Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #3083

    avatar Blawoj Blawoj

    Już, daj gdzieś posta zaczynającego bo nie ogarniam ilości tych wszystkich tematów

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #3084

      avatar maxmaxi123 maxmaxi123

      Axer i Hunder to miasta krasnoludzkie, jakby co.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #3085

        avatar Kuba1001 Kuba1001

        A ja nie daję postów startowych, jakby co.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #3086

          avatar ninja618 ninja618

          Imię: Tyronus.
          Nazwisko: Brak.
          Rasa: Mroczny Elf.
          Pseudonim: Ostrze Śmierci.
          Charakter:
          ‐ W grze.
          Wiek: 343 lata.
          Towarzysz: Brak.
          Majątek + nieruchomości: 500 sztuk złota.
          Historia: Tyronus urodził się w górach, w malutkim obozie, jego matka była zwykłą kuwą za to ojciec był upadłym szermierzem, który miał po sobą sporą grupę Mrocznych Elfów. . Na początku ojciec nie przejął się tym, że zapłodnił kuwę, lecz potem zaczął myśleć o chłopaku jak o inwestycji. Gdy dzieciak miał pięć lat, Xardas, jego ojciec wziął go do siebie. Niewolnicy Xardasa, najlepsi wojownicy i magowie uczyli młodego chłopaka wszystkiego co sami umieli. Szybko zrozumiano, że Tyronus ma zadatki na świetnego zabójcę. I tak się stało, zakończył naukę kończąc dwieście lat. Jednak Mrocznemu Elfowi nie widziało się walczyć za swego ojca. Oj nie. Używając wszystkich swych sił zabił swego ojca i połowę jego armii, nie tylko swoim ostrzem ale i sprytem i złem wrodzonym. Ci, którzy przeżyli jego zdradę nazwali go Ostrzem Śmierci. W wieku trzystu lat chłopak wyszedł z gór, wprost do lasów, lecz od razu po tym został złapany przez ludzi, trzymali go jako jeńca. Tyronus wiedział, że ma mało czasu zanim go zabiją. Pewnej mroźnej nocy, gdy córka jednego ze sług starszyzny ludzi w obozie przyszła podać mu strawę ten pochwycił ją. Ojciec córki poprosił starszych aby go puścili, błagał ich a Ci się zgodzili. Jednak nie było dla ludzi szczęśliwego zakończenia. Gdy Ostrze był już poza ich zasięgiem, zabił dziewczynę i wysmarował jej krwią wszystkie drzewa. To zdarzenie przez niektórych nazwane zostało Krwawą Zemstą. Teraz Tyronus podróżuje, zawsze milczący, zawsze nieufny i gotowy zabić aby przeżyć.
          Umiejętności:
          ‐ Walka bronią białą taką jak: Sejmitar, miecze krótkie.
          ‐ Rzucanie bronią miotaną,
          ‐ Skradanie się jak i cichy krok,
          ‐Mistrzowska magia Śmierc,
          ‐ Parkour,
          ‐ Otwieranie zamków.
          Wady:
          ‐ Ślepy na lewe oko,
          ‐ Nie potrafi strzelać z łuków,
          ‐ Schizofrenia,
          ‐ Szybko chwyta za broń, przez co nie raz musiał uciekać z jakiegoś miejsca pozostawiając za sobą stosy trupów.
          Specyfikacje: Brak.
          Zawód: Najemnik/Płatny zabójca.
          Ekwipunek:
          ‐ Dwa krótkie miecze: image
          ‐ Sześć noży do rzucania:
          image
          ‐ Dwa bukłaki wody,
          ‐ Bochen chleba,
          ‐ Pęto kiełbasy.
          Wygląd: image
          Ubranie: image

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #3087

            avatar FreddyBoy FreddyBoy

            Dodałem typ magii jakim się posługuje i zauważyłem że mroczne elfy posługują się jatagenami a nie sztyletami ‐ zmieniłem i zmieniłem to że ma konia na wielkiego jaszczura o któryh jest mowa a informacji o mrocznych elfach.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #3088

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              Freddy:
              Znaj łaskę pana: Zaakceptowane.
              Ninja:
              Historia nie ma najmniejszego sensu, bo Wysokich Elfów tu nie ma, a Drowy żyją na powierzchni o wiele dłużej, niż Twoja postać. Poza tym sama wizja japońskiego ninja mi nie leży, bardziej pasowałby strój i ekwipunek zwykłego skrytobójcy Mrocznych Elfów.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #3089

                avatar ninja618 ninja618

                Już Kuba

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #3090

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Miecze dwuręczne do wywalenia, jesteś Mrocznym Elfem, a nie Orkiem lub chociaż człowiekiem, nie tylko inna filozofia użycia broni, ale przede wszystkim inna budowa ciała.
                  Dopiero teraz zacząłem się też zastanawiać, czemu córka jakiejś szychy dawała mu żarcie, skoro mógł to zrobić dowolny sługus?

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #3091

                    avatar ninja618 ninja618

                    ‐.‐
                    W ekwipunku są dwa krótkie miecze. Krótkie. A z tą córką poprawię.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #3092

                      avatar ninja618 ninja618

                      Dobra, poje**ło mi się. Teraz się skapłem, że w umiejętnościach są miecze dwuręczne. Skasowałem.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #3093

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Niech będzie, akceptejszyn.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #3094

                          avatar ninja618 ninja618

                          Dzięki Kubuś.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #3095

                            avatar maxmaxi123 maxmaxi123

                            Imię: Eddemer

                            Nazwisko: Waliskos

                            Rasa: Wąpierz

                            Pseudonim: Farmer. A to dlatego, że ma pod sobą dwie farmy i pokaźną ilość ludzi w lochach. Ewentualnie Łowca.

                            Charakter: W grze

                            Wiek: 450 lat

                            Towarzysz: kuń, dwa Upiory, jeden niedźwiedź, pięć wilków, dziesięć psów i czterdzieści Szkieletów, Krwisty Ptak imieniem Keth.

                            Majątek + nieruchomości: Zamczysko na granicy Nirgaldu a Mrocznego Królestwa i 4 000 złota, z czego wszystko ma w kufrze w sypialni.

                            Historia: Eddemer urodził się w rodzinie, która była… rasistowska. I tak też został wychowany. Żył w rasowo czystej niewielkiej wiosce, jako dziecko lokalnego sołtysa. Było go nawet stać na edukację syna! Niestety, w szkole znajdowały się też dzieci innych ras, przez co Edd (huehue) miał nieraz problemy w szkole. Ostatecznie jednak ukończył szkołę. Zaraz po tym, zaczął zarabiać w Gilgasz jako kupiec. Nieźle mu to szło, mimo że obsługiwał tylko ludzi, a z innych, jak już, to podciągał cenę.
                            Wszystko byłoby pięknie i najpewniej trwałoby tak do dziś, gdyby nie pewien incydent, a mianowicie napad na sklep! Był w sumie gotowy na napady, szkolił się prywatnie w walce mieczem na takie okoliczności. Szkoda tylko, że zginął od napastnika. A żeby było zabawniej, był nim goblin‐ rasa, którą miał za zwierzęta i nie wierzył w to, że mogą być jakkolwiek sprytni. Może dlatego przegrał? Bo zlekceważył przeciwnika? Nic bardziej mylnego, mistrz uczył go, żeby nie podchodzić tak do wroga, nie ważne jak słaby się wydaje. Został raz zraniony w walce i to wystarczyło, gdyż sztylet przeciwnika był zatruty. Tak, zginął od rasy, którą ma za podgatunek. Na szczęście dla niego, w sklepie był też nowy pracownik, który szybko po tym przepędził goblina(Właściwie sam uciekł, kiedy przybyło wsparcie). Jak się chwilę potem okazało, był on wampirem, który nie mógł pogodzić się ze swoim losem i za pomocą magii iluzji, miał inny wygląd. Na polecenie umierającego Eddemera, zamienił go w krwiopijcę.
                            Waliskosowi nie przeszkadzało nowe życie, szybciej się nawet przestawił. Teraz, zamiast czcić ludzi jako nad‐ rasę i obrażać inne, czcił wampiry, a do grona znienawidzonych przez niego ras dołączyli ludzie. Uciekł do Mrocznego Królestwa, przejmując jeden okręt i grożąc reszcie załogi. Jako, że nie wiedzieli co potrafi, a woleli nie ryzykować, zabrali go tam i wysadzili. Zaraz po tym został odnaleziony przez członka Kolektywu Cienia. Szybko do niego przystał i rozpoczął nauki, żeby w przyszłości stać się wartościowym członkiem.
                            Od zawsze ciekawił się ludzkimi snami, dlatego wybrał tę magię na naukę, a nekromancji, w celu zapewnienia sobie ochrony. Uczył się ich przez paręnaście następnych lat. Kiedy uznał, że jest gotowy, udał się na poszukiwanie lokum, gdyż jego nauczyciel nie zamierzał go dłużej trzymać, a kolektyw nie miał nic do oddania. Znalazł jednak gdzieś na granicy z Nirgaldem, zamek pewnego mrocznego elfa. Jako, że szlachcic nie chciał oddać mu go po dobroci, zniszczył go psychicznie przez sen. Zaraz po tym, rozpoczął polowania na koczowników z granicy. W ten sposób, zrobił pod sobą dwie farmy krwi, gdzie trzyma ludzi, jako przyszły pokarm, wśród kolektywu znany jest jako łowca bądź Farmer. Ludzie nie zamierzają się nawet buntować, bo są odcięci od wszelkiego świata, a jedyne wyjście wiedzie przez zamczysko, które jest strzeżone przez świtę wampira.
                            Rozpoczął rozbudowę lochów, żeby mieć gdzie pomieścić nieszczęśników. Dobudował też do tego dwie wieże obserwacyjne, żeby miały oko na farmę. Jest też bardzo gościnny, zaopatruje w zasadzie najbliższe wampiry w pokarm, przez co są jakby jego wasalami. Jakby, bo wystarczy, że odetnie im dostępu do pożywienia (chodzi tu głównie o to, że przez wieeele lat zaopatrywał ich w żywność, więc najpewniej nie będą umieli pozyskać skądś indziej) i najpewniej będą na jego rozkazy. Nigdy nie próbował, to tylko teoria. Mimo własnego zamku, dalej jest członkiem kolektywu i chętnie utrzymuje z nimi kontakt, a nawet i wypełni ich rozkaz. W końcu to jakoby dzięki nim to osiągnął.

                            Umiejętności:

                            • Magia nekromancji na zaawansowanym
                            • Magia Snu na zaawansowanym
                            • W miarę sprawne posługiwanie się mieczem dwuręcznym
                            • Rzecz jasna rasowe bonusy wąpierza
                            • Jeździectwo

                            Wady:
                            ‐ Nie umie w żadną inną broń
                            ‐ Nawet nie będzie chciał się uczyć, miecz mu wystarczy
                            ‐ Mimo bonusów rasowych, to i tak wydaje się słabszym od reszty osobnikiem

                            Specyfikacje: Pije krew tylko z kieliszków.

                            Zawód Jakiś szarak z Kolektywu Cienia

                            Ekwipunek:

                            • Dwuręczny miecz
                            • Pancerz jak na obrazku. Lekki, skórzany
                            • Podręczny kieliszek i specjalne urządzenie do odsysania krwi
                            • Rękawica skórzana, gdzie zazwyczaj siada sobie Keth. Jest też naramiennik

                            Wygląd:
                            image

                            Ubranie:
                            image
                            Na zdjęciu jest też Keth. Rzecz jasna, bez tej kuszy z tyłu. No, chyba że dodanie jej i umiejętności strzelania z tego, to nie będzie za wiele.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #3096

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Akcepcik.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #3097

                                avatar maxmaxi123 maxmaxi123

                                Akurat sądziłem, że historia będzie chociaż w jednym miejscu naciągana, albo że nie tak działa kolegium.
                                Przy temacie zamku, mogę też opisać jego okolice?

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #3098

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Właściwie to nie tyle musisz, co powinieneś.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #3099

                                    avatar CzarnyGoniec CzarnyGoniec

                                    Imię: Gritzlestpit
                                    Nazwisko: Groveldan
                                    Rasa: Krasnolud
                                    Pseudonim: Dziadek/ wujek
                                    Charakter: spokojny optymista, cieszy się chwilą, melancholijny, sentymentalny, w głębi ducha targany wyrzutami tęsknotą może wyrzutami sumienia…
                                    Wiek: 63
                                    Towarzysz: każdy nieznajomy, który zechce się przyłączyć do podróżnika
                                    Historia: Nie pamięta za dobrze kim był za młodu… pamięć trochę szwankuje. Ale może to i lepiej, bo rzadziej ogarnia go tęsknota za klanem. Był zielarzem w górskim krasnoludzkim klanie Katrat’izor. Klanie oderwanym od innych, wierzącym w prastarych bogów o zapomnianych imionach. Gdy miał lat około trzydziestu klan uległ straszliwej katastrofie… Gritz niewiele pamięta z tamtego dnia. Nie pamięta czy była to lawina, czy pożar, czy też najazd wroga lub czarodzieja. Pamięta tylko straszliwy lęk, ból i poczucie straty oraz paniczną ucieczkę. Jedyne co stamtąd zabrał to posążek starożytnego boga, który od teraz zawsze nosił przy sobie. Znał się na ziołach, a stopniowo nauczył się też przetrwania w dziczy. Jakoś udało mu się po kilku tygodniach trafić do najbliższej cywilizacji ‐ ludzkiej osady u podnóża gór. Schronienie znalazł u lokalnego kapłana, pod którego opieką przeżył najbliższe kilka tygodni pracując przy tworzeniu leczniczych odwarów dla domu chorych.
                                    Nie zagrzał tam jednak miejsca na długo, trochę chciał się stamtąd wyrwać, trochę nie chciał się zbyt przywiązywać, a trochę chciał uciec… sam nie wie od czego. Wziął plecak, parę najpotrzebniejszych rzeczy, szary kamień spod kapliczki i ruszył w drogę.
                                    Od tamtego czasu przemierzył wiele krain, poznał wielu ludzi, wiele istot i różnych bogów. Z każdego ciekawszego miejsca jako pamiątkę zabierał ciekawie wyglądający kamień. Uzbierał ich małą kolekcję ‐ w tym małą skałę wulkaniczną, ciemny kamień z jakiegoś gęstego lasu, mały kawałek piaskowca z pustyni i dziwny kamień zmieniający kolory ‐ raz jest czerwony, a raz zielony. Gritz nie pamięta skąd go ma, ale to musiało być dawno temu. Zestarzał się na szlaku opowiadając ludziom historię i cały czas nie mogąc nigdzie zagrzać miejsca na dłużej.
                                    Czasem kilka tygodni zostawał gdzieś przezimować, czasem nawet mówił sobie, że czas osiąść na miejscu i znaleźć sobie jakieś miejsce na starość… ale nigdy nic z tego nie wychodziło. Szlak i poczucie, że musi coś jeszcze zrobić było silniejsze.

                                    Umiejętności: Bardzo wytrzymały i odporny. Jest w stanie nosić bez większych problemów swój przeogromny plecak i maszerować bez przerwy wiele kilometrów. Rzadko choruje, dobrze sobie radzi ze słabej jakości jedzeniem, zatruciami i podobnymi. Dobrze zna się na ziołach i na sztuce przetrwania w dziczy. Jako‐tako umie strzelać z kuszy. Potrafi opowiadać historie i mówić mądre sentencje. Bywa roztropny, jak na krasnoluda w jego wieku przystało. Odwiedził wiele miejsc, więc być może był już w miejscu, w którym właśnie się znajduje…
                                    Wady: …ale jest też zapominalski, więc może nawet tego nie pamiętać. Umysł nie radzi sobie z jego wiekiem tak dobrze jak ciało. Ponadto bardzo wytrzymały nie oznacza bardzo silny, siłę ma przeciętną (jak na krasnoluda) i nie jest dobrym wojownikiem jeśli chodzi o walkę wręcz. Bywa zbyt pobłażliwy. Nie nosi przy sobie pieniędzy (chyba rozdał je jakimś biednym ludziom, ale sam nie pamięta co się z nimi stało).
                                    Specyfikacje: Być może, jeśli MG sobie tego zażyczy będzie w stanie wpaść w krasnoludzki szał bojowy, by pomścić swoje plemię, bądź zginąć. Jednak ani mi, ani Gritzowi nic na ten temat nie wiadomo.
                                    Zawód: Podróżnik, robi to co wpadnie mu w ręce. Opowiada po karczmach historie prawdziwe i zmyślone.
                                    Ekwipunek: Wielka torba podróżna, garnki, drewniane naczynia, hubka i krzesiwo, składana drabina (3m), 15 m liny, żyłka i dwa haczyki, zioła lecznicze (dwie sakwy) w tym rumianek, pokrzywa, jemioła, nagietek, szałwia i krwawnik. Ale też inne. Kolekcja kamieni, saperka, nóż myśliwski, sztylet, dwie świece, pochodnię, sieć rybacka, dwie wnyki na króliki, mała siekierka (pół metra), drewniany posążek krasnoludzkiego bóstwa, mieszek (pusty), kuszę (o imieniu Zosia), dwadzieścia cztery bełty. Paczkę z herbatą, mały czajniczek, jedzenie do końca tego dnia i na jeden następny, bukłaki z wodą, namiot, zwijane posłanie, zimowe ubranie, krasnoludzkie bikini.
                                    Wygląd: imageale inna zawartość plecaka, wąsy słomiano‐białe
                                    Ubranie: jak na grafice + solidne buty

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #3100

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Nie ma tutaj takiego podziału jak na lata ludzkie, psie, elfickie, orcze i tak dalej, więc wpisz po prostu konkretny wiek, jaki chcesz, aby Twoja postać miała.
                                      Jeśli pomagał temu całemu kapłanowi w Alchemii, to powinien znać tę Magię chociaż na poziomie podstawowym, chyba że zapomniał lub jest taką lebiegą, jeśli chodzi o arkana sztuk tajemnych.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #3101

                                        avatar CzarnyGoniec CzarnyGoniec

                                        Nie no, on w magie nijak nie umie. To miało być takie zielarstwo, ale w wersji robienia jakiś odwarów, naparów, maści, leków i takich tam. Już zmieniam

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #3102

                                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                                          Nie mam do czego się już przyczepić, także pozostaje mi tylko zaakceptować.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy