Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #299

    avatar Vader0PL Vader0PL

    Już.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #300

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Akceptuje.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #301

        avatar Konto usunięte Konto usunięte

        Imię: Barnaba
        Nazwisko: Hyn
        Rasa: Krasnolud
        Pseudonim: Nocny drzewiarz
        Charakter: Uparty
        Wiek: 60
        Towarzysz : Mały gremlin, jest zielony, ma mały uszczerbiony sztylet, i widoczną ranę na oku.
        Majątek + nieruchomości : 300 sztuk złota, Dom oszalowany, w raz z podwórkiem który zawiera nie duży tartak oraz duży las.
        Historia:Barnaba był krasnoludem jak krasnolud, Karzeł, długa broda, siekiera… Kiedy zrozumiał że umie doskonale walczyć, stoczył pierwszą walkę… w bardzo (NIE) przyjemnych warunkach. Otóż w jego mieście jego rodzina właśnie położyła się spać. Nagle za drzwiami pojawiały się krzyki. Ojciec Barnaby wyszedł na zewnątrz. Wrócił, ale nie ojciec… Tylko wąż! Tak, Nag. Matka Barnaby zaprowadziła go do tajemnego przejścia za dom. Barnaba podczas ucieczki słyszał tylko syczenie i głośny krzyk jego matki. Kidy Barnaba uciekł z wioski został ugryziony przez małego zaskrońca, i upadł. Kiedy się obudził był w domu pewnego drwala, dostał od niego gremlina, razem wybudowali tartak, i teraz mieszkają razem jako wspólnicy.
        Umiejętności: Świetnie włada siekierą, umie zbudować z drewna prawie wszystko.
        Wady: Boi się Nagów.
        Specyfikacje: Nie na widzi piwa (Co jest dziwne wśród krasnoludów)
        Rodzina: Ojciec Hubert i Matka Amelia, dalszej nie ma.
        Zawód: Drwal
        Ekwipunek: Ostra siekiera jednoręczna, Drewniany duży młot dwuręczny, złoty ząb.
        Wygląd :
        image
        Ubranie : Skórzana zbroja. Metalowe naramienniki, metalowy hełm.

        Mogę zrobić temat z moim domem jak przejdzie?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #302

          avatar Kuba1001 Kuba1001

          Po pierwsze: Pisałem, żeby usuwać to co jest w nawiasach. To informacje pomocnicze dla Was, nie dla mnie.
          Po drugie: Karta bardzo okrojona zwłaszcza jeśli chodzi o charakter, historię, umiejętności i wady.
          Po trzecie: Ta historia odpada. Twoje postaci mogą się spotkać, ale nie od razu więc graj tym Nagiem w innym miejscu.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #303

            avatar Konto usunięte Konto usunięte

            Poprawione!

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #304

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              Akceptuje.
              Co do tej historii to musielibyście ostro podpaść Nagom, bo zawsze trzymają się swojej samotni ‐ Trującego Szczytu i okolic.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #305

                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                Mogę zrobić ten temat?

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #306

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  W sensie tartak i dom Twojej postaci? Tak. Zawsze można dodawać domy postaci jako osobne tematy i lokacje startowe.
                  Ale zanim to zrobisz powiedz, gdzie ma mieszkać Twoja postać.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #307

                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                    W domie oszalowanym ;.;
                    A tak dokładniej:
                    Na północ od miasta UR.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #308

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Może być.
                      Tylko zaznacz, że nie jest na Plugawych Ziemiach jak miasto Ur tylko dalej już na bardziej zielonych terenach. Głównie dlatego, że na Plugawych Ziemiach nie ma drzew więc tartaku akurat tam nie miałaby sensu.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #309

                        avatar Konto usunięte Konto usunięte

                        Imie: Bożydar
                        Nazwisko: Ślisg
                        Rasa:Człowiek
                        Pseudonim: ‐
                        Charakter: Bezwzględny, agresywny.
                        Wiek: 40
                        Towarzysz: Demon kieszonkowy. (Mały demon, jest cały czerwony, skrzydła mają ciemniejszy odcień czerwieni, ma czerwone oczy i brązowe rogi. Potrafi zrobić samozapłon, i rzucać kulami ognia.
                        Majątek i nieruchomość: 4000 Sztuk złota, Ponure zamczysko.
                        Historia:
                        Kiedy rodzina Bożydara dowiedziała się o tym że może posiadać magię ucieszyli się. Bożydar miał zostać paladynem, lecz tego nie chciał. Wolał zostać TYTANEM, mieć władzę, niż być jednych z paladynów. W dniu końca treningu paladyna, kiedy miał 25 lat, uciekł, gdyż nie chciał uczyć się magi światła. Uciekł do mistrza magi cienia, gdzie nauczył się wszystkiego czego chciał. Najpierw opanował znikanie, kiedy się nauczył był tak silny jak mistrz.Po nauczeniu się magii cieni Bożydar zabił swoim mieczem mistrza cieni. Mistrz cieni został przebity, i jako że był stary zmarł. Z jego torby wyleciał mały kieszonkowy demon, który postanowił służyć Bożydarowi. Rasem pozbyli się byłego mistrza, i zajęli jego zamczysko.
                        Umiejętności:
                        ‐Dobrze włada magią cieni.
                        ‐Świetnie włada każdymi broniami białymi.
                        Wady:
                        ‐Nie radzi sobie z broniami dystansowymi.
                        Specyfikacje:
                        ‐Chociaż ma tylko 25 lat ma długą brodę (?)
                        Rodzina: Ma tylko rodziców, reszta nie żyję.
                        Zawód:
                        Mag cieni.
                        Ekwipunek:
                        ‐Długi miecz dwuręczny.
                        ‐Sztylet
                        Wygląd:
                        image
                        Ubranie:
                        ‐Ciemna zbroja paladyna
                        ‐Czarny kaptur
                        ‐Maska kościotrupa.

                        (Mój zamek znajduję się w na granicy Nirgaldu z mrocznym królestwem.)

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #310

                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                          1. Opisz dokładniej tego Demona.
                          2. Nie ma czegoś takiego jak Mroczni Paladyni. Możesz założyć taką organizację, ale nie na starcie.
                          3. W wieku 25 lat mogłeś zacząć uczyć się Magii Cieni. Pełny trening zająłby przynajmniej kolejne 15 lat.
                          4. Magia Cienia nie polega na rzucaniu kulami tylko ciskaniu w przeciwnika (dosłownie) strumieniami mrocznej energii z rąk. A skoro już przy tym jesteśmy to dokładnie jest Magia Mroku.
                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #311

                            avatar FD_God FD_God

                            Mam rozumieć, że tego wszystkiego nauczył się w przeciągu 25 lat? No ciekawe.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #312

                              avatar Konto usunięte Konto usunięte

                              Macie .‐.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #313

                                avatar Kuba1001 Kuba1001

                                Zmień tylko zawód z Mrocznego Paladyna na powiedzmy… Maga Cieni i będzie dobrze.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #314

                                  avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                  Imię: Bru
                                  Nazwisko: Dyneh
                                  Rasa: Ork
                                  Pseudonim: Niszczyciel
                                  Charakter: Uparty, zły.
                                  Wiek: 70
                                  Towarzysz: Armia. (Około 50 członków, 40 Orków, 10 goblinów)
                                  Majątek i nieruchomości:4000 Sztuk złota, przenośny namiot królewski.
                                  Historia:
                                  Bru wychowany był przez królewską rodzinę orków. Od narodzin chciał niszczyć wszystko na swojej drodze. W wieku 9 lat pokonał Orka, który miał lat 17. Później było już tylko lepiej. Kiedy narodził się jego brat, nikt na niego nie zwrócił uwagi. Ork zbuntował się swojej rodzinie, pozabijał ich wszystkich po kolei. Wziął wszystkie graty ojca i uciekł na tereny Verden. Tam podbijał mniejsze wioski, i zniewalał najsilniejszych wojowników. W końcu chciał podbić jedno z większych miast. Przy walce, kiedy pokonali połowę jego armii, uciekł. Przyrzekł sobie, że podbiję wszystkie miasta w Elarid, i stworzy największe imperium w historii.
                                  Umiejętności:
                                  ‐Doskonale włada toporem.
                                  ‐Jest doświadczonym magiem ognia.
                                  Wady:
                                  ‐Jest bardzo wolny
                                  Specyfikacje:
                                  ‐Zimno go osłabia.
                                  Rodzina: Brak (nikt nie żyję)
                                  Zawód: Zdobywca
                                  Ekwipunek:
                                  Długi topór dwuręczny
                                  Siekiera do rzucania
                                  Wygląd:
                                  image
                                  Ubranie:
                                  ‐Wytrzymała zbroja
                                  ‐Wytrzymałe buty
                                  ‐Wytrzymałe spodnie
                                  ‐Mniej wytrzymały hełm.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #315

                                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                    Imię: Ghorkhann (nie miałem pomysłu ;‐;)
                                    Nazwisko: Sirthi
                                    Rasa: Styric
                                    Pseudonim: ‐
                                    Charakter: Małomówny, bezwzględny
                                    Wiek: 48
                                    Towarzysz: ‐
                                    Majątek + nieruchomości: Mały zamek w cesarstwie Varden, 1000 sztuk złota
                                    Historia: Nigdy nie znał rodziców, porzucili go prawie zaraz po narodzinach. Wychowywał się w małej wiosce. Przygarnęła go rodzina rolników. Żył spokojnie, aż pewnego dnia. Do wioski przybył wędrowiec. Okazało się, że znał rodziców Ghorkhanna. Był magiem i chciał uczyć chłopca. Ghorkhann zgodził się prawie od razu. Przez lata mieszkał w zamku maga i uczył się magii. Nauczył się też pisać i czytać. Poznał wiele ciekawych miejsc. Jednak pewnego dnia mag umarł. Został zamordowany podczas samotnej wędrówki. Na początku Ghorkhann nie mógł się pozbierać po śmierci maga, ale po wielu latach jego życie jest już dość normalne. Mieszka w zamku swego nauczyciela.
                                    Umiejętności:
                                    ‐Zaawansowana magia elektryczności i ognia
                                    Wady:
                                    ‐Słabo walczy bronią białą
                                    ‐Nie umie używać broni dystansowej
                                    Specyfikacje:
                                    ‐Bardzo duża ilość alrinów w organizmie
                                    Rodzina:
                                    Zawód: Najemny mag (Za luja nie wiem jak to inaczej opisać. Zarabia sprzedając rzeczy zdobyte podczas podróży, czasem uczy magii, jeszcze innym razem przyjmuje zlecenia)
                                    Ekwipunek: Księgi magiczne znajdujące się w jego zamku
                                    Wygląd: image
                                    Ubranie: Lekka kolczuga, Szata

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #316

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Jeśli chodzi o zawód to lepiej brzmi “Zdobywca.”
                                      Opisz tą armię. Chodzi o liczbę, a co do tego “trochę ze wszystkich ras” to nie za bardzo. Możesz mieć tam Orków i Gobliny, ale inne rasy raczej nie będą chciały się przyłączyć.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #317

                                        avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                        Już

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #318

                                          avatar FD_God FD_God

                                          Trochę za dużo tej magii masz, można mieć max dwie na start.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy