy rasiści i ksenofoby, to pewnie ścięliby Ci łeb za samo sympatyzowanie z Krasnoludem, za trzymanie w domu Zmiennokształtnego to mógłbyś się modlić o ścięcie łba. Także dobrze byłoby zmienić miejscówkę. To raz.
A dwa, to że niezbyt pasuje mi ta organizacja. Albo inaczej: Pasuje mi, ale jakby była dopiero w powijakach, jakby dopiero się rozwijała. -
-
-
-
SztykMolodiets
Imię: Jot
Nazwisko: Aikhjartsson
Rasa: Człowiek ‐ Nord
Pseudonim: Hunter
Charakter: W grze
Wiek: 28 lat
Towarzysz: Brak
Majątek + nieruchomości: 500 szt. Złota, Chata na skraju lasu w okolicy jakiegoś miasta
Historia: Jego ojciec podobno był słynnym i wspaniałym wojownikiem, ale nigdy go nie poznał. Był dzieckiem ulicy. Od najmłodszych lat trenował sztukę kamuflażu, skradania się i złodziejstwa. Dzięki temu udawało mu się przeżyć. W wieku 20 lat był najlepszym złodziejem w mieście, ale wpadł w kłopoty. Musiał uciec z miasta, w którym się wychował. Był ścigany przez prawo i złoczyńców. Resztę życia spędził w taki sam sposób ‐ kradł, zabijał, przyjmował zlecenia ‐ ale tułając się po świecie.
Umiejętności: + Jest bardzo dobry w złodziejstwie ‐ w kradzieżach kieszonkowych i każdych innych.
- Bardzo dobrze włamuje się, otwiera zamki itp.
- Umie walczyć lepiej niż przeciętny człowiek bronią jednoręczną. Zwłaszcza tą lżejszą a nożami bardzo dobrze.
- Umie dobrze walczyć wręcz.
- Ma dobry refleks, jest zwinny, dobry w akrobatyce.
- Jest bardzo dobry w skradaniu się i kamuflażu.
- Jest dobry w broni rzucanej.
- Umie dobrze pływać.
- Inteligentny.
- Dość silny.
- Odporny na mróz.
Wady: ‐ Jest słaby w użytkowaniu ciężkiej dwurecznej broni jak np. Miecze dwuręczne, topory dwuręczne, dwuręczne młoty bojowe.
‐ Jest słaby w walce bronią drzewcową.
‐ Źle mu idzie walka w ciężkim pancerzu.
‐ Nie zna żadnej magii.
‐ Nie zna się na wytwarzaniu eliksirów.
‐ Nie umie jeździć konno
‐ Nie umie robić sernika.Specyfikacje: Brak.
Zawód: Złodziej / Skrytobójca
Ekwipunek: Lekko zużyta skórzana zbroja, Ciche norskie buty, Maska ninja, Sztylet, 9 noży do rzucania ( takie raczej mniejsze ), 50 złota, woda, zapas jedzenia, bandaże, fiolka z trucizną.
Wygląd: Krótkie, czarne włosy, niezbyt długa, czarna broda z warkoczami, błękitne oczy. Wzrost i gabaryty nniej więcej przeciętnego człowieka ( dość szczupły, trochę bardziej niż średnio umięśniony. ).
Ubranie: Pierwsze trzy rzeczy z ekwipunku + lekka ciemna szata na wierzchu.
-
-
opliko95
SztykMolodiets pisze:+ Umie walczyć lepiej niż przeciętny człowiek bronią jednoręczną. Zwłaszcza tą lżejszą a nożami bardzo dobrze.
Wydaje mi się, że przeciętny człowiek nie potrafi w ogóle walczyć bronią jednoręczną. Więc jakiekolwiek umiejętności z tym związane są lepsze niż przeciętne…
No chyba, że w świecie pbf większość (czyli chłopi) potrafi walczyć… W co bardzo wątpię. -
Kuba1001
Zacznijmy od tego, że krzyżówka Norda i Szarego Krasnoluda jest niemożliwa, gdyż przedstawiciele tej drugiej rasy żyją pod ziemią, a ci z powierzchni (w tym Nordowie) nic o nich jeszcze nie wiedzą. Idąc dalej, przydałoby się określić obok jakiego miasta dokładnie jest ta jego chata. Poza tym wady nie równoważą zalet.
-
SztykMolodiets
Kuba1001 pisze:Zacznijmy od tego, że krzyżówka Norda i Szarego Krasnoluda jest niemożliwa, gdyż przedstawiciele tej drugiej rasy żyją pod ziemią, a ci z powierzchni (w tym Nordowie) nic o nich jeszcze nie wiedzą. Idąc dalej, przydałoby się określić obok jakiego miasta dokładnie jest ta jego chata. Poza tym wady nie równoważą zalet.
Noszkur…
Usunąłem trochę wad. Chyba dalej się nie równoważą ald nie ma żadnych magicznych przedmiotów, zamków, dość bidny jest i nie umie jeździć konno nawet…
Może być czy dalej edytować?
PS
A co do tego miasta to nie znam się na geografii tych krain. Wszedłem w temat z mapami ale wyświetlała się tylko jedna. Ta na drugiej stronie i nie było na niej miast. Także średnio wiem gdzie dokładnje toto umieścić i czy tam wgl bedzie las.
-
-
-