Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #3379

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Kuba1001 pisze:Mi też.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #3380

      avatar Hadesares Hadesares

      Hadesares pisze:Czytam to i zastanawiam się o co tu do cholery chodzi

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #3381

        avatar Mozimo Mozimo

        To mój pierwszy raz w grze tego typu więc z góry przepraszam jeśli coś jest bezsensowne.
        Imię: Martis
        Nazwisko: Swan
        Rasa: człowiek
        Pseudonim: kroczący w gniewie
        Charakter:
        ‐ posiada dwie osobowości. (Dobrą i złą)
        ‐ mściwy
        ‐ arogancki
        ‐ altruistyczny
        ‐ przebiegły
        Wiek: 20
        Towarzysz: dusza brata zaklęta w przeklętej tarczy
        Majątek + nieruchomości: brak
        Historia: Martis pochodzi z zwykłej rodziny, która żyła w skromnym gospodarstwie w jednej z wielu osad w Verden. Chłopak od samych narodzin znaczącą o wyróżniał się wśród swoich rówieśników. Znany był z niekontrolowanych napadów furii, po wsi krążyły płotki o tym, że jest przeklęty. Nie miał łatwego dzieciństwa, odrzucony przez społeczeństwo większość czasu spędzał samotnie. Jedyna osoba przez którą był akceptowany to jego starszy brat Marvin. Miłość i zaufanie jakim otaczał go Marvin była jedyną rzeczą trzymająca go w ryzach. Tak też mijało wczesne życie Martisa, sponiewierany przez społeczeństwo nigdy nie zaakceptował siebie jako jego część. Podczas jego 20 urodzin do wioski zjechał tajemniczy kupiec, który wręczył mu magiczny prezent. Przeklętą tarczę, która żywi się emocjami swojego właściciela, ale Martis o tym nie wiedział. Miesiąc później, przy następnym ataku furii stało się coś dziwnego. Tarcza zaczęła pochłaniać duszę wszystkich mieszkańców wioski, trwało to tak długo aż żaden mieszkaniec nie ostał się żywy. Większość dusz została unicestwiona przez tarczę jednak jedna została, była to dusza jego brata. Po tym wypadku Martis wyruszył w podróż bo nic go nie trzymało w osadzie widmo.
        Umiejętności:
        ‐ zna się na zbieractwie roślin
        ‐ jest świetnym manipulatorem
        ‐ nie potrafi walczyć żadnym rodzajem broni
        ‐ potrafi wpaść w szał dzięki czemu jego tarcza jest w stanie ożyć i przejąć kontrolę nad jego umysłem
        ‐ jest biegłym uczniem
        ‐ płynnie posługuję się językiem
        Wady:
        ‐ niekontrolowane wybuchy gniewu
        ‐ brak zaufania do ludzi
        ‐ brak znaczenia w społeczeństwie
        Specyfikacje:
        ‐ tarcza której nie da się ściągnąć
        ‐ ponury wyraz twarzy
        Zawód: wędrowiec
        Ekwipunek:
        ‐ przeklęta tarcza
        ‐ niskiej jakości skórzany pancerz
        ‐ worek z prowiantem(2 bochenki chleba, 3 jabłka i 0,5kg suszonego mięsa)
        ‐ mieszek z 14 złotymi monetami
        Wygląd zewnętrzny:
        ‐ 187 wzrostu, 87kg wagi
        ‐ długie włosy do ramion w kolorze ciemnego blondu
        ‐ twarz surowa z wyglądu, duża głowa
        ‐ nogi sporych rozmiarów
        ‐ lekko się garbi
        ‐ oczy pełne nienawiści
        ‐ duży nos
        ‐ przeciętna muskulatura górnej części ciała
        ‐ nosi skórzane elementy zbroi, a pod nimi białą koszulę i brązowe spodnie
        ‐ nie posiada znaków szczególnych takich jak blizny
        ‐ fałszywy uśmiech zawsze goszczący na jego twarzy

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #3382

          avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

          Widzę że gdzieś zgubił szopkę… i ptaka…

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #3383

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Chyba pomyliły Ci się miejscami wady i zalety, ale poza tym nie widzę nic naprawdę szczególnego, do czego mógłbym się przyczepić.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #3384

              avatar GrandAutismo GrandAutismo

              Imię: Gurukk
              Nazwisko: Boneopara
              Rasa: Ork
              Pseudonim: Najlepszy farmer albo łupucupu wam na łeb pniakiem.
              Charakter:
              Wiek: 30 lat
              Towarzysz: Wierna świnka o wdzięcznym imieniu ‐ Chrumczak. Wyszkolona do szukania grzybów oraz składników alchemicznych.
              Majątek + nieruchomości:

              Mały wiejski domek skromnie urządzony
              Pole o wielkości 10 arów.
              Chlewik połączony z stajnią. Wszystko zagospodarowane pod obecną liczbę zwierząt.
              Kilka zwierząt hodowlanych: 10 świń oraz 1 koń zaprzęgowy
              1 pług
              1000 sztuk złota
              Historia:
              Znaleziony jako sierota przez ludzkich rolników. Wychowywany na człowieka i chłopa. Przez te 30 lat praktykował techniki nawożenia świńskim łajnem żyznych pól. Gdzie się nauczył alchemii? A to proste. Pielęgnował grządki u znajomego rodziców ‐ alchemika, który to też go szkolił w alchemii. W pewnym momencie nawet miał propozycję by zostać jego uczniem, ale jak na chłopa przystało. Odrzucił ją. Jednakże wiedza alchemiczna została. Magii rumu i magii przypraw uczył się od swojego ludzkiego staruszka. Nie dożył on jednak by nauczyć Gurukka do końca magii rumu. Skąd nasz ork ma swoją wierną świnkę? Jako, że staruszkowie Gurukka nie mieli dodatkowego pokoju w swoim domku pozwolili Gorukkowi zamieszkać w chlewie razem z świniami. Gorukk zaprzyjaźnił się tam też z Chrumczakiem, którego szkolił w wolnej chwili by szukał grzybów oraz składników alchemicznych. Staruszkowie zmarli 5 lat temu i zostawili swojemu orkowi całe gospodarstwo rolne. Znajomy rodziny najpewniej nadal mieszka w swojej chatce w lesie aczkolwiek z Gorukkiem dawno się nie widział.
              Umiejętności:
              ‐Posiada świetną wiedzę o rolnictwie.
              ‐Jest niezły w alchemicznych klockach
              ‐Opanował w stopniu zaawansowanym magię przypraw
              Wady:
              ‐Nie potrafi walczyć niczym innym niżeli sierpem i kosą postawioną na sztorc.
              ‐Karłowatość
              ‐Mieszka koło upierdliwego sąsiada, który jest rasistą. Jest on człowiekiem.
              ‐Jąjąjąjąjąka się
              Specyfikacje: Karłowatość
              Zawód: Farmer
              **Ekwipunek: ** Jeden sierp przy pasie oraz kij do popierania się.
              Wygląd: image
              Ubranie: Zamieszczony wyżej razem z wyglądem ogólnym.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #3385

                avatar GrandAutismo GrandAutismo

                No, więc najprawdopodobniej skończyłem moją kartę.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #3386

                  avatar Radiotelegrafista Radiotelegrafista

                  “>Pole o wielkości 10 hektara”

                  image

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #3387

                    avatar GrandAutismo GrandAutismo

                    Czyli ha ha zmniejszanko do 10 arów.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #3388

                      avatar Radiotelegrafista Radiotelegrafista

                      Nie o to chodzi.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #3389

                        avatar GrandAutismo GrandAutismo

                        A o co?

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #3390

                          avatar Deuslovult Deuslovult

                          A ary nie są większe od hektarów?

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #3391

                            avatar GrandAutismo GrandAutismo

                            1 ha = 100 ar.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #3392

                              avatar Deuslovult Deuslovult

                              Aaaaaa. Mieszczuch jestem nie wiedziałem

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #3393

                                avatar Kuba1001 Kuba1001

                                Usuń Magię Przypraw albo Rumu, na start przysługują tylko dwie, choćby nawet były to takie, będziesz mógł nauczyć się ich w trakcie gry.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #3394

                                  avatar GrandAutismo GrandAutismo

                                  Gotowe.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #3395

                                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                                    Akceptuję. Załóż temat z gospodarstwem, opisz je dokładnie, wspomnij, gdzie się znajduje i zacznij tam pierwszym postem.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #3396

                                      avatar Xildrem Xildrem

                                      Imię: Pahadur

                                      Nazwisko: Guulxid

                                      Rasa: Drakonid

                                      Pseudonim: Brak

                                      Charakter: W życiu przed letargiem Pahadur był człowiekiem ciekawskim i łaknącym wiedzy. Uwielbiał poszerzać swoje horyzonty i większość czasu wolnego poświęcał na doskonaleniu się w sztuce kartografii, warzelnictwa eliksirów czy grze na ulubionym instrumencie ‐ Harfie. Był także wyjątkowo uczuciowy i wrażliwy na otaczający go świat, a całą pasję zawarł w miłości do drakonidki o imieniu Yalarys. Darzył ją głębokim i szczerym uczuciem, z wzajemnością. Co tu dużo mówić, lata spędzone z nią były najlepszymi w jego życiu i sprawiły, że przyjaciele zapamiętali go jako wesołą, energetyczną osobę.
                                      Wydarzenia po letargu odcisnęły jednak na nim swoje piętno. Pahadur przestał być drakonidem, którym był wcześniej. Teraz jego myśli są sprzeczne, nieuporządkowane i biegnące w szaleńczym, rozpaczliwym będzie. Smutek oraz żal zatruwają jego umysł, podsycane gniewem. Jego umysł koncentruje się tylko na kwestii ukochanej. Co się z nią stało? Gdzie zniknęła? Kiedy? Czy żyje? Dlaczego mnie opuściła?
                                      Jedno jest pewne ‐ jeśli Pahadur nie odpowie sobie na powyższe pytania, jego życie nie wróci do poprzedniej formy.

                                      Wiek:

                                      przed letargiem: 172 lata,
                                      letarg: 300 lat,
                                      od letargu: 1,5 roku.

                                      Towarzysz:

                                      <u>Harfa</u>. Harfa jest instrumentem podarowanym mu przez matkę, której nigdy nie poznał. Chciała, aby Pahadur ćwiczył talenty artystyczne, które, jak miała nadzieję, po niej odziedziczył. Sfinansowała więc kilku magów oraz rzemieślników, którzy wspólnymi siłami stworzyli Harfę.
                                      Jest to nieżywy przedmiot o samoświadomości oraz wysokiej inteligencji. Potrafi odbierać i wysyłać fale dźwiękowe, co jest jej jedynym sposobem na komunikowanie się ze światem zewnętrznym. Jeśli zechce z kimś porozmawiać, w głowie takiego szczęściarza rozbrzmiewa głos o nieustalonej barwie oraz wysokości. Nie da się na temat tego dźwięku powiedzieć więcej, gdyż każda osoba zapytana po rozmowie z Harfą odpowiadała, że w pamięć zapadła jej sama treść komunikatu.
                                      Lutnia towarzyszy Pahadurowi przez całe życie, służąc mu zarówno radą, jak i kąśliwą uwagą. Często żartuje sobie z drakonidy, który nie wydaje się być tym specjalnie zirytowany. Nawet po sprzeczkach zwykle odnajdują wspólny “język” (?).
                                      Najczęstszym powodem ich sprzeczek jest granie na niej przez Pahadura. Instrument bowiem, potrafi odgrywać wspaniałe, czyste i dźwięczne melodie, które mogłyby zachwycać tłumy i uczynić jego właściciela sławnym. Tylko że… no właśnie. Harfa ma swoje humorki i nie zawsze podoba się jej sposób czy czas grania. Potrafi więc rozstroić struny czy wyciszyć kilka z nich, zwykle w najgorszym do tego momencie.
                                      Z początku bogato zdobiona, została przez drakonidę sprowadzona w kwestii wyglądu do zwykłych, drewnianych części. Miał na celu uniknięcie zagrożenia ze strony bandytów, którzy najpewniej z radością udusiliby go, by skraść cenne klejnoty. Instrument czyni mu z tego powodu wyrzuty aż do dziś.
                                      <u>Yalarys Peverex</u> [obecnie poszukiwana przez Pahadura]. To towarzyszka życia młodego drakonidy. Jej zniknięcie mocno odbiło się na jego psychice i zostawiło w niej głębokie ślady. Poszukiwania Valarys zajmują obecnie cały czas bohatera.
                                      Można powiedzieć, że z Pahadurem znała się od zawsze. Ich rodziny mieszkały w bliskim sąsiedztwie, co sprawiło, iż całe dzieciństwo mieli ze sobą do czynienia. Razem poznawali świat i bawili się. Ona zachwycała się jego pasją naukową, a on jej umiejętnościami magicznymi (szkoliła się w magii ognia i leczenia). Uzupełniali się świetnie i dogadywali w prawie każdej sprawie.
                                      Gdy wchodzili w dorosłość wiedzieli, iż resztę życia chcą spędzić ze sobą. Z radością planowali wspólną przyszłość. Chcieli założyć dom, spłodzić potomków i oddać się szlifowaniu swoich talentów. Szkoda, że żadne z owych marzeń się nie spełniło. W wieku 171 lat Yalarys zapadła na bardzo rzadką, niebezpieczną chorobę. Wielu medyków głowiło się nad trafną diagnozą. Po kilku miesiącach badań i nerwowego oczekiwania zgodzili się w jednym ‐ drakonidkę czeka trwający wiele dziesiątek lat letarg, lub śmierć. I niedługo przekona się, które z tych.
                                      Ocena uczonych się sprawdziła i po jakimś czasie Yalarys zapadła w letarg wywołany chorobą. Zrozpaczony Pahadur, wbrew błaganiom ojca ułożył się w leżu obok i poszedł w jej ślady, by mieć choć cień szansy ujrzenia jej w przyszłości, w innym świecie.

                                      Obraz przedstawiający Yalarys:
                                      image

                                      Majątek i nieruchomości:
                                      ‐ częściowo zniszczona posiadłość ojca. Z dwupiętrowego budynku, w jako takim stanie zachował się tylko parter i pierwsze piętro lewego skrzydła. Pozostałe padło ofiarą działania czasu, pożarów i wandalów. Budynek posiada system piwnic, w którym spoczął Pahadur. Poza jego leżem znajdowała się tam prywatna biblioteczka ojca oraz laboratorium warzelnicze. Czas nie obszedł się łaskawie z większością sprzętu i składników, pozostawiając je na granicy używalności lub przeterminowane.
                                      ‐ Pahadur po przebudzeniu odnalazł skrzynkę w laboratorium, w której ojciec przechował klejnoty z Harfy. Drakonida ocenia ich wartość na około tysiąc sztuk złota, jednak jest to ocena osoby, która przespała trzysta lat.

                                      Historia: Drakonida urodził się, nie zdążając poznać matki, która zmarła zaraz po porodzie. Wychował się więc pod okiem ojca, który według okolicznych mieszkańców nie był już taki sam po stracie żony. Jednak starał się, jak mógł i zarażał Pahadura swoimi pasjami. Razem z nim pracował w kuźni i laboratorium. Często wspólnie zasiadali w bibliotece i czytali najróżniejsze tomy traktujące o geografii czy historii. Ojciec pamiętał przy tym o nadziejach ukochanej i starał się dokształcać swego syna także pod względem artystycznym. Zapraszał więc do swego domu minstreli oraz poetów, którzy umilali im obu dni.
                                      I tak zleciało wiele lat życia drakonidy.
                                      Potem, w jego życiu pojawiła się Yalarys, która na zawsze je odmieniła. Historię obojga opisałem w jej charakterystyce w kategorii “towarzysze”, przejdę więc do obecnych wydarzeń.
                                      Pahadur obudził się półtora roku temu w zimnej, wilgotnej piwnicy. Po odleżeniu kilku godzin rozpoczął badanie posiadłości, a do jego umysłu zaczęły wracać fragmenty pamięci. Przypomniał sobie o smutnym ojcu, chorej ukochanej oraz letargu. Zaczął w nim zbierać gwałtowny strach. W tempie natychmiastowym przeszedł przez cały dom, a następnie sprawdził okoliczny las oraz pola. Nikogo nie było, a w dodatku nie wiedział na ile lat zapadł w sen. Jedynym, co odnalazł był rodowy medalion Yalarys ułożony w miejscu, w którym powinien ją znaleźć.
                                      Ruszył na poszukiwania.

                                      Umiejętności:

                                      ojciec nauczył go w młodości posługiwać się mieczem. Wie więc, jak skutecznie go używać;
                                      śpiew oraz gra na harfie;
                                      stosunkowo duża (aczkolwiek częściowo przestarzała lub poszukiwana ze względu na starość) wiedza na temat warzenia eliksirów, uprawiania roślin, geografii i kowalstwa.

                                      Wada:

                                      jego umysł pogrążony jest w rozpaczy po stracie ukochanej, co może wpływać negatywnie na podejmowane przez niego decyzje;
                                      przespał trzysta lat, naturalne jest więc to, że ciężko będzie mu się odnaleźć w świecie;
                                      jego skrzydła są uszkodzone, co uniemożliwia mu latanie, przynajmniej przez jakiś czas.

                                      Specyfikacje:

                                      uszkodzone skrzydła.

                                      Zawód: Póki co jego jedynym celem jest odnalezienie jakichkolwiek informacji na temat Yalarys. Jest więc wolnym wędrowcem, jeśli można tak to ująć.

                                      Ekwipunek:

                                      prosty, żelazny miecz jednoręczny wykuty przez ojca w ramach hobby;
                                      Harfa,
                                      kilka klejnotów jej zabranych;
                                      sakiewka, skórzana torba;
                                      proste podróżne szaty;
                                      sztylet;
                                      kilka zwitków papieru i kawałek węgla do pisania;
                                      pamiątka po Yalarys, jej naszyjnik przedstawiający czarny kieł, symbol jej rodu.

                                      Wygląd: (ma skrzydła, ale nie mogłem znaleźć ładnego obrazka z nimi, więc jest to)
                                      image

                                      Ubiór: Taki sam, jak na powyższym obrazku.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #3397

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Zmień te dwa tygodnie na przynajmniej półtora roku, żeby zgadzało się fabularnie, i powinno być dobrze.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #3398

                                          avatar Xildrem Xildrem

                                          Kuba1001 pisze:Zmień te dwa tygodnie na przynajmniej półtora roku, żeby zgadzało się fabularnie, i powinno być dobrze.

                                          Gotowe.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy