Karta Postaci
-
-
-
-
Konto usunięte
Imię: Voss
Nazwisko: Barlow
Rasa:Wampir (Chowa oznaki pod kapturem)
Charakter: Tajemniczy , gburowaty , cyniczny , poważny , podejrzliwy , okrutny , kleptoman , sprytny
Wiek: 300
Towarzysz: Czarny koń z czerwonym jarzącymi się ślepiami którego Barlow nazwał cienistym (Nie jest magiczny)
Majątek: Jaskinia koło Minteled gdzie ukrywa 3500 sztuk złota 500 przy sobie w sakiewce
Historia: Dzieciństwo tej postaci nie było szczęśliwe urodził się w patologicznej rodzinie torturowany przez ojca. Wykorzystywany do kradzieży przez matkę pod groźbą zamknięcia w piwnicy pełnej szczurów.Wszystkie jego wspomnienia doprowadziły go do nienawiści do innych i chęci izolacji od społeczeństwa W wieku 15 lat późnym wieczorem spotkał on tajemniczą postać która zaproponowała mu umowę przyjęcie błogosławieństwa i praktyki w skrytobójstwie w zamian za łyk krwi z jego szyi. Chłopak zgodził się. I tak przez 75 lat już jako wampir trenował się w skrytobójstwie , alchemii , dyplomacji , technice ukrywania się i jeździe konnej pod okiem swojego mistrza i jego jedynego przyjaciela Vladimira wampira starszego. W wieku 17 lat Voss w pobliskiej wsi znalazł maga korzystającego z magi dobra .Spróbował się zakraść od tyłu ale mag użył magi tarczy która go uchroniła mag użył magi dymu i uciekł Po tym spotkaniu Voss stwierdził że magia dobra jest bezużyteczna i postanowił zlikwidować tego maga . Później okazało się że tym Magiem był inkwizytor Liqid. Voss w wieku 70 lat dostał w prezencie od Vladimira Czarnego konia z czerwonymi jarzącymi się oczami którego Voss nazwał Cienistym a w wieku 90 lat opuścił dwór Vladimira. Zaczął pracę jako skrytobójca zleceń wypełnił około 500 lecz wiadomo tylko o kilku jego zleceniach jak np. Zabójstwo jednego ważniejszego króla z mniejszego państewka koło imperium Verden. Wykorzystał wymiotnika czarciego i zmusił tego ów króla do skorzystania z łazienki gdzie go zasztyletował. Innym razem miał zlecenie na alchemika. Voss wrzucił do kadzi granat alchemiczny który wybuchł kiedy alchemik spróbował przyrządzić Vitroz. A jeśli chodzi Vladimira nadal żyje a Voss co kilka lat odwiedza go w jego posiadłości.
Umiejętności:
‐Mistrzowskie umiejętności alchemiczne
‐Mistrz przebrań i podszywania się pod ludzi
‐Włada dobrze łukami kompozytowymi i małymi kuszami
‐Potrafi władać dość dobrze sztyletem
‐Zwinny
‐Umiejętność jazdy na koniu
‐Podstawowe umiejętności magi mroku
Wady:
‐Nie umie walczyć w zwarciu
‐Bałaganiarz
‐Słabość do alkoholi
‐Nie umie władać buławami , toporami , włóczniami .Wyrafinowanie wśród wyboru broni jest u niego bardzo wysokie brzydzi się toporami , buławami i włóczniami sądzi że to kawałki metalu postawiony na długich kijach nic porządnego.
‐Śmieje się w prost z ludzi korzystających z magi dobra. Jest to magia według jego pełna bezużytecznych umiejętności których nigdy nie użyje .
‐Śmiertelny wróg : Inkwizytor Liqid
‐Lubi mieć wrogów
‐Sadysta uwielbia patrzeć na czyjąś śmierć
‐Zbiera pamiątki z miejsca zbrodni
‐Izoluje się od ludzi
‐Paranoicznie się boi otrucia sprawdza każdą potrawę która nie była zrobiona przez jego samego
Specyfkiacje:
‐Samotnik
‐Blada skóra
‐Czerwone tęczówki
‐Czarne włosy
Zawód: Samodzielny skrytobójca na usługi nie pracuje dla Zatrutych Ostrzy
Ekwipunek:
‐Mała kusza z 15 bełtami
‐Lina z hakiem
‐Dwa sztylety nie zaklęte
‐Łuk kompozytowy z 15 strzałami w kołczanie
‐Chlebaki wypełnione 100 sucharami
‐3 Bukłaki zapełnione wodą
‐Strój z kapturem skórzany
‐3500 sztuk złota ukryte w jego jaskini 500 w jego sakiewce
Wygląd:
Ubranie:
-
Kuba1001
Rasa musi być podana bez żadnego zająknięcia, bo Ty, jako autor postaci, musisz ją znać, a także i ja, jako Mistrz Gry, również muszę. To, że postronni nie są tego pewni możesz opisać później i wypisać potencjalne rasy widoczne dla innych postaci lub NPC.
Koń jest w jakimkolwiek stopniu magiczny albo wyjątkowy, czy ogranicza się to tylko do wyglądu oczu?
Wiek ma być podany konkretnie, uwaga taka sama, jak odnośnie rasy.
Możesz mieć maksymalnie cztery tysiące sztuk złota.
Chciałbym wygląd bez maski.
Czym dokładnie jest ten "Samozapełniający się pojemnik na składniki alchemiczne "?
Napisz w jakim stopniu opanował Alchemię (podstawy, zaawansowany, mistrzowski lub coś w ten deseń).
Większość wad jest albo elementami charakteru (a więc nie wadami, jak na przykład arogancja czy bycie gburem), a inne są po prostu wyjęte z czapy jak to o Magii Dobra. Tak czy inaczej, masz to poprawić i dodać kilka konkretnych oraz porządnych wad, aby równoważyły zalety.
Historia jest, za przeproszeniem, do dupy, bo nie tylko za krótka, ale zmontowana nie tak jak trzeba… Podobnie jak w wypadku wieku i rasy, Ty wiesz o tej postaci wszystko, tak jak i ja muszę to wiedzieć, więc oczekuję długiej historii od narodzin, przez dzieciństwo, zdobywanie umiejętności, dalsze życie i wszystko inne do chwili obecnej. Sam wątek z zabójstwem może jak najbardziej zostać, ale musisz go zmodyfikować: Albo zmieniasz na zabójstwo jakiegoś ważnego szlachcica i nie robisz nic w kwestii przedziału wiekowego, albo podwyższasz sobie wiek o kilkaset lat, aby historia się zgadzała, bo z obecnym wiekiem byłby zwyczajnie za młody na taką akcję.
Daj znać, gdy poprawisz. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Konto usunięte
Według mnie to są dobre zalety
Mistrz przebrań ‐ łatwe ukrywanie się
Alchemia ‐ dla skrytobójcy podstawa
Władanie kuszą , łukiem i sztyletem ‐ nie muszę mówić po co
Zwinność ‐ znowu nie muszę mówić po co
Umiejętność jazdy na koniu ‐ po co mu koń jeśli nie umie jeździć
Podstawowe umiejętności magi mroku ‐ lepsze ukrywanie się -
-
-
-
-