Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Czat

Czat

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
9.3k Posty 40 Uczestników 46.6k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2328

    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

    I teraz w magii zaczyna się ten okres, kiedy to poszczególne magie są coraz bardziej rozdrabniane.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2329

      avatar Konto usunięte Konto usunięte

      Dlatego mój dark soulsowy system jest idealny. Ewentualnie można skorzystać z Lovecrafta.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2330

        avatar maxmaxi123 maxmaxi123

        Jaki jest system Lovecrafta?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2331

          avatar Konto usunięte Konto usunięte

          polter.pl/horror/Czary‐i‐rytualy‐w‐Zewie‐Cthulhu‐c12057

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2332

            avatar Konto usunięte Konto usunięte

            Rezygnuję z magii siarki, na rzecz magii kwasu .‐.
            Dodatkowo spróbuję ogarnąć numerologię oraz magię prawdziwych imion .‐.
            Póki co wstawiłem byłem kilka artefaktów
            EDIT: Jedno myślę, drugie piszę ‐ nie numerologię, a magię szyfru.
            Spróbuję również remake’u magii przypraw/strawy
            EDIT2: I magię związaną mocno z Pradawnymi tudzież tytanami tudzież obydwoma

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2333

              avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

              Magia prawdziwych imion? Będzie ciut problem ze znalezieniem dobrego artu :V

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2334

                avatar opliko95 opliko95

                Czy to będzie coś na zasadzie “każdy ma ukryte imię, a ten kto pozna czyjeś ma nad nim kontrolę”?

                A i reklama pbf’a, którego zrobiłem dzięki Kubie. Już o nim tu pisał: Star Wars, Imperium Sithów, okres SWtoR’a.
                www.grupy.jeja.pl/6407,imperium‐sithow‐pbf.html

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2335

                  avatar FD_God FD_God

                  Magia otwierania drzwi.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2336

                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                    A istnieje jakiekolwiek inne ujęcie tej magii?
                    W gruncie rzeczy tak, aczkolwiek spróbuję to zbalansować.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2337

                      avatar Konto usunięte Konto usunięte

                      FD_God pisze:Magia otwierania drzwi.

                      Czemu by nie.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2338

                        avatar Vader0PL Vader0PL

                        Sam się zajmę kradzieżą, jeżeli pozwolisz. I nie wiem, jak rozdrabniać chcesz Magię Przypraw.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2339

                          avatar bulorwas bulorwas

                          Zauważyłem błąd w opisie Worgenów. Otóż jest tam napisane:
                          "…nieskończonych wręcz pokładów schwytanych Gnolli i <u>Worgenów</u>

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2340

                            avatar Konto usunięte Konto usunięte

                            Vader0PL pisze:Sam się zajmę kradzieżą, jeżeli pozwolisz. I nie wiem, jak rozdrabniać chcesz Magię Przypraw.

                            Ah, sprawdziłem jeszcze raz najważniejsze info .‐.
                            Myślałem, że nie zostało dodane .‐.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2341

                              avatar Konto usunięte Konto usunięte

                              Magia kwasu
                              Dziedzina pokrewna alchemii. Pozwala magowi na tworzenie kwasów wszelkiej maści oraz ich kontrolowanie. O ile początkujący adepci mogą tworzyć długie godziny najsłabsze kwasy, to mistrz w ciemnej norze wyczaruje coś z dostępnych skał i wody. Należy jednak pamiętać, że magia ta jest jeszcze trudniejsza niż sama alchemia, a pomyłki często przewyższają szkodami te związane z alchemią. Wbrew nazwie magia pozwala też na tworzenie wszelkiej maści ługów. Wymaga znajomości alchemii na co najmniej podstawowym poziomie.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2342

                                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                Tak się jeszcze poczepiam.

                                1. Co z tą aktualizacją graficzną?

                                Rafael_Rexwent pisze:image

                                1. Co z tym?

                                AdvBioSys pisze:Koncept do alchemii:
                                Główne elementy
                                Nigredo ‐ śmierć, ciemność, zło (czerń)
                                Albedo ‐ światło, dobro (biel)
                                Rubedo ‐ ogień, motywacja, chęć (czerwień)
                                Caesitas ‐ woda, spokój, wiedza (niebieski)
                                Citrinitas ‐ bogactwo, szlachetność (żółć)
                                Viriditras ‐ życie, urodzaj (zieleń)
                                Aether ‐ źródło magii (koło z punktem w środku)

                                Każda rzecz jest mieszaniną siedmiu głównych elementów (coś a’la żywioły, pierwiastki) (w nawiasach są ich symbole).

                                Dla przykładu drzewo zawiera głównie viriditras (jako, że jest żywe i zielone), albedo (jako, że jest dobre, pożyteczne dla nas) oraz caesitas (jako jest spokojne, widziałeś kiedyś chodzące drzewo?)

                                Z kolei taki drzewiec będzie posiadał chociażby więcej rubedo (motywacja do obrony drzew, mobilność) kosztem caesitas (jest mniej spokojny, nieruchomy).

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2343

                                  avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                                  Aktualizacja jeszcze trochę musi się dokrystalizować :V

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2344

                                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                    Kolejna aktualizacja rzeczy do napisania:
                                    A. Magie

                                    1. Magia prawdziwych imion
                                      <u>2. Magia szyfru</u>
                                    2. Magia związana z Pradawnymi
                                      B. Postanie niezależne
                                      <u>1. Feliks Stal, 37‐letni alchemik i mykolog z Gilgasz</u>
                                    3. Gyrż ‘Młot’ Brodowłosy, krasnolud i mag stali z Gilgasz
                                      C. Mikstury, eliksiru, odwary, wywary, leki, dekokty…
                                    4. To całe parafrocoś od Vii
                                    5. Bastiol, mutagen niepermanentny ‐ wzmacnia skórę
                                    6. Skórożer, toksyna tworzona poprzez przesadzenie z zarodnikami muchomora siarczystego
                                    7. Vitroz ‐ ciecz w barwie butelkowej zieleni, narkotyk, dwa działania (lq.‐depresant; ae.‐psychedelik)
                                      D. Artefakty i inne śmieci
                                    8. Kańczug bólu
                                    9. Ampułka z krwią Pradawnego (legenda)
                                    10. Manuskrypt Wephwet
                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2345

                                      avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                      Imię: Feliks
                                      Nazwisko: Stal
                                      Rasa: Człowiek
                                      Aktualne miejsce pobytu (jak najdokładniejsze): Gilgasz
                                      Wygląd: image
                                      Krótki opis: Trzydziestosiedmioletni alchemik, mag kwasu oraz mykolog, którego interesuje także fizyka. Posiada w Gilgasz swój sklep z różnego rodzaju dekoktami, sporawe laboratorium, a także rozległą piwnicę, gdzie hoduje różne gatunki grzybów. Plonów używa przeważnie do eksperymentowania w laboratorium, a jeśli wyjdzie mu jakiś nowy eliksir ‐ dodaje go do swego asortymentu. Jest lubiany przez wszelkiej maści podróżników, albowiem sowicie płaci za rzadkie okazy grzybów oraz sprzedaje unikatowe specyfiki. Do jego umiejętności należą: mistrzowska znajomość alchemii, podstawowa magii kwasu, spora wiedza z zakresu fizyki, a także posługiwanie się nietypową bronią, tonfami, na poziomie umożliwiającym samoobronę.
                                      Steruje nim/nią (nick użytkownika): Kuba

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2346

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Bulwa:
                                        Się poprawi, wkradła się najwidoczniej litrówka.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2347

                                          avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                          Magia szyfru
                                          Dziedzina sztuki magicznej skupiająca się na utajnianiu tego, co nie powinno wyjść na światło dzienne, bądź tego, co przeznaczone tylko dla oczu niektórych jest. Drugą stroną magii szyfru jest odtajnianie tych informacji. Czarownik władający tą dziedziną jest w stanie między innymi sprawić, że tekst listu zniknie dla wszystkich, prócz wybranych osób.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy