Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #3435

    avatar samex samex

    Te! przynajmniej macie interesujące postacie!

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #3436

      avatar maxmaxi123 maxmaxi123

      Mało którą z moich postaci mogę nazwać interesującą.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #3437

        avatar GrandAutismo GrandAutismo

        Moja wywala łajno świń.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #3438

          avatar Radiotelegrafista Radiotelegrafista

          Żeby tworzyć interesujące postacie, trzeba najpierw chcieć stworzyć interesujące postacie.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #3439

            avatar Hadesares Hadesares

            Radiotelegrafista pisze:Żeby tworzyć interesujące postacie, trzeba najpierw chcieć stworzyć interesujące postacie.

            Oh shit that’s deep

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #3440

              avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

              Panowie, to że temat kręci się wokół kart postaci nie oznacza, iż możecie go prowadzić w tym temacie. Zapraszam na czat.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #3441

                avatar Kuba1001 Kuba1001

                Jurek:
                Zostaw Magię Leczenia dla jednej ze swoich towarzyszek, ale wywal jakąkolwiek inną. Usuń z zalet zdolność regeneracji i leczenia ran, i tak postać jest dość silna, zwłaszcza, że ma pod ręką NPC, który może leczyć jej obrażenia.
                Samex:
                Wątpię, żeby Twoja postać zakwalifikowała się na event, więc możesz spróbować zrobić inną, a tą grać poza wydarzeniem, które planuję. Poza tym jest to jedna z tych kart, które może i nie są wybitne, ale nie mam nic, do czego mógłbym się przyczepić, więc pozostaje mi tylko zaakceptować. Opcjonalnie zmień w nazwie karczmy “Krasnalki” na “Krasnoludki”, z tego samego powodu, z którego nie mówi się tutaj Krasnal, ale Krasnolud.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #3442

                  avatar samex samex

                  Jawohl!

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #3443

                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                    Także ja to akceptuję, Ty sobie zacznij, w Gilgasz najlepiej, a potem spróbuj machnąć inną postać, podpowiem tylko, żeby nie miał on stałej pracy i nieruchomości, bardziej jakiś najemnik, lekkoduch czy inni łowca przygód.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #3444

                      avatar JurekBzdurek JurekBzdurek

                      W sensie wywalić którejkolwiek postaci czy wszystkim?

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #3445

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Magię dla NPC (tej od Leczenia i całej reszty), regenerację i pozostałe dla Twojej postaci.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #3446

                          avatar JurekBzdurek JurekBzdurek

                          Że tak?

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #3447

                            avatar Kuba1001 Kuba1001

                            Tak. Akceptuję, zacznij sobie w Gilgasz, odpiszę tam pewnie dopiero jutro.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #3448

                              avatar GrandAutismo GrandAutismo

                              Imię: Brofurc

                              Nazwisko: Piwobrody

                              Rasa: Krasnolud

                              Pseudonim: Najlepszy piwowar stąd aż do Giligiasz a może i dalej!

                              Charakter: Towarzyski, pełen radości, gadatliwy (czasem nawet nad to). W przeciwieństwie do swojej rasy nie jest zbyt rasistowski względem swoich gości. Może ze względu na pieniądz lub po prostu nie chce być dupkiem. Kto wie?

                              Wiek: 39 lat

                              Towarzysz: Tu też jest brak. Chyba, że można zaliczyć do tej rubryki wielu członków popijaw, których widział raz a niektórych często.

                              Majątek + nieruchomości: Karczma ulokowana od Giligiasz pół dnia drogi. Karczma jest dosyć rozbudowana dzięki czemu zawdzięcza 4 pokoje do spania, piwnicę gdzie Brofurc waży piwo, salkę, która posiada odpowiednio zabezpieczony kominek, stoliki, krzesła, ladę barmana i inne tego typu pierdoły. Ten budynek posiada także kuchnię z piecem, w którym można wypiekać pieczywo, kuchenką też może się pochwalić. Po prostu to wszystko czego karczma potrzebuje. Karczma zawiera także 5 pokój, w którym Brofurc mieszka. Nasz krasnolud posiada 1900 sztuk monet, których dorobił się uczciwie. Oraz pole sosen niedaleko karczmy, z której zbiera napar z żywicy. Pilnuje by sosny nie zdychały z cierpienia by dały jakościowy napar. Na tym polu sosen są także groby jego przodków przez co efektywnie także hoduje Mięte Poltergeista. Ma także kilka ziaren bydlacza żółtawego. Hoduje oprócz tego jeszcze Krasnoludzkie ziele, które także dodaje do trunków by poprawić ich smak. Trochę szalony pomysł, ale znajduje się kilku znawców gorzkiego piwa.

                              Historia: Urodzony o dziwo w Giligasz a nie w jednym z krasnoludzkich miast. Jego rodzina zajmowała się karczmarstwem i stąd także posiadł umiejętności karczmarskie. Matka uczyła go magii rumu i przypraw. A ojciec jak nie spie**olić dobrego piwa. Sam później eksperymentował z różnymi rodzajami piwa np. Krwawe piwo. Jednakże to nie był jego Magnus opum. Dodanie do piwa naparu z żywicy szczęśliwej sosny. Poskutkowało to większą ilością przyjeżdżających. Próbował także z innymi składnikami np. Słodnikiem Niebieskim, który łączył z wcześniej wymienionym naparem z żywicy szczęśliwej sosny co niweluje (dokładniej to usuwa efekt zaczerwienienia skóry i zmniejsza ból głowy przez co konsument takiego piwa czuje się jak po mocniejszym trunku) negatywne efekty Słodnika a do tego polepsza humor. Wiele receptur chowa dla siebie aczkolwiek przy (dużej) ilości złota pewnie powie słówko czy dwa o jego tajnej technice warzenia. Dzięki swojej pomysłowości zyskał dużą sławę i dużo pieniędzy, które zainwestował w starą karczmę by poddać ją renowacji. Na razie nie ma zamiaru ruszać się z miejsca dalej niżeli do Giligiasz po składniki alchemiczne, których nie mógł inaczej posiąść i przyprawy oraz żywność. Sam chciałby nauczyć się magii przypraw by nie musieć wydawać tylu pieniędzy na przyprawy oraz latać jak głupi po nie tak często.

                              Umiejętności:
                              ‐Jak każdy syn krasnoludzkiej ziemi włada wyśmienicie swoim Toporem bądź młotem jeśli wpadnie mu w ręce. Potrafi się obronić tłuczkiem do mięsa.

                              ‐Jest istnym mistrzem magii Rumu. Aczkolwiek korzysta z niej tylko wtedy kiedy jego schowek z piwem, które sam warzy wyczerpuje się. A interes musi się kręcić…

                              ‐ Zna się na podstawowej wiedzy alchemicznej… Takiej by nie zabić swojego klienta zna się na ziółkach i je odróżnia.

                              ‐Świetnie wywarza swoje piwo. Jest mistrzem warzelnictwa.

                              ‐Dobrze sobie także radzi w kuchni. Naprawdę może przyrządzić z gówna spod kopyt konia coś w miarę zjadliwego. Często jest chwalony ze względu na to.

                              Wady:
                              ‐No cóż… Często podpija swoje alkohole, ale jak jest jeszcze w miarę trzeźwy to korzysta z magii rumu. Chociaż często mu się o tym zapomina. W skrócie jest uzależniony od alkoholu.

                              ‐Zbyt dużo gada. Nie umie chować tajemnicy oraz jest plotkarzem… Chociaż jako karczmarz to nie wiadomo czy jest to wada czy zaleta?

                              ‐Nie potrafi korzystać z reszty arsenału. Jeśli coś przynajmniej przypomina młot bądź topór to po dłuższym zapoznaniu chyba będzie mógł dobrze korzystać z tego.

                              ‐Jest dosyć mało odporny na chłód. No cóż. Na jesień/zimę bądź odpowiednik tej pory roku często siedzi w bali z gorącą wodą i ubiera się cieplej. A magia? Najprawdopodobniej go zabije po dłuższym kontakcie.

                              ‐Ma jedną nogę krótszą przez co kuśtyka. Co u krasnoluda połączone z jego niskim wzrostem jest trochę śmieszne. Gorzej jeśli ci odda.

                              Specyfikacje: Posiada jedną nogę krótszą przez co kuśtyka. Trzyma jednak stabilność przez co prawie nigdy mu się nie zdarza rozlać kropli drogocennego trunku. Do tej kategorii można zaliczyć także pozostałość na jego głowie po bójce w karczmie kiedy to pewien delikwent przejechał mu po twarzy ostrzem sztyletu. Sam osobnik został zatłuczony na śmierć przez tłuczek do mięsa. O dziwo przez kilka miesięcy pojawił się nowy gatunek piwa w asortymencie Brofurca. Tzw. Krwawe Piwo. Gościom smakowało, więc nikt się nie pytał czemu piwo ma krwisty po smak i czerwoną barwę. Goście uznali to za pewien ciekawy dodatek a kilka wampirów pacyfistów bądź mało agresywnych i wojowniczych przedstawicieli tego gatunku wpadło by sobie wypić i powspominać dawne czasy kiedy ofiary łatwiej było znaleźć. Ryzykowali nawet spotkanie z paladynami by posmakować wybitnego krwawego piwa. Teraz takie piwo okazjonalnie pojawia się w karcie dań możliwych do zamówienia.

                              Zawód: Karczmarz

                              Ekwipunek:
                              ‐Topór bojowy. Zawsze go nosi przy sobie. Tak dla ostrożności. Nawet podczas snu.
                              ‐Róg pitny oraz bukłak z piwem. Kto wie kiedy się przyda komuś nalać piwa bądź samemu wypić?
                              ‐Sakiewkę z monetami w liczbie 100.

                              Wygląd:
                              image

                              Ubranie: Takie jak wyżej.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #3449

                                avatar GrandAutismo GrandAutismo

                                Myślę, że skończyłem teraz proszę o krytyką bądź jej brak.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #3450

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Akceptuję, załóż temat z karczmą i zacznij tam pierwszym postem.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #3451

                                    avatar PanSzakal PanSzakal

                                    Imię: Dexter
                                    Nazwisko: Belessard
                                    Rasa: Człowiek
                                    Pseudonim: Brak
                                    Charakter: W grze
                                    Wiek: 32 lata
                                    Towarzysz: Brak
                                    Majątek + nieruchomości: 400 sztuk złota.
                                    Historia:
                                    Dexter urodził się w Verden, jako najmłodszy członek zubożałej rodziny szlacheckiej. Zgodnie z prawem dziedziczenia był ostatnim w kolejce do panowania nad ‐ i tak podupadłym majątkiem. Więc nic dziwnego że w wieku szesnastu lat jego rodzice prawie od razu zgodzili się oddać go na naukę pod okiem pewnego wędrownego maga ‐ Artura Vilarta. Dexter niechętnie opuszczał rodzinne strony, ale nie miał zbyt dużego wyboru, więc tak zaczęła się jego długa podróż po świecie oraz arkanach magii.
                                    Artur znał kilka rodzajów magii i dał Dexterowi wybór której chce nauczyć się jako pierwszej. Młodzieniec uznał że najbardziej przydatna oraz interesująca będzie magia Grawitacji. Jednak jak się okazało jego nauczyciel był też wyśmienitym szermierzem i oprócz magii postanowił nauczyć go jak walczyć szablą, by ten nie dał się zabić gdy tylko zrobi się niebezpiecznie.
                                    Tak oto lata mijały na nieustannej wędrówce, nauce i cwiczeniach. Jednak Artur przekazał swemu uczniowi nie tylko wiedzę ale i ideały… ideały które wielu magom nie przypadały do gustu… Powiedział kiedyś że: “Każdy ma prawo być wolnym, nawet Łaki i nikt ani nic, nawet Mag nie ma prawa odbierać wolności niewinnym istotom”. Nic więc dziwnego że lepiej dla nich obu nie pokazywać się w Gildii Magów.
                                    I tak mijały kolejne lata, aż w końcu mistrz i uczeń musieli się rozstać, a właściwie zostali rozdzieleni przez jedno zabójcze pchnięcie mieczem bandziora. Stało się tak dlatego że Dexter wraz ze swym mistrzem podpadli Czarnemu Słońcu, ratując rodzinę pewnego dłużnika w Gilgasz.
                                    Artur w ostatnich chwilach życia przekazał Dexterowi swą szablę oraz księgi i rzyczył powodzenia w dalszej wędrówce. Tak oto skończyła się podróż dla wielkiego maga i dobrego człowieka. Dexter kontynułował więc tułaczkę szlifując swoje magiczne zdolności aż do mistrzostwa, zwiedzając przy tym rozmaite zakątki świata. Niestety Czarne Słońce nie zapomniało i najpewniej nie zapomni…
                                    Umiejętności:
                                    ‐ Zna magię grawitacji na mistrzowskim
                                    ‐ Potrafi czytać i pisać bez najmniejszych problemów
                                    ‐ Dzięki latom wędrówek może poszczycić się doskonałą kondycją fizyczną
                                    ‐ Doskonale posługuje się swoją szablą
                                    Wady:
                                    ‐ Nie umie walczyć żadną inną bronią białą
                                    ‐ Z dystansową to samo
                                    ‐ Gildia magów za nim nie przepada…
                                    ‐ …Czarne Słońce z resztą też
                                    Specyfikacje:
                                    Zawód: Wędrowny Mag, Najemnik i td.
                                    Ekwipunek:
                                    Torba, a w niej mapa Elarid, trochę suszonej wołowiny, opasłe tomiszcza o magii grawitacji i elektryczności oraz krótki podręcznik o magii leczenia. Do tego szabla będąca pamiątką po Mistrzu Dextera, świetnie wyważona, ostra jak cholera. Na pierwszy rzut oka nie ma żadnych magicznych właściwości, ale należała do potężnego czarodzieja więc nie wiadomo jakie tajemnice może skrywać…
                                    Wygląd:
                                    image
                                    Ubranie: Jak wyżej

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #3452

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Zapowiada się ciekawe, akceptuję.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #3453

                                        avatar Trinitrotoulentn Trinitrotoulentn

                                        Imię: Nuen
                                        Nazwisko: Van Selzear
                                        Rasa: Wampir
                                        Pseudonim: Aurora (używając naszyjnika zamiany)
                                        Charakter: W pewnych aspektach mało wampirzy. W grze
                                        Wiek: 128 lat
                                        Towarzysz:
                                        image
                                        Starsza siostra‐ Faith Van Selzear
                                        Mistrzyni nekromancji, siedzi w rezydencji Nuena i zajmuje się utrzymaniem jej w czystości. Krew przynosi jej kilka szkieletów skrytobójców, wysoko zaawansowanych tworów nekromancji, dzięki czemu nie musi zbytnio ruszać się z rezydencji i może bezpiecznie odprawiać emisariuszy chcących wpisać kolejną dwójkę wampirów w ich śmieszne wojenki. Zna magię mroku na poziomie zaawansowanym i umie bardzo dobrze walczyć mieczem i celnie rzuca nożami
                                        Majątek + nieruchomości:
                                        Rezydencja “Zaginiony Dwór”
                                        4000 sztuk złota ulokowane w różnych skrytkach w rezydencji
                                        Uzbrojenie i broń dla nieumarłych. 25 mieczy, 28 zbrój lekkich, 3 kusze po 15 bełtów, 25 łuków po 10 strzał
                                        Parę dekoracyjnych zbrój stojących w rezydencji
                                        Wszelkiego rodzaju elementy typowo wampirzego wystroju
                                        Książki na różne tematy
                                        Historia: Wampirza rodzina Van Selzear była jedną z niewielu szlacheckich, wampirzych rodzin, a jej członkowie wyróżniali się złotymi oczyma. Mimo swego pochodzenia, nie angażowali się zbytnio w potyczki między wampirami, a nawet za władzę jakoś obsesyjnie nie sięgali. Za pieniądze bardziej, ale za władzę nie. I ojciec, Versum, i matka, Karlene byli mistrzami magii mroku i nekromancji, czego uczyli swoje dzieci. Co prawda tylko Faith osiągnęła mistrzostwo w jednej z dziedzin, ponieważ jest starsza od Nuena. Ojciec Nuena uczył go jeszcze walki młotami bojowymi i strzelania z kuszy. Rzadkie zajęcie dla wampira, ale ta rodzina nie bała się eksperymentować. A dlaczego rodzice przestali uczyć? Bo umarli. Ich zamek stał w Verdun, a jak wiadomo, nie jest to okolica przyjazna wampirom, więc gdy tylko ktoś wyczaił, że w pobliżu znajdują się wampiry, natychmiast przyszli wieśniacy z pochodniami i widłami. A tak naprawdę to wojsko. Tak w ch*j wojska. W sumie to Nuen nie wiedział jakiego, bo nie znał wszystkich organizacji w Elarid, ale jedno było pewne. Nie przyszli na herbatkę i ciasteczka. Co prawda umiejętności obu rodziców utrzymywały w ryzach te wojska przez jakiś czas, co dało możliwość pośpiesznej odprawy dzieci, wskazania sekretnego wyjścia, podarowanie kluczy do Zaginionego Dworu, czyli posiadłości przygotowanej na tę właśnie ewentualność. Versum miał też dodatkową niespodziankę. Dał Nuenowi naszyjnik, który miał mu pomóc w przetrwaniu i opiece nad siostrą. A do tego swoją parę jednoręcznych, zdobionych młotów bojowych. Potem pozostało już tylko uciekać. Rodzice znali ryzyko bycia wampirem, a, w swoim mniemaniu, żyli już i tak wystarczająco. Trup leżał gęsto, wampiry starały się wskrzeszać na bieżąco, ale to nie wystarczyło. Pod ogromnym naporem ze strony najeźdźców zamek w końcu upadł, z wielkimi stratami po stronie najeźdźców. Ojciec i matka zostali zabici. Rodzeństwo było zdane na siebie. Po długiej wędrówce w końcu dotarli do Zaginionego Dworu. Od tamtego czasu Nuen i Faith żyją w rezydencji, krew biorą od skonstruowanych przez Faith szkieletów‐zabójców, którzy patrolują las i nie tylko, w którym znajduje się rezydencja, w poszukiwaniu ofiar dla wampirów. Nuen czasem wybiera się na podróże w poszukiwaniu bogactwa, lepszego życia, czy choćby sensu. Faith podobnie, lecz rzadziej. Nuen już raz wybrał się na wycieczkę do ludzi, gdzie zapracował sobie na wypłatę jako płatny zabójca, aczkolwiek jeszcze nie kropnął nikogo ważnego. W trakcie tego wyjazdu nauczył się całkiem nieźle strzelać z kuszy i jak się zachowywać, żeby ludzie się nie kapnęli, że jest wampirem
                                        Umiejętności: Zaawansowana Nekromancja
                                        Zaawansowana Magia Mroku
                                        Wampirzy zestaw rasowy
                                        Przyzwoita walka młotami
                                        Strzelanie z kuszy na poziomie przyzwoitym
                                        Potrafi jakoś walczyć długim sztyletem
                                        Wady: Nie umie jeździć na czymś, co jest żywe
                                        Roślinność woli umrzeć, niż być przez niego uprawiana
                                        Wampirze słabości rasowe
                                        Z czegoś innego, niż kusza, nie trafi
                                        Specyfikacje: Nie jest wcale taki blady, jak na wampira
                                        Zawód: Wampirzy arystokrata
                                        Ekwipunek:
                                        Dwa jednoręczne młoty bojowe
                                        Naszyjnik zamiany
                                        500 sztuk złota
                                        Długi sztylet
                                        Kusza
                                        10 bełtów
                                        Flaszka z awaryjną krwią
                                        Skórzana torba
                                        Ubranie w torbie, zależy czy nosi naszyjnik
                                        Wygląd:
                                        image
                                        Używając naszyjnika
                                        image
                                        Ubranie: Patrz art bez naszyjnika. Z naszyjnikiem nosi
                                        image
                                        Powiedzmy, że to bardzo lekki, ale też niezbyt chroniący metal

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #3454

                                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                                          Akceptuję.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy