Karty Postaci
-
@Luther Akcept, pisz ekwipunek
-
A moje karty kiedy przejrzysz?
-
@Kubeł1001 Przy Kazanieckim już ci powiedziałem że masz doprecyzować ilość ludzi w Czarnej Kompanii. Co do Arsipowa, nadal się zastanawiam czy chcę go przepuścić. Najbardziej nie podoba mi się jego telepatia, szczególnie prekognicja, oraz lewitacja.
-
A ilu ludzi mogę w niej mieć, żeby przeszło? Co do drugiej postaci to mogę wywalić lewitację, z tych wszystkich cech, które ma, ta jest moim zdaniem najmniej ważna, służy bardziej jako mutacja pokazowa niż mająca rzeczywiste zastosowanie.
-
10 do 50. Co do drugiej postaci, lewitacja to szczerze najmniejszy problem a skupiłeś się na nim jakby jej usunięcie uratowało kartę. Szczególnie że Luther, który też robił kogoś z umiejętnościami prekognicji wcześniej zapytał się mnie jak bardzo by to przeszło, i odpowiedziałem mu że “Może być, ale nie może wpływać nią na świat”. Dodatkowo, u Luthera jest to główna cecha postaci na obecną chwilę, a u ciebie jest otoczona innymi pozytywnymi mutacjami. Dochodzi to do punktu że Asirpov nie musi walczyć żeby wygrać jakiekolwiek starcie. Otacza się ludźmi i mutantami, może kontrolować przeciwników, może lewitować, jest uodporniony na walkę wręcz, etc. etc.
-
Miałem wrażenie, że bycie Kapłanem polega na tym, żeby otaczać się ludźmi, mutantami i nie musieć walczyć, więc moim zdaniem samo założenie jest słuszne. Ale powiedz co usunąć to mam nadzieję, że się dogadamy.
-
@Kubeł1001 Sam problem nie leży w fakcie, że ta postać ma umiejętności wspierające i pomagające jej przeżyć, bardziej w fakcie tego, ile ich jest, i że część nadal pomaga ci w zasięgu, gdzie powinieneś być najsłabszy. Na dobry początek, ma on bardzo dużo opcji wpływania na walkę. Fakt że może używać jednej na raz to dobry początek, ogranicz to po prostu do telepatii. Kontrola umysłów mi się bardzo nie podoba, szczególnie z możliwością przewidywania ruchów. Jeśli bardzo chcesz, limit to dwa, nie tuzin, i musisz wywalić przewidywanie ruchów. Jeśli wybierasz kontrolę umysłów, to odporność na coś podobnego przejdzie, ale jeśli decydujesz się na telepatię, to ją ścinasz. Giętkie kości i tkanki albo idą do kosza na rzecz silniejszych umiejętności ofensywnych, albo osłabiasz ofensywę na rzecz posiadania defensywy. Same zalety są okej, ale do Wad dodałbym coś więcej, co bardziej wpływa na niego w polu, ewentualnie jakąś negatywną mutację.
-
No i czekam na ilość ludzi w Czarnej Kompanii
-
Uzupełniłem ilość ludzi w Czarnej Kompanii, a Suzerenowi dodałem jedną wadę, trochę negatywnych mutacji i osłabiłem lub usunąłem część zalet.
-
@Kubeł1001 Tutaj akcept, Suzerena zaraz znowu przejrzę
-
@Kubeł1001 Teraz karta jest dużo bardziej zbalansowana oraz ciekawa i mi się podoba. Akcept.