Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #408

    avatar Konto usunięte Konto usunięte

    Już.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #409

      avatar Vader0PL Vader0PL

      Wątpię w powodzenie tej postaci.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #410

        avatar Kuba1001 Kuba1001

        Nie będziesz startować tam gdzie Bilo i Vader. Dla nich mam już coś specjalnego.
        Pająk za duży. Może być metr na metr lub mniejszy.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #411

          avatar Vader0PL Vader0PL

          Kur*a. Wiedziałem że lepiej zamieszkać w górach.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #412

            avatar Konto usunięte Konto usunięte

            Już. .‐.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #413

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              Elf na pustyni? No… ok ._.
              A opisz mi tą protezę? Bo wiesz, że jako proteza może Ci służyć kawałek drewna lub metalu i nie będzie taki wyjebisty jak te współczesna?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #414

                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                Napisałem później że to człowiek…
                A ta proteza to zwykła metalowa blaszka z mechanicznymi palcami. .‐.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #415

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Skoro to człowiek nie może żyć 150 lat ._.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #416

                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                    Zapominałem o zmianie wieku .‐.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #417

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Szczytem łaskawości uznaję.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #418

                        avatar Liszaj Liszaj

                        Imię:
                        Rinceach
                        Nazwisko:
                        val Demis
                        Rasa:
                        wampir
                        Pseudonim:
                        ~
                        Charakter:
                        spokojny, flegmatyczny, samotnik ‐ po kilku dekadach spędzonych na odludziu reszta cech znacząco zanika
                        Wiek:
                        216 lat
                        Towarzysz:
                        10 nieumarłych
                        Majątek + nieruchomości:
                        1000 sztuk złota, wieża w górach Mglistych, skryta przed światem
                        Historia:
                        Jego historia rozpoczęła się dawno temu. Był synem barona o dość… Specyficznych zainteresowaniach. Miast ciąć mieczem, on wolał czytywać księgi i z miejscową wiedźmą się zadawał. Dnia pewnego, w wieku 18 lat, do miasta przybył czarnoksiężnik ‐ niejaki Vadraun z Loyfton. To on wziął go do siebie na nauki i zaczął szkolić na godnego następcę.

                        Rinceach podróżował ze swoim mistrzem po świecie przez blisko ćwierć wieku. Wtedy też przeżył wszystkie swoje pierwsze miłości, zdrady, bolesne rozstania i inne wydarzenia, jakimi szczycą się śmiertelnicy. Vadraun, gdy Rinceach skończył 43 lata, odszedł z tego świata. Zostawiając w spadku jedyny egzemplarz księgi “Reditum Mortorum” ‐ mrocznego almanachu, prawiącego o nekromancji.
                        Jego mistrz nie zdążył przestudiować wszystkich stron opasłego tomiska ‐ Rince wiedział, że i on nie zdąży. Nie chcąc popełniać tego samego błędu, młody val Demis został wampirem…

                        Kolejne pół wieku jego życia składa się na ciągłym uciekaniu przed paladynami i rozwścieczonymi kmiotkami z miast i wsi, do których witał. Nie muszę mówić, że studiowanie mrocznych sztuk i jego wampirze kły stosownie odstraszały wszystkich. Postanowił osiedlić się w Nilgardzie. Wybudował w ciągu 20 lat wieżę, stojącą na ostrym urwisku. Zawarł kilka paktów z miejscowymi plemionami orków ‐ on pomoże im w razie potrzeby, a oni nie będą kwestionować jego praktyk w wieżycy i będą dostarczać zwłoki swoich bliskich pod jego wieżę.
                        Minęło 100 lat… Rinceach dopiął swego. Nauczył się nekromancji, lecz wciąż spędza czas na prowadzeniu badań nad tą szkołą magii. Otoczony nieumarłymi służącymi. Samotnie. W komnatach czarnej iglicy.

                        Umiejętności:
                        nekromancja, znajomość anatomii, smykałka do tworzenia magicznych “wynalazków”
                        Wady:
                        znieczulica, wyznaje wiarę w dobro ogółu, nie jednostki ‐ według niego cel zawsze, ale to zawsze uświęca środki
                        Specyfikacje:
                        wszystkie plusy oraz minusy wampiryzmu
                        Rodzina:
                        dawno nie żyje, ostał mu się przyjaciel Therpan
                        Zawód:
                        nekromanta
                        Ekwipunek:
                        wszystkie księgi oraz narzędzia potrzebne do uprawiania jego kunsztu znajdują się w wieży, przy sobie nosi zazwyczaj jedynie sztylet
                        Wygląd:
                        1,90 wzrostu, skóra śnieżnobiała, brzydkie, brązowawo‐czerwone oczy, twarz pocięta zmarszczkami, elegancko przycięte brązowe włosy przyprószone siwizną, wystające kły i ‐ niezwykle, obsesyjnie zadbane wręcz dłonie
                        Ubranie:
                        czarny płaszcz, czarne buty, czarne spodnie, czarna koszula, czarna torba, czarne rękawice i czarne gacie ‐ wszystko na czarno

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #419

                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                          Akceptuje.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #420

                            avatar Konto usunięte Konto usunięte

                            Imię: Colytara
                            Nazwisko: Cylter
                            Rasa: Człowiek
                            Pseudonim(opcjonalne): Holy
                            Charakter: Wolę przedstawić podczas rozrywki ze względu na większe pole do popisu niżeli posiadam tutaj.
                            Wiek: 27
                            Towarzysz: Brak
                            Majątek + nieruchomości: 1500 sztuk złota, mała chatka w lesie
                            Historia:
                            Aby opowiedzieć historię Holy należy się cofnąć kilka lat wstecz do czasu jej narodzin. Została zrodzona przez związek elfa i pół elfki, którzy nietrudno stwierdzić ‐ oczekiwali, że urodzi im się elf. Ich zaskoczenie podczas porodu można nazwać dość niemiłym. Chcieli czekolady słodkiej, a dostali gorzką, czemu nietrudno im się dziwić, że porzucili dziecko na rzecz następnej ciąży.
                            Porzucona Holy została odnaleziona przez maga powietrza, który się nad nią zlitował. Wychował ją do kilkunastu lat, a potem dał sakiewkę i kazał jej odejść. Dziewczyna pragnęła zostać z mężczyzną, aby ten nauczył jej magii powietrza, jednak staruch odmówił.
                            Kobiecie pozostało podjąć radykalne środki ‐ poczęła męczyć swojego opiekuna poprzez chodzenie za nim wszędzie i nawiedzanie go na każdym kroku. Można spytać: czemu nie uciekł od niej? No właśnie próbował kilka razy, ale dziewczyna nawiedzała go i dręczyła wciąż, a że mag miał trochę moralności i dziecka nie chciał zabić ‐ zgodził się stawiając jeden warunek. Warunkiem tym było milczenie Holy. Po dziesięciu latach nauki opiekun kopnął w kalendarz, zapewne na tle nerwowym gromadzącym się przez wszystkie lata nauki swojego podopiecznego.
                            Po tym wydarzeniu Holy wykupiła za majątek dziada lekcje u jednego z mistrzów magii powietrza, gdzie tam nauczyła się łączyć magię z walką kataną.
                            Potem z nudów zaczęła karierę najemnika.
                            Umiejętności:
                            ‐ magia powietrza, ‐ zaawansowana
                            ‐ magia szybkich wiatrów
                            ‐ walka kataną i łączenie jej z magią powietrza,
                            Wady:
                            ‐ nie nadaje się do walki bronią ciężką czy to dystansową pokroju łuku, kuszy.
                            ‐ nie jest zbyt silna fizycznie co odbiera jej takie możliwości jak:
                            a)noszenie ciężkich pancerzy
                            b)noszenie przy sobie olbrzymiej ilości bagaży
                            Specyfikacje: ‐
                            Rodzina: Niech sobie żyją z elfim dzieckiem!
                            **Zawód: ** Najemnik
                            Ekwipunek: katana, torba skórzana, buty, sakiewki na złoto, klucze od domu, butelka soku z limonek,
                            Wygląd:: image
                            Ubranie: ^

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #421

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Akceptuje.
                              A tą postać też porzucisz jak Fanny w Minteled? ;‐;

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #422

                                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                Kuba1001 pisze:Akceptuje.
                                A tą postać też porzucisz jak Fanny w Minteled? ;‐;

                                Jakie porzucisz? Ona sobIe odpoczywa…
                                Powiesz mi co się z nią dzieję? Bo trochę minęło no i NPC

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #423

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Przepracowała kilka dni w burdelu. Oczywiście jako ochroniarz. Teraz śpi.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #424

                                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                    Przetestujmy nową rasę!

                                    Imię: Kasja
                                    Nazwisko: Cayamean
                                    Rasa: Smoczy Ludzie
                                    Pseudonim(opcjonalne): Nussha
                                    Charakter:
                                    Kasja poza wrodzoną nienawiścią do elfów pała także niechęcią do wszelakich krasnoludów, zapewne dlatego, że brzydzi ją ta rasa i ich brody. O tak, kobieta nienawidzi bród ‐ uważa je za obrzydliwe i prymitywne, to właśnie wprawia ją w szał, kiedy zobaczy kogoś z brodą to ma chęć go połamać, a potem skonsumować. Chyba poza taką nienawiścią rasową i “brodową”, (wcześniejszy wspomnianą) to nie jest agresywna oraz mściwa. Nie boi się stanąć śmierci w twarz i zawalczyć, gdy przychodzi taka okoliczność.
                                    Wykazuje sadystyczne skłonności wobec słabszych od niej. Czasem spokojna, czasem wredna. Upodobała sobie wymyślanie wrednych przezwisk dla każdego kogo spotka. Integrujesz się z nią na własną odpowiedzialność!
                                    Wiek: 97
                                    Towarzysz: Brak
                                    Majątek + nieruchomości: 500 sztuk złota, pokój w Ur w jednej z kamienic mieszkalnych,
                                    Historia:
                                    Po zrodzeniu Kasja została uznana za kogoś wyjątkowego. Już na starcie wiedziano przez jej rodziców, że przez swoją błękitno‐ciemną barwę łusek nie będzie kolejną czerwono łuską smoczycą. Matka nauczyła jej magii ognia, zaś ojciec połączenia mocy magicznych z walką bronią białą. Wszystko tak jak w baśniach ‐ szczęśliwe życie, przychodzi coś i rujnuje co popadnie. Tak było w tym i przypadku, za sprawą zniszczeń stali Stalowi Ludzie swoimi ambicjami wygnali smoczą rasę z jaskiń pod Głazogarbami. Oczywiście, żeby wygnać ich na dobre i uświadomić o niemożności powrotu ‐ pozabijali kilku, w tym przypadku padło na opiekunów Nusshy, którzy wyśmiali Stalowych Ludzi, zginęli podczas walki prze co smoczyca uznała ich za swoich bohaterów. Jedyne co zostało jej po nich, to ostrza ojca. Niegdyś odpowiedzialna, dojrzała przedstawicielka swojej rasy ‐ uciekła z jaskiń i zamieszkała wraz z grupką pobratymców w Ur, zdecydowanie śmierć bliskich wpłynęła negatywnie na jej psychikę w postaci ewaluacji charakteru. Stała się dość dziecinna.
                                    Umiejętności:
                                    *Magia ognia na stopniu zaawansowanym,
                                    *Łączenie magii z walką “swoimi” ostrzami,
                                    *Wytrzymałość fizyczna w tym podwyższony czynnik układu immunologicznego,
                                    *Lepsza sprawność w walce przy pomocy ogona poprzez doczepienie do niego metalowego ostrza,
                                    Wady:
                                    *Nie jest za bardzo zwinna,
                                    *Noszenie ciężkiego pancerzu pozbawia ją mobilności,
                                    *Nie potrafi posługiwać się kuszą, co jest dość zabawne,
                                    *Nie ma dłoni do delikatnych przedmiotów,
                                    Specyfikacje: Nussha jest wyjątkowa pod dwoma aspektami. Pierwszym z nich jest ciemny kolor łusek podchodzący pod błękit wskutek natężenia światła, w półmroku wygląda jak czerń lecz, kiedy Kasja wejdzie w jakie światło od razu widać, że to mroczny błękit. Drugą specyfikacją są rogi na głowie, niewiele smoczych ludzi posiada takie ‐ kobieta może się nimi pochwalić tylko dzięki genom przodków, rogi pojawią się w jej rodzie co kilka pokoleń.
                                    Rodzina: Ojciec Salwor (Nie żyje) Matka Ahrhuma (Nie żyje)
                                    **Zawód: **
                                    Ekwipunek: Podręczna torba na różności, a w niej sakiewka z pieniędzmi, krótki nożyk, suszone mięso i woda pitna w bukłaku. Ostrza ojca wykonane z bliżej nieokreślonej mieszanki metalów.
                                    Wygląd::

                                    image
                                    Ubranie: Metalowa zbroja ^

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #425

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Byłem pewny, że to Valkyr pierwsza zrobi taką postać.
                                      Tak czy siak akceptuję.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #426

                                        avatar pomidor5041 pomidor5041

                                        Usuńcie moją wcześniejszą postać, chciałbym żeby ta była główną.
                                        Imię: Rengil
                                        Nazwisko: Ndag
                                        Rasa: Ork z korzeniami ludzkimi (jego babcia była człowiekiem)
                                        Pseudonim: “Leśniczy”
                                        Charakter: Gadatliwy, lubuje się w różnorakich przygodach, wojowniczy.
                                        Wiek: 32 lata.
                                        Towarzysz: Nie posiada.
                                        Majątek + nieruchomości: 24 sztuki złota, domek w lesie na terenach zajmowanych przez orków.
                                        Historia: Urodził się w zwykłej orkowej rodzinie, był 3 lata w wojsku, w spadku po ojcu dostał dom w lesie, żyje samotnie, w lekkiej nędzy jako gospodarz.
                                        Umiejętności: Jest dobry w walce wręcz. Dobrze wyuczył się magii rumu, której nauczył go wujek.
                                        Wady: Czasami jest zbyt awanturniczy.
                                        Specyfikacje: Zazwyczaj nie mówią do niego po imieniu, częściej nazywają go po pseudonimie. Jego pseudonim wziął się od jego miejsca zamieszkania ‐ lasu.
                                        Rodzina: Nie posiada, z jego “rodu” (jeśli tak można to nazwać) został tylko on sam.
                                        Zawód: Niegdyś żołnierz, teraz gospodarz domu w lesie.
                                        Ekwipunek: Wszystko, co jest potrzebne orkowi, czyli miecze nie miecze wojenne ale też “normalniejsze” rzeczy.
                                        Wygląd: Wygląda jak najzwyklejszy ork, średnia wielkość, średniej wielkości niemalże wszystko, tylko jest trochę bardziej podobny do ludzi niż inni przedstawiciele jego rasy (najpewniej z powodu jego babci, która była człowiekiem)
                                        Ubranie: To co nosi zwyczajny ork, zbroja, i tak dalej, i tym podobne.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #427

                                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                                          Twoja chata ma być w Księstwie Orków czy na Plugawych Ziemiach?

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy