Czat
-
Rafael_Rexwent
AdvBioSys pisze:
//PS: Weźcie się do bulwa, diabeł roboty bo bieda w tych działachZią, jak skończę modernizację graficzną, to chyba przycisnę wszystkich do tego, by zmienili wymiary obrazków na jednolitą rozdzielczość, bo mnie szlag trafia jak widzę raz obrazeczek 200x200 a niżej bydlę 1080x900
-
Konto usunięte
To tak, zacznę od konceptów:
Runy ‐ najzwyczajniej w świecie język pradawnych tyle, że zapisany. Służyć miałby do produkcji zwojów i takie tam. Dodatkowo byłby trochę bardziej skomplikowany niż mówiony język pradawnych.
Wstrząs antynomiczny ‐ gdy mag za pomocą pradawnego wyda rozkaz stworzenia czegoś sprzecznego z logiką to natychmiast po powstaniu takiego przedmiotu zostanie on zniszczony przez rzeczywistość wyzwalając duże pokłady magicznej energii.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Konto usunięte
Koncept do alchemii:
Główne elementy
Nigredo ‐ śmierć, ciemność, zło (czerń)
Albedo ‐ światło, dobro (biel)
Rubedo ‐ ogień, motywacja, chęć (czerwień)
Caesitas ‐ woda, spokój, wiedza (niebieski)
Citrinitas ‐ bogactwo, szlachetność (żółć)
Viriditras ‐ życie, urodzaj (zieleń)
Aether ‐ źródło magii (koło z punktem w środku)Każda rzecz jest mieszaniną siedmiu głównych elementów (coś a’la żywioły, pierwiastki) (w nawiasach są ich symbole).
Dla przykładu drzewo zawiera głównie viriditras (jako, że jest żywe i zielone), albedo (jako, że jest dobre, pożyteczne dla nas) oraz caesitas (jako jest spokojne, widziałeś kiedyś chodzące drzewo?)
Z kolei taki drzewiec będzie posiadał chociażby więcej rubedo (motywacja do obrony drzew, mobilność) kosztem caesitas (jest mniej spokojny, nieruchomy).
-
-
-
-