Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.3k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2735

    avatar Ether Ether

    Done

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2736

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Opisz lepiej tę walkę wręcz, a najlepiej to rozdziel pomiędzy walkę wręcz, czyli pięściami, stopami i tak dalej, a walkę bronią białą wszelkiej maści. Możesz tam wpisać jakiś losowy uniwersytet czy akademię, ewentualnie elitarną Cesarską Akademię Nauk, ale to jest tak prestiżowe, że bardziej się nie da. No i chciałbym poznać imię tego Krasnoluda, choć może być w grze. Poza tym wady nie równoważą zalet i jest coś młody jak po takim kształceniu się, dodaj mu kilka lat.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2737

        avatar Ether Ether

        Maybe now?
        Poprawiłem jeszcze towarzyszy.

        Kiedy czytasz stare KP i widzisz, że przechodziły postacie z dwiema wadami z czego jedną była naiwność albo brak węchu…

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2738

          avatar bulorwas bulorwas

          Węch jest w ch*j ważny. Znaczy, jedna z moich postaci często z niego korzysta (Wilkołaki masterrace)

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2739

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Ciii… Zaakceptowane.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2740

              avatar Ether Ether

              Egh… już nie znajdę, ale to było powiązane z historią, że kiedyś kwas mu wypalił czy coś.
              Więc… chyba u niego nie był zbyt ważny… 😉

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2741

                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                Imię: Haramatana

                Nazwisko: Kirke

                Rasa: Driada

                Pseudonim: Hundrimkruht (w mowie entów, bardzo skomplikowanej do tłumaczenia znaczy to mniej więcej “dzika matka niosąca pomoc” )

                Charakter: W grze

                Wiek: 180 (trochę strzelam, odpowiednik ludzkich 65)

                Towarzysz: Ent‐dom Karathas
                Hurmund ‐ Dzik wierzchowy
                Karaf ‐ Niedźwiedź wzmocniony magią natury
                Kulen‐ wiewiórka wspomagana magią natury
                Tarmos‐ słowik wspomagany magią natury

                Nimfy z którymi broni osady
                4 Driady
                8 Hamadriad
                11 Borowin
                2 Wiły
                4 Rusałki
                3 Brzegunny
                1 Baginka
                2 Meluzyny
                1 Dziwożona
                1 Najada
                9 Piżm
                2 Seluny
                3 Pieczarki
                1 Błyska

                Majątek + nieruchomości:
                Bez złota.
                Mały dom w posplatanych magicznie gałęziach korony starego enta Karathasa.
                Srebrny diadem ze szmaragdami ‐ prezent od ojca

                Historia:

                Umiejętności:
                Magia natury na poziomie mistrzowskim
                Zna język entów i ma z nimi dobre relacje
                Jako tako strzelać z łuku

                Wady:

                Specyfikacje: Ma kilka blizn po poparzeniach na ramionach, ukrytych w tatuarzach

                Zawód:Strażniczka lasu czy tam druidka. Dawniej uzdrowicielka

                Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
                Wygląd :image
                Ubranie: Zielona szata pozwalająca na wygodne poruszanie się po lesie i ułatwiająca maskowanie
                WIP

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2742

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Niby WIP, ale ja od razu mówię, że chciałbym wiedzieć, co ten pseudonim w języku Entów oznacza. Zmniejsz też liczbę nimf no i w finalnej wersji powinien być inny zawód, chyba że to celowo…

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2743

                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                    Nic

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2744

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Magię Ognia i sypianie z Wampirami śmiało jej wpisuj do Karty :V

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2745

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Na początek to zmień tego słonia na coś mniejszego, nie musi być koniecznie koń, ale jednak coś, co służy za transport, a nie (nie)żywy taran. Jeśli chcesz mieć tak rozwiniętą Magię Ognia to wywal Magię Lawy, a i z tej Magii Ognia usuń to tworzenie latanie i osłab ten dziki ogień.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2746

                          avatar Konto usunięte Konto usunięte

                          Poprawki naniesione.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2747

                            avatar Konto usunięte Konto usunięte

                            Znalazłem moją starą kartę.
                            Imię Trebusz
                            Nazwisko ‐
                            Rasa Machina
                            Pseudonim ‐
                            Charakter W grze
                            Wiek 3 lata
                            Towarzysz ‐
                            Majątek + nieruchomości ‐
                            Historia W grze
                            Umiejętności Może miotać kamieniami
                            Wady Nie może się sam ruszać
                            Specyfikacje Jest z drewna
                            Zawód Wsparcie artyleryjskie
                            Ekwipunek/Wygląd/Ubranie
                            image

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2748

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Zaakceptowane. Temat z siedzibą Kolektywu dodam dziś później lub jutro.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2749

                                avatar Vader0PL Vader0PL

                                Owca, mordo. Lądujesz w Kolektywie!

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2750

                                  avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                  Żebym jeszcze wiedział co to jest. Gram bez przeczytanych najważniejszych tematów, wszystkiego co potrzebne dowiedziałem się jak prawdziwy gejmer, podczas plejzu i pytając Kuby.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2751

                                    avatar Radiotelegrafista Radiotelegrafista

                                    ^
                                    Same

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2752

                                      avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                      A tak pół‐serio wzór trebusza jest mi potrzebny do samurajsa i driady.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2753

                                        avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                        Od kiedy w Elarid są samurajowie?

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2754

                                          avatar Vader0PL Vader0PL

                                          Imię Amnesia
                                          Nazwisko Kelobi
                                          Rasa Człowiek
                                          Pseudonim Amy
                                          Charakter W grze
                                          Wiek 21 lat
                                          Towarzysz Dwójka przyjaciół:
                                          Ebenzy Mugbil ‐ Elf ‐ Mag Leczenia, stary przyjaciel rodziny, również najemnik.
                                          Lulin Ryttor ‐ Czarodziejka Ognia, człowiek, przyjacielka “od małego” Amnesi, też najemnik.
                                          Majątek + nieruchomości 357 złotych monet
                                          Historia Amnesia Kelobi ‐ córka bogatego mieszczanina Bena Kelobiego, to nadal młoda dziewczyna, która ruszyła w ślady ojca ‐ została najemnikiem, by w ten sposób dorobić się majątku. Dlatego też, gdy skończyła osiemnaście lat, to została przyjęta na naukę do Mugbila, wraz ze swoją przyjaciółką Lulin. Swoje umiejętności zawdzięcza matce, której udało się namówić ojca, żeby ten sypnął złota na naukę w mieście Zefirów. Tam też spędziła dzieciństwo, czasami tylko wracając do domu podczas przerw w nauce. W wolnym czasie jednak uczyła się rzeczy, których wymagał od niej ojciec ‐ walki. Chociaż jej ojciec preferował uderzanie z wyższej pozycji cięższym sprzętem, to ona wybrała inny styl ‐ sztylety i kusza. Lekki, bardziej odpowiadający kobiecie. Swój talent muzyczny odkryła przypadkiem, podczas jednej z zabaw studenckich, gdzie to została poproszona o zagranie jakiegoś utworu. A to się udało, przez co zapisała się na zajęcia dodatkowe ‐ z muzyki ‐ gdzie zdobyłą najwyższe oceny z grupy. Obecnie jednak, jak to najemnik, podróżuje gdzieś, gdzie będzie mogła zarobić trochę złota. Ciężko tak właściwie określić, gdzie będzie i co będzie robiła. Mugbil do tej pory wybierał różne nietypowe miejsca, trzymając się oczywiście z dala od wielkich miast i ryzykownych zadań. Uznał, że nie czas na najgroźniejsze (a przy okazji najlepiej płatne) zadania, dopóki jego uczennice nie będą samodzielne. Ciężko jest być jednak samodzielnym, gdy jest się stale pod czujnym okiem Elfa.
                                          Umiejętności Podstawowa Magia Przypraw, Zaawansowana Magia Dusz, średnie umiejętności walki bronią krótką, umie strzelać z kuszy, potrafi pięknie grać na lutni ‐ w tym jest prawie mistrzynią.
                                          Wady Jazda konno odpada, nie umie walczyć inną bronią, ani strzelać z łuku. Ze względu na jej siłę odpadają cięższe pancerze, a ona sama jest nadal uczennicą, więc jest w pewnym sensie ograniczona przez Mugbila.
                                          Specyfikacje Boi się koni. O ile przebywanie w okolicy tych stworzeń jej nie denerwuje, to perspektywa jazdy na nich już tak.
                                          Zawód Najemnik
                                          Ekwipunek To, co na obrazku + torba z zapasem żywności i wody pitnej na tydzień podróży, mapa, kompas, dodatkowy sztylet, kordelas
                                          Wygląd/Ubranie
                                          image

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy