Czat
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Valkyr1024
Bilolus1 pisze:Jeśli w książce przeczytasz o jakimś skomplikowanym chwycie karate to nie nauczysz się go, będziesz musiał się ćwiczyć praktycznie . Zapewne tutaj tak jest ;v .
Rozumiem, że muszą być praktyki, ale zwyczajnie powinno być tak, że najwyżej trochę się czegoś nauczy. Ja na początku myślałam o Magii
-
-
-
-
-
-
Kuba1001
FD_God pisze:Przydałaby się dodatkowo jakaś magia światła dla paladynów czy kleryków. Najlepiej to w ogóle wyrzucić ten dział i pozwolić graczom iść na żywioł, najwyżej powie się, że nie można mieć takiej rzeczy w Karcie.
Co masz na myśli mówiąc iść na żywioł?
Mimo wszystko lepiej jednak widzieć co można robić za pomocą magi, a co nie, bo poprawianie każdego nie jest zbyt fajnie ;‐; -
FD_God
Magia zwykle ma to do siebie, że nic jej za bardzo nie ogranicza dlatego to ona najbardziej góruje spośród walki na dystans. Zwyczajnie nie warto dawać takich ograniczeń. Zwykle i tak się kogoś poprawia w karcie to co za problem napisać, że czymś takim to władać nie będzie. Najlepiej usunąć też ten podział ras grywalnych i niegrywalnych i podzielić je tylko na najbardziej znane rasy, czyli ergo istniałyby też mniejsze, ale byłyby tzw. mniejszością.