Czat
-
-
-
Kuba1001
Panie i panowie, Aktualizacja już za pasem!
Ze wszystkich rzeczy, które Wam obiecałem, teraz macie już trzy nowe rodzaje Magii, siedem zupełnie nowych ras, jedenaście nowych organizacji oraz lepsze opisy dla starych frakcji. W ciągu następnych dni możecie spodziewać się drugiej fali, czyli nowych NPC, lokacji i tym podobnych.
Tak więc zapraszam do Najważniejszych Informacji! Zapoznajcie się ze wszystkim, zadajcie ewentualne pytania i zacznijcie korzystać garściami z tego, co dał Wam Papa Kubuś. -
-
-
Angel_Kubixarius
Rafał ‐ koncept nieco sie zmienił tę grę zamierzam poprowadzić przez więcej epok i z róźnym startem dla kaźdej z ras. Dwa państwa elfickie, kilka małych plemion smokowców, horda orków, panstwo wampirów, państwo plagi, Liga nekromancka, Przymierze Słonecznej tarczy, Panstwo tzw. rasy Overhelmed czyli ni to ludzi ni źywiołaków z pbiema wymienionymi włącznie, krasnoludy, Zakon Upadłej Korony, Cesarstwo Stali, Hanat Nordów i wiele więcej… do tego event mogace zmienic całą frakcję, ja robię wam jednostki ale macie moźliwość podsyłania konceptów do mnie, wiecej mini‐katastrof oraz w przyszłości balans miedzy rasami dobra i rasami zła…
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Angel_Kubixarius
Rafael_Rexwent pisze:Może być
Pytanie, czy będzie to full magia, czy też kwestie technologii (silnik parowy, proch) nie będą ominięte.
w proch będą mogly ość najwczesniej krasnoludy, po nich wampiry i Cesarstwo Stali a później reszta… taki jest plan i tak tego typu technologie będą. Jesli przetrwacie do 20 tury to u kogos pojawi sie nawet bez badań feniusz i wynajdzie coś ponad standardy ( jesli standardem stanie sie proch, on wymysli silnik parowy , to teź waźny fakt) i tak co 15 tur później bede jednego wynalazce losowo rzucał… ale magii tez bedzie od uja lecz bedzie opcjonalna… cóź bedziecie mieli Tech. Pointsy ( TP) więc to teź jest coś waźnego… kaźda prowincja = 1 TP oprocz prowincji specjalnych oznaczonych już na mapie w dziczy, te daja po 5 TP i sa mocno bronione. Kaźde badania czy to nad pancerzem, bronią, magią, czy technologia kosztuje iles TP i iles złota, bez tego nawet nie rozpocznie się badanie, jednak wowczas badania maja 95% szans na wykonanie… te 5 % jest z dedykiem dla cesarstwa co na start ma 120 prowincji… hehe
aktualnie jest 6 ras dobrych, 5 zlych ( ale postanowilem źe to bedzie z eventowym rozpadem elfow więc 6) 2 frakcje neutralne pelnoprawne i trzecia to niezjednoczone plemiona smokowcow ktore Aro sam se będzie jednoczył.
Bedą trzy typy j. heroicznych: stratedzy, magowie i wojownicy
j heroiczne zdobedziecie poprzez eventy lub w przypadku strategów poprzez przetrwanie jednym wladcą pięciu turstratedzy dają dostęp do mapy bitewnej i bardziej wizualnych walk co pozwala na lepsze planowanie bitwy, co wiecej posiadanie stratega daje dostęp do inźynierow a tym samym machin oblężniczych.
Magowie to typ herosa ktory sam wspiera jednostki sojusznicze w walce swą magią, jest on arcymistrzem jednej z wielu dziedzin magii i jest w stanie przeważyć szalę zwycięztwa. Aby go zdobyć należy obadać jeden typ magii, rozwinąç jego uczelnie i znaleźć uczniów oraz wykonać kilka okreslonych eventow pobocznych zależnych od typu magii…
Wojownicy to bohaterowie ktorzy poprzez swoje zdolnosci bojowe oraz charyzme potrafią z gory przegrana bitwe zamienic w zwycięztwo biorac w niej bezposredni udział. Zazwyczaj pojawiają się takowi po turniejach lub w razie kryzysu. W innych przypadkach powstaja w trakcie eventow tu jeden specjalista stanowiacy nawiazanie, a ktory dedykowany jest dla panstwa plagii jeśli postanowi ono pokonac plagę a później zacznie badania nad mutacjami… chyba juź sie domyßlasz…
Ogółem są aktualnie dwa kontynenty oba jako tako zajete lecz pelno ziem niczyich zamieszkanych przez dzikie potwory…