Lokacje
-
Tytania
Tytania to największy księżyc Urana i siedziba Szoguna Diamentowego Cesarstwa. Choć na papierze ma ona status równy pozostałym księżycom, w praktyce jest ona centrum władzy w Cesarstwie. Większość mieszkańcow pracuje na polach lub kopalniach aby zapewnić wyżywienie i uzbrojenie wielkim armiom szlachciców, którzy większość swojego czasu spędzają demonstrujac swoje oddanie Cesarstwu i spiskując przeciwko sobie nawzajem.
-
Oberon
Oberon to drugi co do wielkości księżyc Urana, będący jednak znacznie oddalony od swojej planety i co się z tym wiąże reszty Cesarstwa. Wyewoluwała tu dość unikalna kultura, skoncentrowana wokół wiary w Uranosa, bóstwa będącego personifikacją planety którą mieszkańcy Oberona widzą każdego dnia. Pomimo posidania zaawansowanej technologii są oni konserwatystami, gardzącymi formami syntetycznymi i rzeczywstością wirtualną, pozostajacymi w Cesarstwie tylko z przymusu.
-
Tryton
Tryton jest stolicą Technokracji Neputna i jego nawiększym światem. To tutaj powstały słynne budowle jak Kryształowa Wieża czy Pałac Oświecenia i to tu, w głębi księżyca, spoczywa Oświecony Król. Księżycem na ogół zarządzają lokalni Mędrcy, choć Maharaja Trytona ma ostatnie słowo w kwestiach polityki zewnętrznej.
-
Pas Kuipera
Pas Kuipera jest większy od Pasa Asteroid, jednak dystanse między ciałami niebieskimi są tak ogromne że ciężko jest powiedzieć coś o całości Pasa. Jego społeczności są z reguły odizolowane od resztu Układu i zdane na siebie, lecz ich kultury i sposoby radzenia sobie z wyzwaniami kosmosu mogą być drastycznie różne nawet przy “sąsiednich” planetoidach.
-
Pluton i Charon
Pluton i Charon są dualnymi planetami, związanymi z sobą grawitacyjnie oraz Mostem Stygilijskim - prastarą konstrukcją umożliwiającą szybką komunikację między dwoma ciałami. Zgodnie z tradycją Charon jest zamieszkiwany przez kapłanów i mędrców, podczas gdy większość populacji gnieździ się w slumsach Plutona. Co jakiś czas wybucha rewolta i zaprowadzona zostaje nowa religia, po czym cykl powtarza się jak powtarzał się od wieków. Obecna wiara państwowa - Kult Odwiecznej Ewolucji - zmaga się z powstaniem Apostołów Entropii.
-
Chmura Oorta
Chmura Oorta to określenie na obszar otaczający Układ Słoneczny w promieniu roku świetlnego. Jak dotąd nikomu nie udało się wydostać poza nią - dolecenie do nawet najbliższej gwiazdy w przeciągu stulecia wymagałoby najlepszych dostępnych ludzkości silników. W praktyce więc Chmura Oorta jest najdalszym od Słońca miejscem, w którym da się znaleźć ślady ludzkiej obecności.
-
Westa
Westa jest jedną z największych planetoid Pasa Asteroid i domem dla jednej z jego najpotężniejszych cywilizacji. Westalczycy są kulturą wojowników i kupców, spędzających większość żyć poza domem polując na statki i osady aby sprzedać łupy po jak najlepszej cenie. Pokojowi są jedynie na samej Weście, gdzie witają przybyszów z nadzieją na dobicie dobrego interesu.
-
Gonggong
Dwieście lat temu Gonggong był domem dla najpotężniejszej cywilizacji Pasa Kuipera, która swoimi najazdami nękała inne planetoidy a nawet księżyce Neptuna. Jednak wraz z oddalaniem się planety od Słońca, życie na jej powierzchni robiło się coraz cięższe aż w końcu zanikło, a przynajmniej tak to wygląda. Nikt od stulecia nie postawił tam nogi, ze względu na dystans oraz strach, że jednak jest tam coś więcej niż ruiny.
-
Eris
Eris to najbardziej masywna z planet karłowatych i jedna z najbardziej oddalonych od Słońca. Zamieszkuje ją cywilizacja o której wiele nie wiadomo, gdyż odmawia ona kontaktu z resztą Ukladu Słonecznego. Przechwycono jedynie ich najsilniejsze transmisje radiowe, które sugerują iż społeczeństwo jest mocno religijne gdyż stworzyli imiona dla wielu bóstw, którym masowo oddają cześć.
-
Haumea
Haumea wraz ze swoimi dwoma małymi księżycami jest domem dla jednej z najbardziej zaawansowanych cywilizacji Pasa Kuipera. Jej mieszkańcy nauczyli się budowy specjalnych nuklearnych statków, na których przemierzają bezkresną przestrzeń Chmury Oorta w poszukiwaniu czegokolwiek co może posłużyć do rozbudowania ich domu. Rzadko wchodzą w interakcję z obcymi, lecz nie są także szczególnie wrogo nastawieni, o ile nikt nie próbuje ukraść ich technologii.
-
Phobos i Deimos
Oba księżyce Marsa utrzymują się niemal wyłącznie z handlu, jako pośrednicy między Marsem a resztą Układu Słonecznego. Ludzie z całego Ukladu przylatują na te skały aby wymienić swoje towary - głównie broń - na unikalną dla czerwonej planety żywność lub trofea ze słynnych na całą ludzkość wojen. Jako że siedzą w tym samym biznesie, mieszkańcy Phobos i mieszkańcy Deimosa prowadzą zaciekłą rywalizację która okazjonalnie skutkuje wymianą ognia.
-
Atlas
Atlas to jeden z wewnętrznych satelitów Saturna i jego największe po Tytanie centrum turystyczne. Fountaine Futuristics, korporacja sprawująca niemal kompletną władzę nad księżycem od blisko stulecia, zarządzała nim nadzwyczaj sprawnie i pomimo iż większość zasobów naturalnych została już dawno wykopana, zamieniła Atlasa w niezwykle zyskowny punkt handlowy i turystyczny.
-
L1
Stacja Lagrange 1 jest unikalna pod tym względem, że nie została ona zbudowana na bazie żadnej asteroidy. Założono ją w tzw. punkcie L1 gdzie jest w stanie równowagi między Słońcem a Ziemią. Projekt był ogromny i przewidywano że stacja będzie kiedyś wielkim punktem handlowym, jednak Upadek pokrzyżował te plany. Zamiast handlarzy stację wypełnili uchodźcy, którzy niedługo potem zaczęli rozrywać się na kawałki o skąpe zasoby. Jedynym co zapewniało L1 nowe materiały przez następne stulecia były statki które rozbiły się w okolicy i zostały przyciągnięte grawitacją stacji. W dniu obecnym stacja jest niesławna jako wrak niezdatny do życia, który jednak dzięki rozbitkom i nielicznym idealistom trzymającym się życia w ruinach wielkości, nigdy nie jest do końca opuszczony
-
Gǃkúnǁʼhòmdímà
Poza nazwą której obcy zazwyczaj nie potrafią wymówić, Gǃkúnǁʼhòmdímà jest znana jako jedno z najbardziej stabilnych społeczeństw Pasa Kuipera, być może całego Układu. Niemal od upadku planetoida rządzona była przez Królową Mrowiu, której jakimś sposobem udaje się pozostać przy życiu po dziś dzień i po dziś dzień podtrzymywać pradawne systemy koloni w stanie funkcjonalności. Mieszkańcy żyją w harmoni między sobą i witają przybyszów, lecz ich kultura jest tak specyficzna że mało którym imigrantom udaje się wniknąć w społeczeństwo.
-
Czarna Gwiazda
Zwana Davidą przed Upadkiem, Czarna Gwiazd to siódma co do wielkości asteroida w Pasie Asteroid i baza pirackiej bandy znanej jako Diabły Próżni. Na zewnątrz planetoidy widać jedynie wlot głównego hangaru, wejścia do kilku mniejszych oraz umiejscowione na powierzchni systemy uzbrojenia (wyrzutnie pocisków i rozmaite działa różnych typów i kalibrów) i emitery tarcz. Źródła zasilania uzbrojenia, tarcz i innych systemów znajdują się wewnątrz, podobnie jak liczne magazyny, gdzie przechowuje się zrabowane towary oraz zapasy paliwa, amunicji i prowiantu dla załóg i ich okrętów. Znajdują się tu też słynne pirackie stocznie, gdzie powstają kolejne ich okręty, a także kwatery dla załóg, które wróciły z pirackich eskapad i muszą tam pozostać na jakiś czas. Rzecz jasna nie brak tu też budynków typowych dla piratów, które nie zmieniają się na przestrzeni wieków. Są to rozmaite kantyny, bary, burdele, a także targi i sklepy, gdzie można kupić lub wymienić zrabowane dobra, nim te zostaną odesłane na Ceres czy inne miejsce, gdzie piraci mogą prowadzić handel.
Okolica asteroidy jest ciągle patrolowana. W wypadku ataku, wszystkie wejścia można zamknąć, a asteroida jest w stanie skutecznie bronić się długimi miesiącami, nim skończą się zapasy, zwłaszcza, że jest na tyle wytrzymała, że ciężko ją uszkodzić, a co dopiero zniszczyć, więc potrzebny byłby abordaż, co wiązałoby się z tak wielkimi stratami, że każdy atakujący dobrze przemyślałby wydanie takiego rozkazu.